Šosejas velo
Sveiki, foruma biedri.
Jau pāris gadus braucu ar MTB 26", piedalos sacensībās, braucu treniņus, patīk Esmu sācis mest acis uz šosejas velosipēdiem, lai papildinātu savus treniņus, tāpat piedalītos Biķernieku veloapļos un 2 x gadā nobrauktu Rīgas maratonu un Vienības braucienu.
Plašos vilcienos man ir skaidrs, ko vēlos - vismaz 105 grupu, labus ratus, kā opcija - karbona rāmis, dakša.
Kam vel ieteiksiet pievērst uzmanību, papildus ņemot vērā faktu, ka plānoju iegādāties LIETOTU, lai var manas vēlmes ierobežot finansiāli? Paldies par Jūsu viedokļiem!
By DZ 29.10.2015 15:58:59
Member · 3,501 commentsAtbrauc pie manis un izmēģini velo ar Campu, Sram un Shimano.
Jāskatas uz cenas/brenda/aprīkojuma kopumu. Uzmanību arī jāpievērš sīkumiem - cik resurss riepām, klučiem, kas notiek ar trosēm, stūres lenti., nemaz nerunāju par ķēdi, kaseti, klaņa zobratiem vai defektiem rāmī/ratos. Sīkums, taču labas bortējamās riepas maksā ap 30-40Eur/gab. 80Eur jau ir 10% no lietota karbona šosejas veosipēda ar 105 grupu cenas, taču sludinājumā tas bieži vien nebūs pieminēts, ka riepas ir metamas. Tas pats bieži vien ir ar kaseti, ļoti daudzi tirgo velosipēdus ar beigtām kasetēm(attiecīgi arī ķēde ar jaunu kaseti nebūs braucama) to nemaz nepieminot, jo vairums pircēji jau skatās tikai uz rāmi un grupas nosaukumu.
Katrā ziņā man ir labi varianti ko Tev piedāvāt.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Papuass 29.10.2015 16:04:47
Member+ · 2,978 commentsPlānojot tālākā nākotnē jauno šosejnieku, esmu pamanījis, ka lielākā ražotāji piedāvā dažādas variācijas/ģeometrijas saviem viena līmeņa velo - vieglu, sacensībām paredzētu / aerodinamisku / endurance varantnu.
Tā kā pats vairāk braukšanas priekam ņemtu, tad izvēlētos endurance versiju, kur pozīcija vairāk relaksēta. Ja skaties lietotu, droši vien arī ratus vari skatīties atsevišķi.
Šobrīd braucu ar alumīnija CUBE/105, nākamo ņemtu karbonu no kāda interesantāka brenda ar 105/Ultegra.
By Trax 29.10.2015 16:12:48
Member · 318 commentsDZ, protams jāskatās uz visu kopumā, piekrītu, taču arī saprotu, ka neviens no labi kopta velo negrib atbrīvoties par (man) pieņemamu cenu. Patlaban skatos robežās līdz 500 EUR, esmu apskatījies ss.lv piedāvājumu - ar manu garo augumu nav lielas izvēles (187cm). Un es labprāt izmantotu Tavu piedāvājumu izmēģināt dažādās grupas, jo, godīgi sakot, man nav lielas pieredzes ārpus Shimano, tādēļ esmu, varbūt, ieciklējies uz to.
Papuass, labs piemērs uz savas ādas, paldies!
By DZ 29.10.2015 16:16:57
Member · 3,501 commentsTOP līmeņa velo/rāmjus ļoti reti ražo ar relaksētu ģeometriju.
105 grupa un karbona rāmis varētu iekļauties 500Eur tikai tad, ja būtu lētā gala rāmis un veca 105 grupa ar nobrauktām daļām un riepām. Par mazliet lielāku budžetu varu piedāvāt Lapierre Sensium 400 ar SRAM Red/Force, taču tam rāmis uz 187 varētu būt par mazu. Ir vēl viens mazliet lielāks Scotts ar Ultegra SL, tas varētu Tev derēt, bet arī virs budžeta.
Last edited by DZ (29.10.2015 16:24:45)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Papuass 29.10.2015 16:26:39
Member+ · 2,978 commentsAr "relaksētu" domāts Canyon Endurance, BMC Granfondo, Trek Domane utml. sērijas
By DZ 29.10.2015 16:28:36
Member · 3,501 commentsScott CR1, Specialized Roubaix, varam turpināt...
