SEB MTB 7. posms Ikšķile

Avatar

By raiter 27.09.2016 12:32:50

Member+ · 3,346 comments

Lūdz foruma palīdzību!
Man piešķirts DSQ, par to ka it kā esmu startējis bez otrā numura (uz muguras).
Startēju ar numuru kreklam uz muguras, saskaņā ar Nolikuma punktu 1.9 . Sakarā ar mainīgiem laika apstākļiem, uzvilku vesti. Vestes muguras daļa ir "tīkliņa" veidā, numurs caur to ir salasāms.

Startēju no 8. koridora (SEBus šogad nebraucu). Attiecīgi, ja kāds tai koridorā fotografēja selfijus vai filmēja startu trasē, apskatieties, varbūt kadrā trāpiju (koridora priekšā labā puse, Ikšķiles dzeltenajā formā.
Ja kas atrodas, atsūtiet PM.

Paldies smile
P.S. Reuzltāts man nav tik svarīgs, jo tautu braucu vienīgo reizi.  Šoreiz jautājums ir par principu.

Last edited by raiter (27.09.2016 12:33:34)


Avatar

By Noro 27.09.2016 13:23:15

Member · 238 comments

Ikšķilē pirmoreiz klātienē vēroju SEB MTB mačus. Jāsaka, ka arī 5. un 6. koridorā , un arī zemāk ir jaudīgi braucēji. Respektīvi, sapratu, ka līmenis ir ļoti augsts un bez trenēšanās iebraukt pirmajā 500-niekā ir grūti smile Pats izbraucu tikai Ogres Zilo kalnu apli (pēc sporta, pirms tautas, nevienam dalībniekam nepatraucējot). Likās smaga trasīte, vairāk pat sakņainie un šaurie nobraucieni, nevis kāpumi.

Te viens neapmierinātais rakstīja par dažādo ātrumu nobraucienos. Loģiski, ka tā, turklāt ātruma starpība var būt iespaidīga - 15 km/h pret 40 km/h. Pats, laižoties lejā ar nospiestām bremzēm, paspēju nodomāt, ka droši vien mačos būtu traucēklis trakajiem un tehniskajiem braucējiem. Nu tur neko nevar padarīt, cik nu katrs var pievērt "širmīti" smile

Cilvēku brīvā kustība finiša taisnē, sākot no kalna, gan pārsteidza. Tas viss izskatījās ļooooti bīstami un haotiski. Labi, ka viss beidzās bez starpgadījumiem.

Avatar

By suominen 27.09.2016 13:26:05

Member · 177 comments
Sram wrote

Minēt jau mēs visi varam...
Vispār kādam ir ticis paziņots, par ko tieši DSQ iedots?

DSQ

Laikam esmu ar "līkiem pirkstiem", bet velo.lv šādu sarakstu nespēju atrast.

Cik zinu, pašiem vainīgajiem arī nekādi netiek paziņots par DSQ un tā iemesliem.

Avatar

By adix 27.09.2016 13:53:04

Member+ · 1,214 comments

To DSQ izpildījumu tiešām nesaprotu, ja pirms manis ir vairāki dabūjuši DSQ, kā var būt tā, ka man vieta palikusi iepriekšējā? big_smile
Arī kopvērtējumā nu nekas nav mainījies. Manā gadījumā tas neko būtiski nemaina, bet loģiku neredzu.

Avatar

By Locis 27.09.2016 15:11:22

Member · 98 comments

Tad kad jāmin augšā ,tad visi baigie varoņi un stūmējiem jāvācas malā,bet kad baudāms nobrauciens,kāpēc tiem,kas baidās nebrauc pa maliņu,lai citi normāli var nobraukt?
Galvenais,ka ilgi kādam sēdi astē uz bremzi,tikko puslīdz normāls moments apdzīšanai,tam apdzenamajam ir vienkārši nedaudz jāatlaiž gāze,lai līdz nākamajm kokam paspētu apdzīt,bet nē,ar pēdējiem spēkiem spītīgi min,lai netiktu garām. Katram kaut kāds latviešu stila komentārs,kad pa viņam neiespējamām trajektorijām palec garām,tad uzreiz pēc medaļām dzenoties. Liela daļa normālas meža sekcijas nevis brauc sacensību režīmā,bet pārripina,kā pāreju no grantenes uz granteni ,lai varētu turpinātu sacensību pēc tam pa granteni.


