Tehnikas pienesums

Avatar

By hencisk 17.09.2015 22:33:41

Member · 133 comments

Labdien!
Gribēju te tādu subjektīvu jautājumu iespert, jeb ieklausīties pieredzējušu cilvēku pārdomās...
Kāds varētu būt riteņbraukšanā pienesums no laba riteņa, jeb aptuveni par cik % varētu pieaugt vidējie ātrumi nomainot riteni no kaut kā sākuma gala cenā ap 600eur (manā gadījumā Superior XC829) uz kaut ko Scott Scale 910, Trek 9.8 XT, Sup XP 979 līmenī, kam karbona rāmis, normāli rati uz sistēma?
Interesētu vairāk pieredze no tādiem, kam tāds labāks ričuks ir bijis, nevis teorizēšana, kā varētu būt.

Avatar

By Viesturs 17.09.2015 22:47:37

Member · 95 comments

Būs vieglāk stumt big_smile

Avatar

By arvils 17.09.2015 23:55:37

Member · 285 comments
Viesturs wrote

Būs vieglāk stumt big_smile

+1 

No pieredzes varu teikt, ka visvairāk ātrums pieaug pēc saturīgiem treniņiem, ar laiku - jābūt pacietīgam. Ar vieglāku riteni būs nedaudz vieglāk uzbraukt kalnā, bet pa taisnu ceļu, bez asiem pagriezieniem, svaram gandrīz vispār nav nozīme (runa iet par normāliem riteņiem, nevis aizvēsturi), sprints ir izņēmums. Vieglāki rati ir diezgan vērtīga lieta. Starp 2kg vai 2,1kg ratiem atšķirību nejutīsi, bet 500g gan būs jūtami.

Ieguvums braucot, piemēram, siguldniekā ar 300W atdevi - ar 15kg velo būs 14,7 km/h , ar 10kg velo būs 15,3 km/h. Ieguvums ir prātam neaptverams.
Ieguvums no treniņa - pieliekot lielāku jaudu, teiksim 400W (uz tām 3min, vai cik nu kuram aizņem laiku uzbraukt tai kalnā) - 15kg velo - 18,6 km/h, 10kg velo - 19,3 km/h.
Ja pirksi kādu no tiem aparātiem, tad galvenais sakārto pareizu uzsēdi (es dodu priekšroku sportiskai), tas var krietni uzlabot ātrumu un/vai komfortu. Tā burtu kombinācija uz rāmja, sevišķi XC riteņiem, nosaka vismazāk neutral


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By edgarsbaltins 18.09.2015 09:19:38

Member · 310 comments

Arvils jau labi uzrakstīja. Mana pieredze ir vilšanās un sapratnes pieredze. Kad braucu ar savu pirmo riteni plus mīnus labu al rāmi , bet smagiem ratiem ar smagām ķīniešu , kārtīga protektora riepām, tās nomainot pret švalbes dārgajām evolūcijām Racing Ralph , pamatoti cerēju , ka ripošu par kādiem 5km/h ātrāk, taču tā nenotika, vēlāk veicu citus apgreidus uz vieglākām un dārgākām daļām, tas pats . Vienīgo ieguvumu jūt tikai papildus trennējoties, protams subjektīvais emocionālais , ka brauc ar skaistu labu riteni paliek, gribās uz tā biežāk uzkāpt - veicina rezultātu. Protams vēl eksistē smalkā matemātika , kuru vienkārši braucot nejūt, bet garā distancē kopā salasās. Piemēram, ja ieguvums uz kilometru ir 1 sekunde , tad maratona beigās tās ir 5 minūtes , kas ir mūžība pret līdzīgu pretinieku. Ieguvums no vieglāka , dārgāka ir, tikai ļoti maziņš pie tām pašām kājām.

