ziemas riepas?
Rulli neaizstāsi ne ar ko.
Izpaliks krenķis par kondensātu, sāli uc mēsliem
Last edited by NilsS (01.11.2015 18:34:03)
By averza 01.11.2015 19:00:33
Member++ · 5,039 commentsPiedodiet, nenoturējos.
[youtube]MewLJaaU2P4[/youtube]
By vējš matos 01.11.2015 19:47:11
Member · 203 commentsRulli neaizstāsi ne ar ko.
Izpaliks krenķis par kondensātu, sāli uc mēsliem
Ar rulli tu domā to,kur strādā tikai iefiksēts pakaļas ritenis,vai to,no kura var arī nožauties? Es tā kā tikai uz pirmo skatījos līdz šim.
By peteris 02.11.2015 10:14:59
Member · 520 commentslietoju soumi tyres (nokian) w240 uz 28-niekiem ratiem - pa ledu un pieblietētu sniegu ir ļoooooti labāk kā bez šipiem Pa asfaltu ir ļoti jūtami lielāka pretestība, pa bruģi (arī pa betona bruģi) braukt ir diezgan riebīgi
mans risinājums - divi velo - viens ar šipiem, otrs bez, tāpēc nevajag ne lieki deldēt šipus, ne slidināties pa apledojušiem ceļiem.
By dzonemons 03.11.2015 20:26:22
Member · 68 commentsPagājušo ziemu nobraucu ar Nokian M-G w160 un varu teikt daudz laba. Ja pumpē stiprāk radzes gandrīz neskar asfaltu un ripo ok , ja baigi apledojis palaižam gaisu ārā un saķere uzlabojas. Tā prātīgi var braukt pat pa slapju ledu ,kur kājās nostāvēt pagrūti. Rekomendēju. Vienīgi smagas gan ,toties bomb proof
By Huligāns 03.11.2015 21:05:35
Member · 963 commentsZiemā vislabāk noder fat bike vai 29+ lietošanā
tas protams atsevišķi izdevumi ārpus ziemas riepām
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By vējš matos 04.11.2015 09:19:41
Member · 203 commentsPārdomājot un palasot vēl šur tur viedokļus, esmu secinājis,ka, iespējams, visprātīgāk būtu ziemas riepas uz otra ratu komplekta.
Lai pārmontētu riepas vajag "nnn" laika un čakara,bet pārlikt otru ratu komplektu pietiek ar "n" laika patēriņu.
Ziemas ir tādas,kādas tās ir. Problēma - izmaksas. Vienmēr esmu skeptiski skatījies uz tiem autobraucējiem,kuriem ir divi disku komplekti,jo riepas jāpārmontē 2x gadā,un jāpaiet vairākiem tādiem cikliem,lai otrie diski atmaksātos. Ar velo šis variants izskatās acīm redzami pievilcīgāks.
By peteris 04.11.2015 11:19:09
Member · 520 commentsPārdomājot un palasot vēl šur tur viedokļus, esmu secinājis,ka, iespējams, visprātīgāk būtu ziemas riepas uz otra ratu komplekta.
Lai pārmontētu riepas vajag "nnn" laika un čakara,bet pārlikt otru ratu komplektu pietiek ar "n" laika patēriņu.
Ziemas ir tādas,kādas tās ir. Problēma - izmaksas. Vienmēr esmu skeptiski skatījies uz tiem autobraucējiem,kuriem ir divi disku komplekti,jo riepas jāpārmontē 2x gadā,un jāpaiet vairākiem tādiem cikliem,lai otrie diski atmaksātos. Ar velo šis variants izskatās acīm redzami pievilcīgāks.
automašīnām divi disku komplekti mēdz būt dažādu riepu izmēru dēļ - vasarā izmanto lielākus diskus un plānākas riepas kā ziemā.
By jt 04.11.2015 11:37:37
Member+ · 1,195 commentsvējš matos izklausies patālu no auto lietām - ja Tev ir R14, R15 tad var iztikt ar vienu komplektu, savukārt, ja ir sapratne par riepu cenām, tad starp R15;R16 un R17 ir būtiska cenas atšķirība un ziemā ir labāk mazāki diski un augstāka riepa + riepas pārbortēšana katru gadu nav ieteicama. parēķini cik reižu sanāk nomainīt ziemas riepas, ja Tev ir jauns riepu komplekts, vismaz 6 reizes, pieņemot, ka riepas lieto 3 ziemas max + vēl cenas atšķirība starp izmēriem, un diskus pārdodot mašīnu var pārdot, tad sarēķini cik neizdevīgi tieši tas sanāk. plus, ja rokas nav no d.., tad riepas, vari operatīvi nomainīt pats, neesot atkarīgam no rindām servisā, kad negaidīti uzsnieg sniegs
By adix 04.11.2015 11:46:06
Member+ · 1,214 commentsNu mojns, jāsaka
Es vēl varu saprast.... treniņu rati un ūber krutie /vieglie sacensību rati, ar kuriem negribās n-tos tūkstošus treniņos braukt.
