Negadījums uz Vidzemes šosejas

Avatar

By suugoi 27.10.2015 00:38:18

Member+ · 1,469 comments

es saprotu, gruti pamanit autovaditajam saulaina diena auto uz cela, krasa ne tada, olas maisa, utt gruta dzive


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Autobraucējs 27.10.2015 09:32:20

Member · 836 comments
suugoi wrote
Autobraucējs wrote

Te es arī pilnībā piekrītu !  Ja ne 2 gb. a/m kas pavada, tad tā viena lai ir pilnībā aprīkota ar daudz un dažādām gaismām un bākugunīm,...... jo viena bākuguns piestiprināta uz jumta ar magnētu, var noslīdēt, var sabojāties, var vienkārši izdegt, bet 2 vai 3, tas jau ir kaut kas !

Varbut tad ir labak palikt majas un nekur nebraukt, jo acimredzami pie stures brauc cilveki ar redzes traucejumiem, un labak tadiem netraucet?


Pie stūres brauc visvisādi , gan normāli, gan ar pirkstu taisīti !  Un par mājās palikšanu var katrs izlemt personīgi !   Un ja jau katru dienu vai otro notiek tādi trenniņu braucieni, tad jau tiem pavadošajiem auto patiešām ir jābūt kā Jaungada colas mašīnai izgaismotai ko rāda pa tv !  Tas pats ar velobraucējiem arī, kuri pārvietojas pa vienam un tumsā,  ir liela starpība vai tu pamani pa gabalu vai tikai dažus desmitrus metrus un kad strauji jāmaina braukšanas virziens. 
Miljons autobraucēju ir jāpārmāca, lai varētu ar velo droši pārvietoties pa koplietošanas ceļiem, un tie visi ir no Baltijas valstīm un PL , jo tādās valstīs kā Benelux ir visas satiksmes problēmas sen jau atrisinātas , tur ir velo ceļi, un cita attieksme .

Avatar

By Autobraucējs 27.10.2015 09:36:55

Member · 836 comments

PSRS izlases braucēji arī trennējās katru dienu uz Siguldu un atpakaļ, bet tad šoferis zināja, ja notrieks velosipēdistu , tad noteikti par to sēdēs cietumā !

Avatar

By chipo 27.10.2015 09:38:27

Member · 261 comments

Latvijas Valsts ceļi» valdes priekšsēdētājs Jānis Lange: Bērnu treniņbraucieniem ar velosipēdiem nevajadzētu notikt pa valsts galvenajiem autoceļiem!
Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis: nevajag aizliegt šādus treniņbraucienus pa valsts nozīmes ceļiem, vienlaikus paužot, ka būtu jārūpējas, lai gan paši velobraucēji, gan arī viņu pavadošā automašīna būtu labāk redzama. Proti, automašīnas gaismas signālam vajadzētu būt labāk redzamam, bet paši braucēji jāaprīko ar spilgtāku apģērbu.
Komentāri arī iedalās divās frontēs!

Tiešām prasās "kritiskās masas" brauciens: Rīga - Sigulda (sēnīte) - Rīga vai Rīga -Jūrmala-Rīga mēģinot piesaistīt (akut gan tas nebūtu svarīgākais) pavadošos!

Lai veselība visiem cietušajiem!

Avatar

By e518 27.10.2015 10:00:24

Member · 455 comments
Autobraucējs wrote

... Un ja jau katru dienu vai otro notiek tādi trenniņu braucieni, tad jau tiem pavadošajiem auto patiešām ir jābūt kā Jaungada colas mašīnai izgaismotai ko rāda pa tv !  Tas pats ar velobraucējiem arī, kuri pārvietojas pa vienam un tumsā,  ir liela starpība vai tu pamani pa gabalu vai tikai dažus desmitrus metrus un kad strauji jāmaina braukšanas virziens.  ...

Par pavadošo mašīnu nākas tev piekrist ! Pagājušo nedēļu mājās braucot sanāca šo jauno censoņu grupiņu pa ceļam apdzīt un godīgi runājot,  pavadošās mašīnas bākuguni gaišā laikā, taisnā ceļa gabalā neredz tālāk par 100-200m ! Gaisma nu nekāda !Pie mūsdienu LED tehnoloģijām sporta skola jau varēja atļauties kādu labāku verķi, piem. kā dažām labām apsardzes firmu mašīnām.