Avatar

By adix 18.09.2015 09:46:16

Member+ · 1,214 comments

Nebeidzamā vēlme amatierim visu laiku uzlabot savu velo vai vēlme iegādāties jaunāku, labāku velo ir normāla amatieru sporta sastāvdaļa. Es pat teiktu, neizbēgama.
Lielākajai daļai visu laiku galvā ir kaut kāda ideja par kādas jaunas detaļas iegādi, nomaiņu utt. No tā nevajag kautrēties! Tā vienkārši ir smile
Protams, ka viens no velniņiem tai galvā arī visu laiku saka: "Tu būsi ātrāks un spēcīgāks, ja tik vien Tev būs..... tas vai tas " smile
Tai pašā brīdī, man ir tik daudz piemēru, kad džeki sapērkot jaunus vai upgreidojot veco velo sāk braukt arvien sliktāk un sliktāk smile Vai pilns ar džekiem, kuri ar krietni sliktāku velo vienkārši brauc Tev garām smile
Ja regulāriem, sistematizētiem treniņiem būs protams lielāks pienesums rezultātam, bet tas neizslēdz to, ka labāk aprīkotam velo ir savas priekšrocības.
Es teiktu tā, ja vari atļauties jaunāku, labāku, dārgāku, pērc, nedomāju, ka nožēlosi smile Un neklausi tos, kuri Tev sāks stāstīt, ka līdz labam velo ir jāizaug. Ja jālien kredītos un jāēd roltoni, tad labāk brauc ar to kas ir smile Tik abos gadījumos, neaizmirsti trenēties!

Avatar

By ccxr 18.09.2015 10:08:54

Member · 152 comments

~2%.
Veicu testu no 1400EUR (veikala cena jaunam) velo (3x9 Alu 26") uz 5000EUR velo (1x11 Carb 29"), divās dienās, abas dienas braucot pa vienu un to pašu trasi ar abiem velo vairākas reizes, precīzi turoties vienā pulsa zonā, diemžēl powermetra nav, tāpēc varbūt zinātniski šie rezultāti nav, bet pie anaerobā sliekšņa uz 10min trasi (4km XC) laika starpība ir 2% robežās.. Iespējams ka full-gas stapība būtu max 4%..
Tas nu tiem kam mārketings ir sastāstījis cik daudz "labāka spēka pārnese" un "rites īpašības" ir jaunajiem velo smile

Avatar

By kašķis 18.09.2015 10:22:48

Member · 1,210 comments

Nezinu vai tas ir objektīvs salīdzinājums, bet 2014.gadā SEBs tika braukts ar ~13 kg smagu 26” alu riteni. 2015. gadā tiek braukts ar ~11 kg 29” karbonu. Vidēji posmā rezultāts ir labāks par ~200 punktiem. Treniņu intensitāte abos gados vienāda (praktiski nekāda smile)

Avatar

By Laimigais 18.09.2015 10:27:56

Local.Shop · 3,167 comments

Iemetīšu arī savus 5 centus…

Atšķirībā no kolēģu pieredzes, nomainot 600eur lūzni pret 1500eur lūzni es pilnīgi noteikti sāku braukt labāk !
Protams, ne jau 3 reizes ātrāk, bet tomēr.
Toreiz vēl ņergājos pa SEBu … kaut kādi 9-10ie koridori.
Pagāja ziema, biju nedaudz paminis māmiņas velotrenažieri, pāris reižu nedēļā uztaisījis pietupšanās, atspiešanās utt. kompleksu + nopircis jauno velo un pēkšņi atrados 3-4 koridorā, un nākamajā sezonā jau 2. koridors bija ierasta lieta.
Protams, stipri džeki labi brauc arī ar jebkuru lūzni, bet tiem, kam vēl viss priekšā, ar nelielu treniņu piepūli un uzkāpjot uz augstākas klases lūžņa var ļoti strauji uzlabot panākumus. Taču vēlos uzsvērt, ka izmaiņas, galvenokārt, notiek galvā – t.s. placebo efekts.
Turklāt jāsaprot, ka nonākot starp sev līdzīgiem, turpmāka izaugsme iespējama tikai ar slapju darbu, kā jau iepriekš kolēģi apcerējuši.

Lai veicas !


Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi

26 ... 689 ... 689

Avatar

By kašķis 18.09.2015 10:30:21

Member · 1,210 comments
kašķis wrote

Nezinu vai tas ir objektīvs salīdzinājums, bet 2014.gadā SEBs tika braukts ar ~13 kg smagu 26” alu riteni. 2015. gadā tiek braukts ar ~11 kg 29” karbonu. Vidēji posmā rezultāts ir labāks par ~200 punktiem. Treniņu intensitāte abos gados vienāda (praktiski nekāda smile)

Vispār ar 14. gadu nav korekti salīdzināt, jo tika izlaists 1. posms. Salīdzinot ar 13. gadu uzlabojums ir ~ 50 punkti posmā.

