Šosejas karbona rati.

Avatar

By see 08.09.2008 22:15:27

Member · 450 comments

Kadi varetu but plusi un minusi salidzinot ar parastajiem alu ratiem ?

Avatar

By cx 08.09.2008 22:32:23

Member+ · 329 comments
see wrote

Kadi varetu but plusi un minusi salidzinot ar parastajiem alu ratiem ?

Tas ir mēginājums izraisīt fleimu? smile

Pluss braucējam, kuram ir tik labi rezultāti, kad jāsāk skaitīt gramus(teiksim, piem., SEBu 1.-10. vieta) - viegli ir tie rati!

Avatar

By see 08.09.2008 23:03:30

Member · 450 comments

ne vnk skatos ratus sacensibam un varbut kads ar tadiem brauc un vai ir jutama atshkiriba? Piem ka tas aptuveni varetu atspoguloties uz rezultatu ja braucu ar vieglakiem ratiem teiksim 30 sekundes vai kadas 2 minutes nost no rezultata?

Avatar

By see 08.09.2008 23:39:02

Member · 450 comments

domaju kads vares padalities pieredze bet izsk tik ienirgt

Avatar

By Baltais 09.09.2008 00:43:02

Local.Auth · 5,425 comments

runa par sosejas ratiem vai MTB? baidos, ka Latvijā ĻOTI maz būs ar tiem braukuši. Īpaši no foruma aprindām.

Ir plāns?


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By Eduards 09.09.2008 01:11:41

Member# · 2,686 comments

Šosejas. Es daudz nezinu par karbonu, bet pieņemu, ka ārzemēs ir daudz jau internetā uzrakstīts.

Avatar

By Delfins 09.09.2008 04:20:27

Member+ · 3,575 comments

Ne jau svarā un aerodinamikā slēpjās panākumu atslēga. Paskaties jebkuras gonkas... tur vinnē gan ar `metāla`, gan ar `karbona` ratiem.
Protams, ka ar aerodinamisko būs patīkamāk braukt. Bet teikt, ka uzreiz 30 sec nost... nepareii tas smile

Avatar

By see 09.09.2008 08:19:34

Member · 450 comments

runa iet par shosejas ratiem. arzemes rakstito ipashi negribetu nemt vera jo viniem nav Latvijas asfalteto celu...

Avatar

By Eduards 09.09.2008 08:35:32

Member# · 2,686 comments

Tur ceļi ir tādi paši. Ja tie tev ir sacīkšu rati, tad tajās jau pa bedrēm braukt parasti neliek, un mierīgi var apskatīties ārzemju atsauksmes.

Avatar

By Andersons 09.09.2008 09:15:29

Member+ · 2,638 comments

Es Grupas braucienā pašlaik braucu ar alumīnija ratiem bet ITT jau ar karbona diskratu aimugurē un priekšā četrspieķi, ripojiens ir tomēr cits, un ja grasies braukt pa gludu asfaltu, nevajadzētu smādēt Tufo Elite Jet riepas, tas ptikai protams atmaksājas ja velk avg virs 40km/h!


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By see 09.09.2008 09:42:23

Member · 450 comments
Andersons wrote

Es Grupas braucienā pašlaik braucu ar alumīnija ratiem bet ITT jau ar karbona diskratu aimugurē un priekšā četrspieķi, ripojiens ir tomēr cits, un ja grasies braukt pa gludu asfaltu, nevajadzētu smādēt Tufo Elite Jet riepas, tas ptikai protams atmaksājas ja velk avg virs 40km/h!

Pashlaik braucu ar Tufo S33 Special klincheriem un skatos uz Tufo Elite Jet riepam. avg ari ir kadu mineji tadel ari gribu citus ratus kurus izmantot gonkas. pashlaik skatos uz shiem http://www.rossettibike.com/store/index … oductId=10

Avatar

By Baltais 09.09.2008 10:09:37

Local.Auth · 5,425 comments

vajag tādus -

08bo401544.jpg

Model info

-     Carbon hubs reduce weight and look great on these stellar performers
-     Tour de France proven design
-     Designed for all-around use: up, down and all around the mountain in wet or dry conditions
-     OCLV 110 one piece rim is patented and manufactured in the U.S.A.
-     Butted and bladed stainless steel spokes with aluminum alloy locking nipples
-     Includes titanium skewers, Bontrager Carbon Stop Brake Pads and Bontrager Wheel Bags
-     Presta valve

