īsts tautas braucējs iedzer alu vai divus pēc gonkas nevis filozofē par tautas un sporta distancēm
Nē, īsts tautas braucējs iedzer alu un tad sāk filozofēt.
TREK Supercaliber
By Locis 28.09.2016 09:57:45
Member · 98 commentsPiedavaju onkuliem daudz gudri nerunat,taja skaita trase. Ne visi strada algotu darbu no 8-17 un vienmer atliek laika treniniem. Tomer,neskatoties uz to nav problemu apdzit,kaut kaa jau no beigu koridora aizskreju lidz 250 vietai un ieprieks esmu tik driftejis ar bembi.
vienkarsi nevajag pataisit sevi par apbizotiem,kad kads nepiedzima pirmajos koridoros vai nebrauc nto gadu pec kartas seba,bet vienkarsi izmantojot veiklibu,censas tikt,lidz lidzvertigiem sancensiem. Tada sajuta,ka dazreiz tie brauceji uzskata,ka man butu jabrauc vinu tempaa. Nav nevienam nekur jalaiz,bet ar tiem komentariem lielaka dala pasi sevi nostada mulku lomaa.
Last edited by Locis (28.09.2016 09:59:14)
2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30
Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.
By GatisXC 28.09.2016 10:48:40
Member · 193 commentsPapuass, Rubē incidents bija sacensību laikā, nevis pirms starta. Varbūt diskvalificējam visus tos, kas, uz Ikšķili braucot, pārsniedza atļauto braukšanas ātrumu? Un vēl par kaut ko attāli saistītu ar pašām sacensībām? Tā pentere no IJSA... nu malači, lieli malači, prot glīti un gari rakstīt. Ja drošība būtu galvenais, tad vienu no n-tajiem norīkotajiem pieskatītājiem varēja nolikt PIRMS pārbrauktuves un neļaut to šķērsot, nevis aiz pārbrauktuves pierakstīt numurus. Kad šādi pat rīkojas policija - ļauj izdarīt pārkāpumu un pēc tam soda - tad tas nevienam nepatīk, bet paši rīkojas tieši tikpat bezjēdzīgi. Bet to jau iedomāties nevarēja - par posma nerīkošanu Ikšķilē bija pat vieglāk iedomāties...
Tāda sajūta, ka Tu tur neesi bijis. Kamēr dega sarkanais signāls, nepārtraukti tika atgādināts, lai nebrauc. Pie pārbrauktuves to ļoti labi jau pa gabalu varēja dzirdēt. Lielākā daļa riteņbraucēju mierīgi stāvēja un gaidīja, un tie bija daudzi desmiti. Par tiem atsevišķiem pārkāpējiem šādā situācijā varēja tikai pabrīnīties. Sarkanais signāls deg, zvans skan, mašīnu rinda stāv un gaida, simts citi velobrauciena dalībnieki arī stāv un gaida, skaļrunī visu laiku brīdina - vai tad kādam vēl būtu jāskrien pakaļ tiem dažiem tipiem, kam tas viss pie kājas un viņus jālūdz tā nedarīt?
Tu tiešām domā, ka velobraucējam ar uzliktu sacensību numuru, ja viņš atrodas 100m no starta vietas līdz starta brīdim nav nekāda sakara ar sacensībām un to noteikumiem, un viņš var darīt visādas cūcības? Želejas paciņas ārpus trases arī mierīgi mētāt pa labi un pa kreisi? Šī ir publiska vieta un jebkurš cilvēks no malas Tevi ar uzliktu numuru uzskatīs par pasākuma dalībnieku, neatkarīgi vai Tu to gribi, vai nē. Loģiski, ka tas uzliek kaut kādu papildus atbildību.
Domāju, ka Tavi pārmetumi organizētājiem ir netaisnīgi. No malas skatoties, to rīcība, kuri brauca pie sarkanā signāla, izskatījās dīvaina un ne ar ko neattaisnojama. Vēl nesaprotamāka ir šādas bezatbildīgas rīcības aizstāvēšana.
Par želeju iepakojumiem piekrītu - tas parāda audzināšanas līmeni. Vai tiešām veloformā ir tik maz kabatu, lai nevarētu aizvest līdz finišam tukšo paciņu. Kaut gan tas, laikam, ir attieksmes jautājums. Tādā garā turpinot, pavasaros Lielās Talkas mums vajadzēs vēl gadu gadiem.