Last edited by kašķis (18.09.2015 10:34:53)

Avatar

By suugoi 18.09.2015 10:39:25

Member+ · 1,469 comments

4 te minētie % * 6 XC apļi jau 144 sekundes priekšā konkurentiem smile

Bet jā, labs ritenis neko daudz neizšķir, svarīgais ir paša ieguldījums braukšanā. Ieguvums protams ir, neskaitot nelieto ātruma ieguvumu, kaut vai foršāka braukšanas sajūta un apziņa ka dzelži vairs tevi nekādīgi neierobežo (bet vieglāku riteni tik un tā gribēsies smile). Pats braucu ar 15kg alu un pārgāju uz nu jau 10.5kg karbonu, un braukt IR foršāk! Noteikti daudziem arī labs dzelzis karbons būs laba motivācija vairāk trenēties un rezultātā braukt ātrāk.


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Bomzis 18.09.2015 10:40:26

Local.Auth · 1,215 comments

Visu laiku esmu apbrīnojis tos cilvēkus kuriem pietiek laika un vēlmes nodarboties ar tādām muļķībām wink Sevišķi vēl mēģināt šajās darbībās atrast kādus skaitliskus rezultātus smile Manuprāt, nav iespējams cilvēkam veikt tādus salīdzinošus, ticamus testus. Tāpat kā nav iespējams pilnīgi vienādi nobraukt kādu noteiktu trasi vai trases posmu. Ir tik daudz faktoru kas ietekmē rezultātu. Gan cilvēka katras reizes fiziskais stāvoklis, fiziskie parametri, gan psiholoģiskais, gan emocionālais ... gan arī ārējie faktori, vējš pretvējs, gaisa spiediens, gaisa mitrums u.t.t. u.t.m.l. Vienu vārdu sakot ... tāds tests, lai varētu te mētāties ar cipariem, būtu ticams tikai tad ja tiktu veikts speciālos stendos, labaratorijās kur katru reizi būtu absolūti vienādi apstākļi un arī cilvēka braucēja vietā vajadzētu būt robotam kas ar absolūti vienādiem fiziskajiem rādītājiem un bez jebkādām emocijām veiktu šādu testu.
Viss pārējais ... ir muļķības wink


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By Laimigais 18.09.2015 10:44:21

Local.Shop · 3,167 comments

Sarežģītais vienkārši - jo vairāk brauc sacensībās, jo labāki rezultāti.


Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi

26 ... 689 ... 689

Avatar

By Bomzis 18.09.2015 10:45:05

Local.Auth · 1,215 comments

Skaidrs protams ... ka, jo vieglāks un labāks ritens, jo labāk un ātrāk ripos smile bet tas absolūti nenozīmē to ka tāpēc obligāti uzlabosies braucēja rezultāti wink


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By kalns_rsi 18.09.2015 10:46:59

Member · 521 comments

Par treniņiem pilnībā piekritīšu.

Par labāku velo, tad Pēdējo divu gadu laikā veicu būtiskus uzlabojumus gan MTB gan Šosejas velosipēdam. Netrenējos regulāri un velo braukšana ir vairāk prieka pēc. Super amatieris tā teikt.

Pirms diviem gadiem mans šosejas velosipēds bija Startiņš (ar Soras grupu un Shimano R500 ratiem) un vienības braucienā sprota klasē stāvot koridorā protams apkārt neko tik aizvēsturisku nevarēja redzēt. Pagājušo gad braucu jau ar Merida “framesetu” , takā abos gados +/- līdzīgi pirms tam trenējos (to gan laikam nevar nosaukt par trenēšanos – braucot 3-5x mēnesī tikai vasaras periodā) tad pieļauju ka +/- fiziskā sagatavotība bija līdzīga, un laika ieguvums uz ~100km bija ~12min – Riteņu svaru starpība ~2kg. Protams nevar apgalvot ka mērījums ir objektīvs un to ietekme visādi faktori – vējš, cik daudz sēdēts grupā utt. Katrā ziņa vismaz personīgi jā ieguvums bija. Protams tas bija attiecībā pret 30 gadus vecu draņķi un mūsdienu ne to labāko velosipēdu. Savukārt šogad – nebraucu gan vairs Sporta distancē, saistībā ar ģimenes pieaugu gandrīz vispār nebiju radījies uz šosejas ar velosipēdu ilgāk par 2h tad rezultāts bija katastrofāls. Cilvēki ar traktorriepām un 5kg smagākiem velosipēdiem to pašu distanci veica krietni ātrāk. Kopumā spēks ir treniņos !

