Ja ļoti gribas optimizēties, tad var piebilst ka startā ātrākie no M/W-14 laužas garām Sporta astei; pāris minūšu intervāls par skādi nenāktu.
O - jā.. Mazie salīda čum un mudž starp 3.koridoru garajai distancei. Baigi netraucēja, un daži pat normālā ātrumā grupā vilka, bet šķiet, visu drošības labad būtu labāk laist ar 1 minūtes atstarpi vai arī novilkt "virtuālo" līniju un neļaut "saplūst" uzreiz ar lielo grupu.
By lapa 26.09.2016 21:58:06
Member · 9 commentsTase laba, labāk kā pagāšgad. Šī gada Top1 gan dotu Kuldīgai.
Redzēju kritienu finišā, nezinu čomi vai ko nesadalīja, bet viens otram pa plecu draudzìgi uzsita tā ka otrs nesavacās un abi gar zemi.
By PTZ 26.09.2016 22:53:14
Member · 454 commentsGalerija papildināta ar atlikušajām bildēm no kāpuma apm 30.km
Gonku šoreiz nācās izlaist, kompensēšanai izvilku noputējušu foto aparātu un mēģināju kaut ko sabildēt. Pirmā daļa šeit:
https://goo.gl/photos/3feELN4DgSe5qdrv5
Last edited by PTZ (26.09.2016 22:53:53)
Pain is inevitable. Suffering is optional.
By hencisk 26.09.2016 23:03:58
Member · 133 commentsRe, kā citus džeki nes nost (čoms noķēris kadrā):
https://goo.gl/photos/3YKRyfxb9a8My2Cy5
Labi, ka nevainīgais šajā situācijā īpaši necieta!
Last edited by hencisk (26.09.2016 23:05:48)
By novērotājs 26.09.2016 23:47:23
Member+ · 1,908 commentsP... vienu no n-tajiem norīkotajiem pieskatītājiem varēja nolikt PIRMS pārbrauktuves un neļaut to šķērsot, nevis aiz pārbrauktuves pierakstīt numurus.
Optimists! Tur tad vajadzētu veselu poliču ķēdi, varbūt būtu kāds rezultāts. Jau minēju par tautas asprāšu izlūkgājieniem pēdējo km šaurajās taciņās tieši pretim sporta līderu finišam. Nu brauca tur mocis un dzina no takas nost, domā, ka šo klausīja? Uzšķaudīja un slaidi aizdevās pretvirzienā. Par šo arī vajadzētu kādas sankcijas, ja ne DSQ, tad vismaz mīnus pārsimt punktus noteikti.
No manas organizatora pieredzes - tu vari runāt sausu muti, lai citu braucienu laikā nelien uz trases un lai vecāki drusku pieskata mazos bērnus (šajā pat kontekstā), vairumam tas ir kā pīlei ūdens. Ieviesām soda laiku 30 sekundes startā, efekts bija daaaaudz lielāks. Gan jau tie šoreiz DSQ dabūjušie (un citi arī) nākamreiz padomās trīsreiz, iekams šķērsot pārbrauktuvi pie sarkanā.
Last edited by novērotājs (26.09.2016 23:56:17)
By radiohead 26.09.2016 23:51:19
Member · 322 commentsDzeltenajaa formaa coms no Ikskjiles komandas - kaa pats teica, naacis shusee no kalna un dzeks vinjam vnk nogrieza celja. Kjivere lupataas - pasham it kaa viss ok.
Re, kā citus džeki nes nost (čoms noķēris kadrā):
https://goo.gl/photos/3YKRyfxb9a8My2Cy5
Labi, ka nevainīgais šajā situācijā īpaši necieta!
no cycling, no party
By Riibeklis 27.09.2016 00:01:15
Member · 536 commentskautkā neizskatās
Жизнь надо прожить так, чтобы тебя мелом не обвели
By jt 27.09.2016 00:03:33
Member+ · 1,195 commentsSkaidri redzams, ka ātrums apsteidza meistarību. Lai pats apskatās video kārtīgi, neviens tur nevienam neko nav nogriezis.
