ziemas riepas?

Avatar

By NilsS 01.11.2015 18:32:42

Member · 775 comments

Rulli  neaizstāsi  ne ar ko.
Izpaliks krenķis par kondensātu,  sāli  uc mēsliem

Last edited by NilsS (01.11.2015 18:34:03)

Avatar

By averza 01.11.2015 19:00:33

Member++ · 5,039 comments

Piedodiet, nenoturējos.

[youtube]MewLJaaU2P4[/youtube]

Avatar

By vējš matos 01.11.2015 19:47:11

Member · 203 comments
NilsS wrote

Rulli  neaizstāsi  ne ar ko.
Izpaliks krenķis par kondensātu,  sāli  uc mēsliem

Ar rulli tu domā to,kur strādā tikai iefiksēts pakaļas ritenis,vai to,no kura var arī nožauties? Es tā kā tikai uz pirmo skatījos līdz šim.

Avatar

By peteris 02.11.2015 10:14:59

Member · 520 comments

lietoju soumi tyres (nokian) w240 uz 28-niekiem ratiem - pa ledu un pieblietētu sniegu ir ļoooooti labāk kā bez šipiem smile Pa asfaltu ir ļoti jūtami lielāka pretestība, pa bruģi (arī pa betona bruģi) braukt ir diezgan riebīgi smile

mans risinājums - divi velo - viens ar šipiem, otrs bez, tāpēc nevajag ne lieki deldēt šipus, ne slidināties pa apledojušiem ceļiem.

Avatar

By dzonemons 03.11.2015 20:26:22

Member · 68 comments

Pagājušo ziemu nobraucu ar Nokian M-G w160 un varu teikt daudz laba. Ja pumpē stiprāk radzes gandrīz neskar asfaltu un ripo ok , ja baigi apledojis palaižam gaisu ārā un saķere uzlabojas. Tā prātīgi var braukt pat pa slapju ledu ,kur kājās nostāvēt pagrūti. Rekomendēju. Vienīgi smagas gan ,toties bomb proof smile

Avatar

By Huligāns 03.11.2015 21:05:35

Member · 963 comments

Ziemā vislabāk noder fat bike vai 29+ lietošanā
tas protams atsevišķi izdevumi ārpus ziemas riepām smile


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By vējš matos 04.11.2015 09:19:41

Member · 203 comments

Pārdomājot un palasot vēl šur tur viedokļus, esmu secinājis,ka, iespējams, visprātīgāk būtu ziemas riepas uz otra ratu komplekta.
Lai pārmontētu riepas vajag "nnn" laika un čakara,bet pārlikt otru ratu komplektu pietiek ar "n" laika patēriņu.
Ziemas ir tādas,kādas tās ir. Problēma - izmaksas. Vienmēr esmu skeptiski skatījies uz tiem autobraucējiem,kuriem ir divi disku komplekti,jo riepas jāpārmontē 2x gadā,un jāpaiet vairākiem tādiem cikliem,lai otrie diski atmaksātos. Ar velo šis variants izskatās acīm redzami pievilcīgāks.

Avatar

By peteris 04.11.2015 11:19:09

Member · 520 comments
vējš matos wrote

Pārdomājot un palasot vēl šur tur viedokļus, esmu secinājis,ka, iespējams, visprātīgāk būtu ziemas riepas uz otra ratu komplekta.
Lai pārmontētu riepas vajag "nnn" laika un čakara,bet pārlikt otru ratu komplektu pietiek ar "n" laika patēriņu.
Ziemas ir tādas,kādas tās ir. Problēma - izmaksas. Vienmēr esmu skeptiski skatījies uz tiem autobraucējiem,kuriem ir divi disku komplekti,jo riepas jāpārmontē 2x gadā,un jāpaiet vairākiem tādiem cikliem,lai otrie diski atmaksātos. Ar velo šis variants izskatās acīm redzami pievilcīgāks.

automašīnām divi disku komplekti mēdz būt dažādu riepu izmēru dēļ - vasarā izmanto lielākus diskus un plānākas riepas kā ziemā.

Avatar

By jt 04.11.2015 11:37:37

Member+ · 1,195 comments

vējš matos izklausies patālu no auto lietām - ja Tev ir R14, R15 tad var iztikt ar vienu komplektu, savukārt, ja ir sapratne par riepu cenām, tad starp R15;R16 un R17 ir būtiska cenas atšķirība un ziemā ir labāk mazāki diski un augstāka riepa + riepas pārbortēšana katru gadu nav ieteicama. parēķini cik reižu sanāk nomainīt ziemas riepas, ja Tev ir jauns riepu komplekts, vismaz 6 reizes, pieņemot, ka riepas lieto 3 ziemas max + vēl cenas atšķirība starp izmēriem, un diskus pārdodot mašīnu var pārdot, tad sarēķini cik neizdevīgi tieši tas sanāk. plus, ja rokas nav no d.., tad riepas, vari operatīvi nomainīt pats, neesot atkarīgam no rindām servisā, kad negaidīti uzsnieg sniegs

