Zwift virtuālās realitātes treniņi

Avatar

By aspms* 20.10.2015 19:24:28

Member · 2,079 comments
ptsns wrote
aspms* wrote

Vēl uz mēnesi var bez maksas pamēģināt: http://www.bkool.com/ ...
Ja te savācas vairāki braucēji, tad varam arī paspēlēties iekš treka disciplīnām kādu vakaru smile

Viņu treka lapā apakšā ir rakstīts "Only available for users with Bkool trainers" sad

http://www.bkool.com/velodrome

Jā, tiko paprovēju, treks tiešām tikai bkool trenažieriem. sad 3D un video maršruti gan strādā arī ar citiem smart trenažieriem.

Last edited by aspms* (20.10.2015 20:25:45)


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By ptsns 26.10.2015 15:49:59

Member · 1,175 comments

Vakar iemēģināju "Workout mode" "FTP test" garo versiju. Iesildīšanās laikā bija jāveic sprintiņš ar 300W... Tikai pretestība bija tik maza, ka nācās mīt ar kadenci 132rpm uz 52/11 lai sasniegtu 300W. Tas man kautkā nelikās normāli. Pārējais tākā bija OK.

9JjGppCqqW_V4HImRKcMFyWk6ifZrxG8KZ5Mu2V9kQj_frmHUuT7AKxjDIr5G3zV1nB532hx0dn1JCwKF1jUxnkk0rjuY0yDzyPvDcVQgooLmMKJL0W45HbL4ohYMRyARh0PWoexzsw9ju5Vn-GGfpQW53Qrjce7hqQn_l8DrBXgsJv4RnYDW14InrmDMrzB1OGa61HJvZMZ1kyCRjb4on4TMmB2EhGK4hrOgaefWtJ6zFjgChEifOFsEeUItBKR2VwVxLtXaKhqPRw4zTnGiGZsJSYOUMHFeB9bHiHtJnEANBVcigtpmQB9_a-4Eor50PLOiooaW6LtcmpPCeBbax4mbCeVAbcq99zSNxBfxpnciirDKZ5JEcltUFD9murDzNrZC8yWuwnOBHbkpHMR3DXpgSzhlldurdWkZiu25H3BuqxRNumbnq10VXzACawt9Z-gXIY0QTzWu_MdCa27-JHA3KYBWBmvbj2U9dbTg3bEolNjsPYHTM-HJtO6tQ45fA4E9OIonC6byyNLeRkbsIwpneu4_rIeEGW5Fb1746Nq=w979-h330-no

Avatar

By Papuass 26.10.2015 15:55:25

Member+ · 2,973 comments

Defaultais FTP droši vien baigi zems bija uzlikts.

Pamēģināju izbraukt, godīgi sakot likās, ka laiks pagāja ātrāk kā filmu skatoties. Rīt pamēģināšu kādu workout, tā kā ir Trainer Road pieredze, tad būs ar ko salīdzināt. Trenažieris ir "dumb".

Avatar

By ptsns 26.10.2015 16:34:51

Member · 1,175 comments
Papuass wrote

...tā kā ir Trainer Road pieredze, tad būs ar ko salīdzināt...

Labprāt dzirdētu tavu viedokli, vai Zwift workout var aizstāt TrainerRoad.

Avatar

By ptsns 27.10.2015 09:25:50

Member · 1,175 comments

Iemēģināju "TT training". Viss strādāja bez gļukiem, pretestība mainījās automātiski atkarībā no paredzētās programmas.

Avatar

By MM1974 28.10.2015 10:06:25

Member · 2 comments

ptsns rakstīja: Par savu Vortex varu pateikt, ka strādā ļoti labi. Ir aizture pretestibas aktivizēšanā uz kādām 2-4 sek. Piemēram, sākot braukt kalnā pretestība parādās ar aizturi.

Vakar pirmo reizi izmēģināju Zwift ar Vortex Smart. Līdz galam gan netiku skaidrībā ar pretestības aktivizēšanos. Lasot tavu komentāru, kā arī ražotāja aprakstu (The gradient of the road is converted into resistance on the bike by creating a magnetic field), sagaidīju, ka pie katriem procentiem, nemainot pārnesumu un līdz tam izmantoto kadenci, sajutīšu pretestības automātisku palielināšanos. Praksē gan nekas tāds. Vienīgā pazīme, ka braukts tiek augšup, bija ātruma samazināšanās. Protams, uzturot to vismaz kaut kādā līmenī, jaudas rādītāji pieaug. Bet tas arī ir viss. Faktiski pretestības maiņa izriet no izmantotā ātruma nevis no virtuālā reljefa. Vai tā tas varētu būt vai tomēr esmu kaut ko palaidis garām?

