SEB MTB 7. posms Ikšķile

Avatar

By janisz 26.09.2016 20:06:38

Member+ · 391 comments
JanisRo wrote

Ja ļoti gribas optimizēties, tad var piebilst ka startā ātrākie no M/W-14 laužas garām Sporta astei; pāris minūšu intervāls par skādi nenāktu.

O - jā.. Mazie salīda čum un mudž starp 3.koridoru garajai distancei. Baigi netraucēja, un daži pat normālā ātrumā grupā vilka, bet šķiet, visu drošības labad būtu labāk laist ar 1 minūtes atstarpi vai arī novilkt "virtuālo" līniju un neļaut "saplūst" uzreiz ar lielo grupu.

Avatar

By lapa 26.09.2016 21:58:06

Member · 9 comments

Tase laba, labāk kā pagāšgad. Šī gada Top1 gan dotu Kuldīgai.
Redzēju kritienu finišā, nezinu čomi vai ko nesadalīja, bet viens otram pa plecu draudzìgi uzsita tā ka otrs nesavacās un abi gar zemi.

Avatar

By PTZ 26.09.2016 22:53:14

Member · 454 comments

Galerija papildināta ar atlikušajām bildēm no kāpuma apm 30.km

PTZ wrote

Gonku šoreiz nācās izlaist, kompensēšanai izvilku noputējušu foto aparātu un mēģināju kaut ko sabildēt. Pirmā daļa šeit:
https://goo.gl/photos/3feELN4DgSe5qdrv5

Last edited by PTZ (26.09.2016 22:53:53)


Pain is inevitable. Suffering is optional.

Avatar

By hencisk 26.09.2016 23:03:58

Member · 133 comments

Re, kā citus džeki nes nost (čoms noķēris kadrā):
https://goo.gl/photos/3YKRyfxb9a8My2Cy5
Labi, ka nevainīgais šajā situācijā īpaši necieta!

Last edited by hencisk (26.09.2016 23:05:48)

Avatar

By novērotājs 26.09.2016 23:47:23

Member+ · 1,908 comments
averza wrote

P... vienu no n-tajiem norīkotajiem pieskatītājiem varēja nolikt PIRMS pārbrauktuves un neļaut to šķērsot, nevis aiz pārbrauktuves pierakstīt numurus.

Optimists! Tur tad vajadzētu veselu poliču ķēdi, varbūt būtu kāds rezultāts. Jau minēju par tautas asprāšu izlūkgājieniem pēdējo km šaurajās taciņās tieši pretim sporta līderu finišam. Nu brauca tur mocis un dzina no takas nost, domā, ka šo klausīja? Uzšķaudīja un slaidi aizdevās pretvirzienā. Par šo arī vajadzētu kādas sankcijas, ja ne DSQ, tad vismaz mīnus pārsimt punktus noteikti.

No manas organizatora pieredzes - tu vari runāt sausu muti, lai citu braucienu laikā nelien uz trases un lai vecāki drusku pieskata mazos bērnus (šajā pat kontekstā), vairumam tas ir kā pīlei ūdens. Ieviesām soda laiku 30 sekundes startā, efekts bija daaaaudz lielāks. Gan jau tie šoreiz DSQ dabūjušie (un citi arī) nākamreiz padomās trīsreiz, iekams šķērsot pārbrauktuvi pie sarkanā.

Last edited by novērotājs (26.09.2016 23:56:17)

Avatar

By radiohead 26.09.2016 23:51:19

Member · 322 comments

Dzeltenajaa formaa coms no Ikskjiles komandas - kaa pats teica, naacis shusee no kalna un dzeks vinjam vnk nogrieza celja. Kjivere lupataas - pasham it kaa viss ok.

hencisk wrote

Re, kā citus džeki nes nost (čoms noķēris kadrā):
https://goo.gl/photos/3YKRyfxb9a8My2Cy5
Labi, ka nevainīgais šajā situācijā īpaši necieta!


no cycling, no party

Avatar

By Riibeklis 27.09.2016 00:01:15

Member · 536 comments

kautkā neizskatās


Жизнь надо прожить так, чтобы тебя мелом не обвели

Avatar

By jt 27.09.2016 00:03:33

Member+ · 1,195 comments

Skaidri redzams, ka ātrums apsteidza meistarību. Lai pats apskatās video kārtīgi, neviens tur nevienam neko nav nogriezis.