Avatar

By adix 04.11.2015 11:46:06

Member+ · 1,214 comments

Nu mojns, jāsaka smile
Es vēl varu saprast.... treniņu rati un ūber krutie /vieglie sacensību rati, ar kuriem negribās n-tos tūkstošus treniņos braukt.
Bet zieminiekam turēt 2 veida ratus ar divām dažādām riepām? smile Man domāt, ka Tu nedaudz pa šerpu esi šo tēmu paķēris smile

Avatar

By vējš matos 04.11.2015 11:46:56

Member · 203 comments
jt wrote

vējš matos izklausies patālu no auto lietām - ja Tev ir R14, R15 tad var iztikt ar vienu komplektu, savukārt, ja ir sapratne par riepu cenām, tad starp R15;R16 un R17 ir būtiska cenas atšķirība un ziemā ir labāk mazāki diski un augstāka riepa + riepas pārbortēšana katru gadu nav ieteicama. parēķini cik reižu sanāk nomainīt ziemas riepas, ja Tev ir jauns riepu komplekts, vismaz 6 reizes, pieņemot, ka riepas lieto 3 ziemas max + vēl cenas atšķirība starp izmēriem, un diskus pārdodot mašīnu var pārdot, tad sarēķini cik neizdevīgi tieši tas sanāk. plus, ja rokas nav no d.., tad riepas, vari operatīvi nomainīt pats, neesot atkarīgam no rindām servisā, kad negaidīti uzsnieg sniegs

Laikam jau velti pieminēju auto lietas velo forumā. Mana kļūda.Nesākšu te strīdēties ar zīmuļiem,kuriem šķiet,ka vasarā jābrauc ar pankūkām.Manuprāt auto ražotājs skaidri pateicis,kādām jābūt riepām konkrētajam auto.Punkts - beidzam par to.Turpmāk atturēšos no riskantiem salīdzinājumiem. Nav tomēr bumeru saiets.

Varbūt par tēmu? Esmu kaut kā skeptisks par izskanējušajiem priekšlikumiem likt ziemā velo vienkārši platākas riepas,jo stipri šaubos,ka tam ir izšķiroša nozīme,nokļūstot uz ledus posma.

Avatar

By jt 04.11.2015 11:58:16

Member+ · 1,195 comments

par kādām pankūkām,bumeriem un zīmuļiem Tu te murgo? pat tautas vāģim izmērs 235/45/17 ir standarta
ceru, ka dēl otra velo ziemas ratu komplekta nepērc lietotas ziemas riepas un neapdraudi citus velosipēdistus smile

Avatar

By vējš matos 04.11.2015 12:03:50

Member · 203 comments
jt wrote

par kādām pankūkām,bumeriem un zīmuļiem Tu te murgo? pat tautas vāģim izmērs 235/45/17 ir standarta
ceru, ka dēl otra velo ziemas ratu komplekta nepērc lietotas ziemas riepas un neapdraudi citus velosipēdistus smile

Gribi parunāt par autoriepu izmēriem? Atver jaunu tēmu "poligonā".
Vai tev ir kas sakāms par velo ziemas riepām?

Avatar

By DZ 04.11.2015 12:07:21

Member · 3,501 comments

vwfans arī te ieperinājies?
Dajoš pilnu razkladu - gads, nobraukums, dzinējs big_smile


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By persietis 04.11.2015 12:21:34

Member · 420 comments
vējš matos wrote
jt wrote

vējš matos izklausies patālu no auto lietām - ja Tev ir R14, R15 tad var iztikt ar vienu komplektu, savukārt, ja ir sapratne par riepu cenām, tad starp R15;R16 un R17 ir būtiska cenas atšķirība un ziemā ir labāk mazāki diski un augstāka riepa + riepas pārbortēšana katru gadu nav ieteicama. parēķini cik reižu sanāk nomainīt ziemas riepas, ja Tev ir jauns riepu komplekts, vismaz 6 reizes, pieņemot, ka riepas lieto 3 ziemas max + vēl cenas atšķirība starp izmēriem, un diskus pārdodot mašīnu var pārdot, tad sarēķini cik neizdevīgi tieši tas sanāk. plus, ja rokas nav no d.., tad riepas, vari operatīvi nomainīt pats, neesot atkarīgam no rindām servisā, kad negaidīti uzsnieg sniegs

Laikam jau velti pieminēju auto lietas velo forumā. Mana kļūda.Nesākšu te strīdēties ar zīmuļiem,kuriem šķiet,ka vasarā jābrauc ar pankūkām.Manuprāt auto ražotājs skaidri pateicis,kādām jābūt riepām konkrētajam auto.Punkts - beidzam par to.Turpmāk atturēšos no riskantiem salīdzinājumiem. Nav tomēr bumeru saiets.