Details

Rim Dia. :     700C
FT/RR/PR :     Pair
Type :     Tubular
Color :     Nude Carbon
Speed :     9/10
Holes :     20 / 24
Spokes :     14/17/14G
Weight :     1175g

vai tādus -

06bo270745.jpg

Model info

-     65mm cross section and toroidal shape gives the optimum height to width ratio for aerodynamic performance (with 22mm tire)
-     Full carbon rim based on the proven 110GSM climbing rim
-     14 gauge bladed spokes laced to Swiss made hubs for the ultimate in speed
-     Presta valve

Details

Rim Dia. :     700C
FT/RR/PR :     Pair
Type :     Tubular
Color :     Nude / Silver
Speed :     9/10
Holes :     16 / 16
Spokes :     14G
Weight :     1680g

Last edited by Baltais (09.09.2008 10:17:18)


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By eagle 09.09.2008 11:30:08

Member · 259 comments
see wrote
Andersons wrote

Es Grupas braucienā pašlaik braucu ar alumīnija ratiem bet ITT jau ar karbona diskratu aimugurē un priekšā četrspieķi, ripojiens ir tomēr cits, un ja grasies braukt pa gludu asfaltu, nevajadzētu smādēt Tufo Elite Jet riepas, tas ptikai protams atmaksājas ja velk avg virs 40km/h!

Pashlaik braucu ar Tufo S33 Special klincheriem un skatos uz Tufo Elite Jet riepam. avg ari ir kadu mineji tadel ari gribu citus ratus kurus izmantot gonkas. pashlaik skatos uz shiem http://www.rossettibike.com/store/index … oductId=10

Ja skaties uz Tufo Elite Jet riepam, tad nem komplekta ar Tufo karbona ratiem. Latvija dotaja bridi ir vairaki gan Cyclone modeli, gan Carbona modeli. Cyclone ar Elite Jet riepam var aptaustit pie manis.
Perkot Tufo karbona ratus riepas nak jau uzlimetas no rupnicas, klat ari ekscentri un bremzu kluci karbona ratiem. Cyclone tiek komplekteti ar labakajam DT-Swiss rumbam ar keramiskajiem gultniem. Starp citu, ar Tufo Cyclone ratiem grupas braucienu brauca musejie Pekina, riepas bija Tufo Giro Twix.

Cenas par komplektu (cena ar PVN):
Šosejas karbona rati Tufo Cyclone - 900Ls
Šosejas karbona rati Tufo Carbona - 450Ls

Last edited by eagle (09.09.2008 11:33:23)

Avatar

By Delfins 09.09.2008 12:05:15

Member+ · 3,575 comments

Ziemas atlaides būs? teiksim `bez pvn` wink

Avatar

By Grey 09.09.2008 12:35:15

Member# · 1,688 comments

Tas tagad kaut kāds jaunais stils pieprasīt atlaides internetā?

Avatar

By see 09.09.2008 12:51:13

Member · 450 comments
eagle wrote
see wrote
Andersons wrote

Es Grupas braucienā pašlaik braucu ar alumīnija ratiem bet ITT jau ar karbona diskratu aimugurē un priekšā četrspieķi, ripojiens ir tomēr cits, un ja grasies braukt pa gludu asfaltu, nevajadzētu smādēt Tufo Elite Jet riepas, tas ptikai protams atmaksājas ja velk avg virs 40km/h!

Pashlaik braucu ar Tufo S33 Special klincheriem un skatos uz Tufo Elite Jet riepam. avg ari ir kadu mineji tadel ari gribu citus ratus kurus izmantot gonkas. pashlaik skatos uz shiem http://www.rossettibike.com/store/index … oductId=10

Ja skaties uz Tufo Elite Jet riepam, tad nem komplekta ar Tufo karbona ratiem. Latvija dotaja bridi ir vairaki gan Cyclone modeli, gan Carbona modeli. Cyclone ar Elite Jet riepam var aptaustit pie manis.
Perkot Tufo karbona ratus riepas nak jau uzlimetas no rupnicas, klat ari ekscentri un bremzu kluci karbona ratiem. Cyclone tiek komplekteti ar labakajam DT-Swiss rumbam ar keramiskajiem gultniem. Starp citu, ar Tufo Cyclone ratiem grupas braucienu brauca musejie Pekina, riepas bija Tufo Giro Twix.

Cenas par komplektu (cena ar PVN):
Šosejas karbona rati Tufo Cyclone - 900Ls
Šosejas karbona rati Tufo Carbona - 450Ls

pa cik man svars 85kg vai man shie rati vsp deres? majaslapa noradits brauceja max svars 82kg...