Ar MTB nebija tik dramatiskas pārmaiņas, tobiš pārgāju no mīkstās uz cieto dakšu, samainīti raiti un riepas, kā arī pārslēdzēji un bremzes – no 12,26kg uz 9,58 kg. Kaut tuvināti objektīvi tikai varēju novērtēt pagājušā gada treniņos kad veicu šos uzlabojumus – laika ieguvums bija ~40 sekundēm uz  ~30km,  bet lielākais ieguvums bija pati braukšana, tā bija daudz patīkamāk – ka viss slēdzas, bremzējas kā nākas, kas  protams ir individuāli, bet noteikti ļoti patīkami un prieks braukt ir daudz lielāks.

Kopumā spēks ir treniņos, jo šogad rezultāti ir dramatiski sliktāki kā iepriekš kad bija smagais/čakarīgais ritenis. Jāatzīmē arī ka Sebos braucu pa pašu lejas galu, tāpēc tie ieguvumi noteikti bus savādāki tiem kas brauc un trenējas regulāri. Tas tā mans subjektīvais vērtējums.

Avatar

By kašķis 18.09.2015 10:47:48

Member · 1,210 comments
Bomzis wrote

Visu laiku esmu apbrīnojis tos cilvēkus kuriem pietiek laika un vēlmes nodarboties ar tādām muļķībām wink Sevišķi vēl mēģināt šajās darbībās atrast kādus skaitliskus rezultātus smile Manuprāt, nav iespējams cilvēkam veikt tādus salīdzinošus, ticamus testus. Tāpat kā nav iespējams pilnīgi vienādi nobraukt kādu noteiktu trasi vai trases posmu. Ir tik daudz faktoru kas ietekmē rezultātu. Gan cilvēka katras reizes fiziskais stāvoklis, fiziskie parametri, gan psiholoģiskais, gan emocionālais ... gan arī ārējie faktori, vējš pretvējs, gaisa spiediens, gaisa mitrums u.t.t. u.t.m.l. Vienu vārdu sakot ... tāds tests, lai varētu te mētāties ar cipariem, būtu ticams tikai tad ja tiktu veikts speciālos stendos, labaratorijās kur katru reizi būtu absolūti vienādi apstākļi un arī cilvēka braucēja vietā vajadzētu būt robotam kas ar absolūti vienādiem fiziskajiem rādītājiem un bez jebkādām emocijām veiktu šādu testu.
Viss pārējais ... ir muļķības wink

Vēlme ir pilnīgi loģiska un pragmatiska. Cilvēks grib saprast, ko viņš iegūs ieguldot tehnikā n eur. Tas ka precīzi nomērīt ir sarežģīti, tam gan var piekrist.

Avatar

By Huligāns 18.09.2015 10:51:03

Member · 963 comments

Ar galviņu arī jāstrādā, ne tikai kājas un ričuks ir galvenais smile


arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/

Avatar

By Bomzis 18.09.2015 10:57:41

Local.Auth · 1,215 comments
kašķis wrote
Bomzis wrote

Visu laiku esmu apbrīnojis tos cilvēkus kuriem pietiek laika un vēlmes nodarboties ar tādām muļķībām wink ... wink

Vēlme ir pilnīgi loģiska un pragmatiska. Cilvēks grib saprast, ko viņš iegūs ieguldot tehnikā n eur. Tas ka precīzi nomērīt ir sarežģīti, tam gan var piekrist.

Tas taču tāpat ir skaidrs wink ... iegūs labāku riteni ar kuru iespējams perspektīvā iegūs arī labākus rezultātus smile Protams, ar nosacījumu ja regulāri, mērķtiecīgi un pareizi trenēsies.


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By kašķis 18.09.2015 10:58:49

Member · 1,210 comments

Kaut kur pie viena no SEBa topikiem bija apgalvojums ka Velomens arī ar parastu velo iebrauktu 50niekā. Es būtu gatavs uzlikt 10 eur ka piemēram ar šo http://www.gandrs.lv/26-kalnu-velosiped … elosipeds/ neiebrauktu. Var būt var pierunāt viņu uz šādu eksperimentu un uzrīkot totalizātoru. smile

Last edited by kašķis (18.09.2015 10:59:27)

Avatar

By vējš matos 18.09.2015 11:03:10

Member · 203 comments

Palasot sapratu,ka jāpaliek pie mana alu-lite par 600 naudiņām,bet vairāk jāmin. Tikai vēl tāds jautājums - vai ir jēga mēģināt pārtaisīt no 8sp un piemēram 10sp? Varbūt sākumā uz 9sp? To var un vajag darīt?