Varbūt par tēmu? Esmu kaut kā skeptisks par izskanējušajiem priekšlikumiem likt ziemā velo vienkārši platākas riepas,jo stipri šaubos,ka tam ir izšķiroša nozīme,nokļūstot uz ledus posma.

Braucu ar šī modeļa riepām  06-V70035-396W ,bet nākamās pirkšu ar 240 radzēm jo prasās bišku noturīgākas uz ledus nekā ar 120 radzēm. Par gumiju varu teikt kad ziemā ir mīksta un  turās labi uz neliela sniega un asfalta,vienīgais mīnuss ir tas kad nevar pārāk strauji bremzēt jo ja trāpas asfalts tad radzes var izraut,esmu jau dažas izrāvis.

Avatar

By vējš matos 04.11.2015 12:48:01

Member · 203 comments
adix wrote

Nu mojns, jāsaka smile
Es vēl varu saprast.... treniņu rati un ūber krutie /vieglie sacensību rati, ar kuriem negribās n-tos tūkstošus treniņos braukt.
Bet zieminiekam turēt 2 veida ratus ar divām dažādām riepām? smile Man domāt, ka Tu nedaudz pa šerpu esi šo tēmu paķēris smile

Labi.Vietas,kur glabāt liekos ratus,man ir atliku likām.Atliek izmaksu jautājums. Laikam jāsamēro sava laika cena ar riepu šurputurpu montēšanas laiku.
Es jau sākumā noformulēju jautājuma būtību - līdz "vieglajiem sacensību ratiem" man vēl tāls ceļš ejams/braucams, bet šobrīd mani interesē droša braukšana ziemā.

Pats ziemā brauc? Ja jā,tad ar kādām riepām?

Avatar

By persietis 04.11.2015 12:53:00

Member · 420 comments

Ziemai nekādi īpašie rati nav vajadzīgi,pietiek ar lēto galu jo ja ir V bremzes tad aploces tiek diezgan stingri padeldētas. Pašam arī ir otrs komplekts rati priekš ziemas sāļiem un putrām.

Avatar

By adix 04.11.2015 13:36:58

Member+ · 1,214 comments
vējš matos wrote
adix wrote

Nu mojns, jāsaka smile
Es vēl varu saprast.... treniņu rati un ūber krutie /vieglie sacensību rati, ar kuriem negribās n-tos tūkstošus treniņos braukt.
Bet zieminiekam turēt 2 veida ratus ar divām dažādām riepām? smile Man domāt, ka Tu nedaudz pa šerpu esi šo tēmu paķēris smile

Labi.Vietas,kur glabāt liekos ratus,man ir atliku likām.Atliek izmaksu jautājums. Laikam jāsamēro sava laika cena ar riepu šurputurpu montēšanas laiku.
Es jau sākumā noformulēju jautājuma būtību - līdz "vieglajiem sacensību ratiem" man vēl tāls ceļš ejams/braucams, bet šobrīd mani interesē droša braukšana ziemā.

Pats ziemā brauc? Ja jā,tad ar kādām riepām?

Braucu, bet braucu treniņos, ne transportēšanās nolūkā.
Biju paņēmis tās schwalbe winter marathon (06-V70035-396W) ar 200 radzēm.... smagas jau nu traki, itkā jau pa ledu gāja taisni un turēja, bet nu ripoja ļoti jūtami smagnēji. Pa asfaltu skaļas.
Sniegā nekas labs, jo protektors ta smalks. Dzīvoklī flīzes un laminātu ar švīkā smile
beigās nomainīju uz continental X-King 2*2.25  un viss čiki smile

Avatar

By persietis 04.11.2015 14:40:16

Member · 420 comments

Es arī piekrītu drošākai braukšanai,ja smagnēji ripo tad vajag spiedienu lielāku un ripos vieglāk bet pie lielāka spiediena nemaz tik skaļi pa asfaltu nav.

Avatar

By Inars 04.11.2015 15:45:54

Member+ · 1,303 comments

Lieciet riepas ar blīvāku protektoru un nepumpējiet cieti. Pilsētā TB arī derēs, jaunas. Es jau pērn rakstīju, ka pats lieku Maxxis Larsen TT. Sniegā ideāli, uz apledojuša betona bruģa arī ne vainas. Bezkameru variantā vispār konča. Jo lielāks saķeres laukums, vairāk smalku lameļu, jo labāk tur.
Švalbei bez TB, un Racing Ralph vēl Rock Razor, attiecīgi pilsēta/lauki. Kenda Small block 8, Slant 6; Conti x-King, Double Fighter. Protams, visas ziemai paredzētās versijas.