Bet zieminiekam turēt 2 veida ratus ar divām dažādām riepām? Man domāt, ka Tu nedaudz pa šerpu esi šo tēmu paķēris
By vējš matos 04.11.2015 11:46:56
Member · 203 commentsvējš matos izklausies patālu no auto lietām - ja Tev ir R14, R15 tad var iztikt ar vienu komplektu, savukārt, ja ir sapratne par riepu cenām, tad starp R15;R16 un R17 ir būtiska cenas atšķirība un ziemā ir labāk mazāki diski un augstāka riepa + riepas pārbortēšana katru gadu nav ieteicama. parēķini cik reižu sanāk nomainīt ziemas riepas, ja Tev ir jauns riepu komplekts, vismaz 6 reizes, pieņemot, ka riepas lieto 3 ziemas max + vēl cenas atšķirība starp izmēriem, un diskus pārdodot mašīnu var pārdot, tad sarēķini cik neizdevīgi tieši tas sanāk. plus, ja rokas nav no d.., tad riepas, vari operatīvi nomainīt pats, neesot atkarīgam no rindām servisā, kad negaidīti uzsnieg sniegs
Laikam jau velti pieminēju auto lietas velo forumā. Mana kļūda.Nesākšu te strīdēties ar zīmuļiem,kuriem šķiet,ka vasarā jābrauc ar pankūkām.Manuprāt auto ražotājs skaidri pateicis,kādām jābūt riepām konkrētajam auto.Punkts - beidzam par to.Turpmāk atturēšos no riskantiem salīdzinājumiem. Nav tomēr bumeru saiets.
Varbūt par tēmu? Esmu kaut kā skeptisks par izskanējušajiem priekšlikumiem likt ziemā velo vienkārši platākas riepas,jo stipri šaubos,ka tam ir izšķiroša nozīme,nokļūstot uz ledus posma.
By jt 04.11.2015 11:58:16
Member+ · 1,195 commentspar kādām pankūkām,bumeriem un zīmuļiem Tu te murgo? pat tautas vāģim izmērs 235/45/17 ir standarta
ceru, ka dēl otra velo ziemas ratu komplekta nepērc lietotas ziemas riepas un neapdraudi citus velosipēdistus
By vējš matos 04.11.2015 12:03:50
Member · 203 commentspar kādām pankūkām,bumeriem un zīmuļiem Tu te murgo? pat tautas vāģim izmērs 235/45/17 ir standarta
ceru, ka dēl otra velo ziemas ratu komplekta nepērc lietotas ziemas riepas un neapdraudi citus velosipēdistus
Gribi parunāt par autoriepu izmēriem? Atver jaunu tēmu "poligonā".
Vai tev ir kas sakāms par velo ziemas riepām?
By DZ 04.11.2015 12:07:21
Member · 3,501 commentsvwfans arī te ieperinājies?
Dajoš pilnu razkladu - gads, nobraukums, dzinējs
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By persietis 04.11.2015 12:21:34
Member · 420 commentsvējš matos izklausies patālu no auto lietām - ja Tev ir R14, R15 tad var iztikt ar vienu komplektu, savukārt, ja ir sapratne par riepu cenām, tad starp R15;R16 un R17 ir būtiska cenas atšķirība un ziemā ir labāk mazāki diski un augstāka riepa + riepas pārbortēšana katru gadu nav ieteicama. parēķini cik reižu sanāk nomainīt ziemas riepas, ja Tev ir jauns riepu komplekts, vismaz 6 reizes, pieņemot, ka riepas lieto 3 ziemas max + vēl cenas atšķirība starp izmēriem, un diskus pārdodot mašīnu var pārdot, tad sarēķini cik neizdevīgi tieši tas sanāk. plus, ja rokas nav no d.., tad riepas, vari operatīvi nomainīt pats, neesot atkarīgam no rindām servisā, kad negaidīti uzsnieg sniegs
Laikam jau velti pieminēju auto lietas velo forumā. Mana kļūda.Nesākšu te strīdēties ar zīmuļiem,kuriem šķiet,ka vasarā jābrauc ar pankūkām.Manuprāt auto ražotājs skaidri pateicis,kādām jābūt riepām konkrētajam auto.Punkts - beidzam par to.Turpmāk atturēšos no riskantiem salīdzinājumiem. Nav tomēr bumeru saiets.