Avatar

By ptsns 28.10.2015 10:26:57

Member · 1,175 comments
MM1974 wrote

...Vienīgā pazīme, ka braukts tiek augšup, bija ātruma samazināšanās... Vai tā tas varētu būt vai tomēr esmu kaut ko palaidis garām?

Kaut kas nav labi tavā setupā... Vortexam (T2180 modelim, jo vecie Vortex nav Smart) ir jābūt sapārotam kā "Controlable trainer". Varbūt, ka vajag firmware update.

Rekur no manas Stravas var redzēt, ka braucot Wattopias kalnā nemainoties kadencei un ātrumam (~75rpm) palielinās jauda (no 115 uz 350W) , tātad nav kā tavā gadījumā ka ir baigi jāgriež pedāļi lai palielinātos jauda.

Rw47dmmFapkFuesyajgvpwVKXD78H3iwKFS__A8ELmSOzlYRDmBm469vaAKtLxJj9i-_V739QDDmM2otDMxSfjXueVZojcroQ_yVUlzXQl1rrkpFCG4gg4zuCYGOUy0iy34NiGNHwbZbs3sDBBuTqkm1gsBVsVPqwkZ2yjEd1uUKTa8ek8mqNAOGvZ_JlZX4aByMJdAlZom4eR06HH1pcXNfPXW5Zfw0KG-Hr_-rXEueW6VbqUkmOXNM8q1XnwElIx8kRQV8dUvnFHPTQ4R8vnpDwtQfpDBImfvWbFKYtJCnsM0gLIXvm-0cnHGz_DGQoJo4PxxF2oHVEaxek0V6DVAZzLP-MMWYR4ttmmZBfngGwCJYHKm0wK_TvnDy7KA-wOgISDzt53SGIPA9NvwJzkg3Xg7ULxjgjDSKSstT_JJi_SyN3DHjTk2yXgcrllUhSm_tWVy7KoKBYaONrqE_qS8-9eqfA_1s4ZkKa-qbj3fVnYkfA8_stgL-5Hv0GNdYjvsB2Pjryd519LnqQyWbf9HVCnM0trqEON819OugMPJG=w980-h334-no

Avatar

By arvils 28.10.2015 10:44:29

Member · 285 comments
MM1974 wrote

ptsns rakstīja: Par savu Vortex varu pateikt, ka strādā ļoti labi. Ir aizture pretestibas aktivizēšanā uz kādām 2-4 sek. Piemēram, sākot braukt kalnā pretestība parādās ar aizturi.

Vakar pirmo reizi izmēģināju Zwift ar Vortex Smart. Līdz galam gan netiku skaidrībā ar pretestības aktivizēšanos. Lasot tavu komentāru, kā arī ražotāja aprakstu (The gradient of the road is converted into resistance on the bike by creating a magnetic field), sagaidīju, ka pie katriem procentiem, nemainot pārnesumu un līdz tam izmantoto kadenci, sajutīšu pretestības automātisku palielināšanos. Praksē gan nekas tāds. Vienīgā pazīme, ka braukts tiek augšup, bija ātruma samazināšanās. Protams, uzturot to vismaz kaut kādā līmenī, jaudas rādītāji pieaug. Bet tas arī ir viss. Faktiski pretestības maiņa izriet no izmantotā ātruma nevis no virtuālā reljefa. Vai tā tas varētu būt vai tomēr esmu kaut ko palaidis garām?

Varbūt, ka ir aizmirsies uzinstalēt ANT+ FE-C update? Ja tā, tad pretestība tiešām nekādi nevar mainīties.
Pēdējās nedēļas laikā esmu izmēģiājis Zwift, BKOOL, TACX TTS4 un nedaudz arī TrainerRoad. Principā katrai programmai savai plusi un mīnusi.
Manas domas par šīm trim programmām:
Zwiftā tā power-up padarīšana ir pilnīgs sviests, bet braukšana kopumā šķiet, ka ir ok. Pretestības maiņas notiek salīdzinoši plūstoši, izņemot to Richmondas bruģa kāpumu, tur vienā vietā pēkšņi ir tāds neliels "cirtiens" jābūt gatavam vai arī kadence smagi nokritīsies.
BKOOL braukšana no kalna pielīdzināma pilnīgam murgam. Daži maršruti ir vienkārši drausmīgi, slīpumu maiņas notiek nejēdzīgi strauji, respektīvi jāšifto nonstopā. Pozitīvais ir tas, ka tur ir salīdzinoši liela maršrutu izvēle, jo daudzi ir uzcepuši savus (pat ar video).
TACX TTS4 it kā viss ir ok, ja neskaita dažus bagus. Pretestība pie 8% šķiet nedaudz par niknu.
TrainerRoad - principā neredzu vairs nekādu jēgu maksāt par šo papildus, jo Zwiftā tagad tas viss ir integrēts + vēl apvienots ar 3D video, kas treniņus padara interesantākus - morāli paciešamākus.
Izmantoju Tacx Bushido smart.


