Velotrenažiers dzīvoklī

Avatar

By Shadow00 22.01.2016 08:52:30

Member · 10 comments

Ir doma iegādāties velotrenažieri. Tā kā dzīvoju dzīvoklī uztrauc cik skaļi ir velotrenažieri un vai kaimiņi nenāks ciemos?

Pagaidām izvēle ir starp CycleOps fluid 2 un CycleOps supermagneto. Varbūt kādam ir kāds no šiem un var padalīties pieredzē

Avatar

By adix 22.01.2016 09:03:44

Member+ · 1,214 comments

Nopirku šādu Elite Turbo muin, viens no argumentiem iegādei bija tieši klusums.
http://www.elite-it.com/en/products/tra … turbo-muin
Varu apstiprināt, ir tiešām kluss.
+ atkrīt problēma ar riepu dilšanām vai speciālu riepu pirkšanu
+ Nav problēmu ar riepas izslīdēšanu

Last edited by adix (22.01.2016 09:11:16)

Avatar

By toms79 22.01.2016 09:25:11

Member · 465 comments
Shadow00 wrote

CycleOps supermagneto. Varbūt kādam ir kāds no šiem un var padalīties pieredzē

Man ir Magneto un sprinta intervālos, kas parasti ir ļoti īsi, tad troksnis ir no rullīša un riepas, bet tad arī jauda ir pāri 1000w un ātums virs 60km/h... bet normālos treniņos skaņa ir normālā līmenī.. klusāka nekā putekļusūcējs smile Nekādas vibrācijas liekas nav , viss labi. Braucu ar scwalbe insider riepu.


Avatar

By Vaskis 22.01.2016 09:50:01

Member · 2,612 comments

Braucu ar Fluid2 viesistabā, mājā ar koka pārsegumiem- kaimiņi nesūdzas un līdzcilvēki arī. Bet ja nebūtu pažēlojis to divu simtu starpību būtu ņēmis "direct drive".
Neatceros konkrēto iemeslu kādēļ Fluid2, droši vien dēļ pretestības līknes, ko solīja ražotājs.

Pretestība ir nopietna, uz 53t man nav vajadzības uzslēgt:) Viena būtiska lieta virtuālajai jaudai, rata, t.i. riepas pievilkšana ir līdz "klikšķim" tātad pretestība pret riepu vairāk vai mazāk ir viena un tā pati. Otra būtiska lieta virtuālajai ir, ka pretestība un pieliktā slodze būtiski nemainās, taču jāatzīst pilnīgi konstanta nav, jo "rezervuārs" sakarst nopietnāk minot, ja garāka atpūta starp intervāliem, tas paspēj padzist un tā uz riņķi:) Garākos intervālos sakaršana izpaužas tieši tik, ka jāpārslēdz par vienu robu un nedaudz jāpieliek kadence, lai noturētu nepieciešamo jaudu.

Tik tik cik aizmugurējās ass platumiem ir trīs pozīcijās, tātad, ja kaut kādu iemeslu pēc tavs rāmis īsti "neiekļaujas"pārejas pozīcijās, tad sanāk nevajadzīga slodze uz rata gultņiem un rāmja "carbona dropiem" vai gluži pretēji pavisam neliela brīvkustība. Taču to iespējams var atrisināt ar šaibām. Vai arī pērkot statīvu kam rata platums regulējās ar vītni.

Gumijas paklāja man nav, bet tas noteikti noderētu vienai vienkāršai lietai ko tā uzreiz neiedomājas- no klučiem parketā nebūtu robi:/

Avatar

By hrkama 22.01.2016 09:53:18

Member · 114 comments
Shadow00 wrote

CycleOps supermagneto. Varbūt kādam ir kāds no šiem un var padalīties pieredzē

Man arī ir CycleOps supermagneto, ļoti kluss pats trenažieris, regulāri braucu dzīvoklī un kaimiņi nesūdzas. Man pat apakšā nav nekāda mīkstā paklājiņa, lieku vnk uz lamināta grīdas. Lielākā skaņa nāk no velo drivetrain. Vēl man nav priekšējā riteņa palikņa, izmantoju grāmatas smile un riepa zilā schwalbe.

Avatar

By lūsis 22.01.2016 10:15:26

Member · 231 comments

Tikai nevajag šādu ņemt:
http://www.evanscycles.com/products/cyc … r-ec103630

  Trobelis pamatīgs un pretestība nekāda.

Avatar

By hrkama 24.01.2016 12:02:22

Member · 114 comments

Vajag ņemt tādu kam jauds pretestiba ir progresiva. t.i. jo atrak minies jo lielaka pretestiba.

Avatar

By NoProblemo 24.01.2016 19:06:22

Member · 262 comments
hrkama wrote

Vajag ņemt tādu kam jauds pretestiba ir progresiva. t.i. jo atrak minies jo lielaka pretestiba.

Es arī tā sākumā domāju, tagad kad vēlos dažādot treniņ programmas tad ne visu var ar to progresīvo panākt!


Avatar

By Slowmo 25.01.2016 10:57:00

Member+ · 1,166 comments

Un kas ir tas, kam savādāka jaudas līkne būtu bijusi labāka? Ja grib pilnībā izbaudīt visas velotrenažiera priekšrocības, jāņem ERG trenažieris. Nav lieki jākoncentrējas uz pareizās jaudas turēšanu (sevišķi jau īsos intervālos), un var pilnībā veltīt sevi "darba darīšanai". Ņemot vērā oriģinālo autora jautājumu par troksni, tad šobrīd labākais, kas ir pieejams, ir Tacx Neo. Atliek tikai cenas jautājumu atrisināt smile

Avatar

By NoProblemo 25.01.2016 13:06:10

Member · 262 comments
Slowmo wrote

Un kas ir tas, kam savādāka jaudas līkne būtu bijusi labāka? Ja grib pilnībā izbaudīt visas velotrenažiera priekšrocības, jāņem ERG trenažieris. Nav lieki jākoncentrējas uz pareizās jaudas turēšanu (sevišķi jau īsos intervālos), un var pilnībā veltīt sevi "darba darīšanai". Ņemot vērā oriģinālo autora jautājumu par troksni, tad šobrīd labākais, kas ir pieejams, ir Tacx Neo. Atliek tikai cenas jautājumu atrisināt smile

Jaudas līkne man fluidam patīk, bet ar fluidu nevar normāli uzbraukt zemas kadences treniņu, tas pašreiz priekš manis personīgi ir mīnuss!
Protams ERG būtu glauni wink


Avatar

By zinatnieks 25.01.2016 19:47:56

Member · 69 comments

Elite Power Fluid ar 53x11 @ 60rpm pretestība ir vismaz 300W, kas daudziem varētu arī būt pietiekami. Mani vairāk kaitināja pretestības maiņa, trenažierim silstot. Pretestība karstam trenažierim ­­~90C samazinājās par ­­­­~ 40 W, kas nozīmēja atkartotu slēgšanos un kadences maiņu 20' intervāla laikā. Šī problēma tika atrisināta velotot 1 ventilatoru tieši trenažiera radiatora dzesēšanai. Rezultātā temperatūra nepaaugstinās virs 30C un pretestība ir konstanta.

Manuprāt kluss power fluid trenažieris (tas pats elite power fluid) + P2M ir prakstiskās ieguldījums, nekā Tacx Neo, bet tas atkarīgs no vēlmēm un mērķiem.

Avatar

By nekas 26.01.2016 10:40:27

Member · 175 comments

Ja man kaimi'ni nesūdzas par lēto TACX  T2650 Blue Matic, gan jau tev būs ok.