2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30

Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.

Avatar

By averza 27.09.2016 15:23:29

Member++ · 5,039 comments

Nu mums 3. koridorā gan nekādu problēmu nebija - gan taisnēs visi prot uzvesties un netaisīt sū, gan arī kāpumos un nobraucienos nebija īpaši jābremzē kāda lēnāka dēļ. Par nobraucieniem biju pat pārsteigts - sajūta, ka visi bija labi iepazinušies ar trasi. Vienīgais mini-sastrēgums sanāca pirmajā stāvajā kāpumā pie tā tramplīniņa.

Avatar

By nekas 27.09.2016 15:31:18

Member · 175 comments
Locis wrote

Tad kad jāmin augšā ,tad visi baigie varoņi un stūmējiem jāvācas malā,bet kad baudāms nobrauciens,kāpēc tiem,kas baidās nebrauc pa maliņu,lai citi normāli var nobraukt?
Galvenais,ka ilgi kādam sēdi astē uz bremzi,tikko puslīdz normāls moments apdzīšanai,tam apdzenamajam ir vienkārši nedaudz jāatlaiž gāze,lai līdz nākamajm kokam paspētu apdzīt,bet nē,ar pēdējiem spēkiem spītīgi min,lai netiktu garām. Katram kaut kāds latviešu stila komentārs,kad pa viņam neiespējamām trajektorijām palec garām,tad uzreiz pēc medaļām dzenoties. Liela daļa normālas meža sekcijas nevis brauc sacensību režīmā,bet pārripina,kā pāreju no grantenes uz granteni ,lai varētu turpinātu sacensību pēc tam pa granteni.

neaizmirsti, ka tas saucas tautas sacensibas, lidz ar to logiski reti kurs labpratigi palaidis, es nobraucu posmu no beigam, un protams nobrauciens bija jutami daudz jabremze, bet jasaprot, ka neesmu viens un mes tur braucam baudit sacensibas nevis taisit citiem traumas, lidz ar to, ja gribi braukt leja visiem pa priekshu tad jaierodas visur kaa pirmajam distance un varesi lidot nerekinoties ar citiem. Savadak nem ri4uku un brauc tur tad kad nav sacensibu.


pa so- "neiespējamām trajektorijām palec garām,tad uzreiz pēc medaļām dzenotie" vairuma gadijumu ir bistamas un maza nesaprasanas un kritiens kaa likts, ja esi tik kruts nobraucienos ej vai nu uz sportu , kur mazak dalibnieku vai brauc citas dienas trasi, savadak rekinies , ka tu brauc ar vienkarsajiem tauteniekiem un sava varesana bus japarada taisnes un pret kalniem.

Avatar

By asa1985 27.09.2016 15:37:11

Member · 71 comments
dreicha wrote

Interesanti, ka Stravā daudzi segmenti, ieskaitot pļavu, iepzīsānas brauciena vienatne bija ātrāki kā sacensībās.

man pašam vienatnē ar bija ātrāk.

Avatar

By marta 27.09.2016 15:52:09

Member+ · 212 comments

Organizatoriem nav aiznesta un trases novācēji arī nav atraduši, bet nu cerība mirst pēdējā - ja nu kāds ir atradis, būšu pateicīga par ziņu.

marta wrote

Diemžēl kaut kur trasē (nezinu, kur) nokritusi Fizik velosomiņa ar Force multitūli, sks baloniņu un rezerves kameru, ja nu kāds atrada, lūdzu, dodiet ziņu!