Last edited by jt (27.09.2016 00:03:58)
By HugoCo 27.09.2016 00:04:37
Member · 1 commentsKritienu finišā ierosināja incidents starp abiem iesaistītajiem pirms finiša līnijas. Puisis, braucot pa labo malu, metrus 10 pirms iebraukšanas ieraudzīja savus līdzjutējus kreisajā pusē un pārvietojās pa diagonāli, lai sasveicinātos ar plaukstām. Tobrīd no aizmugures lielā ātrumā tuvojās otrs kritušais, kurš bija spiests pamatīgi sabremzēties. Šķērsojis finiša līniju, viņš noķēra vainīgo un, ātrumu nesamazinot, mēģināja izskaidroties, kā rezultātā sekoja kritiens. Finišēju kopā ar viņiem. par laimi izdevās izvairīties.
By jaja 27.09.2016 00:31:37
New Member · 1,271 commentshttps://goo.gl/photos/uHYih2viyePArwUi9
Bildes no dzelzceļa.
Avārijā gan jau vainojama smadzeņu bremze no noguruma. Īsti gan nav saprotams kāda mārutka pēc, lielākais ātrums nepaņēma vairāk pa labi. Vieta tā kā bija.
Vispār papētot trajektorijas, domāju ka vainīgs tas kas vilkās pa priekšu. Un tieši kad brauca garām ātrais, tā pabrauca priekšā. SEBā tādu idiņu daudz, kas māk tik pa šoseju braukt, bet kā ierauga kalniņu tā paniski meklē bremzes, radot tikai lieku bīstamību. No malas noskatījies vienu SEBu, varēju to lieliski saskatīt. Kur daudzviet vilkās šitādi pa priekšu, bremzējot reāli normālus braucējus, kam spēku pa pilno bet nevar realizēt jo prasti nelaiž garām. Visi jau nav kā Day2 kas pa krūmiem/mežu/celmiem visus apdzen
Last edited by jaja (27.09.2016 00:47:46)
Te kaut kas būs, kaut kad.
By foto_info 27.09.2016 00:37:56
Member · 3 commentsbildes no virsi-a distances https://failiem.lv/u/seeqaa2d#_
By ktn 27.09.2016 01:11:01
Member+ · 1,642 commentsP... vienu no n-tajiem norīkotajiem pieskatītājiem varēja nolikt PIRMS pārbrauktuves un neļaut to šķērsot, nevis aiz pārbrauktuves pierakstīt numurus.
Optimists! Tur tad vajadzētu veselu poliču ķēdi, varbūt būtu kāds rezultāts. Jau minēju par tautas asprāšu izlūkgājieniem pēdējo km šaurajās taciņās tieši pretim sporta līderu finišam. Nu brauca tur mocis un dzina no takas nost, domā, ka šo klausīja? Uzšķaudīja un slaidi aizdevās pretvirzienā. Par šo arī vajadzētu kādas sankcijas, ja ne DSQ, tad vismaz mīnus pārsimt punktus noteikti.
No manas organizatora pieredzes - tu vari runāt sausu muti, lai citu braucienu laikā nelien uz trases un lai vecāki drusku pieskata mazos bērnus (šajā pat kontekstā), vairumam tas ir kā pīlei ūdens. Ieviesām soda laiku 30 sekundes startā, efekts bija daaaaudz lielāks. Gan jau tie šoreiz DSQ dabūjušie (un citi arī) nākamreiz padomās trīsreiz, iekams šķērsot pārbrauktuvi pie sarkanā.
Bez likumiem ir arī paražu tiesības. Latvijā cilvēki tomēr paskatās, vai vilciens vispār ir vai nav, tad nevar pārmest, ka viņi šķērso pārbrauktuvi. Cita lieta, ja būtu brīdināti. LDz luksofori ieslēdzas labu laiku, pirms vilciens vispār ir redzams un ātrvilcienu mums nav. Tāpēc būtu tikai korekti, ja būtu nostādīts cilvēks, kurš uzsvilpj un brīdina, ka būs DSQ.