Avatar

By toms79 18.09.2015 11:06:15

Member · 465 comments

piemetīšu arī savum līdzīgo  pieredzi  ka kalns_rsi- kaut kā nav sanācis atskaitīt daudzos tūkstošus par tehniku nekad un tādēļ vienmēr braucot mačos sev apkārt, blakus braucējiem redzu ļoti daudz dārgākas tehnikas un tikai dažus ar lētākiem aparātiem nekā man. Kad braucu ar šosejas dzelzinieku, tad visapkārt biju vienīgais ar dzelzinieku, pārējie karbons un alu. Pēc pāris gadiem kad braucu ar karbona rāmi, tad  atkal karbona rati ir norma. man protams, ka karbona ratu vēl nav smile Būtu vēļ nopietnāk trenējies tik!


Avatar

By adix 18.09.2015 11:09:33

Member+ · 1,214 comments
vējš matos wrote

Palasot sapratu,ka jāpaliek pie mana alu-lite par 600 naudiņām,bet vairāk jāmin. Tikai vēl tāds jautājums - vai ir jēga mēģināt pārtaisīt no 8sp un piemēram 10sp? Varbūt sākumā uz 9sp? To var un vajag darīt?

te ir tas, ko teicu par to velniņu, ja izdomāji, ka velo nav jāmaina, tad tomēr kaut ko uzlabot gribās, nav miera smile
Manuprāt šie ir tieši visnelietderīgākie uzlabojumi no 8 uz 9 vai 10 speed. Tie prasa lielu ķēpu, naudu, bet nekādi neietekmē velo svaru vai rites pretestību vai piemēram to kā strādās tava dakša... utt utt smile

Avatar

By kašķis 18.09.2015 11:17:18

Member · 1,210 comments
adix wrote
vējš matos wrote

Palasot sapratu,ka jāpaliek pie mana alu-lite par 600 naudiņām,bet vairāk jāmin. Tikai vēl tāds jautājums - vai ir jēga mēģināt pārtaisīt no 8sp un piemēram 10sp? Varbūt sākumā uz 9sp? To var un vajag darīt?

te ir tas, ko teicu par to velniņu, ja izdomāji, ka velo nav jāmaina, tad tomēr kaut ko uzlabot gribās, nav miera smile
Manuprāt šie ir tieši visnelietderīgākie uzlabojumi no 8 uz 9 vai 10 speed. Tie prasa lielu ķēpu, naudu, bet nekādi neietekmē velo svaru vai rites pretestību vai piemēram to kā strādās tava dakša... utt utt smile

Parasti jau par šādiem uzlabojumiem domā tad, kad esošā sistēma (ķēde, kasete, slēdzis) ir nokalpojusi un jāpērk jauna. Tad arī iezogas doma – var būt uzreiz pirkt nākamo līmeni. Esmu parīs velo apgreidojis no 8s uz 9s un viennozīmīgi brukt ir labāk, bet vai izmaksas bija tā vērtas, protams, ir grūti novērtēt un katram liksies savādāk.

Avatar

By kalns_rsi 18.09.2015 11:24:01

Member · 521 comments

Man liekas ka neliels bet ir ieguvums, labms ir tāds ja no kaut kāda Acera/Alivio (kā tas bija man) uzliec LX/SLX/XT . Savukārt  no 8 uz 9 vai 10 tad kasetes "darbības rādiuss" ir lielāks, man svars ir 102kg un galvā valda uzskats, ka baisi “kardānēt” nav labi, tāpēc visādas “Cigoriņš un KO” vietas ar 36z zobratu ir daudz patīkamāk doties augšup nekā ar 32z. Bez tam tagad detaļas uz 8sp manuprāt ir grūtības dabūt, tobiš nav ieeja veikalā un nopērc. Bet jā vieglāki/labāki rati un riepas dod patīkamāku stabilitāti/braukšanu/manervētspēju utt.