Avatar

By serģis 27.09.2016 15:55:53

Member · 417 comments
asa1985 wrote
dreicha wrote

Interesanti, ka Stravā daudzi segmenti, ieskaitot pļavu, iepzīsānas brauciena vienatne bija ātrāki kā sacensībās.

man pašam vienatnē ar bija ātrāk.

tā varētu būt, jo izstiepjas tak nenormāli.
es pats tur pa pļavu dabūju kādus 20apdzīt, ar visu to, ka pusi toč vilkos astē un tad palika zb.
tas ap 2koridoru pļavā.
daudzi jau arī saprot, ka perebors sākumā, ir ats.s beigās, ja bāze par īsu big_smile
ja paskatīsies kādu vidaku no pirmajiem koridoriem, kā izskatījas uzbraukšana uz pļavas, jeb attālums pret līderi, un kāds attālums bija beigās.

Avatar

By jaja 27.09.2016 15:58:46

New Member · 1,271 comments

Skaidrs ka visiem kas pēc 300 vietas, vienatnē braucot būtu ātrāks laiks. Jo noskatoties kā daļa brauca, varēja labi redzēt kā vieniem jau bordo mūlis un aiz šiem daudzi spiesti knapi vilkties ar garlaikotām sejām. Besīgi ka paši nesaprot un nepalaiž garām. Bet te nu neko laikam nevar padarīt.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By suugoi 27.09.2016 16:01:37

Member+ · 1,469 comments

Fotogrāfi tiešām malači tautu sabildējuši godam! Pašam gan neveicās... netiku nevienā kadrā no lielajām galerijām... Braucot garām veiksmīgi ķeru momentu kad fotogrāfs maina pozīciju, vai sit nost uzmācīgo odu smile


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By adix 27.09.2016 16:26:11

Member+ · 1,214 comments
jaja wrote

Skaidrs ka visiem kas pēc 300 vietas, vienatnē braucot būtu ātrāks laiks. Jo noskatoties kā daļa brauca, varēja labi redzēt kā vieniem jau bordo mūlis un aiz šiem daudzi spiesti knapi vilkties ar garlaikotām sejām. Besīgi ka paši nesaprot un nepalaiž garām. Bet te nu neko laikam nevar padarīt.

Nu gan uzrakstīji!. Pļavā visā garumā ( izņemot to tiliņu) varējo bliezt garām sākot no pirmā līdz pat pēdējā koridora braucējiem. Cits jautājums, ja visi brauc garā desā un nebrauc garām, tad visticamāk, nav īsti ar ko pabraukt garām. Nevienam pļavā nevajadzēja nevienu laist garām, bija jābrauc garām neprasot smile

Avatar

By IBS 27.09.2016 16:56:21

Member · 115 comments

Šoreiz arī man ir ko teikt par SEB un kopkultūru.
Palasot komentārus, skumji paliek, ka starp mums ir tik daudz neadekvātu braucēju - čīkstētāju, brēcēju, savas taisnības meklētāju.
Viss ir ārkārtīgi vienkārši kā 2x2

1. Cienīt vienam otru.
    A) Man ir skaidrs kāpēc TOP 100 nav problēmas ar apdzīšanu. (Daudzi garās distances dalībnieki to ir atzīmējuši) - tas ir tāpēc, ka Top 100 vislaik nebrauc ar 99% no max. pulsa un viņiem ir spēku rezerve, lai apsteigtu kādu arī pa sūnām, smiltīm, utt. Tas kas notiek ar vājākiem braucējiem( pietiek ar 10%) ir izskaidrojams, bet ne pieņemams, kad knapi minot ar sarkanu mūli tiek rupji nolamāts priekšā braucošais. Garās distances beigu gals, bērni, mamma daba tiek ar naidu norēkti...,(esmu to piedzīvojis atkrītot aptuveni uz 200 vietu.) Viņi arī ir sacensībās, viņi arī cīnās par rezultātu. Ja uz kādu gribas parēkt, tad var iet pie organizātoriem un tiem izrēkt savu sāpi. Ja nevari apdzīt, atpūties, saņemies un apdzen.
    B) Apdzinējam apdzenamais ir jāpabrīdina pa kuru pusi taisās apdzīt, lai priekšā braucošais būtu informēts par to, kas tulīt notiks, un tikai priekšā braucošā ziņā ir izvēlēties, saglabāt savu traektoriju vai pavirzīties malā (šajā gadījumā ''Paldies'' ir obligāts)

2. Ja esi aiz kāda, tad padomā kāpēc tu tur esi?! (piemēram, nabadziņš, kuram pamaisīja OZK nobraucienā! Tas ir 25.km. Ja tas lēnais divplāksnis ir spējis 25 km nobraukt pa priekšu tad cieni viņu un paredzi, ka traektorija var būt ne tāda kādu esi iedomājies. + tur bija mīkstās smiltis, kuras pagriezienā var izspēlēt visādus jokus.)