Visi ir zemākas klases nekā šo pašu ražotāju paša dārgākā gala rāmji.
Arī Lapierres Sensium ir ar relaksētu ģeometriju.
Last edited by DZ (29.10.2015 16:30:00)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By wheelie 29.10.2015 17:04:04
Member+ · 2,606 commentsTrax, teorētiski, pieejams mans Focus Culebro SL 2.0 Izmērs 56, 2015.g. modelis, rāmis alumīnijs, dakša karbons, 11-speed 105 (5800) grupa (izņemot klaņus, bremzes) Nopirkts un lietots kopš šī gada aprīļa, braukts saudzīgi, nav piedzīvojis nevienu kritienu, ir doķi un vēl esošā garantija no veloatlaides.lv
sīkāk: http://www.focus-bikes.com/gb/en/bikes/ … sl-20.html
650eur
keep rollin'
By firers 29.10.2015 18:06:25
Member · 182 commentsDZ vai šosejnieka rāmi l-xl izmera un 29 l izmera abi darināti no karbona -vai ko tadu tu ar tirgo.Būtu velam jaunu ,vai mazlietoti ,bet nu ne jau kautkas tur no uber puper krutajiem ,bet cenas robeža par jaunu +- 500eir.Ja 29 vel butu fulits nu tad vapše..
Last edited by firers (29.10.2015 18:07:33)
Varbūt Rīgā tu esi kaut kāds tur loceklis,bet medībās tāds pats krāniņš kā visi pārējie.
By Trax 29.10.2015 18:35:36
Member · 318 commentsDZ piedāvātais Lapierre tīri glīts un sludinājums tāds godīgs
Kas man vel interesē - vai karbonam veidojas materiāla nogurums, vai to var pamanīt nespeciālists? Varbūt par kādiem konkrētiem eksemplāriem jājautā lietotājam LOOK, kam pieredze likt kopā kritušos rāmjus.
Wheelie, paldies par piedāvājumu, cena arī OK, jāizskata dažādi piedāvājumi.
Vēl man no esošā ss.lv piedāvājuma iekrita acīs šis. Cena man der, apģelka it kā arī, bet ko var gaidīt no tāda dažus gadus braukta karbona rāmja? Redziet, man ar karbonu vienīgā pieredze ir tāda, ka esmu demo velosipēdus testējis :
Last edited by Trax (29.10.2015 18:36:17)
By DZ 29.10.2015 18:44:45
Member · 3,501 commentsBy Trax 29.10.2015 22:11:43
Member · 318 commentsLabi, atgriezīsimies pie jautājuma - kam pievērst uzmanību, iegādājoties PIRMO, LIETOTU šosejas velosipēdu budžetā ap 500 EUR.
Daļas, to nolietojums - OK, skaidrs
Kā atpazīt rāmja vai dakšas defektus - izbraucot velo pateiks visu?
By DZ 29.10.2015 22:44:15
Member · 3,501 commentsKarbons - ja ciets, agresīvāk braucot nedzird izteiktus krakšķus, tad ir ok. Protams, var būt mikroplaisas, bet tās varēs ieraudzīt tikai pie laba apgaismojuma un tas būs uz pārdevēja sirdsapziņas ja pārdodot šādu faktu noklusēs. pavisam sīkas mikroplaisas vispār var ieraudzīt tikai ar rengenu.
Alumīniju par 500? Skaties pats, ja par 200Eur vairāk var dabūt karbonu, tad es Tavā vietā piekrātu un paņemtu karbonu. Focus nav slikts variants ja zini, ka nekad nevēlēsies vairs to uzlabot. Jo ja karbona velo varēsi uzlabot sīkumus, Focusam pirmais ko gribēsi uzlabot būs rāmis.
Last edited by DZ (29.10.2015 23:22:18)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Trax 29.10.2015 22:51:29
Member · 318 commentsLabs ieteikums alu v.s. carbon, paldies!
By 4bz 25.11.2015 13:26:08
Member · 100 commentsSveiciens visiem pedāļu tinējiem!
Šobrīd aktuāls daudzu iesācēju bieži uzdotais jautājums - šosejas velo iegāde un viss saistītais ar to, tāpēc gribēju nedaudz pakonsultēties.
Šajā pat sadaļā manīju vismaz 3 pavedienus par šo jautājumu, tāpēc izvēlējos netaisīt jaunu.