Avatar

By adix 18.09.2015 11:45:25

Member+ · 1,214 comments
kašķis wrote
adix wrote
vējš matos wrote

Palasot sapratu,ka jāpaliek pie mana alu-lite par 600 naudiņām,bet vairāk jāmin. Tikai vēl tāds jautājums - vai ir jēga mēģināt pārtaisīt no 8sp un piemēram 10sp? Varbūt sākumā uz 9sp? To var un vajag darīt?

te ir tas, ko teicu par to velniņu, ja izdomāji, ka velo nav jāmaina, tad tomēr kaut ko uzlabot gribās, nav miera smile
Manuprāt šie ir tieši visnelietderīgākie uzlabojumi no 8 uz 9 vai 10 speed. Tie prasa lielu ķēpu, naudu, bet nekādi neietekmē velo svaru vai rites pretestību vai piemēram to kā strādās tava dakša... utt utt smile

Parasti jau par šādiem uzlabojumiem domā tad, kad esošā sistēma (ķēde, kasete, slēdzis) ir nokalpojusi un jāpērk jauna. Tad arī iezogas doma – var būt uzreiz pirkt nākamo līmeni. Esmu parīs velo apgreidojis no 8s uz 9s un viennozīmīgi brukt ir labāk, bet vai izmaksas bija tā vērtas, protams, ir grūti novērtēt un katram liksies savādāk.

Nav jau nekad tā, ka uzreiz noklājas, ķēde, kasete, stūres pārslēdzēji, aizmugurējais pārslēdzējs, klanis ar visiem zobratiem. Ja tā ir, nu tad es teiktu, ka velo netiek kopts nu nemaz vai tas ir zieminieks vai pēc piena braucamais. Sacensību zirgu jau tā kā prasītos nedaudz regulārāk kopt, lai viss vienlaicīgi nenomirst.

Avatar

By LOOK 18.09.2015 11:59:52

Member# · 2,702 comments

Šī tēma ir samērā nevinnozīmīga.
Uz ielām mēs redzam pārvietojamies ļoti dažādus auto, un nebūt ne visi ir jauni, dārgi, komfortabli utt.
Ne visiem ir tieksme pēc labākā, vai tehniski progresīvākā, un tam ir visdažādākie iemesli.
Taču skaidrs, ka neviens nepretosies vai nenoliegs, ka viņa rīcībā esošo tehniku viņš vēlētos redzēt tehniski nevainojamā kārtībā.
Un te nu ir skaidrs, ka jo lētāka ritenim ir sākotnējā izmaksa, jo grūtāk to būs uzturēt tehniski nevainojamu ilgstoši lietojot.
Šeit nevietā būtu minēt konkrētus skaitļus, taču formula {jo dārgāks, jo izturīgāks un labāks} līdz zināmai robežai darbojas.
Šī robeža protams katram sava. Tāpat darbojas formula {vecāka modeļa XTR būs labāks par jaunāku XT} pie nosacījuma ka abi tehniski ir kārtībā.
Un šeit veidojas iespēja līdzekļus izmantot ekonomiskāk.
Pieredzējis velobraucējs diezgan skairi zin, kāds velo viņam būtu vispiemērotākais un iekļaujas viņa budžetā.
Nepiekritīšu ka tikai ieguldītā nauda (tās apjoms) nosaka velo kvalitāti. Nonākot velosacensību  apritē, var arī ar ļoti ierobežotiem līdzekļiem tikt pie laba braucamā.
Tādejādi ir tikai apsveicama tieksme jebkura līmeņa braucējam uzlabot savu riteni.

p.s. un tehniski labs braucamais vienmēr uzlabos braucēja pašsajūtu, jo raugi, par 4K velo no veikala plaukta kuram nedaudz niķojas pārslēdzējs, var dramatiski ietekmēt braucēja pašsajūtu un protams arī rezultātu.
Ne jau nāudā ir laime, bet karbonā!!!


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By NilsS 18.09.2015 12:48:06

Member · 775 comments

Pèdējā piebilde vietā smile:):)

Avatar

By suominen 18.09.2015 13:50:11

Member · 177 comments

Reiz apskatot savus SEBa rezultātus pa gadiem konstatēju, ka lielākie "lēcieni" rezultātu progresā bijuši tajos gados, kad: 1) pārkāpu no 26" uz 29"; 2) pārkāpu no alumīnija uz karbonu.
Tāpēc piekritīšu Laimīgā rakstītajam augstāk, ka tas viss ir tikai galvā, jeb FOXa vārdiem sakot ar jaunu un labāku riteni ir lielāks prieks braukt, kā treniņus, tā gonkas.

Mans ieteikums: ja finanses atļauj, pērc jaunu ričuku un brauc ar smaidu sejā!