3. Vienmēr kādam nepatiks trase vai negaršos putra. Šī jūsu atziņa nevienu neinteresē (ja nepatīk, ir citas alternatīvas.)

    Braucot ap 150 vietu, man nav nekādu iebildumu pret līdzbraucējiem, taisnēs velk tas, kam vairāk spēka(cīnamies tak par pulnktiem), ja kāds neiziet uz maiņu, tad viņš jau ir tik ''mīksts'', ka knapi turās grupā, kalnos arī jau sākam vairāk cienīt viens otru. Ja stumjam, tad rēķinamies, ka aiz muguras kāds mīs un mēģinam pēc iespējas pavākties malā. Protams, gadās sap..ties meistarībā vai izspolēt, bet tad parasti seko atvainošanās un visi skrienam tālāk. Gadās pat, ka  stūmēji iestumj braucošos. Tas rada prieku, kopības sajūtu un gandarījumu par to, ko dari. Varbūt tiem , kas cīnās par pjedestālu ir savādāk, bet pie mums viss mierīgi smile

Kopumā paldies visiem sacensību organizātoriem, visas sacensības bijušas interesantas, katrai sava odziņa.


es par SCOTT

Avatar

By chipo 27.09.2016 17:44:18

Member · 261 comments

Paldies IJSA, trašu veidotājiem, komandas biedriem un cīņu biedriem, līdzjutējiem par šo sezonu!


Pašam Vietalvā "mīkstais", Kuldīgā sarauta ķēde un gaidītais kopvērtējums nesasniegts, tehnika ir tehnika!
Ikšķiles OZK posmā ļoti varēja just 24h rūdījumu, jeb atšķirība kāda rodas n-reizes braucot tehniskas takas, nobraucienus, kāpumus, kur pirms gada braucu bremzējot, gagad varēja "lidot".

Starpsezonā nesēžam uz dīvāna, kaut ko padarām un tiekamies jau 2017.sezonā.

Avatar

By jaja 27.09.2016 18:33:06

New Member · 1,271 comments

Es par to, kas pēdējos kilometros darījās. Sākumā jau skaidrs ka visi bija baigie bliezēji kamēr svaigi.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By Ravx 27.09.2016 20:20:49

Member · 171 comments
radiohead wrote

Dzeltenajaa formaa coms no Ikskjiles komandas - kaa pats teica, naacis shusee no kalna un dzeks vinjam vnk nogrieza celja. Kjivere lupataas - pasham it kaa viss ok.

hencisk wrote

Re, kā citus džeki nes nost (čoms noķēris kadrā):
https://goo.gl/photos/3YKRyfxb9a8My2Cy5
Labi, ka nevainīgais šajā situācijā īpaši necieta!

jādomā ar galvu tas kas brauc aizmugurē !!!

Avatar

By Locis 27.09.2016 21:02:21

Member · 98 comments
nekas wrote
Locis wrote

Tad kad jāmin augšā ,tad visi baigie varoņi un stūmējiem jāvācas malā,bet kad baudāms nobrauciens,kāpēc tiem,kas baidās nebrauc pa maliņu,lai citi normāli var nobraukt?
Galvenais,ka ilgi kādam sēdi astē uz bremzi,tikko puslīdz normāls moments apdzīšanai,tam apdzenamajam ir vienkārši nedaudz jāatlaiž gāze,lai līdz nākamajm kokam paspētu apdzīt,bet nē,ar pēdējiem spēkiem spītīgi min,lai netiktu garām. Katram kaut kāds latviešu stila komentārs,kad pa viņam neiespējamām trajektorijām palec garām,tad uzreiz pēc medaļām dzenoties. Liela daļa normālas meža sekcijas nevis brauc sacensību režīmā,bet pārripina,kā pāreju no grantenes uz granteni ,lai varētu turpinātu sacensību pēc tam pa granteni.