Varbūt par tēmu? Esmu kaut kā skeptisks par izskanējušajiem priekšlikumiem likt ziemā velo vienkārši platākas riepas,jo stipri šaubos,ka tam ir izšķiroša nozīme,nokļūstot uz ledus posma.
Braucu ar šī modeļa riepām 06-V70035-396W ,bet nākamās pirkšu ar 240 radzēm jo prasās bišku noturīgākas uz ledus nekā ar 120 radzēm. Par gumiju varu teikt kad ziemā ir mīksta un turās labi uz neliela sniega un asfalta,vienīgais mīnuss ir tas kad nevar pārāk strauji bremzēt jo ja trāpas asfalts tad radzes var izraut,esmu jau dažas izrāvis.
By vējš matos 04.11.2015 12:48:01
Member · 203 commentsNu mojns, jāsaka
Es vēl varu saprast.... treniņu rati un ūber krutie /vieglie sacensību rati, ar kuriem negribās n-tos tūkstošus treniņos braukt.
Bet zieminiekam turēt 2 veida ratus ar divām dažādām riepām? Man domāt, ka Tu nedaudz pa šerpu esi šo tēmu paķēris
Labi.Vietas,kur glabāt liekos ratus,man ir atliku likām.Atliek izmaksu jautājums. Laikam jāsamēro sava laika cena ar riepu šurputurpu montēšanas laiku.
Es jau sākumā noformulēju jautājuma būtību - līdz "vieglajiem sacensību ratiem" man vēl tāls ceļš ejams/braucams, bet šobrīd mani interesē droša braukšana ziemā.
Pats ziemā brauc? Ja jā,tad ar kādām riepām?
By persietis 04.11.2015 12:53:00
Member · 420 commentsZiemai nekādi īpašie rati nav vajadzīgi,pietiek ar lēto galu jo ja ir V bremzes tad aploces tiek diezgan stingri padeldētas. Pašam arī ir otrs komplekts rati priekš ziemas sāļiem un putrām.
By adix 04.11.2015 13:36:58
Member+ · 1,214 commentsNu mojns, jāsaka
Es vēl varu saprast.... treniņu rati un ūber krutie /vieglie sacensību rati, ar kuriem negribās n-tos tūkstošus treniņos braukt.
Bet zieminiekam turēt 2 veida ratus ar divām dažādām riepām? Man domāt, ka Tu nedaudz pa šerpu esi šo tēmu paķērisLabi.Vietas,kur glabāt liekos ratus,man ir atliku likām.Atliek izmaksu jautājums. Laikam jāsamēro sava laika cena ar riepu šurputurpu montēšanas laiku.
Es jau sākumā noformulēju jautājuma būtību - līdz "vieglajiem sacensību ratiem" man vēl tāls ceļš ejams/braucams, bet šobrīd mani interesē droša braukšana ziemā.Pats ziemā brauc? Ja jā,tad ar kādām riepām?
Braucu, bet braucu treniņos, ne transportēšanās nolūkā.
Biju paņēmis tās schwalbe winter marathon (06-V70035-396W) ar 200 radzēm.... smagas jau nu traki, itkā jau pa ledu gāja taisni un turēja, bet nu ripoja ļoti jūtami smagnēji. Pa asfaltu skaļas.
Sniegā nekas labs, jo protektors ta smalks. Dzīvoklī flīzes un laminātu ar švīkā
beigās nomainīju uz continental X-King 2*2.25 un viss čiki
By persietis 04.11.2015 14:40:16
Member · 420 commentsEs arī piekrītu drošākai braukšanai,ja smagnēji ripo tad vajag spiedienu lielāku un ripos vieglāk bet pie lielāka spiediena nemaz tik skaļi pa asfaltu nav.
By Inars 04.11.2015 15:45:54
Member+ · 1,303 commentsLieciet riepas ar blīvāku protektoru un nepumpējiet cieti. Pilsētā TB arī derēs, jaunas. Es jau pērn rakstīju, ka pats lieku Maxxis Larsen TT. Sniegā ideāli, uz apledojuša betona bruģa arī ne vainas. Bezkameru variantā vispār konča. Jo lielāks saķeres laukums, vairāk smalku lameļu, jo labāk tur.
Švalbei bez TB, un Racing Ralph vēl Rock Razor, attiecīgi pilsēta/lauki. Kenda Small block 8, Slant 6; Conti x-King, Double Fighter. Protams, visas ziemai paredzētās versijas.