Ar velo regulāri pa vakariem, brīvdienās un dažādos velo pasākumos braucu jau 3 sezonas, tik pat tiek domāts par šosejas velo iegādi.
Ir skaidrs, ka ir pēdējais laiks pārsēsties uz šosejnieku.
Domāju, ka ir arī izlemts, ka tas nebūs karbons (gan budžeta dēļ, gan dēļ bažām par to, ka tas varētu būt bojāts).
Šķiet ir neskaidrība par komplektējošajām detaļām un rāmja izmēriem. Kādu komplektāciju meklēt un kādu rāmja izmēru izvēlēties?
Augums ~184-185cm, svars ~92kg. Pats izsecināju, ka vajadzētu L izmēru (56?), bet vai dažādiem ražotājiem tas neatšķiras?
Varbūt pēc šī varēs izsecināt cik nopietns vai nenopietns braucējs esmu, un uz cik augstiem plauktiem vajadzētu skatīties (protams atkarībā no budžeta):
Šobrīd tiek mīts ar ļoti necilu "MTB" (nezinu vai pat ir cienīgs nēsāt nosaukumu - MTB).
Vasarā tiek braukts 2-3x nedēļā ~30-50km, ja sanāk tad biežāk, šad un tad kāds garāks gabals, tautas maratoni - Ķekava, Jūrmala, Rīga, Olaine, Vienība,
kāds MTB arī tiek paķerts, varbūt vēl kas. Tiek izbraukts grupiņās arī ar līdzīgi domājošiem biedriem, 2-5 cilvēku sastāvā.
Tā, ka kaut kāda saprašana no tā visa jau ir. Šosezon salasījās ap 2k km.
"Treniņos" tiek braukts ~28-32km/h, pie labiem apsātkļiem ~35km/h. Minētajos pasākumos, kas tiek uzskatīti par sacensībām, grupā ~35-40km/h.
Ierasti tiek iebraukts otrajā, trešajā simtā, distances beigās avg. ~35-37km/h. Kaut kā tā, ja pēc tā kaut ko noderīgu arī var spriest.
Attiecīgi pie labāka braucamā un lielāka komforta domāju, ka šo latiņu varētu pacelt augstāk - gan kilometrāžas, gan ātruma ziņā. Ja laiks atļaus - arī biežuma, treniņu ziņā.
Ir doma ņemt dalību arī apļos un filtrā.
Doma ir pirkt lietotu, nepieciešamības gadījumā veikt apkopi un braukt.
Ko varat teikt un ieteikt? Budžets +/- 600Eur.
Šobrīd ievēroju liet. wheelie piedāvājumu, ko sakat par to?
Varbūt vēl kādam no vietējiem ir kas piedāvājams?
Ceru, ka visu šo palagu kāds atsaucīgāks arī izlasīs un palīdzēs tikt pie kārotā, atbilstošākā un iespējami labākā par pieejamo budžetu.
Paldies jau iepriekš!
Last edited by 4bz (25.11.2015 13:34:18)
By lūsis 25.11.2015 14:57:39
Member · 231 commentsSveiciens visiem pedāļu tinējiem!
Šobrīd aktuāls daudzu iesācēju bieži uzdotais jautājums - šosejas velo iegāde un viss saistītais ar to, tāpēc gribēju nedaudz pakonsultēties.
Šajā pat sadaļā manīju vismaz 3 pavedienus par šo jautājumu, tāpēc izvēlējos netaisīt jaunu.Ar velo regulāri pa vakariem, brīvdienās un dažādos velo pasākumos braucu jau 3 sezonas, tik pat tiek domāts par šosejas velo iegādi.
Ir skaidrs, ka ir pēdējais laiks pārsēsties uz šosejnieku.
Domāju, ka ir arī izlemts, ka tas nebūs karbons (gan budžeta dēļ, gan dēļ bažām par to, ka tas varētu būt bojāts).
Šķiet ir neskaidrība par komplektējošajām detaļām un rāmja izmēriem. Kādu komplektāciju meklēt un kādu rāmja izmēru izvēlēties?
Augums ~184-185cm, svars ~92kg. Pats izsecināju, ka vajadzētu L izmēru (56?), bet vai dažādiem ražotājiem tas neatšķiras?Varbūt pēc šī varēs izsecināt cik nopietns vai nenopietns braucējs esmu, un uz cik augstiem plauktiem vajadzētu skatīties (protams atkarībā no budžeta):
Šobrīd tiek mīts ar ļoti necilu "MTB" (nezinu vai pat ir cienīgs nēsāt nosaukumu - MTB).