neaizmirsti, ka tas saucas tautas sacensibas, lidz ar to logiski reti kurs labpratigi palaidis, es nobraucu posmu no beigam, un protams nobrauciens bija jutami daudz jabremze, bet jasaprot, ka neesmu viens un mes tur braucam baudit sacensibas nevis taisit citiem traumas, lidz ar to, ja gribi braukt leja visiem pa priekshu tad jaierodas visur kaa pirmajam distance un varesi lidot nerekinoties ar citiem. Savadak nem ri4uku un brauc tur tad kad nav sacensibu.


pa so- "neiespējamām trajektorijām palec garām,tad uzreiz pēc medaļām dzenotie" vairuma gadijumu ir bistamas un maza nesaprasanas un kritiens kaa likts, ja esi tik kruts nobraucienos ej vai nu uz sportu , kur mazak dalibnieku vai brauc citas dienas trasi, savadak rekinies , ka tu brauc ar vienkarsajiem tauteniekiem un sava varesana bus japarada taisnes un pret kalniem.

Pats saki,ka tas ir tautas sacensibas. Tad kapec visi grib,lai vacas mala,kad  kads nevar  uzbraukt kalna?   
Piemeram,es profesionali netrenejos,aizbraucu tikai uz gonku. No kalna noripinat riteni maku,jo berniba dazreiz ar riteni pabraukajos,pret kalnu gan nav speka uzmit,jo  es netrenejos, tapec braucu tautas klase un aizbraucu izbaudit takas un nobraucienus. Kadam pro sosejniekam tas nav pa pratam,jo vinam galvenais uz grantenes visus izkapat un taja diena nenotiek sosejas sacensibas,kuras butu labpratak piedalijies.   Tad kapec tie satrenejusies stiprie mineji nebrauc sportu,kur to satreneto speku paradit? To speku var radit sporta.

Ne,neiedomajamas trajektorijas ir tadas,kur tehniski jamak parvaret,piemeram kaut kadi akmeni,cupas,dzilaki dubli,piemeram blakus takai,kur citiem tas nav pa spekam,bet es to izmantoju,lai apdzitu. Lenakie brauc pa to vieglak parvaramo vietu,kamer var izmantot izdevibu  un apdzit pa to ''neparvaramo vietu''. 

Es jau neko nesaku,lai jau brauc pratigi,bet man aizbraucot uz sacikstem ,liekas diezgan smiekligas tas replikas no tadiem viriem virs 30.  Vienkarsi parsvara visi jutas aizvainoti,ka vinus kads apdzen. Pie tam tie lenie bauditaji tadi patrenejusies no skata,labiem riteniem,komandu formas.  Principa es  rekinos ar to,ka citi bus lenaki nobraucienus,pa retam tik paprasu pieklajigi vai palaidis,vienkarsi nesaprotu tos stulbos komentarus.

Protams,pie vainas daleji ir tas,ka braucu pirmo pilno sezonu un nakas startet no 5. koridora  ,tapec visa trase paiet kerot sava limena braucejus. Parsvara ari apdzenu pret kalnu vai visur citur,kur vieta atlauj,bet gadas tadi gabali,ka koks pec koka un tikko sac raut garam,taa prieksejam neinterese uz mili sekundi atlaist pedali un es pazudu zilas tales.

Kaut gan pasam dazreiz ir ,ka kaut ko aizdomajos,aizmugurejais prasa vai palaidisu,bet es atceros ,ka jabrauc un aizlidoju prom. smile  Man pie liela pulsa paradas jautriba,runajamais,citiem izskatas,ka ir kads tunela effekts un sava nodaba minas. Citreiz gadas,kadam ko uzbraukt,bet tad uzreiz ari atvainojos,jo azarta izlec kaut kas ara.

Last edited by Locis (27.09.2016 21:29:08)


2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30

Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.