Avatar

By kalns_rsi 27.10.2015 10:00:56

Member · 521 comments

"kacināt" sabiedrību nez vai ir prāta doma ar kritisko masu vai tamlīdzīgi. Pat ja tas tiek organizēts atbilstoši CSN tas ir pavadoša mašina aiz visa tā bara,tad nebrīnīšos ja kāds autovadītājs izdomās tēlot varoni - satraukoties un uzbraukt virsū velo braucējiem. Šādi gadījumi jau ir notikuši Rīgā kritiskās masas laika kur auto vidējas ātrums ir pielīdzināms velosipēda vidējam ātrumam. Bet noteikti ir par šādam lietām jārunā un jānorāda ka sistēma nav kārtībā un ka nav normāli tas kas notiek uz ceļiem. Auto ir kā bīstams ierocis un nevar ar to rīkoties pavirši, kā tas notiek pie mums LV ik dienas. Cilvēks gatavs nogalināt citus, lai ātrāk tiktu pie kotletes - šādu ainu vismaz es novēroju ik darba dienas pēcpusdienu. Domāju, kad skaļa viedokļa paušana no velobraucēju puses, par katastrofālo situāciju, ir pilnībā atbalstāms pasākums, tāpēc ja tiek viedot kādu sociāla kampaņa vai protesta akcija, tad labprāt tajā iesaisītos, ar domu kad ir droši pārvietoties par ceļiem.

Avatar

By Vaskis 27.10.2015 10:03:45

Member · 2,612 comments

Taču akciju prasās Polijas vēstniecība? Lai PL ziņās parādās un pārējie poļu "guļavas" zin...

Avatar

By chipo 27.10.2015 10:17:21

Member · 261 comments
Vaskis wrote

Taču akciju prasās Polijas vēstniecība? Lai PL ziņās parādās un pārējie poļu "guļavas" zin...

Tas varēja būt jebkurš cits autobraucējs! pats esmu 5 gadu laikā vienreiz gūlies uz asfalta, redzējis, kā man priekšā notriec braucēju ar ko kopā treniņu braucām, n reizes ir bijis jānobrauc no ceļa pretim braucošo auto apdzīšanas manevru dēļ, n reizes mašīnas mani ir apdzinušas ar centimetru intervālu u.t.t.

protams, ir stulbi mēģinās sarosīties tikai tad, kad kaut kas ir noticis, bet labāk vēlāk, kā nekad?

Avatar

By peteris 27.10.2015 10:33:14

Member · 520 comments
chipo wrote

Latvijas Valsts ceļi» valdes priekšsēdētājs Jānis Lange: Bērnu treniņbraucieniem ar velosipēdiem nevajadzētu notikt pa valsts galvenajiem autoceļiem!
Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis: nevajag aizliegt šādus treniņbraucienus pa valsts nozīmes ceļiem, vienlaikus paužot, ka būtu jārūpējas, lai gan paši velobraucēji, gan arī viņu pavadošā automašīna būtu labāk redzama. Proti, automašīnas gaismas signālam vajadzētu būt labāk redzamam, bet paši braucēji jāaprīko ar spilgtāku apģērbu.
Komentāri arī iedalās divās frontēs!

Tiešām prasās "kritiskās masas" brauciens: Rīga - Sigulda (sēnīte) - Rīga vai Rīga -Jūrmala-Rīga mēģinot piesaistīt (akut gan tas nebūtu svarīgākais) pavadošos!

Lai veselība visiem cietušajiem!

ja Rīgā esmu gatavs jebkurā laikā piedalīties akcijās "pilsētu velosipēdistiem", tad par šosejām es nekādā gadījumā nepiekrītu jau iepriekš minētā iemesla dēļ - liela ātruma starpība ir bīstama visiem satiksmes dalībniekiem.

Avatar

By skorobej 27.10.2015 10:36:42

Member · 12 comments
peteris wrote
chipo wrote

Latvijas Valsts ceļi» valdes priekšsēdētājs Jānis Lange: Bērnu treniņbraucieniem ar velosipēdiem nevajadzētu notikt pa valsts galvenajiem autoceļiem!
Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis: nevajag aizliegt šādus treniņbraucienus pa valsts nozīmes ceļiem, vienlaikus paužot, ka būtu jārūpējas, lai gan paši velobraucēji, gan arī viņu pavadošā automašīna būtu labāk redzama. Proti, automašīnas gaismas signālam vajadzētu būt labāk redzamam, bet paši braucēji jāaprīko ar spilgtāku apģērbu.
Komentāri arī iedalās divās frontēs!