By Noro 28.09.2016 11:43:23
Member · 238 commentsCepiens bezjēdzīgs.Sāku no beigām un aizcīnījos līdz pirmajam simtam kopvērtējumā.Veči vajag trenēties.Pat totāls amatieris bez nekādas sporta pieredzes var tikt pirmajā simtā.Par uzvaru gan tas ir cits stāsts.Marš uz treniņu un mazāk muļķības te rakstīsiet.
Šim nu gan nepiekritīšu - par totālo amatieri simtniekā. Uz tiešām totālo amatieru fona esmu ļoti ātrs šosejā, diezgan ātrs MTB trasē, arī skrienu un spēlēju sporta spēles normālā amatiera līmenī (tiesa, ne tagad, vēl rehabilitējos...), bet nu to esmu sapratis, ka labākajā gadījumā SEBā varētu būt ap 350-400 vietu. Un tas pie nosacījuma, ja startētu tajā koridorā. Ja kaut kur no beigām, tad TOP 500 būtu prakstiski neaizsniedzams. Iespējams gan, ka ar "totālo amatieri" Tu domāji tādu braucēju, kurš ziemā nopietni trenējas, svīst dziļo muskuļu treniņā, pirms sezonas aizvada 1-2 treniņnometnes siltajās zemēs, brauc ar vismaz 2000 eur vērtu velo?
Locim gan traki. Pro šosejnieki viņam traucē, vīri ar spēcīgām ciskām, kuri var uzmīties kalnos, arī traucē. Hm, varbūt Tev jāpariet uz "downhill" mačiem? Tur brauc tikai lejup Klau, bet vai tad Tu pats uz ceļa nejūties aizvainots, kad tavu BMW apdzen kāds VW Passat dīzelis universālis? Tas pats arī MTB trasē. Tur, atšķirībā no ielas, cilvēki cīnās par vietām un sekundēm. Protams, tas nav iemesls uz kādu apvainoties, ka viņš ir ātrāks, bet nu cīņas karstumā, kad tev jau ir "bordo mūlis" (pārrēcos par šo jaja izteicienu ), visādi gadās.
Tajā kāpumā galā, kur skatījos (ap 30 km, PTZ bildēs), tauta bija ļoti pieklājīga un saprotoša. Tie, kas nevarēja pamīties, centās palaist braucošos garām. Protams, gadījās negaidītas situācijas (kāds izbuksēja vai pakrita) un paspruka daži "b--ģ", bet kopumā bija ļoti korekti.
By Locis 28.09.2016 12:12:49
Member · 98 commentsEs nekur neteicu,ka ar bmw pa ielu braucu. bet jaa,paraleles ir lidzigas,tiesi gribeju par to raksti,tik es nenemu vera,ka kads mani apdzen.
Kaa jau teicu, ari kalna uzbraukt nav problema,jo Vivus man ir lielaka cienaa,tur es esmu ari 87 vieta finisejis. Toties neskatoties uz to,ka Vivusa visiem ir smagak,takas saurakas ,cilveki azartiskak brauc,neviens nekad nejutas apbizots,pat pasi piedava palaist,bet es saku,nee paldies,jo neesmu parliecinats,ka taja bridi man bus pietiekami speka prieksa nemaisities.
Sen SEBS nebija bijis,biju jau atradis no taas bordo seju burkskesanas Pa lielam nav cepiena par pratigajiem utt.
2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30
Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.
By duuzis 28.09.2016 12:27:47
Member · 461 commentsEs laikam braucu kat kādā citā SEB'ā. Gadiem braukājot 4 - 5 koridorī neko no aprakstītā neesmu novērojis.
Priekā!
By nekas 28.09.2016 12:40:13
Member · 175 commentsEs laikam braucu kat kādā citā SEB'ā. Gadiem braukājot 4 - 5 koridorī neko no aprakstītā neesmu novērojis.