Avatar

By adix 27.09.2016 22:00:31

Member+ · 1,214 comments
IBS wrote

    A) Man ir skaidrs kāpēc TOP 100 nav problēmas ar apdzīšanu. (Daudzi garās distances dalībnieki to ir atzīmējuši) - tas ir tāpēc, ka Top 100 vislaik nebrauc ar 99% no max. pulsa un viņiem ir spēku rezerve, lai apsteigtu kādu arī pa sūnām, smiltīm, utt.

Tagad viss skaidrs.... izrādās, stiprie džeki sadala pirmās vietas simtniekā knapi iesvīstot un nebliežot uz pilnu klapi, kamēr pārējie cīnās ar max pulsu pa 100-1500 vietu big_smile big_smile big_smile A es ta domāju.....  big_smile

Avatar

By mexs70 27.09.2016 22:21:01

Member · 13 comments
jaja wrote

https://goo.gl/photos/uHYih2viyePArwUi9
Bildes no dzelzceļa.

Avārijā gan jau vainojama smadzeņu bremze no noguruma. Īsti gan nav saprotams kāda mārutka pēc, lielākais ātrums nepaņēma vairāk pa labi. Vieta tā kā bija.

Vispār papētot trajektorijas, domāju ka vainīgs tas kas vilkās pa priekšu. Un tieši kad brauca garām ātrais, tā pabrauca priekšā. SEBā tādu idiņu daudz, kas māk tik pa šoseju braukt, bet kā ierauga kalniņu tā paniski meklē bremzes, radot tikai lieku bīstamību. No malas noskatījies vienu SEBu, varēju to lieliski saskatīt. Kur daudzviet vilkās šitādi pa priekšu, bremzējot reāli normālus braucējus, kam spēku pa pilno bet nevar realizēt jo prasti nelaiž garām. Visi jau nav kā Day2 kas pa krūmiem/mežu/celmiem visus apdzen wink

es noteikti nebiju tas ,kas traucēja Jums, bet kur ir noteikts ,kur jābrauc ātri ,kur lēni ? kā var gadīties priekšā vājāks , spicākiem džekiem? tur taču visi ir sagrupēti pa koridoriem . Saprotu ka no punkta A uz punktu B jātiek pēc iespējas ātrāk .  Ja Jums traucē nobraucienos tie ,kas var uzbraukt ātrāk kalnā , izdariet secinājumus un piestrādājiet pie tā elementa kas neiet vai sliktāk padodas .kaut kāds iemesls jau tam ir , ka tie kas traucē ir priekšā Jums ? Varbūt ātruma ierobežojumus uzlikt ?

Avatar

By jaja 27.09.2016 22:53:00

New Member · 1,271 comments

Man neviens netraucēja. Tie tik mani novērojumi vienreiz redzot visu tautas plūsmu no malas. Un šis ir tas iemesls ka SEBus vairs nebraucu.  250-550 vietas ļoti nosacīti ir dažādi koridori. Bet laikos ir liela atšķirība. Tieši šādi tā atšķirība rodas. Un nekur jau nekas nav noteikts. Tāpēc jau rakstu, ka te neko nepadarīsi.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By kandrejevs 27.09.2016 22:58:14

Member+ · 765 comments
Locis wrote

Liela daļa normālas meža sekcijas nevis brauc sacensību režīmā,bet pārripina,kā pāreju no grantenes uz granteni ,lai varētu turpinātu sacensību pēc tam pa granteni.

baigi precīzi un tas šausmīgi tracina. un braukšana pa granteni arī ir peletonā atsēžot astē un nedod dievs nāksies priekšā taisīt aizvēju. vēl ko esmu pamanījis, ka itkā spēcīgi vīrieši, bet kā mazliet stāvāks kalns, tā lec nost no velo un skrien augšā, protams procesā izčakarē man ieskrējienu un arī pašam jākāpj nost. un tas ir ap 250. vietu finišējot. manuprāt, daļai vienkārši vajag pāriet uz šoseju, ja tik liela nepatika pret kalniem un mežiem. atliek tikai viens, pa ziemu kačāties un cerēt ka tuvāk simtniekam braukšana ir baudāmāka.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By averza 27.09.2016 23:00:24

Member++ · 5,039 comments

Nevajag cerēt - paskaties Kaspara video! smile

Avatar

By Locis 27.09.2016 23:08:46

Member · 98 comments

Man soreiz ar ap 250 vietu vajadzeja finiset,bet apmeram 2km pirms starta paliku kajniekos un sanaca 301. vieta. big_smile

Ir loti daudz varianti,kaa but aizmugure vajakiem. Tiesam tas jautajums ir nopietns,par to kaa tas iespejams?