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By ptsns 28.10.2015 11:07:52

Member · 1,175 comments
arvils wrote

TrainerRoad - principā neredzu vairs nekādu jēgu maksāt par šo papildus, jo Zwiftā tagad tas viss ir integrēts + vēl apvienots ar 3D video, kas treniņus padara interesantākus - morāli paciešamākus.
Izmantoju Tacx Bushido smart.

Vortex un Bushido atšķiras ar max jaudu, 950 un 1400W attiecīgi. Vai no tiem 1400W max ir kāda jēga vidējam lietotājam kurš īslaicīgi var izspiest 700W max?

P.S. Cik zinu, TrainerRoad var izveidot savus treniņus un sekot Power-līknēm. Vai esi to izmantojis?

Avatar

By arvils 28.10.2015 12:16:48

Member · 285 comments
ptsns wrote

Vortex un Bushido atšķiras ar max jaudu, 950 un 1400W attiecīgi. Vai no tiem 1400W max ir kāda jēga vidējam lietotājam kurš īslaicīgi var izspiest 700W max?

P.S. Cik zinu, TrainerRoad var izveidot savus treniņus un sekot Power-līknēm. Vai esi to izmantojis?

Es sākumā arī ilgi domāju, kuru īsti pirkt - Vortex vai Bushido. Principā zināju, ka varu noturēt 1000W+ vairākas sekundes bez problēmām. Sporta zālēs biju saskāries ar tādu lietu, ka sanāca nokausēt stacionāro trenažieru bremzi (~900-1000W) līdz tā aiziet tukšgaitā. Neesmu pārliecināts vai Vortex varētu izturēt pietiekami ilgi, nodedzināt ar negribētos... Tāpēc vienkārši paņēmu Bushido. Atškirība ir tāda, ka Bushido ir kaut kāda motora tipa bremze, bet Vortexam ir elektromagnētiskā.. godīgi sakot nezinu vai ir kāda jūtama atšķirība, braucot, piemēram, cilvēcīgā atdevē 200-300W. Ja esi iesācējs un esi pārliecināts, ka ar laiku tavas sprinta prasmes pieaugs, tad rēķinies, ka vienā brīdī Vortex varētu būt par švaku.
TrainerRoad tikai tā nedaudz pamēģināju, dažus gatavos workouts. Pats nemēģināju neko taisīt. Zinu, ka iekš TACX TTS4 ir tāda iespēja un tā kā esmu par viņu jau samaksājis (vairāk jāmksā nebūs, ja vienīgi iznāks jaunāka TTS versija), tad nedomāju, ka man būtu vēl kāda vajadzība maksāt papildus 10eur/mēn par TraineRoad.

P.S. Nedaudz offtopic - Gada sākumā izbraucu Veloservisa balvā uz iGenius aparāta, kurš rādija kaut kādus pilnīgi murgainus ciparus, respektīvi jaudu par 50-100W lielāku nekā rāda mans Bushido. Varbūt vēl kāds, kurš tur piedalījās var padalīties ar saviem iespaidiem, jo nevar būt, ka man vienīgajam šķita, ka jaudu rāda līdzīgu kā pasaules klases braucējiem. Ja jāsalīdzina iGenius ar Bushido, tad abi ir vienādi - gandrīz-reālistiski. big_smile

Last edited by arvils (28.10.2015 12:19:17)


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By MM1974 28.10.2015 12:46:06

Member · 2 comments

Varbūt, ka ir aizmirsies uzinstalēt ANT+ FE-C update? Ja tā, tad pretestība tiešām nekādi nevar mainīties.

Jā, tieši šis izrādījās pie vainas. Žēl, ka vakarā uz teātri ... : )

Paldies!