Vasarā tiek braukts 2-3x nedēļā ~30-50km, ja sanāk tad biežāk, šad un tad kāds garāks gabals, tautas maratoni - Ķekava, Jūrmala, Rīga, Olaine, Vienība,
kāds MTB arī tiek paķerts, varbūt vēl kas. Tiek izbraukts grupiņās arī ar līdzīgi domājošiem biedriem, 2-5 cilvēku sastāvā.
Tā, ka kaut kāda saprašana no tā visa jau ir. Šosezon salasījās ap 2k km.
"Treniņos" tiek braukts ~28-32km/h, pie labiem apsātkļiem ~35km/h. Minētajos pasākumos, kas tiek uzskatīti par sacensībām, grupā ~35-40km/h.
Ierasti tiek iebraukts otrajā, trešajā simtā, distances beigās avg. ~35-37km/h. Kaut kā tā, ja pēc tā kaut ko noderīgu arī var spriest.
Attiecīgi pie labāka braucamā un lielāka komforta domāju, ka šo latiņu varētu pacelt augstāk - gan kilometrāžas, gan ātruma ziņā. Ja laiks atļaus - arī biežuma, treniņu ziņā.
Ir doma ņemt dalību arī apļos un filtrā.Doma ir pirkt lietotu, nepieciešamības gadījumā veikt apkopi un braukt.
Ko varat teikt un ieteikt? Budžets +/- 600Eur.
Šobrīd ievēroju liet. wheelie piedāvājumu, ko sakat par to?
Varbūt vēl kādam no vietējiem ir kas piedāvājams?
Ceru, ka visu šo palagu kāds atsaucīgāks arī izlasīs un palīdzēs tikt pie kārotā, atbilstošākā un iespējami labākā par pieejamo budžetu.
Paldies jau iepriekš!
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … ghldm.html
Šis tīri neko, tikai karbons
By lūsis 25.11.2015 17:51:45
Member · 231 commentsSveiciens visiem pedāļu tinējiem!
Šobrīd aktuāls daudzu iesācēju bieži uzdotais jautājums - šosejas velo iegāde un viss saistītais ar to, tāpēc gribēju nedaudz pakonsultēties.
Šajā pat sadaļā manīju vismaz 3 pavedienus par šo jautājumu, tāpēc izvēlējos netaisīt jaunu.Ar velo regulāri pa vakariem, brīvdienās un dažādos velo pasākumos braucu jau 3 sezonas, tik pat tiek domāts par šosejas velo iegādi.
Ir skaidrs, ka ir pēdējais laiks pārsēsties uz šosejnieku.
Domāju, ka ir arī izlemts, ka tas nebūs karbons (gan budžeta dēļ, gan dēļ bažām par to, ka tas varētu būt bojāts).
Šķiet ir neskaidrība par komplektējošajām detaļām un rāmja izmēriem. Kādu komplektāciju meklēt un kādu rāmja izmēru izvēlēties?
Augums ~184-185cm, svars ~92kg. Pats izsecināju, ka vajadzētu L izmēru (56?), bet vai dažādiem ražotājiem tas neatšķiras?Varbūt pēc šī varēs izsecināt cik nopietns vai nenopietns braucējs esmu, un uz cik augstiem plauktiem vajadzētu skatīties (protams atkarībā no budžeta):
Šobrīd tiek mīts ar ļoti necilu "MTB" (nezinu vai pat ir cienīgs nēsāt nosaukumu - MTB).
Vasarā tiek braukts 2-3x nedēļā ~30-50km, ja sanāk tad biežāk, šad un tad kāds garāks gabals, tautas maratoni - Ķekava, Jūrmala, Rīga, Olaine, Vienība,
kāds MTB arī tiek paķerts, varbūt vēl kas. Tiek izbraukts grupiņās arī ar līdzīgi domājošiem biedriem, 2-5 cilvēku sastāvā.
Tā, ka kaut kāda saprašana no tā visa jau ir. Šosezon salasījās ap 2k km.
"Treniņos" tiek braukts ~28-32km/h, pie labiem apsātkļiem ~35km/h. Minētajos pasākumos, kas tiek uzskatīti par sacensībām, grupā ~35-40km/h.