Respektu var iegūt ar sodiem un sankcijām. Vai tāds respekts ir vajadzīgs? Un vai tas ir respekts, vai bailes, nedrošība un tramīgums ik uz soļa? Vai tā ir SEB Ikšķiles posma problēma, vai varbūt visa sabiedrība tāda?
Man liekas, ka respektu var gūt, vienkārši palūdzot ievērot luksoforu, tieši tā arī darot, ka nostājas cilvēks un palūdz nešķērsot to pārbrauktuvi, pasakot, ka būs DSQ un tikai tad piešķirot DSQ). Vēl labāk - kamēr vilciens nav tiešā tuvumā, ļaut pārbraukt, un tikai tad, kad tas jau ir redzams, tad aizliegt to. Tad arī dalībnieki redzētu, ka tam ir pamatojums, un ka organizatori domā par VIŅIEM tur, tajā vietā, nevis par NOTEIKUMIEM uz A4, Times New Roman 12pt by Tieslietu Ministrijas kabinets Nr. X. Bet vēlreiz - ja visa sabiedrība pieradusi, ka viņus čakarē, tad varbūt tādēļ arī ir tā, ka sausa mute jārunā, bet efekta nekāda.
Un kāds efekts būtu no tā, ka ļauj šķērsot, un pārkāpējiem raksta DSQ, ja vilciens tiešām kādu neuzmanīgu dalībnieku sabrauktu? Nu jā, pēc loģikas spriežot – tas būtu mūža DSQ. Citi nākamreiz tad padomātu...
Gadījums iz dzīves - reiz pie veikala pienāk cilvēks un ar tādu kā izpalīdzīgu, tādu kā mazliet tramīgu izteiksmi aicina ievērot ceļa zīmes, jo "šeit reizēm policija ķer". Sākumā nesapratu, kas par lietu, līdz paskatījos - tiešām, stāvvietā saliktas ceļazīmes. Pasmējos un pateicu, ka gan jau viss būs kārtībā. Kaut kad citā reizē redzēju, ka tiešām, policija tur, stāvvietā, kur ir lēna un mierīga kustība, tvarsta šoferus. Uztver to par normu ir tuvu klīniskai psihopātijai. Ja tas būtu psiholoģisks tests, tad jautājums būtu, ko dara policija stāvvietā un psihopātus atpazītu pēc tā, ka atbildētu - "piešķir sodus". Normāli cilvēki atbildētu, ka aizgājusī iepirkties vai varbūt palīdz organizēt satiksmi.
Last edited by ktn (27.09.2016 01:27:08)
Coffee & Racing. Adventures, too.
By NoProblemo 27.09.2016 07:50:17
Member · 262 commentsPēc pieejamajām galerijām spriežot garo distanci nav braukuši neviens , vienīgi ZZK džeki kuri finišā ir nobildēti
Last edited by NoProblemo (27.09.2016 07:50:48)
By hencisk 27.09.2016 08:28:51
Member · 133 commentsRe, kā citus džeki nes nost (čoms noķēris kadrā):
https://goo.gl/photos/3YKRyfxb9a8My2Cy5
Labi, ka nevainīgais šajā situācijā īpaši necieta!
Ja tur kāds ir nogriezis ceļu, tad es esmu nigers!
100 punkti vainīgs
By duuzis 27.09.2016 09:32:50
Member · 461 commentsPar dzelzceļa šķērsošanu piesarkanā signāla jau pagājušajā deva DSQ. Un arī šogad informators pa skaļruņiem brīdināja. Man pat liekas, ka pāgājušajā gadā startu atlika par kaut kādām minūtēm lai visi papētu. Un tas ir tikai normāli, ka par šadu gājienu dod DSQ. Kurš no klātesošajiem gribētu redzēt, ka kādu nones? Un teksts par to, ka varēja nolikt cilvēku lai nelaiž tikai tad, kad vilciens jau redzams, vispār neiztur kritiku. Vienam liksies, ka sen jau nedrīkst braukt, kādam citam, ka vēl mēs pīpējot paspēsim. Signāls ir un punkts.