Avatar

By cuu508 28.10.2015 13:11:03

Member+ · 461 comments
arvils wrote

edaudz offtopic - Gada sākumā izbraucu Veloservisa balvā uz iGenius aparāta, kurš rādija kaut kādus pilnīgi murgainus ciparus, respektīvi jaudu par 50-100W lielāku nekā rāda mans Bushido. Varbūt vēl kāds, kurš tur piedalījās var padalīties ar saviem iespaidiem, jo nevar būt, ka man vienīgajam šķita, ka jaudu rāda līdzīgu kā pasaules klases braucējiem.

Jā, man arī tā bija. Pavasarī FTP bija kaut kur ap 300-320 (izrēķināts pēc 20 minūšu testa ar jaudas mērītāju), bet, piemēram, Veloservisa 4. posmā 56 minūtes braucot vidējā jauda 375W –riiiight...

Avatar

By arvils 28.10.2015 13:25:23

Member · 285 comments
cuu508 wrote

Jā, man arī tā bija. Pavasarī FTP bija kaut kur ap 300-320 (izrēķināts pēc 20 minūšu testa ar jaudas mērītāju), bet, piemēram, Veloservisa 4. posmā 56 minūtes braucot vidējā jauda 375W –riiiight...

Paldies ka atsaucies. Vienu brīdi jau domāju, ka pa nepilnu sezonu esmu palicis ievērojami vājāks big_smile Laikam jau tā tomēr nav.
Tas džeks, kurš toreiz tur visu uzstādija un regulēja gan bija ļoti pārliecināts par iGenius precizitāti (vairākas reizes pārjautāju, vai ir precīzi cipari un ko saka citi braucēji). Toreiz pirmo reizi braucu ar jaudas rādītājiem un tad, redzot tādus rādītājus, šķita, ka esmu reāls vecis big_smile Tagad ar ne sevišķi svaigām kājām pāris reizes uztaisīju FTP testu... rezultats bija 265-270, salīdzinot ar iGenius rādītajiem 320-350W vidēji visa brauciena laikā.


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By jt 28.10.2015 15:06:21

Member+ · 1,195 comments

jautājums Arvilam par bushido - tas trenažieris ir bez vadiem, tb arī bez strāvas barošanas, kas notiek, kad tiek iepauzēts?

cuu508, gadam atsauksmes no jaunā tacx neo

Avatar

By aspms* 28.10.2015 15:44:09

Member · 2,079 comments
arvils wrote

Es sākumā arī ilgi domāju, kuru īsti pirkt - Vortex vai Bushido. Principā zināju, ka varu noturēt 1000W+ vairākas sekundes bez problēmām. Sporta zālēs biju saskāries ar tādu lietu, ka sanāca nokausēt stacionāro trenažieru bremzi (~900-1000W) līdz tā aiziet tukšgaitā. Neesmu pārliecināts vai Vortex varētu izturēt pietiekami ilgi, nodedzināt ar negribētos... Tāpēc vienkārši paņēmu Bushido. Atškirība ir tāda, ka Bushido ir kaut kāda motora tipa bremze, bet Vortexam ir elektromagnētiskā.. godīgi sakot nezinu vai ir kāda jūtama atšķirība, braucot, piemēram, cilvēcīgā atdevē 200-300W. Ja esi iesācējs un esi pārliecināts, ka ar laiku tavas sprinta prasmes pieaugs, tad rēķinies, ka vienā brīdī Vortex varētu būt par švaku.
TrainerRoad tikai tā nedaudz pamēģināju, dažus gatavos workouts. Pats nemēģināju neko taisīt. Zinu, ka iekš TACX TTS4 ir tāda iespēja un tā kā esmu par viņu jau samaksājis (vairāk jāmksā nebūs, ja vienīgi iznāks jaunāka TTS versija), tad nedomāju, ka man būtu vēl kāda vajadzība maksāt papildus 10eur/mēn par TraineRoad.