Tiešām prasās "kritiskās masas" brauciens: Rīga - Sigulda (sēnīte) - Rīga vai Rīga -Jūrmala-Rīga mēģinot piesaistīt (akut gan tas nebūtu svarīgākais) pavadošos!

Lai veselība visiem cietušajiem!

ja Rīgā esmu gatavs jebkurā laikā piedalīties akcijās "pilsētu velosipēdistiem", tad par šosejām es nekādā gadījumā nepiekrītu jau iepriekš minētā iemesla dēļ - liela ātruma starpība ir bīstama visiem satiksmes dalībniekiem.


+1!!!!!


speed.....

Avatar

By Pretvējš 27.10.2015 10:50:56

Member · 26 comments

Igauņi, kad būvē jaunu vai rekonstruē veco ceļu uzprojektē un uzbūvē blakus autoceļam arī veloceļu. Uzskatāmi tas redzams braucot uz to pašu Tartu - pie pilsētas, kur auto strauji kāpina ātrumu, mašīnu satiksme ir nodalīta no velo un skrituļotāju aktivitātēm, tie viens otram netraucē.
Kāpēc igauņi var, bet mēs nē?.... Tā vietā, lai veicinātu veselīgu dzīvesveidu, uz mūsu ceļiem tiek braukts virsū gājējiem un velobraucējiem, tiek tērēts milzu piķis seku ārstēšanai nevis problēmas cēloņu pakāpeniskai likvidēšanai.

Avatar

By Vaskis 27.10.2015 10:54:20

Member · 2,612 comments

Poļi gadiem izteikti kropļo pārvadājumu tirgu ar zemajām cenām, un poļu šoferi uz EU ceļiem ir ļoti daudz. Uz kā rēķina viņi šīs zemās cenas notur? Droši vien kaut ko darot savadāk kā citi.
Jā, tas varēja būt jebkuras valsts šoferis. Bet šoreiz nav.  Akcija pie PL vēstniecības būtu mazākais.

Lielākais un smagakais darbalauks ir te pat pie mums publiskos izteikumos.

Var arī akciju pie CSDD, satiksmes ministrijas, saeimas un, protams, ZEBRAS biroja! Jā, raidījuma, kas lielā mērā ietekmē auto sabiedrības domu. Te varbūt LRF būtu vērts apkopot savu sāpi, par treku, līdzekļu trūkumu sporta skolām utt.

Neskaitot traģēdiju kurā cietuši tiek daudz bērni par kuru joprojām nespēju padomāt bez miglainām acīm. Diemžēl, pāri visam šobrīd ir sabiedrības nomācošais "velo uz ceļa nav ko darīt- paši vainīgi".
Uz šī satraucošā fonā ir grūti uz to visu noskatīties kaut kā nereaģējot!

Starp citu ir kāds LRF ziņojums par šo negadījumu?

P.s.
Te būtu vērts nodalīt transportēšanos pa pilsētu no sporta un treniņiem, jo tās ir divas dažādas pasaules.
Veloceliņus, nevis ceļus- nedomaju, ka ir produktīvi izmantot treniņiem grupās. Un vispār treniņiem.

Avatar

By Bomzis 27.10.2015 11:23:12

Local.Auth · 1,215 comments
chipo wrote

Latvijas Valsts ceļi» valdes priekšsēdētājs Jānis Lange: Bērnu treniņbraucieniem ar velosipēdiem nevajadzētu notikt pa valsts galvenajiem autoceļiem!
Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis: nevajag aizliegt šādus treniņbraucienus pa valsts nozīmes ceļiem, vienlaikus paužot, ka būtu jārūpējas, lai gan paši velobraucēji, gan arī viņu pavadošā automašīna būtu labāk redzama. Proti, automašīnas gaismas signālam vajadzētu būt labāk redzamam, bet paši braucēji jāaprīko ar spilgtāku apģērbu.
...