Last edited by jt (27.09.2016 00:03:58)

Avatar

By HugoCo 27.09.2016 00:04:37

Member · 1 comments

Kritienu finišā ierosināja incidents starp abiem iesaistītajiem pirms finiša līnijas. Puisis, braucot pa labo malu, metrus 10 pirms iebraukšanas ieraudzīja savus līdzjutējus kreisajā pusē un pārvietojās pa diagonāli, lai sasveicinātos ar plaukstām. Tobrīd no aizmugures lielā ātrumā tuvojās otrs kritušais, kurš bija spiests pamatīgi sabremzēties. Šķērsojis finiša līniju, viņš noķēra vainīgo un, ātrumu nesamazinot, mēģināja izskaidroties, kā rezultātā sekoja kritiens. Finišēju kopā ar viņiem. par laimi izdevās izvairīties.

Avatar

By jaja 27.09.2016 00:31:37

New Member · 1,271 comments

https://goo.gl/photos/uHYih2viyePArwUi9
Bildes no dzelzceļa.

Avārijā gan jau vainojama smadzeņu bremze no noguruma. Īsti gan nav saprotams kāda mārutka pēc, lielākais ātrums nepaņēma vairāk pa labi. Vieta tā kā bija.

Vispār papētot trajektorijas, domāju ka vainīgs tas kas vilkās pa priekšu. Un tieši kad brauca garām ātrais, tā pabrauca priekšā. SEBā tādu idiņu daudz, kas māk tik pa šoseju braukt, bet kā ierauga kalniņu tā paniski meklē bremzes, radot tikai lieku bīstamību. No malas noskatījies vienu SEBu, varēju to lieliski saskatīt. Kur daudzviet vilkās šitādi pa priekšu, bremzējot reāli normālus braucējus, kam spēku pa pilno bet nevar realizēt jo prasti nelaiž garām. Visi jau nav kā Day2 kas pa krūmiem/mežu/celmiem visus apdzen wink

Last edited by jaja (27.09.2016 00:47:46)


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By foto_info 27.09.2016 00:37:56

Member · 3 comments

bildes no virsi-a distances https://failiem.lv/u/seeqaa2d#_

Avatar

By ktn 27.09.2016 01:11:01

Member+ · 1,642 comments
novērotājs wrote
averza wrote

P... vienu no n-tajiem norīkotajiem pieskatītājiem varēja nolikt PIRMS pārbrauktuves un neļaut to šķērsot, nevis aiz pārbrauktuves pierakstīt numurus.

Optimists! Tur tad vajadzētu veselu poliču ķēdi, varbūt būtu kāds rezultāts. Jau minēju par tautas asprāšu izlūkgājieniem pēdējo km šaurajās taciņās tieši pretim sporta līderu finišam. Nu brauca tur mocis un dzina no takas nost, domā, ka šo klausīja? Uzšķaudīja un slaidi aizdevās pretvirzienā. Par šo arī vajadzētu kādas sankcijas, ja ne DSQ, tad vismaz mīnus pārsimt punktus noteikti.

No manas organizatora pieredzes - tu vari runāt sausu muti, lai citu braucienu laikā nelien uz trases un lai vecāki drusku pieskata mazos bērnus (šajā pat kontekstā), vairumam tas ir kā pīlei ūdens. Ieviesām soda laiku 30 sekundes startā, efekts bija daaaaudz lielāks. Gan jau tie šoreiz DSQ dabūjušie (un citi arī) nākamreiz padomās trīsreiz, iekams šķērsot pārbrauktuvi pie sarkanā.

Bez likumiem ir arī paražu tiesības. Latvijā cilvēki tomēr paskatās, vai vilciens vispār ir vai nav, tad nevar pārmest, ka viņi šķērso pārbrauktuvi. Cita lieta, ja būtu brīdināti. LDz luksofori ieslēdzas labu laiku, pirms vilciens vispār ir redzams un ātrvilcienu mums nav. Tāpēc būtu tikai korekti, ja būtu nostādīts cilvēks, kurš uzsvilpj un brīdina, ka būs DSQ.