P.S. Nedaudz offtopic - Gada sākumā izbraucu Veloservisa balvā uz iGenius aparāta, kurš rādija kaut kādus pilnīgi murgainus ciparus, respektīvi jaudu par 50-100W lielāku nekā rāda mans Bushido. Varbūt vēl kāds, kurš tur piedalījās var padalīties ar saviem iespaidiem, jo nevar būt, ka man vienīgajam šķita, ka jaudu rāda līdzīgu kā pasaules klases braucējiem. Ja jāsalīdzina iGenius ar Bushido, tad abi ir vienādi - gandrīz-reālistiski. big_smile

FTP 270W un vari 1kw+ uz trenažiera uzcirst? big_smile Turklāt uz trenažiera, kuram riepa stiprinās pie cilindra? big_smile Tur par sprintu trenēšanu ar tādiem rādītājiem vari aizmirst, tak rats vienmēr izslīdēs un man personīgi jau pie 700W+ šķiet ka tur dropouti rāmim tulīt izlūzīs big_smile

Sprintus vai vismaz pamatīgus neiromuskulāros pīķus var uzcirst uz kāda Tacx Neo, jo tur nav riepas kas izslīdētu. Tapēc imo Bushido ir naudas izmešana- jāņem Vortex vai Neo. Ok tas bushido simulē nedaudz lielākus kāpumus, bet pa lielam tufta tas ir, pilnvērtīgai virtuālajai realitāte vajag arī lai nobraucieni simulējas, kas no jaunajiem tacx ir tikai Neo.

Last edited by aspms* (28.10.2015 15:46:01)


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By arvils 28.10.2015 16:28:26

Member · 285 comments
jt wrote

jautājums Arvilam par bushido - tas trenažieris ir bez vadiem, tb arī bez strāvas barošanas, kas notiek, kad tiek iepauzēts?

cuu508, gadam atsauksmes no jaunā tacx neo

Kad beidzu mīties, tad pēc kādām dažām sekundēm viņš vairs nedod nekādu info (tā principā notiek ar jebkuru trenažieri) . Tiklīdz atsāku mīties uzreiz viss notiek; piemēram, Zwiftā pazūd tas pause screen, Tacxa TTSā arī pazūd pauzes paziņojums, BKOOL laikam vienīgais, kuram neeksistē tāda lieta kā pauze, vai arī es vienkārši nejēdzu uzlikt. Pagaidām nav bijušas problēmas ar šāda veida iepauzēšanu nevienā no VR programmām, ja tas ir tas ko tu gribēji dzirdēt smile

aspms - Es domāju, ka Bushido noteikti rāda salīdzinoši normālus ciparus, ticamus. Protams, ka nav sevišķi ērti taisīt sprintu uz gandrīz-stacionāra aparāta, jo svārstīšanās nav pieļaujama, var pazust līdzsvars un sanāks izvārtīties pa zemi big_smile Riepa parasti pie 900W neizslīd, ja izslīd, tad noteikti nebūs pareizi nokalibrēts, jeb vienkārši par švaku pievilkta tā regulējamā skrūve; esmu šo pārbaudījis.. Skrūve pati savu pozīciju nemainīs, tāpēc katreiz vienkārši jāpārbauda riepas spiediens (110-120psi / jeb 8bar), tas arī viss. Es uz šāda veida trenažieriem sprintu taisu tā maigāk, sākumā, kādas pirmās 2s, mierīgāk uzspiežu līdz kādiem 600W un tad mēģinu izspiest cik varu. Tāda veida pieeja noteikti mazina iespējamu riepas apslīdēšanu.
Tajā pašā Zwifta 300-400m sprintā man pie 900-1025W(maksimālais ko Zwiftā esmu izspiedis) kadence sanāk par lielu, lai varētu to jaudu vēl palielināt, jo braucu uz fitnesa velo kam ir 44t-11t maksimums..  līdz ar to priekš manis Bushido nav waste of $$ big_smile Es Vortexu gluži vienkārši agri vai vēlu nodedzinātu, jeb arī konstanti pārbaudītu solītu "Max brake power (10 sec.) 950 Watt", kas noteikti nenāktu trenažierim par labu. Es īsti nezinu kā ir ar to slīpuma imitāciju, kas notiktu minoties uz Vortex, ja tas slīpums ietu pāri tiem 7%, varbūt kādam ir kādi novērojumi? Jo uz Bushido kaut kādi 1-11% strādā pilnīgi normāli, lielākus slīpumus ilglaicīgi neesmu braucis.
Neo noteikti ir labs aparāts, tā pat kā Kickr. Bet kam gan tas ir vajadzīgs, varbūt elites līmeņa braucējiem, kam jauda 2x lielāka nekā mums amatieriem big_smile Starp citu iGenius arī simulē nobraucienus, tieši tik pat % cik Neo. Vai tam ir jēga? Es teiktu, ka nav, ja vienīgi pieaugs elektrības rēķins big_smile

Last edited by arvils (28.10.2015 16:33:05)


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By Slowmo 28.10.2015 18:09:52