Avatar

By kmeija 04.11.2015 17:02:31

Member · 115 comments
DZ wrote

vwfans arī te ieperinājies?
Dajoš pilnu razkladu - gads, nobraukums, dzinējs big_smile

No powera pārmeties smile

Avatar

By sone51 15.11.2015 12:48:13

Banned · 127 comments
vējš matos wrote

Vācietis raksta,ka uz asfalta keinproblem,bet gribētos dzirdēt Jūsu viedokli - kā ir realitātē. Vai braucamas pa tīru asfaltu,vai pa tīru ledu? Kādi ir plusi un mīnusi.

Es rakstu, ka ir ok, gan pa melno ledu, gan pa ledu un biezu sniegu. Nobrocu visu pagājuso ziemu no līdz, neviena kritiena.Šogad jau nedēļu bliezu pa melno ledu, pārliecinopši

Avatar

By vējš matos 27.11.2015 15:45:12

Member · 203 comments

Man ir sava atbilde uz paša uzdoto jautājumu "ziemas riepas?"
Papētīju viedokļus,pakasīju pakausi,atvainojos ģimenei un nopirku šīs:

http://www.bike-discount.de/en/buy/schw … g_id-10143

Izmēģināju. Secinājumi:
1)ja esi pilsētnieks,un velo izmanto tikai uz darbu un atpakaļ, tad - nez vai vajag.(laboju ar piebildi -nez vai vajag tik niknas un dārgas,bet kaut ko lētāku noteikti der apsvērt)
2)ja izmanto velo,lai izkustētos un mērķtiecīgi trenētos ārpus pilsētas - tad atbilde ir "pilnīgi noteikti - jā!!"
Man līdz trasītei un nekoptiem lauku ceļiem ir daži km pa asfaltu - nekāda vaina. Šo gabalu skaņa ir tāda,it kā sakarsētā eļļā iemet slapju karbonādi. Tas sevišķi netraucē. Pa asfaltu iet lēnāk kā pierasts,bet kad nonāc uz ledaina grants ceļa,tad ir kaifs.Pa blīvi piebrauktu slidekli velo iet kā pa sliedēm,arī pret glumu kalnu,minoties "Contadora stilā".Pieredze saka,ka tādos apstākļos jātiecas ar seju pret zemi,bet faktiski tu izbaudi braucienu. Super!!

Last edited by vējš matos (28.11.2015 08:06:36)

Avatar

By androns1983 27.11.2015 19:47:29

Member · 418 comments

Nopirki abas tādas?

Tas, ka (labāk) turas uz piebraukta sniega / ledus, tas ir skaidrs, bet vai turas arī, kad velo 'irguldi' līkumā? Vai tomēr tad aiziet pa pieskari?
Un kā ir uz slapja vai apledojuša asfalta, ja ieguldi līkumā ?


Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)

Avatar

By vējš matos 27.11.2015 21:11:26

Member · 203 comments

Abas.Tāpēc arī atvainojos ģimenei.:)) Speciāli mēģināju izraisīt kādu paslīdēšanu,bet pagaidām neizdevās.Vai nu tas pirmā mirkļa kaifa iespaidā,bet reāli šķiet,ka saķere ir labāka kā piemēram vasaras braucienā pa granteni. Apledojušu asfaltu vēl neesmu baudījis. Izmēģināšu visu,ko varēšu atrast,un ziņošu par rezultātu.

Avatar

By Corratec 28.11.2015 01:30:28

Member · 911 comments

Varu tikai piebilst par to ka  ziemā braucot pa apledojušiem meža ceļiem ( it sevišķi pa piepresētu + smidzinieku ) , un Celsijs ap mīnuss nulli smile , viennozīmīgi ir vērts pirkt šipu riepas . Lietoju jau varētu teikt 3 šo ziemu ( darbs/mājas )  Nokian ar 240 šipiem 1,9'' , ripo labāk arī pa sausu asfaltu , salīdzinot ar  kkādu conti. race king purpuli ...2,0'' .

Last edited by Corratec (28.11.2015 23:27:42)

Avatar

By vējš matos 03.01.2016 17:25:23

Member · 203 comments

Izmēģināju visu - sausu asfaltu,atkalu uz asfalta,sasalušu granti,apsnigušu un pieblietētu granti,meža takas un tīru ledu - visur piecas zvaigznes no piecām.
Braucu tāpat kā vasarā,tikai sniega pretestības dēļ parasti par vienu robu zemākā pārnesumā.Stabilitāte pārsteidzoša.
Iesaku! Tomēr jāievēro tas,ka dažādiem riepu modeļiem radžu skaits atšķiras. Domāju, ka manējās sasalušās grambās savācas zibenīgi tieši tādēļ,ka ir 402 naglas.