Manuprāt, Latvijas Valsts ceļi un tās valdes priekššēdētājs Jānis Lange nodarbojas ne ar savu darbu un vēl bārsta muļķīgus un bēzjēdzīgus ierosinājumus. Latvijas Valsts ceļiem jānodarbojas nevis ar kautkādiem aizliegumiem un notiekumiem, bet gan jānodrošina droša satiksmes infrastruktūra visiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Šajā gadījumā tas ir ... pie visiem galvenajiem Latvijas autoceļiem ir jābūt izbūvētām riteņbraucēju joslām smile Un mums kā ceļu satiksmes dalībniekiem riteņbraucējiem, ir jāseko līdzi un jāpieprasa lai jebkuru šo ceļu rekonstrukcijas vai jaunu būvniecības gadījumos tiktu projektēta arī divriteņu satiksme.
Kaut kā muļķīgi te notiek diskusijas, tukšas salmu kulšanas un bezjēdzīgi noteikumi noteikumu dēļ. Kā var noteikt kāda pavadošā automašīna būs labāk pamanāma ... vai ar 2 bākugunīm? A kāpēc ne ar trim? vai četrām? Un interesanti ... kāds tad skaitīsies spilgtāks riteņbraucēju apģērbs? Vai kāda krāsa aizliedzama apģērbā? piemēram zilā? vai melnā? Vai visdrīzāk laikam visvieglāk ir noteikt ka pieļaujama braukšana tikai standarta atstarojošā vestē wink Bet padomājiet ... vai tam visam ir jēga, vai tas aizsargās arī šādi noekipētu riteņbraucēju vai grupu no dzērājšofera, vai autovadītāja kurš braucot vāvuļo pa mob.tel.? vai ložņā pa navigācijas kartēm?
nav vajadzīgas nekādas tur protestējošās "kritiskās masas" nepieciešams ir piespiest lai par ceļu satiksmes drošību atbildīgās institūcijas pilda savu darbu! lai vienkārši nodrošina visiem satiksmes dalībniekiem drošu satiksmes infrastruktūru.
Jā ... jā ... zināmas jau ir atbildes big_smile big_smile ... nav naudas nav naudas big_smile Da man pie di....sas ka jums nav naudas, meklējiet!


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By Bomzis 27.10.2015 11:27:35

Local.Auth · 1,215 comments
Pretvējš wrote

Igauņi, kad būvē jaunu vai rekonstruē veco ceļu uzprojektē un uzbūvē blakus autoceļam arī veloceļu ....

Tieši tā! smile Tā ir tā problēmas sakne! Un jebkurām diskusijām ir jābūt tikai par infrastruktūras risinājumiem! Kamēr to nesapratīsim tikmēr nekas nemainīsies.


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By artursp 27.10.2015 11:37:01

Member · 392 comments

Būvējot klāt veloceļus, tas tikai remontdarbus sadārdzinās/paildzinās, attiecīgi kopumā remontēto kilometru skaits strauji samazināsies (jau šobrīd ceļi brūk straujāk, nekā tiek remontēti).
Pielabojiet, ja kļūdos, bet vai tiešām ir iespējams normāls grupas treniņš pa šādu celiņu (kur visticamāk būs arī tantiņas ar sunīšiem, saldie blakām-braucēji, skrituļotāji, pļēguri utt.)?
Cik redzēts, arī krietni bagātākās valstīs, pa šosejām jau vien visi trenējas.

Avatar

By kalns_rsi 27.10.2015 11:45:56

Member · 521 comments

Nauda jau ir, par ko tad remontē un būvē jaunos ceļus? smile Problēma ir tajā, kad LVC un citu valsts institūciju attieksme ir līdzīgi kā jau Vaskis rakstīja - velosipēdistam uz ceļa nav ko darīt. Līdz ar to loģiski ka būvējot / remontējot/ pārbūvējot ceļus par tādām lietām īpaši netiek domāts vai izvirzīts kā prioritāte. Tā pat arī uzlabota infrastruktūra līdz galam nerisinās problēmas kas saistītas ar atsevišķu autovadītāju attieksmi un darbībām, kas apdraud dzīvību citiem.

Diemžēl ja velobraucēji un citi cilvēki neizrāda kādu neapmierinātību ar pašreizējo situāciju, nekas būtisks nemainās, jo ja pašreiz netiek nekas būtiski uzlabots šajā jomā, tad pie tās pašas sistēmas ir ļoti maza varbūtība, ka turpmāk tiks kaut kas darīts lietas labā.

