Karbona sēdeklis Latvijā. Jā vai Nē.

Avatar

By Uldis17 01.03.2009 14:54:56

Member · 337 comments

Nu jautājums tāds, ko jūs domājat par karbona sēdekli uz Latvijas šosejām, pats sēdeklis ir viscaur no karbona, tikai sliedītes no titāna. Vai ir vērts pirkt, ja izturība nav galvenā prioritāte, vai mana pakaļa to pārdzīvos uz Latvijas šosejām. Cena 49 Ls. Iesakiet kādus labākus vai līdzvērtīgus ne-karbona variantus. Sakiet Jā vai Nē un vēlams nelielu pamatojumu, pieredzi, viedokli.

Paldies, jūsu viedoklim šoreiz ir nozīme, lai cik profesionāls/neprofesionāls tas arī būtu.


Pedal to the Metal

Avatar

By Delfins 01.03.2009 17:47:18

Member+ · 3,575 comments

Nu ceļi mums ir bēdīgā stāvoklī. Karboa sēdeklis nozīmē - 100% vibrācija no ceļa uz tavu pakaļu/kājstarpi.

Avatar

By Uldis17 03.03.2009 16:45:30

Member · 337 comments
Delfins wrote

Nu ceļi mums ir bēdīgā stāvoklī. Karboa sēdeklis nozīmē - 100% vibrācija no ceļa uz tavu pakaļu/kājstarpi.

Tieši tas mani arī it kā baida, jautājums, vai nevienam nav pieredzes šajā jautājumā


Pedal to the Metal

Avatar

By Delfins 03.03.2009 17:27:45

Member+ · 3,575 comments

man bija 180gr gandrīz cietā Selle laikam.. neatceros (jo nozaga man to felli :(O ) .. pa latgales šoseju jau bija diezgan-diezgan sāpīgi...
Ja domā MTB!?... nu sadomazo smile  Es neliktu. Varbūt varbūt uz FS-rāmja.

Avatar

By kasio 03.03.2009 23:58:08

Member++ · 561 comments
Delfins wrote

man bija 180gr gandrīz cietā Selle laikam.. neatceros (jo nozaga man to felli :(O ) .. pa latgales šoseju jau bija diezgan-diezgan sāpīgi...
Ja domā MTB!?... nu sadomazo smile  Es neliktu. Varbūt varbūt uz FS-rāmja.

Es uzskatu ka velo seedeklis nav vieta kur apseesties. Manupraat  tas ir atbalsta punkts, lai vareetu efektiivaak miities - taatad jo cietaak jo labaak(efektiivaak).
kaa jau vienmeer balanss starp komfortu un performanci.
Es braucu ar selle (135g)  slr. gan krosus, gan maratonus, gan shoseju. esmu arii paaris nedeeljas pavadiijis diendienaa braucot ar sho seedekli. Slram gan ir gels taa kaa to nevar saliidzinaat ar karbonu.

Par karbona seedekli runaajot - atkariigs no seedeklja formas. Varbuut buus tev piemeerots varbuut ne. bet domaaju ka tas tomeer vairaak profesionaaljiem.

Avatar

By KarlisB 04.03.2009 08:52:27

Member+ · 911 comments
kasio wrote

Es uzskatu ka velo seedeklis nav vieta kur apseesties. Manupraat  tas ir atbalsta punkts, lai vareetu efektiivaak miities - taatad jo cietaak jo labaak(efektiivaak).

Neuzķēru domu, varbūt paskaidro sīkāk, kā tieši ciets sēdeklis veicina lielāku spēku uz pedāļiem???
Min takš ar kajām... Vēl saprastu, ja sēdekli novieto  uz krustriem, tad sanāk atbalsta punkts...


FS 29er

Avatar

By airavs 04.03.2009 08:56:52

Member · 1,643 comments

viņš pedāļus nespiež uz leju, viņš tos velk uz augšu, tad sēdeklis ir kā atbalsta punkts smile

Avatar

By KarlisB 04.03.2009 10:21:47

Member+ · 911 comments

Tad kad pedāli velk uz augšu, tad otra kāja ar vēl lielāku spēku otru pedāli spiež uz leju un šie spēki gurnos izlīdzinās... Bet varbūt ir savādāk?


FS 29er

Avatar

By GUF 04.03.2009 11:31:29

Member · 292 comments

Man gan ir tikai pasena pieredze ar vēl Dienidslāvijā pirktu neapvilktu plastmasas benķi uz XBZ sosejnieka un bija OK arī ar velobiksēm bez pampera (jo tādas toreiz vnk nebija).
Tā tīri subjektīvi liktos, ka karbona benķis + velobikses ar pamperu šosejā varētu būt OK, jo cik tad ar ādu apvilkta plastmasa ir mīkstāka par neapvilktu? Bet, vai no tāda arī kāds labums ir, gan nezinu.