Citādi viss forši, trase feina, laiks labs, kompānija pa pirmo, putrza garšīga, rezultāts atbilstošs.
By suominen 27.09.2016 10:30:06
Member · 177 commentsŠajā posmā baigi dāsni DSQ sadalīti.
Ir kaut kur iemesli publicēti?
Sarkanā gaisma pie pārbrauktuves
Minēt jau mēs visi varam...
Vispār kādam ir ticis paziņots, par ko tieši DSQ iedots?
By kašķis 27.09.2016 10:33:56
Member · 1,210 commentsJa runā par efektiem, tad vislielākais efekts būtu, ja kādu visu acu priekšā samaltu uz sliedēm. Ja vēl tas būtu kādas pilsētas mērs, tad efekts būtu neizmērojams. Katrā ziņā visiem atsistu vēlmi filozofēt par lietām, par kurām nav jāfilozofē.
By averza 27.09.2016 10:58:11
Member++ · 5,039 commentsTik daudz naivu cilvēku šeit... citu kļūdas neattur gandrīz nevienu šīs kļūdas atkārtot, jo cilvēki attiecībā uz sevi ir ļoti lieli optimisti: "ar mani tas nenotiks"
By martinsb 27.09.2016 10:59:46
Member+ · 964 commentsTik dāsni fotogrāfi man vēl nebija gadijušies, esmu principā trāpijis visās augstākieliktās galerijās un pat vairākas reizes no viena autora. Paldies fotogrāfiem!
By serģis 27.09.2016 11:16:27
Member · 417 commentsbildes tiešām daudz un labas
izskatās, ka fotogrāfi bija nobažījušies, ka pēdējie mači
By serģis 27.09.2016 11:23:27
Member · 417 commentsSpriežot pēc tā, ka neviens nesūdzas par traucējumiem trasē (tauta vs sporta aste vs mammadaba), šis modelis ar agrāko sporta + mammasdabas startu ir attaisnojies un būtu saglabājams arī turpmāk.
Vienīgais, kas būtu izskaužams - tautas masveida vizināšanās pa pēdējo km singletrackiem laikā, kad uz finišu jau iet sporta līderi. Daži malači pamanījās pa taku gar šosejas malu (kur reāli nav iespējams izmainīties) braukt pat pretvirzienā un pat tad, kad sporta klases mocis jau pagājis garām, bet līderi gaidāmi sekunžu laikā.
nu es uzskatu, ka nejau pati tauta vainīga, bet atkal organizatori.
kapēc nevarēja kvai ar lentām un konusiem atdalīt trases daļu no ietvēm un tt kur pārējiem pārvietoties uz startu, augšā tā bija, un tad cilvēki uzreiz zin, kur un kas brauks.
kvai no kalna līdz finiša taisnei kur barjeras vienu ceļa joslu atdalīt.
By averza 27.09.2016 11:33:28
Member++ · 5,039 commentsRuna bija trases pēdējiem kilometriem: sevišķi single-tracku no dzelzceļa tuneļa līdz upītei (ja to tā drīkst nosaukt), nobraucienu un tam sekojošu smilšaino uzbraucienu. Kādus vēl konusus tur?
By novērotājs 27.09.2016 11:46:33
Member+ · 1,908 commentsnu es uzskatu, ka nejau pati tauta vainīga, bet atkal organizatori.
kapēc nevarēja kvai ar lentām un konusiem atdalīt trases daļu no ietvēm un tt kur pārējiem pārvietoties uz startu, augšā tā bija, un tad cilvēki uzreiz zin, kur un kas brauks.
Ja organizatoru pārstāvis uz moča brēc, ka jāatbrīvo ceļš, jo līderi tūlīt būs klāt (un bija arī), tad ir jāklausa. Konusus tur fiziski nebija kur likt, un to šauro taciņu dalīt varētu tikai priekš skudrām, ne riteņbraucējiem.