Katrā ziņa ja vismaz prāvāka skaita cilvēku sapulcēšanās un skaļāka viedokļa paušana atbildīgajām iestādēm ko mainītu, tas jau būtu pamatīgāks solis uz priekšu.

Avatar

By NilsS 27.10.2015 12:15:41

Member · 775 comments
Bomzis wrote
chipo wrote

Latvijas Valsts ceļi» valdes priekšsēdētājs Jānis Lange: Bērnu treniņbraucieniem ar velosipēdiem nevajadzētu notikt pa valsts galvenajiem autoceļiem!
Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis: nevajag aizliegt šādus treniņbraucienus pa valsts nozīmes ceļiem, vienlaikus paužot, ka būtu jārūpējas, lai gan paši velobraucēji, gan arī viņu pavadošā automašīna būtu labāk redzama. Proti, automašīnas gaismas signālam vajadzētu būt labāk redzamam, bet paši braucēji jāaprīko ar spilgtāku apģērbu.
...

Manuprāt, Latvijas Valsts ceļi un tās valdes priekššēdētājs Jānis Lange nodarbojas ne ar savu darbu un vēl bārsta muļķīgus un bēzjēdzīgus ierosinājumus. Latvijas Valsts ceļiem jānodarbojas nevis ar kautkādiem aizliegumiem un notiekumiem, bet gan jānodrošina droša satiksmes infrastruktūra visiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Šajā gadījumā tas ir ... pie visiem galvenajiem Latvijas autoceļiem ir jābūt izbūvētām riteņbraucēju joslām smile Un mums kā ceļu satiksmes dalībniekiem riteņbraucējiem, ir jāseko līdzi un jāpieprasa lai jebkuru šo ceļu rekonstrukcijas vai jaunu būvniecības gadījumos tiktu projektēta arī divriteņu satiksme.
Kaut kā muļķīgi te notiek diskusijas, tukšas salmu kulšanas un bezjēdzīgi noteikumi noteikumu dēļ. Kā var noteikt kāda pavadošā automašīna būs labāk pamanāma ... vai ar 2 bākugunīm? A kāpēc ne ar trim? vai četrām? Un interesanti ... kāds tad skaitīsies spilgtāks riteņbraucēju apģērbs? Vai kāda krāsa aizliedzama apģērbā? piemēram zilā? vai melnā? Vai visdrīzāk laikam visvieglāk ir noteikt ka pieļaujama braukšana tikai standarta atstarojošā vestē wink Bet padomājiet ... vai tam visam ir jēga, vai tas aizsargās arī šādi noekipētu riteņbraucēju vai grupu no dzērājšofera, vai autovadītāja kurš braucot vāvuļo pa mob.tel.? vai ložņā pa navigācijas kartēm?
nav vajadzīgas nekādas tur protestējošās "kritiskās masas" nepieciešams ir piespiest lai par ceļu satiksmes drošību atbildīgās institūcijas pilda savu darbu! lai vienkārši nodrošina visiem satiksmes dalībniekiem drošu satiksmes infrastruktūru.
Jā ... jā ... zināmas jau ir atbildes big_smile big_smile ... nav naudas nav naudas big_smile Da man pie di....sas ka jums nav naudas, meklējiet!


hahaha -  tiem, kuri  vada minētos procesus ir dziļi pie dirsas  viss ko te forumā  čīksti.
%, otkati, aploksnes, populisms, atrakstīšanās -  lūk prioritātes.
Pie   mums  institūcijas reaģē tikai pēc  traģēdijām.
Tāpēc jādara  viss, lai šī būtu pēdējā  un pavisam noteikti ir  jārīko  pasākumi,  jātiekas ar amatpersonām un jātiek pie kopsaucēja.
Savādāk  viss paliks kā ir -  vajag  spilgtākus autiņus,  kurtciņas, lampiņas -  tak fufelis tas viss!
Šodien pat  mani  5   trolejbuss gandrīz iespieda  apmalē  ar  elektrozaļu kasku un  jaku  mugurā -  biju redzams ka tik nu, tas neko nedeva.
Attieksmei ir jāmainās, tieši no autobusiem un fūrēm.
Starp citu - Galss Buss šodien bija netipiski  uzmanīgs.....