Ierasti tiek iebraukts otrajā, trešajā simtā, distances beigās avg. ~35-37km/h. Kaut kā tā, ja pēc tā kaut ko noderīgu arī var spriest.
Attiecīgi pie labāka braucamā un lielāka komforta domāju, ka šo latiņu varētu pacelt augstāk - gan kilometrāžas, gan ātruma ziņā. Ja laiks atļaus - arī biežuma, treniņu ziņā.
Ir doma ņemt dalību arī apļos un filtrā.Doma ir pirkt lietotu, nepieciešamības gadījumā veikt apkopi un braukt.
Ko varat teikt un ieteikt? Budžets +/- 600Eur.
Šobrīd ievēroju liet. wheelie piedāvājumu, ko sakat par to?
Varbūt vēl kādam no vietējiem ir kas piedāvājams?
Ceru, ka visu šo palagu kāds atsaucīgāks arī izlasīs un palīdzēs tikt pie kārotā, atbilstošākā un iespējami labākā par pieejamo budžetu.
Paldies jau iepriekš!https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … ghldm.html
Šis tīri neko, tikai karbons
Aizdzen to ridley pie šī foruma karbona guru (look niks laikam) uz ekspertīzi, no karbona mūsdienās laikam neizbēgsi un nevajag ar. Tik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu.
By NilsS 25.11.2015 18:24:04
Member · 775 commentsJa man būtu jāpērk ritenis vēlreiz - tikai karbona!
By RST 26.11.2015 13:54:24
Member · 103 commentsSveiciens visiem pedāļu tinējiem!
Šobrīd aktuāls daudzu iesācēju bieži uzdotais jautājums - šosejas velo iegāde un viss saistītais ar to, tāpēc gribēju nedaudz pakonsultēties.
Šajā pat sadaļā manīju vismaz 3 pavedienus par šo jautājumu, tāpēc izvēlējos netaisīt jaunu.Ar velo regulāri pa vakariem, brīvdienās un dažādos velo pasākumos braucu jau 3 sezonas, tik pat tiek domāts par šosejas velo iegādi.
Ir skaidrs, ka ir pēdējais laiks pārsēsties uz šosejnieku.
Domāju, ka ir arī izlemts, ka tas nebūs karbons (gan budžeta dēļ, gan dēļ bažām par to, ka tas varētu būt bojāts).
Šķiet ir neskaidrība par komplektējošajām detaļām un rāmja izmēriem. Kādu komplektāciju meklēt un kādu rāmja izmēru izvēlēties?
Augums ~184-185cm, svars ~92kg. Pats izsecināju, ka vajadzētu L izmēru (56?), bet vai dažādiem ražotājiem tas neatšķiras?Varbūt pēc šī varēs izsecināt cik nopietns vai nenopietns braucējs esmu, un uz cik augstiem plauktiem vajadzētu skatīties (protams atkarībā no budžeta):
Šobrīd tiek mīts ar ļoti necilu "MTB" (nezinu vai pat ir cienīgs nēsāt nosaukumu - MTB).
Vasarā tiek braukts 2-3x nedēļā ~30-50km, ja sanāk tad biežāk, šad un tad kāds garāks gabals, tautas maratoni - Ķekava, Jūrmala, Rīga, Olaine, Vienība,
kāds MTB arī tiek paķerts, varbūt vēl kas. Tiek izbraukts grupiņās arī ar līdzīgi domājošiem biedriem, 2-5 cilvēku sastāvā.
Tā, ka kaut kāda saprašana no tā visa jau ir. Šosezon salasījās ap 2k km.
"Treniņos" tiek braukts ~28-32km/h, pie labiem apsātkļiem ~35km/h. Minētajos pasākumos, kas tiek uzskatīti par sacensībām, grupā ~35-40km/h.
Ierasti tiek iebraukts otrajā, trešajā simtā, distances beigās avg. ~35-37km/h. Kaut kā tā, ja pēc tā kaut ko noderīgu arī var spriest.
Attiecīgi pie labāka braucamā un lielāka komforta domāju, ka šo latiņu varētu pacelt augstāk - gan kilometrāžas, gan ātruma ziņā. Ja laiks atļaus - arī biežuma, treniņu ziņā.
Ir doma ņemt dalību arī apļos un filtrā.Doma ir pirkt lietotu, nepieciešamības gadījumā veikt apkopi un braukt.