Avatar

By kasio 04.03.2009 20:31:36

Member++ · 561 comments
KarlisB wrote

Tad kad pedāli velk uz augšu, tad otra kāja ar vēl lielāku spēku otru pedāli spiež uz leju un šie spēki gurnos izlīdzinās... Bet varbūt ir savādāk?

nezinu. tas mans subjektiivs viedoklis.

par to vienlaiciigumu ir taa ka liela dalja no aplja tiek veikta ar inerci(speeciigaakais muskulis kompensee vaajaako) un kaajas iztaisnoshanai lielaakais speeks parasti tiek pielikts pirmajos 90graados savukaart vilkshanas lielaakais speeks ir peedeejos 90graados(jeb 270 - 360 ja njem pilnu apli)

bez tam iztaisnoshanas kustiibai saakumaa paarsvaraa straadaa dibena muskulis kursh tevi nemet gaisaa, bet gan censhas iztaisnot kjermenja augshdalju(kuru tu savukaart centies kompenseet liecoties uz priekshu pie tam dibena augstums attieciibaa pret seedekli nemainaas)

Avatar

By Delfins 04.03.2009 20:54:52

Member+ · 3,575 comments

tas neko nemaina, ja būs negaidīts sitiens, tad būs sāpīgi. Nav jau tā ka visu laiku dibens ir pakāries gaisā un mazliet pieskarās sēdeklim. gribēsies taču atpūsties un pasēdēt

Avatar

By kasio 04.03.2009 21:02:04

Member++ · 561 comments

protams ka nav pakaaries gaisaa. bet neseezh jau kaa uz kjebliisha vai diivaanaa.

Avatar

By Delfins 04.03.2009 21:19:14

Member+ · 3,575 comments

nu ja brauc mierīgi/iesildās, tad es domāju tu iedomājies ka tā tas arī ir!! to biš lai nesačakarētu kājstarpi tev vnk būs jātērē enerģija veidojot "stāvus pozīciju". Uz sacenēm protams tādu var uzlikt 100g nomešanai smile

Avatar

By kasio 04.03.2009 22:39:24

Member++ · 561 comments
Delfins wrote

nu ja brauc mierīgi/iesildās, tad es domāju tu iedomājies ka tā tas arī ir!! to biš lai nesačakarētu kājstarpi tev vnk būs jātērē enerģija veidojot "stāvus pozīciju". Uz sacenēm protams tādu var uzlikt 100g nomešanai smile

nu tu domaa praksee vai es taa braucu? nee nu es braucu normaali, bet ne jau taa ka apseezhos uz seedeklja - dibena muskuljiem jaabuut briiviem, kaut vai no taada viedoklja.
un uz seedekla atbalstaas ar seezhas kaulu. kaulam neko iipashi miikstu nevajag njemot veeraa taa formu. Vaardsakot man ar kaajstarpi viss kaartiibaa.

Avatar

By karlux 05.03.2009 14:28:17

Member+ · 885 comments

labi karbona sedekli (ne selle italia) ir loti erti, jo tie nav plakani, cieti - parastam sedeklim ir polsters, kurs ari absorbe visas vibracijas, labam  karbona benkim (Tune, Ax-lightness utt) visas vibracijas absorbejas uz sedekla elastigumu, jasak, ka siem sedekliem ir tiesham padomats pie formas. Esmu braucis ar tadiem loti daudz, ari pasaules XC gonkas, ertak ka ar SLR viennozimigi. svars sadiem ne vairak par 90g...

Avatar

By Delfins 05.03.2009 15:20:24

Member+ · 3,575 comments
Avatar

By Uldis17 06.03.2009 10:06:03

Member · 337 comments
karlux wrote

labi karbona sedekli (ne selle italia) ir loti erti, jo tie nav plakani, cieti - parastam sedeklim ir polsters, kurs ari absorbe visas vibracijas, labam  karbona benkim (Tune, Ax-lightness utt) visas vibracijas absorbejas uz sedekla elastigumu, jasak, ka siem sedekliem ir tiesham padomats pie formas. Esmu braucis ar tadiem loti daudz, ari pasaules XC gonkas, ertak ka ar SLR viennozimigi. svars sadiem ne vairak par 90g...

Jāāā', bet vai tādu maz vietējos tirgos var dabūt un pat ja nevar, tad vienalga ar kādām naudiņām jārēķinās, bail, ka būs pa dārgu


Pedal to the Metal

Avatar

By KKTK 06.03.2009 10:19:28

Member+ · 2,298 comments

Man liekas, ka tīri sacīkšu ritenim var būt arī karbona sēdeklis - cik ta tur tā sēdēšana un svara ieguvums ir skaists.
Bet priekš velo, kas kalpo arī par treniņu velo vai laisku izbraucienu - diezin. Tomēr baigi daudzi km tiek mēroti un nedaudz mīkstāka sēdēšana radīs papildus komfortu ne tikai dibenam, bet arī tālāk esošajām cilvēka detaļām.