By kmeija 04.11.2015 17:02:31
Member · 115 commentsvwfans arī te ieperinājies?
Dajoš pilnu razkladu - gads, nobraukums, dzinējs
No powera pārmeties
By sone51 15.11.2015 12:48:13
Banned · 127 commentsVācietis raksta,ka uz asfalta keinproblem,bet gribētos dzirdēt Jūsu viedokli - kā ir realitātē. Vai braucamas pa tīru asfaltu,vai pa tīru ledu? Kādi ir plusi un mīnusi.
Es rakstu, ka ir ok, gan pa melno ledu, gan pa ledu un biezu sniegu. Nobrocu visu pagājuso ziemu no līdz, neviena kritiena.Šogad jau nedēļu bliezu pa melno ledu, pārliecinopši
By vējš matos 27.11.2015 15:45:12
Member · 203 commentsMan ir sava atbilde uz paša uzdoto jautājumu "ziemas riepas?"
Papētīju viedokļus,pakasīju pakausi,atvainojos ģimenei un nopirku šīs:
http://www.bike-discount.de/en/buy/schw … g_id-10143
Izmēģināju. Secinājumi:
1)ja esi pilsētnieks,un velo izmanto tikai uz darbu un atpakaļ, tad - nez vai vajag.(laboju ar piebildi -nez vai vajag tik niknas un dārgas,bet kaut ko lētāku noteikti der apsvērt)
2)ja izmanto velo,lai izkustētos un mērķtiecīgi trenētos ārpus pilsētas - tad atbilde ir "pilnīgi noteikti - jā!!"
Man līdz trasītei un nekoptiem lauku ceļiem ir daži km pa asfaltu - nekāda vaina. Šo gabalu skaņa ir tāda,it kā sakarsētā eļļā iemet slapju karbonādi. Tas sevišķi netraucē. Pa asfaltu iet lēnāk kā pierasts,bet kad nonāc uz ledaina grants ceļa,tad ir kaifs.Pa blīvi piebrauktu slidekli velo iet kā pa sliedēm,arī pret glumu kalnu,minoties "Contadora stilā".Pieredze saka,ka tādos apstākļos jātiecas ar seju pret zemi,bet faktiski tu izbaudi braucienu. Super!!
Last edited by vējš matos (28.11.2015 08:06:36)
By androns1983 27.11.2015 19:47:29
Member · 418 commentsNopirki abas tādas?
Tas, ka (labāk) turas uz piebraukta sniega / ledus, tas ir skaidrs, bet vai turas arī, kad velo 'irguldi' līkumā? Vai tomēr tad aiziet pa pieskari?
Un kā ir uz slapja vai apledojuša asfalta, ja ieguldi līkumā ?
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By vējš matos 27.11.2015 21:11:26
Member · 203 commentsAbas.Tāpēc arī atvainojos ģimenei.:)) Speciāli mēģināju izraisīt kādu paslīdēšanu,bet pagaidām neizdevās.Vai nu tas pirmā mirkļa kaifa iespaidā,bet reāli šķiet,ka saķere ir labāka kā piemēram vasaras braucienā pa granteni. Apledojušu asfaltu vēl neesmu baudījis. Izmēģināšu visu,ko varēšu atrast,un ziņošu par rezultātu.
By Corratec 28.11.2015 01:30:28
Member · 911 commentsVaru tikai piebilst par to ka ziemā braucot pa apledojušiem meža ceļiem ( it sevišķi pa piepresētu + smidzinieku ) , un Celsijs ap mīnuss nulli , viennozīmīgi ir vērts pirkt šipu riepas . Lietoju jau varētu teikt 3 šo ziemu ( darbs/mājas ) Nokian ar 240 šipiem 1,9'' , ripo labāk arī pa sausu asfaltu , salīdzinot ar kkādu conti. race king purpuli ...2,0'' .
Last edited by Corratec (28.11.2015 23:27:42)
By vējš matos 03.01.2016 17:25:23
Member · 203 commentsIzmēģināju visu - sausu asfaltu,atkalu uz asfalta,sasalušu granti,apsnigušu un pieblietētu granti,meža takas un tīru ledu - visur piecas zvaigznes no piecām.
Braucu tāpat kā vasarā,tikai sniega pretestības dēļ parasti par vienu robu zemākā pārnesumā.Stabilitāte pārsteidzoša.
Iesaku! Tomēr jāievēro tas,ka dažādiem riepu modeļiem radžu skaits atšķiras. Domāju, ka manējās sasalušās grambās savācas zibenīgi tieši tādēļ,ka ir 402 naglas.
By NilsS 01.11.2015 18:32:42
Member · 775 comments