Member+ · 1,166 comments
arvils wrote

Neo noteikti ir labs aparāts, tā pat kā Kickr. Bet kam gan tas ir vajadzīgs, varbūt elites līmeņa braucējiem, kam jauda 2x lielāka nekā mums amatieriem big_smile Starp citu iGenius arī simulē nobraucienus, tieši tik pat % cik Neo. Vai tam ir jēga? Es teiktu, ka nav, ja vienīgi pieaugs elektrības rēķins big_smile

Kicrk un Neo ir labi ar to, ka dod salīdzinoši precīzus jaudas rādītājus un tiem ir "softiski" regulējama pretestība. Nu un protams - direct drive (bez aizmugurējā rata). Ir ļoti noderīgi, ka nav nepārtraukti jāseko līdzi jaudai, kas paredzēta treniņā. ERG režīmā trenažieris pats iestāda pretestību tā, lai būtu pareizā jauda neatkarīgi no tā, kādā pārnesumā un kadencē minies. Un šīs lietas nav tās, kas vajadzīgs tikai elites braucējiem.

Par elektrības rēķinu runājot, vai iGenius verķim gadīijumā nav inverters komplektā, kas tevis saražoto enerģiju tieši pretēji - iedod atpakaļ elektrotīklā?

Avatar

By jt 28.10.2015 18:18:08

Member+ · 1,195 comments

speciem jautājums, ko pie vortex vai bushido dos powermeter?
paldies par vortex/bushido info, skaidrs, ka ziemai laikam pietiks ar vortex
neo pagaidām baigā investīcija un dikti jāgrib izmantot par visiem 100%, citādi padārgs ziemas statīvs sanāk smile

Last edited by jt (28.10.2015 18:18:25)

Avatar

By DZ 28.10.2015 18:54:14

Member · 3,499 comments
aspms wrote

FTP 270W un vari 1kw+ uz trenažiera uzcirst? big_smile Turklāt uz trenažiera, kuram riepa stiprinās pie cilindra? big_smile Tur par sprintu trenēšanu ar tādiem rādītājiem vari aizmirst, tak rats vienmēr izslīdēs un man personīgi jau pie 700W+ šķiet ka tur dropouti rāmim tulīt izlūzīs big_smile

Sprintus vai vismaz pamatīgus neiromuskulāros pīķus var uzcirst uz kāda Tacx Neo, jo tur nav riepas kas izslīdētu. Tapēc imo Bushido ir naudas izmešana- jāņem Vortex vai Neo. Ok tas bushido simulē nedaudz lielākus kāpumus, bet pa lielam tufta tas ir, pilnvērtīgai virtuālajai realitāte vajag arī lai nobraucieni simulējas, kas no jaunajiem tacx ir tikai Neo.

https://www.youtube.com/watch?v=v_VaMhBHDT8
Startā virs 1kw. Ja nekļūdos, tad 1.2kw. Lētos Vortex dedzinātu nost pie šādām slodzēm.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By arvils 28.10.2015 19:00:06

Member · 285 comments
DZ wrote
aspms wrote

FTP 270W un vari 1kw+ uz trenažiera uzcirst? big_smile Turklāt uz trenažiera, kuram riepa stiprinās pie cilindra? big_smile Tur par sprintu trenēšanu ar tādiem rādītājiem vari aizmirst, tak rats vienmēr izslīdēs un man personīgi jau pie 700W+ šķiet ka tur dropouti rāmim tulīt izlūzīs big_smile

Sprintus vai vismaz pamatīgus neiromuskulāros pīķus var uzcirst uz kāda Tacx Neo, jo tur nav riepas kas izslīdētu. Tapēc imo Bushido ir naudas izmešana- jāņem Vortex vai Neo. Ok tas bushido simulē nedaudz lielākus kāpumus, bet pa lielam tufta tas ir, pilnvērtīgai virtuālajai realitāte vajag arī lai nobraucieni simulējas, kas no jaunajiem tacx ir tikai Neo.

https://www.youtube.com/watch?v=v_VaMhBHDT8
Startā virs 1kw. Ja nekļūdos, tad 1.2kw. Lētos Vortex dedzinātu nost pie šādām slodzēm.