Avatar

By eagle 09.09.2008 14:33:56

Member · 259 comments
Delfins wrote

Ziemas atlaides būs? teiksim `bez pvn` wink

Ziemas atlaides nebus. Es varu izrakstit rekinu uz Tevis noradito kompaniju un PVN, ja spej, pats vari atsist atpakal. Cenas zemakas nebus, var iet tikai uz augsu, jo no nakamas sezonas razotajs diemzel cel cenas, gan ratiem, gan riepam. Manis publicetas cenas ir speka saja gada, ari pasutijumiem, kuri apstiprinati saja gada, bet piegade notiek jau 2009g. Ja gada beigas netisam paliek pari nauda, var derigi izmantot.

Avatar

By eagle 09.09.2008 14:35:27

Member · 259 comments
see wrote

pa cik man svars 85kg vai man shie rati vsp deres? majaslapa noradits brauceja max svars 82kg...

Apjautasos razotajam, cik strikti ir sie ierobezojumi.

Avatar

By Baltais 09.09.2008 23:56:10

Local.Auth · 5,425 comments

Q: What are the weight limits of Bontrager Road Wheels?

A: Despite the exceptionally light weight and low spoke count wheels, Bontrager does not have any weight restrictions for use. All of our wheelsystems must pass the same durability and impact standards prior to production, regardless of intended use or rider weight.

Keep in mind, Bontrager offers one of the larger wheel offerings in the world. This is because different riders may find better performance on different wheels. A really big rider may ultimately be better served with a more laterally stiff wheel than an exceptionally light pair.


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By see 10.09.2008 07:48:09

Member · 450 comments

var cenas atsutit uz privato Bontrager ratiem?

Avatar

By eagle 10.09.2008 18:38:50

Member · 259 comments
eagle wrote
see wrote

pa cik man svars 85kg vai man shie rati vsp deres? majaslapa noradits brauceja max svars 82kg...

Apjautasos razotajam, cik strikti ir sie ierobezojumi.

Atbilde no Tufo par svara limitiem:
correct, there is weight limit of rider 82kg. On the other hand I know many riders (mostly in MTB) having weight over this limit and use our wheels with no problem, with no complaint. Only 3 kg plus is not so big different. It takes just a few treinings to achieve 82kg...

Avatar

By keineliebe 10.09.2008 23:02:32

Member+ · 179 comments

doma pareizā virzienā - nevajag ratus piedzīt svaram, bet svaru ratiem- ir pie kā pastrādāt


Hydra Epic III,V

Avatar

By pumpido 25.10.2008 14:06:21

Member+ · 322 comments
see wrote

Kadi varetu but plusi un minusi salidzinot ar parastajiem alu ratiem ?

Pareizāk bija jautāt: Kāda ir atsķirība starp augstajām (40-80mm) un parastajām (zemajām, 20-30mm) riteņu aplocēm, jo karbons ir tikai viens no materiāliem, no kuriem rieteņus taisa, bet ne konstrucija. Pirms kādiem gadiem, lai uzlabotu riteņu aerodinamiku, sāka taisīt riteņus ar augstajām aerodinamiskajām aplocēm. Augsta aploce rada aiz sevis mazāk virspuļus un tāpēc tai ir mazāka gaisa pretestība. Vienalicīgi šādi reiteņi radīja arī problēmas- tie bija samagāki par parastajiem. Tad, lai ekonomētu svaru, sāka taisīt aploces no karbona. Karbona aploces ir nedaudz vieglākas, bet arī dārgākas reizes 3-4. Tagad, līdz ar karbona izpalību, katra sevi cienoša firma ražo riteņus gan ar ausgatajām, gan ar parastajām karbona aplocēm. Campagnolo tādi ir hiperioni un bora, kur atšķiras tikai aploču augstums. Atšķirība starp augstajām un prastajām zemajām aplocēm ir tāda, ka augstās labāk ripo, tās darbojas līdzīgi sparartam, kuru vajag iegriest līdz noteiktm ātrumam, kad sāk darboties spara rata efekts un pēc tam šo ātrumu ir vieglāk noturēt, bet iegriest tos ir grūtāk. Ja braucējam nav daudz spēka, vai, ja trase ir kalnaina, tad augstās aploces var tikai kaitēt, bet pa līdzenumu tagad ir atrodamas dažādas testu tabulas, kur var redzēt, cik vatus kati riteņi ieekonomēm. Viss ir atkarīgs no tā, ar ko salīdzina. Starpība uz 10km individuāli varētu būt no 30 sekundem līdz apmēram minūtei. Bez cenas šosejas karbona riteņiem ir vēl viena problēma- tiem vajag speziālus bremzu klučus slapjam un sausam laikam un, ja ar tādiem brauc no kalna, smaka ir tāda it kā blakus degtu vecas lupatas. Kompromiss ir taisīt ratus ar augstajām kombinetajām aplocēm, kad paša aploce ir no karbone, bet virsma, kur darbojas bermžu kluči- no alumīnija. Savara atšķirība nav liela. Tādi rati ir piemēram Mavic Cosmic. Bontrager ir labi rati, bet arī ļoti dārgi. Vispār firmu, kas fažo ratus ar karbona aplocēm tagad ir ļoti daudz. Pirkt Tufo pa 900 lašim manuprāt nav prāta darbs. Ja nav tik svarīga firma, varu piedāvāt lētāku apmēram tādas pašas kvalitātes variantu kā Tufo. Ja interesē: alldis@inbox.lv