Priekā!
tapaec, ka tu saproti, ka tu neesi viens trase, a xc.lv 90% ir karali, kuriem jadod celjs
Last edited by nekas (28.09.2016 12:40:30)
By Locis 28.09.2016 13:46:51
Member · 98 commentsNevienam nav nekur obligati javacas mala,tas uz pasu sirdsapzinas. Tikai 90% gadijumu,kad redzu,ka kads stumj kalna,tad visi blauj ,lai lasas mala,bet kad kads paniskas bailes ripinas pa sauru tacinu vai sezh uz bremzi lezena un lidzena nobrauciena,respektivi veic procesu,kam nav sagatavots,gluzi kaa stumeji,tad pa vidu braukt ir ok. Kapec tad nevar nokapt no ritena un pa malinu stumt,lai citi var braukt?
2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30
Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.
By Bibo 28.09.2016 14:19:28
Member · 582 commentsNu bet cilvēks jau tā ar nospiestām bremzēm cenšas noslīdēt pa nobraucienu lejā, tu vēl gribi, lai viņš pamūk malā, lai tu varētu lidot. Ar katru nākošo reizi ripinās drošāk un ātrāk lejā, bet ja stums, tad nekas nemainīsies.
Neviens, tak nesaka, lai pamūk malā tie, kuri, lai arī lēni un ar pēdējiem spēkiem, bet tomēr mēģina mīt kalnā.
Interesanti, kāda būtu tava reakcija, ja tu lidojot no kalna lejā ieraudzītu, ka pa tavu ideālo trajektoriju, kāds prātīgi stumj velo lejā
By nekas 28.09.2016 14:38:57
Member · 175 commentsNevienam nav nekur obligati javacas mala,tas uz pasu sirdsapzinas. Tikai 90% gadijumu,kad redzu,ka kads stumj kalna,tad visi blauj ,lai lasas mala,bet kad kads paniskas bailes ripinas pa sauru tacinu vai sezh uz bremzi lezena un lidzena nobrauciena,respektivi veic procesu,kam nav sagatavots,gluzi kaa stumeji,tad pa vidu braukt ir ok. Kapec tad nevar nokapt no ritena un pa malinu stumt,lai citi var braukt?
tu joprojam neesi sapratis, ka tautas trase brauc daudz amatieri, kuri nav tava limenja cienigi, tadelj jabrauc sporta, kur bus daudz atbilstosaka limena ;lietprateji
By Locis 28.09.2016 15:26:25
Member · 98 commentsNeviens vel joprojam nav atbildejis,kapec pret kalnu jalasas prom no idealas trajektorijas,tas butu jastumj vai leni jamin pa malinu,bet no kalna viss ir otradak. Man tas nobrauciens laika ekonomesanas zina tik pat svarigs,kaa uzbrauksana kalna,lai del cita nebutu jakapj nost. Vispar nav runa par mani,es tur vispar nestresoju,tik ierecu,bet pastastiet atskiribu.
2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30
Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.
By Noro 28.09.2016 15:37:46
Member · 238 commentsNeviens vel joprojam nav atbildejis,kapec pret kalnu jalasas prom no idealas trajektorijas,tas butu jastumj vai leni jamin pa malinu,bet no kalna viss ir otradak. Man tas nobrauciens laika ekonomesanas zina tik pat svarigs,kaa uzbrauksana kalna,lai del cita nebutu jakapj nost. Vispar nav runa par mani,es tur vispar nestresoju,tik ierecu,bet pastastiet atskiribu.
Iespējams, ka atšķirība ir tāda, ka ejot ar kājām (stumjoties) kalnā ir vieglāk paiet malā nekā šļūcot lejā bīstamā nobraucienā, sēžot uz velo.
By Bibo 28.09.2016 15:39:24
Member · 582 commentsNedaudz augstāk es tev tieši to arī centos paskaidrot. Nu vismaz kā es to redzu.
Mēģināšu savādāk.
Ja es nemāku braukt no kalna, bet mēģinu to darīt, nevis stumju, tad tas man jau tā ir bīstams pasākums un nedo dies vēl kāds no muguras man sāks bļaut virsū, lai es pavācos malā. Bet mēģinot to darīt es ar laiku (cerams) to iemācīšos. Te protams var diskutēt vai tas ir jādara sacensībās vai nē. Kaujas apstākļos tomēr ir labākais treniņš
Tur pretī stumties, tieši stumties nevis braukt, tādējādi nelaižot uzbraukt citiem gan es īsti argumentus neredzu.