Tas ir tas, ko es mēģināju ieskaidrot aspms*  smile Vienmēr būs labāk, ja tehnikai būs neliela rezerve. Ar parastu ielas autiņu arī ilgi ap red line nepabrauksi, agri vai vēlu notiks šaize big_smile

jt - kvalitātīvi power metri (SRM, quarg, power tap utt) pilnīgi noteikti uzrādīs precīzāku jaudu nekā visi šie trenažieri (izņēmums varētu būt Neo un citi super dārgā gala aparāti). Cik esmu dzirdējis, tad daudziem lietotājiem šie trenažieri, ne tikai tacx, rāda jaudu +/- pareizi, bet ļoti bieži cipari var būt daudz par lielu vai krietni par mazu. Un ja tā nobīde ir kādi 50W tad to koriģēt ir diezgan pagrūti, tāpēc vienkārši piejūdz papildus precīzu aparātu un ņem jaudu no tā. smile

Last edited by arvils (28.10.2015 19:07:10)


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By Jurchix 28.10.2015 19:48:45

Member · 58 comments
DZ wrote
aspms wrote

FTP 270W un vari 1kw+ uz trenažiera uzcirst? big_smile Turklāt uz trenažiera, kuram riepa stiprinās pie cilindra? big_smile Tur par sprintu trenēšanu ar tādiem rādītājiem vari aizmirst, tak rats vienmēr izslīdēs un man personīgi jau pie 700W+ šķiet ka tur dropouti rāmim tulīt izlūzīs big_smile

Sprintus vai vismaz pamatīgus neiromuskulāros pīķus var uzcirst uz kāda Tacx Neo, jo tur nav riepas kas izslīdētu. Tapēc imo Bushido ir naudas izmešana- jāņem Vortex vai Neo. Ok tas bushido simulē nedaudz lielākus kāpumus, bet pa lielam tufta tas ir, pilnvērtīgai virtuālajai realitāte vajag arī lai nobraucieni simulējas, kas no jaunajiem tacx ir tikai Neo.

https://www.youtube.com/watch?v=v_VaMhBHDT8
Startā virs 1kw. Ja nekļūdos, tad 1.2kw. Lētos Vortex dedzinātu nost pie šādām slodzēm.

Tur nav kam nodegt, viņš vienkārši ar tiem elektromagnētiem nespēj saģenerēt lielāku pretestību. Tas arī viss.

Avatar

By Jurchix 28.10.2015 19:50:27

Member · 58 comments
jt wrote

speciem jautājums, ko pie vortex vai bushido dos powermeter?
paldies par vortex/bushido info, skaidrs, ka ziemai laikam pietiks ar vortex
neo pagaidām baigā investīcija un dikti jāgrib izmantot par visiem 100%, citādi padārgs ziemas statīvs sanāk smile

Neko

Avatar

By aspms* 28.10.2015 20:02:49

Member · 2,079 comments
arvils wrote
DZ wrote

https://www.youtube.com/watch?v=v_VaMhBHDT8
Startā virs 1kw. Ja nekļūdos, tad 1.2kw. Lētos Vortex dedzinātu nost pie šādām slodzēm.

Tas ir tas, ko es mēģināju ieskaidrot aspms*  smile

Par DZ es nešaubos, bet to ka Arvils ar FTP 270W ir spējīgs iegriezt tādu pīķi gan negribas ticēt, jeb tie ir jaudas dati no tacx?

arvils wrote

jt - kvalitātīvi power metri (SRM, quarg, power tap utt) pilnīgi noteikti uzrādīs precīzāku jaudu nekā visi šie trenažieri (izņēmums varētu būt Neo un citi super dārgā gala aparāti). Cik esmu dzirdējis, tad daudziem lietotājiem šie trenažieri, ne tikai tacx, rāda jaudu +/- pareizi, bet ļoti bieži cipari var būt daudz par lielu vai krietni par mazu. Un ja tā nobīde ir kādi 50W tad to koriģēt ir diezgan pagrūti, tāpēc vienkārši piejūdz papildus precīzu aparātu un ņem jaudu no tā. smile

Par to precizitāti viss nav tik viennozīmīgi. Esmu salīdzinājis vortex smart jaudas rādījumus ar P2M jaudas mērītājiem.
Piemēram, tacx testēšanas un kalibrācijas aplikāciju palaižot uz telefona, bet uz garmina P2M, jaudas mērījumi tiešām bija ļoti precīzi- 5W robežās, arī tacx training bezmaksas aplikācijā jaudas dati ir ļoti precīzi, arī regulējot slope. Savukārt zwift un bkool programmās, kur izmanto ERG, tā precizitāte ir pilnīgās auzās, piemēram, FTP robežās braucot man atšķirība bija ~30-40W (tacx rādījumi bija lielāki nekā P2M) par sprintiem nemaz nerunājot- tur ir pilnīgs absurds un par cik tā nesaiste nav konstanta, tad pilnvērtīgiem treniņiem nu galīgi tādus datus nevar izmantot.
Trainerroad gan vēl neesmu mēģinājis ar to vortex.