Es esmu ists tautas braucejs,jo dzives laikaa ap 4k km esmu nobraucis ar velo  un tas viss pedejos divas sezonas,ta ka man nevar parmest,ka esmu parak kruts nobraucienos un ka jaiet uz sportu. big_smile

Last edited by Locis (27.09.2016 23:12:07)


2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30

Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.

Avatar

By Marčiks 28.09.2016 00:01:42

Member · 255 comments

Cepiens bezjēdzīgs.Sāku no beigām un aizcīnījos līdz pirmajam simtam kopvērtējumā.Veči vajag trenēties.Pat totāls amatieris bez nekādas sporta pieredzes var tikt pirmajā simtā.Par uzvaru gan tas ir cits stāsts.Marš uz treniņu un mazāk muļķības te rakstīsiet.

Avatar

By jt 28.09.2016 00:20:57

Member+ · 1,194 comments

īsts tautas braucējs iedzer alu vai divus pēc gonkas nevis filozofē par tautas un sporta distancēm

Avatar

By nk 28.09.2016 01:27:30

Member · 85 comments
averza wrote

Papuass, Rubē incidents bija sacensību laikā, nevis pirms starta. Varbūt diskvalificējam visus tos, kas, uz Ikšķili braucot, pārsniedza atļauto braukšanas ātrumu? Un vēl par kaut ko attāli saistītu ar pašām sacensībām? Tā pentere no IJSA... nu malači, lieli malači, prot glīti un gari rakstīt. Ja drošība būtu galvenais, tad vienu no n-tajiem norīkotajiem pieskatītājiem varēja nolikt PIRMS pārbrauktuves un neļaut to šķērsot, nevis aiz pārbrauktuves pierakstīt numurus. Kad šādi pat rīkojas policija - ļauj izdarīt pārkāpumu un pēc tam soda - tad tas nevienam nepatīk, bet paši rīkojas tieši tikpat bezjēdzīgi. Bet to jau iedomāties nevarēja - par posma nerīkošanu Ikšķilē bija pat vieglāk iedomāties...

Tāda sajūta, ka Tu tur neesi bijis. Kamēr dega sarkanais signāls, nepārtraukti tika atgādināts, lai nebrauc. Pie pārbrauktuves to ļoti labi jau pa gabalu varēja dzirdēt. Lielākā daļa riteņbraucēju mierīgi stāvēja un gaidīja, un tie bija daudzi desmiti. Par tiem atsevišķiem pārkāpējiem šādā situācijā varēja tikai pabrīnīties. Sarkanais signāls deg, zvans skan, mašīnu rinda stāv un gaida, simts citi velobrauciena dalībnieki arī stāv un gaida, skaļrunī visu laiku brīdina - vai tad kādam vēl būtu jāskrien pakaļ tiem dažiem tipiem, kam tas viss pie kājas un viņus jālūdz tā nedarīt?
Tu tiešām domā, ka velobraucējam ar uzliktu sacensību numuru, ja viņš atrodas 100m no starta vietas līdz starta brīdim nav nekāda sakara ar sacensībām un to noteikumiem, un viņš var darīt visādas cūcības? Želejas paciņas ārpus trases arī mierīgi mētāt pa labi un pa kreisi? Šī ir publiska vieta un jebkurš cilvēks no malas Tevi ar uzliktu numuru uzskatīs par pasākuma dalībnieku, neatkarīgi vai Tu to gribi, vai nē. Loģiski, ka tas uzliek kaut kādu papildus atbildību.
Domāju, ka Tavi pārmetumi organizētājiem ir netaisnīgi. No malas skatoties, to rīcība, kuri brauca pie sarkanā signāla, izskatījās dīvaina un ne ar ko neattaisnojama. Vēl nesaprotamāka ir šādas bezatbildīgas rīcības aizstāvēšana.