Respektu var iegūt ar sodiem un sankcijām. Vai tāds respekts ir vajadzīgs? Un vai tas ir respekts, vai bailes, nedrošība un tramīgums ik uz soļa? Vai tā ir SEB Ikšķiles posma problēma, vai varbūt visa sabiedrība tāda?

Man liekas, ka respektu var gūt, vienkārši palūdzot ievērot luksoforu, tieši tā arī darot, ka nostājas cilvēks un palūdz nešķērsot to pārbrauktuvi, pasakot, ka būs DSQ un tikai tad piešķirot DSQ). Vēl labāk - kamēr vilciens nav tiešā tuvumā, ļaut pārbraukt, un tikai tad, kad tas jau ir redzams, tad aizliegt to. Tad arī dalībnieki redzētu, ka tam ir pamatojums, un ka organizatori domā par VIŅIEM tur, tajā vietā, nevis par NOTEIKUMIEM uz A4, Times New Roman 12pt by Tieslietu Ministrijas kabinets Nr. X. Bet vēlreiz - ja visa sabiedrība pieradusi, ka viņus čakarē, tad varbūt tādēļ arī ir tā, ka sausa mute jārunā, bet efekta nekāda.

Un kāds efekts būtu no tā, ka ļauj šķērsot, un pārkāpējiem raksta DSQ, ja vilciens tiešām kādu neuzmanīgu dalībnieku sabrauktu? Nu jā, pēc loģikas spriežot – tas būtu mūža DSQ. Citi nākamreiz tad padomātu...

Gadījums iz dzīves - reiz pie veikala pienāk cilvēks un ar tādu kā izpalīdzīgu, tādu kā mazliet tramīgu izteiksmi aicina ievērot ceļa zīmes, jo "šeit reizēm policija ķer". Sākumā nesapratu, kas par lietu, līdz paskatījos - tiešām, stāvvietā saliktas ceļazīmes. Pasmējos un pateicu, ka gan jau viss būs kārtībā. Kaut kad citā reizē redzēju, ka tiešām, policija tur, stāvvietā, kur ir lēna un mierīga kustība, tvarsta šoferus. Uztver to par normu ir tuvu klīniskai psihopātijai. Ja tas būtu psiholoģisks tests, tad jautājums būtu, ko dara policija stāvvietā un psihopātus atpazītu pēc tā, ka atbildētu - "piešķir sodus". Normāli cilvēki atbildētu, ka aizgājusī iepirkties vai varbūt palīdz organizēt satiksmi.

Last edited by ktn (27.09.2016 01:27:08)


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By NoProblemo 27.09.2016 07:50:17

Member · 262 comments

Pēc pieejamajām galerijām spriežot garo distanci nav braukuši neviens big_smile, vienīgi ZZK džeki kuri finišā ir nobildēti big_smile

Last edited by NoProblemo (27.09.2016 07:50:48)


Avatar

By hencisk 27.09.2016 08:28:51

Member · 133 comments
hencisk wrote

Re, kā citus džeki nes nost (čoms noķēris kadrā):
https://goo.gl/photos/3YKRyfxb9a8My2Cy5
Labi, ka nevainīgais šajā situācijā īpaši necieta!

Ja tur kāds ir nogriezis ceļu, tad es esmu nigers!
100 punkti vainīgs

Avatar

By duuzis 27.09.2016 09:32:50

Member · 461 comments

Par dzelzceļa šķērsošanu piesarkanā signāla jau pagājušajā deva DSQ. Un arī šogad informators pa skaļruņiem brīdināja. Man pat liekas, ka pāgājušajā gadā startu atlika par kaut kādām minūtēm lai visi papētu. Un tas ir tikai normāli, ka par šadu gājienu dod DSQ. Kurš no klātesošajiem gribētu redzēt, ka kādu nones? Un teksts par to, ka varēja nolikt cilvēku lai nelaiž tikai tad, kad vilciens jau redzams, vispār neiztur kritiku. Vienam liksies, ka sen jau nedrīkst braukt, kādam citam, ka vēl mēs pīpējot paspēsim. Signāls ir un punkts.