Last edited by NilsS (27.10.2015 12:16:35)

Avatar

By IAeroI 27.10.2015 12:19:38

Member · 427 comments
Sapper wrote

2acis Tagad to pašu loģiku piemēro bildēm, kur redzams pavadošais opelis. Cerams, ka pazudīs tās nepatīkamās domas

Nekas nekur nepazudīs. Skaidrs, ka jebkurā sadursmē, kur viens taranē otru, vainojams aizmugurē braucošais - drošas distances neievērošana. Polis laikus nepamanīja problēmu. Varbūt es esmu paranoiķis, bet ja man ar asfalta krāsas auto, kuram starp jumta bagāžniekiem iebāzta tik viena  bākuguns būtu pa šosejas vienu no brauktuves joslām jāeskortē bērni, es visus pupās pasūtītu. Manuprāt eskorta auto ir jāizskatās šādi. http://www.ebbles.com/wpcore/wp-content … mecar2.jpg

Ka tieši koši-dzeltena krasa grupas pavadošajam auto vareja palīdzet kravas autovadītājam neaizmigt uz brīdi?

Averza pareizi raksta, ja ir problemas ar redzi un nespeja pareizi analizēt situacijas - sedi majas vai brauc ar taksi.

Last edited by IAeroI (27.10.2015 12:25:06)

Avatar

By janisz 27.10.2015 12:25:05

Member+ · 391 comments

Kritisko masu neatbalstu ne pilsētā, ne vēl jo vairāk ārpus. Mans aicinājums drīzāk būtu izveidot skaistus un saprotamus klipus kā apdzīt pareizi velobraucēju, ka nevajag apdzīt pretī braucot utml, ikdienas situācijas. Nedomāju, ka CSDD to darīs (bet vajadzētu), bet drīzāk paši kaut kā tam varētu saorganizēties. Pēc tam jau sociālā kampaņa, laiki un šāres, un vismaz kādai autovadītāju sabiedrības daļai tas "aizies".

Avatar

By lea 27.10.2015 12:31:04

Member · 10 comments

Nu lūdzu, Valsts policijas feisbūks ziņo:

Viena no sākotnējām izmeklēšanas versijām liecina, ka negadījums galvenokārt noticis divu faktoru dēļ – nav ievērota droša distance un nav ievērots atļautais braukšanas ātrums. Abi šie faktori kravas auto vadītājam nav ļāvuši savlaicīgi reaģēt, kad pirms viņa braucošā kravas automašīna pārkārtojusies un aiz tās pamanīti priekšā braucošie velosipēdisti un to pavadošais transportlīdzeklis.
https://www.facebook.com/Valsts.policij … permPage=1

Neviena riteņbraucēju veste, kaska un bākuguns nepalīdzēs fūres šoferim, kas nesas virs atļautā un lien pakaļā otrai fūrei. Tieši tik elementāri un stulbi.

Avatar

By NilsS 27.10.2015 12:34:41

Member · 775 comments
janisz wrote

Kritisko masu neatbalstu ne pilsētā, ne vēl jo vairāk ārpus. Mans aicinājums drīzāk būtu izveidot skaistus un saprotamus klipus kā apdzīt pareizi velobraucēju, ka nevajag apdzīt pretī braucot utml, ikdienas situācijas. Nedomāju, ka CSDD to darīs (bet vajadzētu), bet drīzāk paši kaut kā tam varētu saorganizēties. Pēc tam jau sociālā kampaņa, laiki un šāres, un vismaz kādai autovadītāju sabiedrības daļai tas "aizies".

Ja  neviens skaļi nepieprasīs un nepierādīs, ka CSDD ir  pirmā iestāde, kuri  jārīkojas, viņi  turpinās saldi snaust.
Un  par to, ka  var ierīkot atsevišķus veloceliņus, jo tie atrisinās problēmu......bleķis!
Kā tur, starp tantām,  suņiem, bērniem, skrituļotājiem un jaunajām māmiņām, vālēt  automašīnai, ar  padsmit  riteņbraucējiem, hallo ?!!!
Un aizmotora treniņā , teiksim, uz 50 +  km,  superīga ideja.
Galvenais visus nokrāsot zaļus, tad nekas nenotiks.
Ā, vēl vajag  glābējlampiņas......ja ne citur, tad  kapos smuki mirdzēs