Neaizmirstiet, ja kas nepatiks, Jūs no šejienes ātri izdzēsīs.

Avatar

By eagle 27.10.2008 18:12:25

Member · 259 comments
pumpido wrote
see wrote

Kadi varetu but plusi un minusi salidzinot ar parastajiem alu ratiem ?

Pirkt Tufo pa 900 lašim manuprāt nav prāta darbs. Ja nav tik svarīga firma, varu piedāvāt lētāku apmēram tādas pašas kvalitātes variantu kā Tufo. Ja interesē: alldis@inbox.lv

Nu gan Pumpido uzbrauca. Tufo Cyclone rati tiek komplekteti loti augsta limeni - DT Swiss rumbas vien jau maksa labu naudu. Taja cena par ratiem ir ieksa ari loti vieglas tubular riepas, bremzu kluci, DT Swiss ekscentri. Tas pats Zipp nak pliki rati par lielaku cenu un riepas, kluci japerk klat. Vai Zipp rumbas ir labakas par DT Swiss?

Avatar

By pumpido 30.10.2008 15:21:30

Member+ · 322 comments
eagle wrote
pumpido wrote
see wrote

Kadi varetu but plusi un minusi salidzinot ar parastajiem alu ratiem ?

Pirkt Tufo pa 900 lašim manuprāt nav prāta darbs. Ja nav tik svarīga firma, varu piedāvāt lētāku apmēram tādas pašas kvalitātes variantu kā Tufo. Ja interesē: alldis@inbox.lv

Nu gan Pumpido uzbrauca. Tufo Cyclone rati tiek komplekteti loti augsta limeni - DT Swiss rumbas vien jau maksa labu naudu. Taja cena par ratiem ir ieksa ari loti vieglas tubular riepas, bremzu kluci, DT Swiss ekscentri. Tas pats Zipp nak pliki rati par lielaku cenu un riepas, kluci japerk klat. Vai Zipp rumbas ir labakas par DT Swiss?

Katrs jau slavē savējo, bet Tufo tomēr nav tas pazīstamākais brends, bet tā saucamais budžeta brends pa saprātīgu cenu. Par 900 eiro interentā var nopikt pilnīgi jaunu pāri Mavic Cormic Carbon SL, bet te par 900 latiem piedāvā Tufo! 900 lati, kas sastāda apmēram 1300 eiro, maksā karbona Campagnollo Hiperion vai citi līdzīgi augstākā līmeņa rati.


Neaizmirstiet, ja kas nepatiks, Jūs no šejienes ātri izdzēsīs.

Avatar

By see 20.06.2009 21:39:07

Member · 450 comments
Andersons wrote

Es Grupas braucienā pašlaik braucu ar alumīnija ratiem bet ITT jau ar karbona diskratu aimugurē un priekšā četrspieķi, ripojiens ir tomēr cits, un ja grasies braukt pa gludu asfaltu, nevajadzētu smādēt Tufo Elite Jet riepas, tas ptikai protams atmaksājas ja velk avg virs 40km/h!

Andersons kadi Tev rati prieksh TT  un vai Latvija iespejams shadus ratus nomat? Te domaju ja gada ir viena /divas TT gonkas vai nebutu parak izshkerdigi pirkt maksajot ~ 2000Ls par ratiem.

Avatar

By Andersons 20.06.2009 23:05:26

Member+ · 2,638 comments

TT ratus Latvijā diemžēl neviens neiznomā, iekš UK ja nemaldos vai vēl kur var uz svarīgām sacenēm paņemt uz nomu ne tikai ZIPP ratus bet pat TT velo, tikai ne LV.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.