By Papuass 28.09.2016 16:23:36
Member+ · 2,978 commentsNeviens vel joprojam nav atbildejis,kapec pret kalnu jalasas prom no idealas trajektorijas,tas butu jastumj vai leni jamin pa malinu,bet no kalna viss ir otradak. Man tas nobrauciens laika ekonomesanas zina tik pat svarigs,kaa uzbrauksana kalna,lai del cita nebutu jakapj nost. Vispar nav runa par mani,es tur vispar nestresoju,tik ierecu,bet pastastiet atskiribu.
Vai tu esi pameklējis atbildes kādā no iepriekšējām SEB tēmām? Šis cepiens notika jau vēl laikā, kad velo.lv pašiem bija savs forums.
By Locis 28.09.2016 16:28:44
Member · 98 commentsĪstenībā jau vairāk sāp tas,ka brīvdienā aizbrauc uz sacensībām baudīt foršus nobraucienus(,tāpēc arī izvēlos mtb) un nokaut nedaudz sevi ,bet ne vienmēr tie nobraucieni sanāk.
Saprotu un ar to rēķinos. Tik galvenais,lai tie kam padodas atri uzbraukt augsa,neblauj uz citiem,jo pec tam trauces kadam nobraukt leja vai iznemt virazu. Ne tur tik daudz tās pārsimtās vietas svarīgas.
Labs treniņš ir tiešām sacensību režīmā,jo biju nesen uz Gruzi,tur jau bija interesanti,dazi nobraucieni bija tadi ,ja brauktu viens pats,varbut stumtu,bet azarta un kad kads aizmugure sezh,tad nav doma un laika atmesties. Cik sapratu,taa tada smagaka trase un daudzi ari stuma.
2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30
Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.
By raiter 28.09.2016 17:17:52
Member+ · 3,346 commentsVisi šeit pierakstītie "palagi" par kāpšanu nost kalnos, un trajektorijām nobraucienos, atrisinās ļoti vienkārši: Pārejiet uz garo distanci.
Šajā posmā pirmo reizi pēc 5 gadiem braucu Tautas (īso) distanci (protams no pašām beigām). Visu normāli un ar prātu var apdzīt. Pie noteiktas sagatavotības, no beigām mierīgi var aizbraukt līdz 400+ vietām, stipri iespringstot vēl augstāk. Pārsteidza braucēju kultūra, nedzirdēju lamuvārdus. Ratus (pie pakaļējā riteņa) gan piestrīķēja reizes desmit. Vienreiz iebrauca man pedālī. Un par deguna ižšņaukšanu grupas priekšā neizteikšos (paldies par baciļļiem).
Vislabāk patika džeks, kuru apdzinu pirmajos kilometros (bija zīmīgs izskats), bet 3 km pirms finiša: "Pārsteigums!" - čalis mana tkal priekšā Nu tad pateicu viņam, ko domāju par viņa "zibens ātrumu":D
Last edited by raiter (28.09.2016 17:20:33)
By adix 28.09.2016 17:41:24
Member+ · 1,214 commentsOj.... lasīt nenolasīties Es būtu finišējis tur, man pienācās tā vieta, bet neļāva uzbraukt, neļāva nobraukt, parrāvu ķēdi, Japiņš pa šauru trasi uztaisījis, pa vieglu uztaisījis, pa smagu uztaisījis.... protams, ka citi visi vainīgi, ka necīnijos ar līderiem, īpaši tie spēcīgo cisku šosejas minēji, kuri min ap 300-500 vietu, tie točna traucē baudīt SEBu Ir ko palasīt kafiju dzerot Un tad davai vēl pastaipīt gailīti, kurš ir īstāks amatieris, kurš nemāk nobraukt vai nemāk uzbrauk un kurš alu dzer pirms vai pēc un vai īsts amatieris sākas ap100-300 vai 1500 vietu.... respektīvi sākot no kuras vietas visiem jāvācas ir uz sportu, lai netraucētu īstajai tautai
Manuprāt. labi vien ir , ka tautenieks, kurš nejūtas pārliecināts nobraucienā, piebremzē, jo visticamāk, viņam rīt ir jāiet uz darbu un jāpelna ģimenei iztika, Īpaši, ja viņš cīnās tikai pats ar sevi. Ja ātrums pārsniedz meistarību, ir bīstamāk ne tikai viņam, bet arī apkārtējiem, tieši kā video augstāk redzams. Bet uzbraukt kalnā nenokāpjot, pat ja tas dažreiz ir tik pat ātri kā stumjot, tomēr ir foršāk, jo tās ir velo sacensības. Parasti man apkārt redzu braucējus, kuriem patīk un tie var uzbraukt, vismaz mēģina. Ja sanāk braukt starp stūmējiem un bremzētājiem..... jāmeklē vaina sevī..... tieši tā pat, kā ne visas, bet liela daļa tehnisko ķibelu ir tikai aiz nevērīgas attieksmes pret tehniku vai sava tizluma, piemēram, ķēdes pašas neplīst
Last edited by adix (28.09.2016 17:44:07)
By Novators 28.09.2016 18:45:12
Member · 30 commentsIesaistīšos diskusijā par braukšanas kultūru. Braucu gan Vivusā, gan SEB, un ir ko salīdzināt.