Last edited by NilsS (27.10.2015 12:38:10)

Avatar

By peteris 27.10.2015 12:42:57

Member · 520 comments
lea wrote

Nu lūdzu, Valsts policijas feisbūks ziņo:

Viena no sākotnējām izmeklēšanas versijām liecina, ka negadījums galvenokārt noticis divu faktoru dēļ – nav ievērota droša distance un nav ievērots atļautais braukšanas ātrums. Abi šie faktori kravas auto vadītājam nav ļāvuši savlaicīgi reaģēt, kad pirms viņa braucošā kravas automašīna pārkārtojusies un aiz tās pamanīti priekšā braucošie velosipēdisti un to pavadošais transportlīdzeklis.
https://www.facebook.com/Valsts.policij … permPage=1

Neviena riteņbraucēju veste, kaska un bākuguns nepalīdzēs fūres šoferim, kas nesas virs atļautā un lien pakaļā otrai fūrei. Tieši tik elementāri un stulbi.

ātrums ir viņu "jājamzirdziņš" - ka tik vairāk varētu radarēt uz ceļiem.
pirms laika ceļa strādnieku ekskavators pagalmā manevrējot apskādēja manu auto. ko cp ierakstīja kā avārijas iemeslu? nepareiza braukšanas ātruma izvēle! big_smile
viņi mākslīgi palielina ātruma dēļ izraisīto avāriju skaitu.

Avatar

By IAeroI 27.10.2015 12:48:34

Member · 427 comments
NilsS wrote
janisz wrote

Kritisko masu neatbalstu ne pilsētā, ne vēl jo vairāk ārpus. Mans aicinājums drīzāk būtu izveidot skaistus un saprotamus klipus kā apdzīt pareizi velobraucēju, ka nevajag apdzīt pretī braucot utml, ikdienas situācijas. Nedomāju, ka CSDD to darīs (bet vajadzētu), bet drīzāk paši kaut kā tam varētu saorganizēties. Pēc tam jau sociālā kampaņa, laiki un šāres, un vismaz kādai autovadītāju sabiedrības daļai tas "aizies".

Ja  neviens skaļi nepieprasīs un nepierādīs, ka CSDD ir  pirmā iestāde, kuri  jārīkojas, viņi  turpinās saldi snaust.
Un  par to, ka  var ierīkot atsevišķus veloceliņus, jo tie atrisinās problēmu......bleķis!
Kā tur, starp tantām,  suņiem, bērniem, skrituļotājiem un jaunajām māmiņām, vālēt  automašīnai, ar  padsmit  riteņbraucējiem, hallo ?!!!
Un aizmotora treniņā , teiksim, uz 50 +  km,  superīga ideja.
Galvenais visus nokrāsot zaļus, tad nekas nenotiks.
Ā, vēl vajag  glābējlampiņas......ja ne citur, tad  kapos smuki mirdzēs

Polija būve jaunus ceļus ar 130 km/st. atļauto ātrumu, blakus tiem (kadus 10m attalumā) iet vel viens ceļš apmeram 3-3.5m plats. Pats redzeju tur riteņbraucejus un mopedistus. Ša ceļa segums ir tik pat jauns ka galvenai šosejai.
Vot ta vajadzētu būvet/parbūvet ceļus, lai riteņbrauceji uc. varētu mierīgi braukt pa to pašu mūsu valsts dabas skaistumu bet vairakkart aizsargāti no autodieviem un tiem kuri pat tuvojošos objektus ignore..
Treniņu šaja ceļa var rikot bez pavadoša auto, vai nu ar elektro/parasto mopēdu smile
Nepateikšu vai visur tiek sarikots tads papildus ceļš jo braucu Gdanska virziena (Augustow / Olsztyn / Gdansk).

Avatar

By sursurs 27.10.2015 13:27:30

Member · 905 comments
lea wrote

Nu lūdzu, Valsts policijas feisbūks ziņo:

Viena no sākotnējām izmeklēšanas versijām liecina, ka negadījums galvenokārt noticis divu faktoru dēļ – nav ievērota droša distance un nav ievērots atļautais braukšanas ātrums. Abi šie faktori kravas auto vadītājam nav ļāvuši savlaicīgi reaģēt, kad pirms viņa braucošā kravas automašīna pārkārtojusies un aiz tās pamanīti priekšā braucošie velosipēdisti un to pavadošais transportlīdzeklis.
https://www.facebook.com/Valsts.policij … permPage=1

Neviena riteņbraucēju veste, kaska un bākuguns nepalīdzēs fūres šoferim, kas nesas virs atļautā un lien pakaļā otrai fūrei. Tieši tik elementāri un stulbi.