Ko varat teikt un ieteikt? Budžets +/- 600Eur.
Šobrīd ievēroju liet. wheelie piedāvājumu, ko sakat par to?
Varbūt vēl kādam no vietējiem ir kas piedāvājams?
Ceru, ka visu šo palagu kāds atsaucīgāks arī izlasīs un palīdzēs tikt pie kārotā, atbilstošākā un iespējami labākā par pieejamo budžetu.
Paldies jau iepriekš!https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … ghldm.html
Šis tīri neko, tikai karbons
Aizdzen to ridley pie šī foruma karbona guru (look niks laikam) uz ekspertīzi, no karbona mūsdienās laikam neizbēgsi un nevajag ar. Tik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu.
Šis jau no pagaišās sezonas tirgojās. Šis vairāk uz tūrista pusi velk, jo priekšā 3 zobrati, un tas galīgi nav vajadzīgs.
By buzic 65 26.11.2015 15:40:00
Member · 1,159 commentsTik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu.
Šo es nekad neesmu spējis saprast - cilvēki itin bieži prasa bargu naudu par saviem lietotajiem šosejniekiem (pat, ja tas ir objektīvi), bet stūres lente uz ragiem kā no pakaļas izvilkta...
By adix 26.11.2015 18:30:25
Member+ · 1,214 commentsTik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu.
Šo es nekad neesmu spējis saprast - cilvēki itin bieži prasa bargu naudu par saviem lietotajiem šosejniekiem (pat, ja tas ir objektīvi), bet stūres lente uz ragiem kā no pakaļas izvilkta...
+1
arī to nekad neesmu spējis saprast, kā pie tirgošans nevar iztērēt 10-15 EUR un nomainīt kaut uz prastāko, bet tīru un pievilcīgu lentu, ja vecā izskatās šāda.
Vai otrs, notīrīt, nomazgāt..... iztīrīt arī ķēdi.
By DZ 26.11.2015 18:32:32
Member · 3,501 commentsEs gan to lieliski saprotu.
P.S. Pie manis netīras stūres lentas nav.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By buzic 65 26.11.2015 18:37:44
Member · 1,159 commentsEs gan to lieliski saprotu.
P.S. Pie manis netīras stūres lentas nav.
Jā, jā! Esmu pamanījis!
By lūsis 26.11.2015 19:46:46
Member · 231 commentshttps://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycy … ghldm.html
Šis tīri neko, tikai karbons
Aizdzen to ridley pie šī foruma karbona guru (look niks laikam) uz ekspertīzi, no karbona mūsdienās laikam neizbēgsi un nevajag ar. Tik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu.
Šis jau no pagaišās sezonas tirgojās. Šis vairāk uz tūrista pusi velk, jo priekšā 3 zobrati, un tas galīgi nav vajadzīgs.
Kam īsti tie 3 zobrati ir? Amatiera (kuram nav ciska tīt 34 vai 39) aprīkojums mega kalniem (tādi kādu Latvijā nav)? Jo Ultegra un tūrisms taču īsti neiet kopā..
By wheelie 26.11.2015 21:00:24
Member+ · 2,606 commentsmanējam stūres lente arī tīra
keep rollin'
By RST 27.11.2015 10:04:14
Member · 103 commentsTik par stūres lentu neaizmirsti nokaulēt naudu.
Šo es nekad neesmu spējis saprast - cilvēki itin bieži prasa bargu naudu par saviem lietotajiem šosejniekiem (pat, ja tas ir objektīvi), bet stūres lente uz ragiem kā no pakaļas izvilkta...
+1
arī to nekad neesmu spējis saprast, kā pie tirgošans nevar iztērēt 10-15 EUR un nomainīt kaut uz prastāko, bet tīru un pievilcīgu lentu, ja vecā izskatās šāda.
Vai otrs, notīrīt, nomazgāt..... iztīrīt arī ķēdi.
+1
Šādu praksi esmu arī ievērojis ss, kad netīrus autiņus tirgo, ir vēl nācies redzēt pilnus pelna taukus ar činčikiem. Tas tikai parāda kāda tev ir bijusi attieksme pret savu tehniku.
By Slowmo 30.11.2015 01:42:53
Member+ · 1,166 commentsNetīrus autiņus
By Trax 29.10.2015 15:44:51
Member · 318 comments