Faktiski sacensībās nedrīkstētu aizskart citu dalībnieku, vai viņa tehniku, ne braucot uz kalnu vai no kalna, vai vienkārši līdzenumā. Jo neviens nav laimīgs, kad sabojā viņa inventāru vai veselību.
Secinājums, kādai daļai dalībnieku vienkārši nav cieņas pret citiem dalībniekiem.
Kāpēc tāds secinājums, jo apspriežam, kurš ko var vai nevar, un kur katram jāatrodas (jāiet kājām, jāpaiet malā, kurš par lēnu vai par ātru u.t.t.), bet faktiski mēs katrs esam tur kur nosaka sacensību koridoru sistēma. Un jāpieņem, ka ja tu spēcīgs riteņbraucējs brauksi no beigām, tad daudzi tev maisīsies pa kājām, un nav vērts beigās braucošam norādīt kur viņam jābrauc, vai jādod tev ceļš.
Ar vārdiem "pa labi", vai "pa kreisi" ir jābrīdina cits dalībnieks, lai zina pa kuru pusi apsteigsi viņu, bet šie vardi nedod nekādas priekšrocības, lai tevi palaistu, vai tevis dēļ lektu krūmos.
Jāsaka par nožēlu SEB sacensībās visbiežāk kāds uzskrien virsū, vai mēģina līst tur kur nevar izlīst, vai mēģina mācīt, kā un kur jābrauc, kaut apdzīšanas vietas ir krietni vairāk, kā Vivus trasēs.
Vivusā ir liels bonus, ka tu pats izvēlies sev starta vietu (pēc laika ko tu pavadi trasē), un līdz ar to kaut cik pieredzējuši dalībnieki zin savu vietu, un konflikti par braukšanu ir liels retums. Protams SEB ir lielāks dalībnieku skaits, bet tajā pašā laikā Vivusā trases platumi ir krietni pašaurāki, un vietas kur paskriet garām ir mazāk, bet tas nerada lielas problēmas, jo katrs mēs cenšamies atrasties tur kur katram ir sava vieta, un jau no starta.
Ceru, ka manas atziņas kādam noderēs.
By Inars 28.09.2016 19:18:42
Member+ · 1,303 commentsIesaistīšos diskusijā par braukšanas kultūru. Braucu gan Vivusā, gan SEB, un ir ko salīdzināt.
Faktiski sacensībās nedrīkstētu aizskart citu dalībnieku, vai viņa tehniku, ne braucot uz kalnu vai no kalna, vai vienkārši līdzenumā. Jo neviens nav laimīgs, kad sabojā viņa inventāru vai veselību.Secinājums, kādai daļai dalībnieku vienkārši nav cieņas pret citiem dalībniekiem.
Kāpēc tāds secinājums, jo apspriežam, kurš ko var vai nevar, un kur katram jāatrodas (jāiet kājām, jāpaiet malā, kurš par lēnu vai par ātru u.t.t.), bet faktiski mēs katrs esam tur kur nosaka sacensību koridoru sistēma. Un jāpieņem, ka ja tu spēcīgs riteņbraucējs brauksi no beigām, tad daudzi tev maisīsies pa kājām, un nav vērts beigās braucošam norādīt kur viņam jābrauc, vai jādod tev ceļš.Ar vārdiem "pa labi", vai "pa kreisi" ir jābrīdina cits dalībnieks, lai zina pa kuru pusi apsteigsi viņu, bet šie vardi nedod nekādas priekšrocības, lai tevi palaistu, vai tevis dēļ lektu krūmos.