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By Jurchix 28.10.2015 20:13:53

Member · 58 comments
aspms* wrote
arvils wrote
DZ wrote

https://www.youtube.com/watch?v=v_VaMhBHDT8
Startā virs 1kw. Ja nekļūdos, tad 1.2kw. Lētos Vortex dedzinātu nost pie šādām slodzēm.

Tas ir tas, ko es mēģināju ieskaidrot aspms*  smile

Par DZ es nešaubos, bet to ka Arvils ar FTP 270W ir spējīgs iegriezt tādu pīķi gan negribas ticēt, jeb tie ir jaudas dati no tacx?

arvils wrote

jt - kvalitātīvi power metri (SRM, quarg, power tap utt) pilnīgi noteikti uzrādīs precīzāku jaudu nekā visi šie trenažieri (izņēmums varētu būt Neo un citi super dārgā gala aparāti). Cik esmu dzirdējis, tad daudziem lietotājiem šie trenažieri, ne tikai tacx, rāda jaudu +/- pareizi, bet ļoti bieži cipari var būt daudz par lielu vai krietni par mazu. Un ja tā nobīde ir kādi 50W tad to koriģēt ir diezgan pagrūti, tāpēc vienkārši piejūdz papildus precīzu aparātu un ņem jaudu no tā. smile

Par to precizitāti viss nav tik viennozīmīgi. Esmu salīdzinājis vortex smart jaudas rādījumus ar P2M jaudas mērītājiem.
Piemēram, tacx testēšanas un kalibrācijas aplikāciju palaižot uz telefona, bet uz garmina P2M, jaudas mērījumi tiešām bija ļoti precīzi- 5W robežās, arī tacx training bezmaksas aplikācijā jaudas dati ir ļoti precīzi, arī regulējot slope. Savukārt zwift un bkool programmās, kur izmanto ERG, tā precizitāte ir pilnīgās auzās, piemēram, FTP robežās braucot man atšķirība bija ~30-40W (tacx rādījumi bija lielāki nekā P2M) par sprintiem nemaz nerunājot- tur ir pilnīgs absurds un par cik tā nesaiste nav konstanta, tad pilnvērtīgiem treniņiem nu galīgi tādus datus nevar izmantot.
Trainerroad gan vēl neesmu mēģinājis ar to vortex.

Par to max power - kāpēc gan ne, ja čalim ciska ir spēcīga, bet pie izturības vēl jāpiestrādā, tad 2sec pīķis var būt 1kw pie zema ftp, normāli. Lai gan 270 nav jau arī nekāds zemais rādītājs.

Last edited by Jurchix (28.10.2015 20:15:42)

Avatar

By arvils 28.10.2015 20:45:32

Member · 285 comments
aspms* wrote

Par DZ es nešaubos, bet to ka Arvils ar FTP 270W ir spējīgs iegriezt tādu pīķi gan negribas ticēt, jeb tie ir jaudas dati no tacx?

Ai nu beidz, it kā 270W būtu kaut kas pārdabisks + es neesmu super tievais "climber" tips un man pie tiem 270W sanāk nieka 3,5W/kg. Saprastu, ja es te mēģinātu iesmērēt tos ciparus no Veloservisa balvas / super nokalibrētā Tacx Genius, vot tad gan uzreiz būtu skaidrs. Starp citu es iekš Zwifta vēl neesmu mēģinājis taisīt FTP testu, kaut kad pamēģināšu; nebūtu baigi pārsteigts, ja tur tiešām sanāktu lielāks cipars, jo tur tak ir tā papildus motivācija - visādi uzraksti un "miglainais ekrāns" big_smile


VELO+
Ⓥ - Powered by plants

Avatar

By cuu508 28.10.2015 20:52:46

Member+ · 461 comments

Kā reiz šodien Zwiftā taisīju FTP testu. Sanāca labs rezultāts ;-) Pēc aspms rakstītā par precizitāti nu esmu vieglās šaubās, vai iegūto skaitli var ņemt par pilnu. Tiesa, 20 minūšu intervāla laikā Zwift izslēdza ERG režīmu, un pretestību nemainīja–slodzi mainīju tikai pats, pārslēdzot ātrumus un ar kadenci.