Velotrenažiers dzīvoklī
Ir doma iegādāties velotrenažieri. Tā kā dzīvoju dzīvoklī uztrauc cik skaļi ir velotrenažieri un vai kaimiņi nenāks ciemos?
Pagaidām izvēle ir starp CycleOps fluid 2 un CycleOps supermagneto. Varbūt kādam ir kāds no šiem un var padalīties pieredzē
By adix 22.01.2016 09:03:44
Member+ · 1,214 commentsNopirku šādu Elite Turbo muin, viens no argumentiem iegādei bija tieši klusums.
http://www.elite-it.com/en/products/tra … turbo-muin
Varu apstiprināt, ir tiešām kluss.
+ atkrīt problēma ar riepu dilšanām vai speciālu riepu pirkšanu
+ Nav problēmu ar riepas izslīdēšanu
Last edited by adix (22.01.2016 09:11:16)
By toms79 22.01.2016 09:25:11
Member · 465 commentsCycleOps supermagneto. Varbūt kādam ir kāds no šiem un var padalīties pieredzē
Man ir Magneto un sprinta intervālos, kas parasti ir ļoti īsi, tad troksnis ir no rullīša un riepas, bet tad arī jauda ir pāri 1000w un ātums virs 60km/h... bet normālos treniņos skaņa ir normālā līmenī.. klusāka nekā putekļusūcējs Nekādas vibrācijas liekas nav , viss labi. Braucu ar scwalbe insider riepu.
By Vaskis 22.01.2016 09:50:01
Member · 2,612 commentsBraucu ar Fluid2 viesistabā, mājā ar koka pārsegumiem- kaimiņi nesūdzas un līdzcilvēki arī. Bet ja nebūtu pažēlojis to divu simtu starpību būtu ņēmis "direct drive".
Neatceros konkrēto iemeslu kādēļ Fluid2, droši vien dēļ pretestības līknes, ko solīja ražotājs.
Pretestība ir nopietna, uz 53t man nav vajadzības uzslēgt:) Viena būtiska lieta virtuālajai jaudai, rata, t.i. riepas pievilkšana ir līdz "klikšķim" tātad pretestība pret riepu vairāk vai mazāk ir viena un tā pati. Otra būtiska lieta virtuālajai ir, ka pretestība un pieliktā slodze būtiski nemainās, taču jāatzīst pilnīgi konstanta nav, jo "rezervuārs" sakarst nopietnāk minot, ja garāka atpūta starp intervāliem, tas paspēj padzist un tā uz riņķi:) Garākos intervālos sakaršana izpaužas tieši tik, ka jāpārslēdz par vienu robu un nedaudz jāpieliek kadence, lai noturētu nepieciešamo jaudu.
Tik tik cik aizmugurējās ass platumiem ir trīs pozīcijās, tātad, ja kaut kādu iemeslu pēc tavs rāmis īsti "neiekļaujas"pārejas pozīcijās, tad sanāk nevajadzīga slodze uz rata gultņiem un rāmja "carbona dropiem" vai gluži pretēji pavisam neliela brīvkustība. Taču to iespējams var atrisināt ar šaibām. Vai arī pērkot statīvu kam rata platums regulējās ar vītni.
Gumijas paklāja man nav, bet tas noteikti noderētu vienai vienkāršai lietai ko tā uzreiz neiedomājas- no klučiem parketā nebūtu robi:/
By hrkama 22.01.2016 09:53:18
Member · 114 commentsCycleOps supermagneto. Varbūt kādam ir kāds no šiem un var padalīties pieredzē
Man arī ir CycleOps supermagneto, ļoti kluss pats trenažieris, regulāri braucu dzīvoklī un kaimiņi nesūdzas. Man pat apakšā nav nekāda mīkstā paklājiņa, lieku vnk uz lamināta grīdas. Lielākā skaņa nāk no velo drivetrain. Vēl man nav priekšējā riteņa palikņa, izmantoju grāmatas un riepa zilā schwalbe.
By lūsis 22.01.2016 10:15:26
Member · 231 commentsTikai nevajag šādu ņemt:
http://www.evanscycles.com/products/cyc … r-ec103630
Trobelis pamatīgs un pretestība nekāda.
By hrkama 24.01.2016 12:02:22
Member · 114 commentsVajag ņemt tādu kam jauds pretestiba ir progresiva. t.i. jo atrak minies jo lielaka pretestiba.
By NoProblemo 24.01.2016 19:06:22
Member · 262 commentsVajag ņemt tādu kam jauds pretestiba ir progresiva. t.i. jo atrak minies jo lielaka pretestiba.
Es arī tā sākumā domāju, tagad kad vēlos dažādot treniņ programmas tad ne visu var ar to progresīvo panākt!
By Slowmo 25.01.2016 10:57:00
Member+ · 1,166 commentsUn kas ir tas, kam savādāka jaudas līkne būtu bijusi labāka? Ja grib pilnībā izbaudīt visas velotrenažiera priekšrocības, jāņem ERG trenažieris. Nav lieki jākoncentrējas uz pareizās jaudas turēšanu (sevišķi jau īsos intervālos), un var pilnībā veltīt sevi "darba darīšanai". Ņemot vērā oriģinālo autora jautājumu par troksni, tad šobrīd labākais, kas ir pieejams, ir Tacx Neo. Atliek tikai cenas jautājumu atrisināt
By NoProblemo 25.01.2016 13:06:10
Member · 262 commentsUn kas ir tas, kam savādāka jaudas līkne būtu bijusi labāka? Ja grib pilnībā izbaudīt visas velotrenažiera priekšrocības, jāņem ERG trenažieris. Nav lieki jākoncentrējas uz pareizās jaudas turēšanu (sevišķi jau īsos intervālos), un var pilnībā veltīt sevi "darba darīšanai". Ņemot vērā oriģinālo autora jautājumu par troksni, tad šobrīd labākais, kas ir pieejams, ir Tacx Neo. Atliek tikai cenas jautājumu atrisināt
Jaudas līkne man fluidam patīk, bet ar fluidu nevar normāli uzbraukt zemas kadences treniņu, tas pašreiz priekš manis personīgi ir mīnuss!
Protams ERG būtu glauni
By zinatnieks 25.01.2016 19:47:56
Member · 69 commentsElite Power Fluid ar 53x11 @ 60rpm pretestība ir vismaz 300W, kas daudziem varētu arī būt pietiekami. Mani vairāk kaitināja pretestības maiņa, trenažierim silstot. Pretestība karstam trenažierim ~90C samazinājās par ~ 40 W, kas nozīmēja atkartotu slēgšanos un kadences maiņu 20' intervāla laikā. Šī problēma tika atrisināta velotot 1 ventilatoru tieši trenažiera radiatora dzesēšanai. Rezultātā temperatūra nepaaugstinās virs 30C un pretestība ir konstanta.
Manuprāt kluss power fluid trenažieris (tas pats elite power fluid) + P2M ir prakstiskās ieguldījums, nekā Tacx Neo, bet tas atkarīgs no vēlmēm un mērķiem.
By nekas 26.01.2016 10:40:27
Member · 175 commentsJa man kaimi'ni nesūdzas par lēto TACX T2650 Blue Matic, gan jau tev būs ok.
By Shadow00 22.01.2016 08:52:30
Member · 10 comments