Jāsaka par nožēlu SEB sacensībās visbiežāk kāds uzskrien virsū, vai mēģina līst tur kur nevar izlīst, vai mēģina mācīt, kā un kur jābrauc, kaut apdzīšanas vietas ir krietni vairāk, kā Vivus trasēs.
Vivusā ir liels bonus, ka tu pats izvēlies sev starta vietu (pēc laika ko tu pavadi trasē), un līdz ar to kaut cik pieredzējuši dalībnieki zin savu vietu, un konflikti par braukšanu ir liels retums. Protams SEB ir lielāks dalībnieku skaits, bet tajā pašā laikā Vivusā trases platumi ir krietni pašaurāki, un vietas kur paskriet garām ir mazāk, bet tas nerada lielas problēmas, jo katrs mēs cenšamies atrasties tur kur katram ir sava vieta, un jau no starta.
Ceru, ka manas atziņas kādam noderēs.
By Hurry 28.09.2016 19:26:31
Member · 14 commentsNesanāca man startēt SEBā, bet ar tādām problēmām braucot Vivusā neesmu saskāries, jo apdzīšanas vietas ir krietni mazāk un kalni ir krietni vairāk. Ja nespēj apdzīt citus, tad neviens cits nav vainīgs kā vien paša meistarība un spēka trūkums.
By RaichuLV 28.09.2016 19:44:10
Member · 20 commentsNeredzu jēgu cepties par palaišanām, nelaišanām, jo ja laipni palūgsi, tevi palaidīs arī uz šauras taciņas garām (Saku pēc pieredzes).
Vienīgais komentārs tautas klases braucējiem, startā braucot (pa brīnumu arī pirmajos koridoros) neraustieties no katras skaņas, un nevajag uzreiz pa bremzēm dot līdz galam, pat ja ir kritiens, trenējiet nervus un cieniet citus, jo sabremzēties var arī vienmērīgi bremzējot Būsim mierīgāki, būs mazāk kritienu un mazāk negatīvu emociju sacensībās..
Un nevajag baidīties no piestrīķēšanas grupā, jo viegla piestrīķēšana kritienu neizraisīs, bet asa izvairīšanās no piestrīķēšanas, gan
By Inars 28.09.2016 19:46:42
Member+ · 1,303 commentsŠitā ir baigi garlaicīgi.
Vivusā lielākoties brauc solo, tur tu notestē, ko esi no jauna tehnikā esi apguvis un par cik ciska palikusi spēcīgāka.
Sebā vienmēr būs jautrs bariņš apkārt. Meža takās dullie nekad nav traucējuši, pats arī iesaistos Nebūs tādu, politkorektie nekad neatlaidīs bremzes nobraucienā. Nākamreiz varbūt kāds no viņiem arī dos gāzē
Vissāpīgākie incidenti parasti ir ātrajos posmos uz līdzena ceļa. Tie dullie trajektorijas mainītāji ir ne tikai jānolamā, bet jāsadod pa ausīm. Protams, sebā - jo dubļaināka gonka, jo vairāk neprognozējamu manevru, jo vairāk diskusiju.
Uz doto brīdi MTB sacensībās LV viss ir ļoti pieņemami.
By Huligāns 28.09.2016 21:33:59
Member · 963 commentsKopsavilkumā tie, kas ņaud un raud par savu nelaimi sacensībās vaino citus - tā ir visizplatīgākā slimība. Laikam pēc sačiem vecākiem žēlojās, ka maziņiem bērniņiem traucēja lielie puikas vai otrādi.
Tas ir sports un te žēloties, ka cits vājāks vai stiprāks - nav pamata
pacietība un cieņa sportā ir daudz vērtīgāks par nevieksi vai veiksmi pret sevi un citiem !
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By Marčiks 28.09.2016 21:37:02
Member · 255 commentsBeidzam,
By nk 28.09.2016 23:10:19
Member · 85 commentsBeidzam,
Pēdējais posms tak - kad tad vēl?
By Papuass 28.09.2016 23:55:46
Member+ · 2,978 commentsBy Sram 29.09.2016 08:24:07
Member · 1,188 commentsPapuass, paldies, beidzot atradu ari sevi
By FOX 28.09.2016 08:55:22
Member+ · 5,298 comments