Citādi viss forši, trase feina, laiks labs, kompānija pa pirmo, putrza garšīga, rezultāts atbilstošs. smile

Avatar

By suominen 27.09.2016 10:30:06

Member · 177 comments
marsh wrote
suominen wrote
Bibo wrote

Šajā posmā baigi dāsni DSQ sadalīti.

Ir kaut kur iemesli publicēti?

Sarkanā gaisma pie pārbrauktuves wink

Minēt jau mēs visi varam...
Vispār kādam ir ticis paziņots, par ko tieši DSQ iedots?

Avatar

By kašķis 27.09.2016 10:33:56

Member · 1,210 comments

Ja runā par efektiem, tad vislielākais efekts būtu, ja kādu visu acu priekšā samaltu uz sliedēm. Ja vēl tas būtu kādas pilsētas mērs, tad efekts būtu neizmērojams. Katrā ziņā visiem atsistu vēlmi filozofēt par lietām, par kurām nav jāfilozofē.

Avatar

By averza 27.09.2016 10:58:11

Member++ · 5,039 comments

Tik daudz naivu cilvēku šeit... citu kļūdas neattur gandrīz nevienu šīs kļūdas atkārtot, jo cilvēki attiecībā uz sevi ir ļoti lieli optimisti: "ar mani tas nenotiks"

Avatar

By martinsb 27.09.2016 10:59:46

Member+ · 964 comments

Tik dāsni fotogrāfi man vēl nebija gadijušies, esmu principā trāpijis visās augstākieliktās galerijās un pat vairākas reizes no viena autora. Paldies fotogrāfiem!

Avatar

By serģis 27.09.2016 11:16:27

Member · 417 comments

bildes tiešām daudz un labas smile
izskatās, ka fotogrāfi bija nobažījušies, ka pēdējie mači big_smile

Avatar

By serģis 27.09.2016 11:23:27

Member · 417 comments
novērotājs wrote

Spriežot pēc tā, ka neviens nesūdzas par traucējumiem trasē (tauta vs sporta aste vs mammadaba), šis modelis ar agrāko sporta + mammasdabas startu ir attaisnojies un būtu saglabājams arī turpmāk.
Vienīgais, kas būtu izskaužams - tautas masveida vizināšanās pa pēdējo km singletrackiem laikā, kad uz finišu jau iet sporta līderi. Daži malači pamanījās pa taku gar šosejas malu (kur reāli nav iespējams izmainīties) braukt pat pretvirzienā un pat tad, kad sporta klases mocis jau pagājis garām, bet līderi gaidāmi sekunžu laikā.

nu es uzskatu, ka nejau pati tauta vainīga, bet atkal organizatori.
kapēc nevarēja kvai ar lentām un konusiem atdalīt trases daļu no ietvēm un tt kur pārējiem pārvietoties uz startu, augšā tā bija, un tad cilvēki uzreiz zin, kur un kas brauks.
kvai no kalna līdz finiša taisnei kur barjeras vienu ceļa joslu atdalīt.

Avatar

By averza 27.09.2016 11:33:28

Member++ · 5,039 comments

Runa bija trases pēdējiem kilometriem: sevišķi single-tracku no dzelzceļa tuneļa līdz upītei (ja to tā drīkst nosaukt), nobraucienu un tam sekojošu smilšaino uzbraucienu. Kādus vēl konusus tur?

Avatar

By novērotājs 27.09.2016 11:46:33

Member+ · 1,908 comments
serģis wrote

nu es uzskatu, ka nejau pati tauta vainīga, bet atkal organizatori.
kapēc nevarēja kvai ar lentām un konusiem atdalīt trases daļu no ietvēm un tt kur pārējiem pārvietoties uz startu, augšā tā bija, un tad cilvēki uzreiz zin, kur un kas brauks.

Ja organizatoru pārstāvis uz moča brēc, ka jāatbrīvo ceļš, jo līderi tūlīt būs klāt (un bija arī), tad ir jāklausa. Konusus tur fiziski nebija kur likt, un to šauro taciņu dalīt varētu tikai priekš skudrām, ne riteņbraucējiem.

Avatar

By serģis 27.09.2016 11:55:20

Member · 417 comments
averza wrote

Runa bija trases pēdējiem kilometriem: sevišķi single-tracku no dzelzceļa tuneļa līdz upītei (ja to tā drīkst nosaukt), nobraucienu un tam sekojošu smilšaino uzbraucienu. Kādus vēl konusus tur?

es atkal sapratu par finiša taisni, kur bija tas bardaks.

Avatar

By serģis 27.09.2016 11:58:42

Member · 417 comments
novērotājs wrote
serģis wrote

nu es uzskatu, ka nejau pati tauta vainīga, bet atkal organizatori.
kapēc nevarēja kvai ar lentām un konusiem atdalīt trases daļu no ietvēm un tt kur pārējiem pārvietoties uz startu, augšā tā bija, un tad cilvēki uzreiz zin, kur un kas brauks.

Ja organizatoru pārstāvis uz moča brēc, ka jāatbrīvo ceļš, jo līderi tūlīt būs klāt (un bija arī), tad ir jāklausa. Konusus tur fiziski nebija kur likt, un to šauro taciņu dalīt varētu tikai priekš skudrām, ne riteņbraucējiem.

kad braucām gar finiša taisni un startu, tieši iebrauca mocis, kādu bļaušanu tur var dzirdēt, kad mopēds iedod rīklē?
un reāli cilvēki brauca pretī baros un tt. un te līderi nāk no kalna pilnā šusē.
esmu pats un čoms braukuši eiropas/pasaules līmenī, un tādu bardaku uz finiša taisnes pat lv šķiet nebijām redzējuši.
kas darījās tur pie tā tuneļa nezinu

Avatar

By novērotājs 27.09.2016 12:08:04

Member+ · 1,908 comments

Braukšana uz startu ir cits jautājums - tur, protams, visiem ir jānokļūst. Bet līst šaurajās taciņās ne-sava brauciena pēdējos km galīgi nebija vajadzīgs, jo tādā veidā uz startu nokļūt nekādi nevarēja (ja nu vienīgi ar grandiozu līkumu). Gribētu dzirdēt, ko teiktu šie gudrīši, ja pašiem tur brauciena beigās ripotu pretī sporta braucēji, teiksim, atvizinoties.
Gadījums nav unikāls - tas pats bija Rīgas MTB, kad iesildīties pa trasi kārotāji visai labā ātrumā brauca tieši pretī (virsū) ģimenes brauciena dalībniekiem, arī Vivusā daži pieaugušie (pusmaratonisti) traki kāro pavizināties pa pusaudžu trasi utt.
Pie katra koka brīdinātāju nolikt nav iespējams, bet orgi pa skaļruni ir brīdinājuši trasē nelīst. Nus, kādas idejas, kā apkarot šo sērgu?

Last edited by novērotājs (27.09.2016 12:14:17)

Avatar

By Sram 27.09.2016 12:20:38

Member · 1,188 comments

Minēt jau mēs visi varam...
Vispār kādam ir ticis paziņots, par ko tieši DSQ iedots?

DSQ par dzelzceļa pārbrauktuves šķērsošanu laikā, kad deg                        
aizlieguma signāls.(SRS 1.2.079, 1.2.082, 12.1.040.16; LR Ceļu                        
satiksmes noteikumi 168)

                       
Numurs / Laiks                   
20    10:27                   
36    10:27                   
48    10:27                   
115    10:27                   
143    10:27                   
154    10:21                   
163    10:27                   
205    10:35                   
209    10:27                   
213    10:35                   
786    12:58                   
830    12:58                   
843    12:58                   
850    12:50                   
942    12:58                   
986    12:58                   
1354     12:58                   
1374     10:27                   
1386     12:58                   
1394     12:58                   
1522     12:50                   
2227     10:27                   
2693     12:50                   
2763     13:15                   
2832     12:58                   
5050     10:21                   
DSQ par startu ar vienu numuru (SEB nolikums 1.9)                       
1039                       
1051                       
1163                       
1179                       
1217                       
1272                       
1302                       
1312                       
1358                       
1583                       
1699                       
1718                       
1797                       
2020                       
2102                       
2320                       
2344                       
2359                       
2594                       
2638                       
2766                       
                       
DSQ par braukšanu ar neaizsprādzētu ķiveri (SEB nolikums 3)                       
2018                       
                       
Brīdinājums no Igo par nekorektu braukšanas stilu                        
100