By serģis 27.09.2016 11:55:20
Member · 417 commentsRuna bija trases pēdējiem kilometriem: sevišķi single-tracku no dzelzceļa tuneļa līdz upītei (ja to tā drīkst nosaukt), nobraucienu un tam sekojošu smilšaino uzbraucienu. Kādus vēl konusus tur?
es atkal sapratu par finiša taisni, kur bija tas bardaks.
By serģis 27.09.2016 11:58:42
Member · 417 commentsnu es uzskatu, ka nejau pati tauta vainīga, bet atkal organizatori.
kapēc nevarēja kvai ar lentām un konusiem atdalīt trases daļu no ietvēm un tt kur pārējiem pārvietoties uz startu, augšā tā bija, un tad cilvēki uzreiz zin, kur un kas brauks.Ja organizatoru pārstāvis uz moča brēc, ka jāatbrīvo ceļš, jo līderi tūlīt būs klāt (un bija arī), tad ir jāklausa. Konusus tur fiziski nebija kur likt, un to šauro taciņu dalīt varētu tikai priekš skudrām, ne riteņbraucējiem.
kad braucām gar finiša taisni un startu, tieši iebrauca mocis, kādu bļaušanu tur var dzirdēt, kad mopēds iedod rīklē?
un reāli cilvēki brauca pretī baros un tt. un te līderi nāk no kalna pilnā šusē.
esmu pats un čoms braukuši eiropas/pasaules līmenī, un tādu bardaku uz finiša taisnes pat lv šķiet nebijām redzējuši.
kas darījās tur pie tā tuneļa nezinu
By novērotājs 27.09.2016 12:08:04
Member+ · 1,908 commentsBraukšana uz startu ir cits jautājums - tur, protams, visiem ir jānokļūst. Bet līst šaurajās taciņās ne-sava brauciena pēdējos km galīgi nebija vajadzīgs, jo tādā veidā uz startu nokļūt nekādi nevarēja (ja nu vienīgi ar grandiozu līkumu). Gribētu dzirdēt, ko teiktu šie gudrīši, ja pašiem tur brauciena beigās ripotu pretī sporta braucēji, teiksim, atvizinoties.
Gadījums nav unikāls - tas pats bija Rīgas MTB, kad iesildīties pa trasi kārotāji visai labā ātrumā brauca tieši pretī (virsū) ģimenes brauciena dalībniekiem, arī Vivusā daži pieaugušie (pusmaratonisti) traki kāro pavizināties pa pusaudžu trasi utt.
Pie katra koka brīdinātāju nolikt nav iespējams, bet orgi pa skaļruni ir brīdinājuši trasē nelīst. Nus, kādas idejas, kā apkarot šo sērgu?
Last edited by novērotājs (27.09.2016 12:14:17)
By Sram 27.09.2016 12:20:38
Member · 1,188 commentsMinēt jau mēs visi varam...
Vispār kādam ir ticis paziņots, par ko tieši DSQ iedots?
DSQ par dzelzceļa pārbrauktuves šķērsošanu laikā, kad deg
aizlieguma signāls.(SRS 1.2.079, 1.2.082, 12.1.040.16; LR Ceļu
satiksmes noteikumi 168)
Numurs / Laiks
20 10:27
36 10:27
48 10:27
115 10:27
143 10:27
154 10:21
163 10:27
205 10:35
209 10:27
213 10:35
786 12:58
830 12:58
843 12:58
850 12:50
942 12:58
986 12:58
1354 12:58
1374 10:27
1386 12:58
1394 12:58
1522 12:50
2227 10:27
2693 12:50
2763 13:15
2832 12:58
5050 10:21
DSQ par startu ar vienu numuru (SEB nolikums 1.9)
1039
1051
1163
1179
1217
1272
1302
1312
1358
1583
1699
1718
1797
2020
2102
2320
2344
2359
2594
2638
2766
DSQ par braukšanu ar neaizsprādzētu ķiveri (SEB nolikums 3)
2018
Brīdinājums no Igo par nekorektu braukšanas stilu
100
By janisz 26.09.2016 20:06:38
Member+ · 391 comments