Tieši tā-tāpat k;a ziemā, kad uz Jelgavenes nonesa to tantiņu.
Pirmais auto (gan tur gan te) pamanīja / paguva noreaģēt, otrais - dirsā līdējs - skrien virsū.. hmm


velo 4ever

Avatar

By chipo 27.10.2015 13:30:28

Member · 261 comments

http://www.delfi.lv/news/national/polit … d=46637863

izskatās, ka kāds mēģinās nomest atbildību ar sasteigtiem lēmumiem!

Avatar

By binary 27.10.2015 14:00:13

Member · 303 comments
Dižminis wrote

Diez vai no tā būs kāda jēga. Absolūtais vairākums Latvijas autovadītāji ir idioti, kas uzspļauj satiksmes noteikumiem. Autovadītāju piespiest kaut nedaudz ievērot noteikumus var tikai fotoradari un policisti krūmos.

Vienīgais, ko ar šādu attieksmi var panākt - atbildes frāzi "absolūtais vairākums Latvijas velobraucēju ir idioti, kas uzspļauj satiksmes noteikumiem". Kā vienā, tā otrā viedoklī ir liela daļa patiesības, taču labuma no šādu vispārinātu apvainojumu bārstīšanas nav - tie nekādā veidā neuzlabos situāciju.

Sapper wrote

Negribu nevienu tiesāt, bet tas, ka fūre stāv gandrīz abām joslām pa vidu un trieciena pēdas ir redzamas tās kreisajā pusē, uzvedina uz diezgan nepatīkamām domām.
http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/58146 … y_image=13

2acis wrote

Tagad to pašu loģiku piemēro bildēm, kur redzams pavadošais opelis. Cerams, ka pazudīs tās nepatīkamās domas

Smagajam bojāta kreisā puse, pavadošajam - labā… Vai tiešām pavadošais auto ar velobraucējiem brauca pa otro joslu?

----

Runājot par pavadošā auto krāsu, piekrītu viedoklim, ka tam būtu jābūt košākam. Jā, taisnība, šajā gadījumā tas nebūtu novērsis negadījumu, taču šis negadījums nebūt nav vienīgā reize, kad uz ceļa atradusies treniņgrupa ar pavadošo auto. Pa gabalu pamanāms (atpazīstams) pavadošais auto jau laicīgi liktu noprast, ka tas ir nevis vienkārši tūļīgs auto uz ceļa, kuru var "chillojot" apdzīt (tādu pie mums netrūkst), bet kaut kas, kas prasa vairāk uzmanības un rūpīgāku situācijas izvērtēšanu.


do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?

Avatar

By Bomzis 27.10.2015 14:09:34

Local.Auth · 1,215 comments
artursp wrote

Būvējot klāt veloceļus, tas tikai remontdarbus sadārdzinās/paildzinās, attiecīgi kopumā remontēto kilometru skaits strauji samazināsies (jau šobrīd ceļi brūk straujāk, nekā tiek remontēti).
Pielabojiet, ja kļūdos, bet vai tiešām ir iespējams normāls grupas treniņš pa šādu celiņu (kur visticamāk būs arī tantiņas ar sunīšiem, saldie blakām-braucēji, skrituļotāji, pļēguri utt.)?
Cik redzēts, arī krietni bagātākās valstīs, pa šosejām jau vien visi trenējas.

Jā jā ... tieši tā, super! big_smile big_smile Tieši tāds mīts arī tiek kultivēts sabiedrībā! smile Sevišķi man patīk tas punkts par tantiņām ar sunīšiem kuras špacierēs maratonpastaigās starp, piemēram Rīgu un Siguldu smile vai piemēram Siguldas pļēguriem, kuriem kad Siguldas točkā ablava, būs jādodas uz Juglas točku ... Nu jā, jāatzīst ka pa veloceliņu gan vairs nesanāks visādi grupas brauciena treniņi ar pavadošajiem auto ... pavadītājiem nāksies pārsēsties uz kautkādiem elektrocikliem wink


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv