Zwift virtuālās realitātes treniņi

Avatar

By kandrejevs 26.08.2017 17:12:33

Member+ · 765 comments

smart - elektroniski regulē pretestību kontrolējot no telefona, planšetes, velodatora vai datora un ir iebūveti kaut kādi sensori.
dump - pretestību regulē ar roku vai pārslēdzot ātrumus. nav sensoru vai iespējas sakonektēties ar kādu ierīci.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By Vaskis 26.08.2017 22:38:19

Member · 2,612 comments

Kosmonavt. Jā, Iespējams, šis būtu korekti apzīmēts smart.
Tātad ir vēl kaut kas pa vidu(?), jo pāris gadi atpakaļ tiku manījis, a la "smart" versijas statīvu, kas patiesībā bija vienkārši iebūvēts "virtuālās" jaudas sensors, kas šķiet skaitīja pretestības rullīša apgriezienus un saskaņā ar "zināmo" pretestības līkni izdomāja watus.

Avatar

By Slowmo 27.08.2017 09:33:49

Member+ · 1,166 comments

Jā, Tas pats Tacx dažus savus trenažierus, kuri spēj pārraidīt ātrumu/jaudu/kadenci, apzīmē ar SMART. Šajā gadījumā, ja trenažierim iekšā ir elektronika, to var saukt par Smart. Treniņiem, protams, ļoti liela jēga ir arī tam, vai trenažieris pats spēj mainīt pretestību caur ANT+ vai Bluetooth. Attiecīgi pirms pirkuma par to būtu jāpārliecinās.

Avatar

By mataev 27.08.2017 17:46:13

Member · 94 comments
4bz wrote

Tuvojas ne-sezona, jāpaceļ topiks. smile
2016-2017 nesezonu pavadīju Zwift training mode uz Tacx Blue Matic ar Garmin SPD, CAD un Suunto ANT+ dongli. Pavasarī pavisam cita aršana!
Pieļauju domu veikt upgarade uz smart, ja netiks nolemts par labu citām aktivitātēm nesezonas laikā.

Izlasīju visas 11 lapas. Kā ejošākie budžeta varianti pieminēti tika Vortex, Bushido, Rampa.
Vai kāds var pastāstīt, vai šajā lietā ir kas mainījies? Ko labāk budžeta (lai no smart būtu arī kāda jēga, saprotu, ka ar pavisam lētajiem ir beztolks) variantā izvēlēties, un ko ne - kam mest līkumu?
Varbūt ir vēl kāda svaigāka pieredze, ar izmantotajiem turbo-trainer, ar ko padalīties?

Iespējams kādam ir kas piedāvājams? Un kādam sākumam varbūt interesē mans Blue Matic? smile

Es domāju ka izdevīgāk būs palikt pie vecā set up un upgreidot tačku ar jaudas mērītāju.

Avatar

By duuzis 05.10.2017 09:13:42

Member · 461 comments

Vai kāds var mani apgaismot, kā darbojas konkrēta programma. Izlasīju topiku, bet īsti līdz galam nesapratu.

Man ir Tacix Booster'is un Garmina ātruma/kadences sensors un pulsa josta. Saprotu, ka ar šie pietiek, lai minimumu varētu izpildīt.  Pa taisnu braukt plus mīnus skaidrs, kaut kādus vatus rēķinās no pulsa, ātruma un kadences, kaut gan te jau arī to pretestību var saslēgt dažādu, bet kas notiek pie kalna? Programma man rādīs uz kādu pretestību slēgt boosteri, vai pašam jāizdomā, jeb pilnīgi po, mauc visiem garām ar esošo pretestību?

Avatar

By kandrejevs 05.10.2017 09:27:54

Member+ · 765 comments

neko nerādīs, boosteris visu laiku stāvēs vienā režīmā, lai zwift var sarēķināt vatus. pretestība tev būs nemainīga, tikai avatara ātrums pret kalnu būs atbilstošs vatiem.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By duuzis 05.10.2017 09:40:13

Member · 461 comments
kandrejevs wrote

neko nerādīs, boosteris visu laiku stāvēs vienā režīmā, lai zwift var sarēķināt vatus. pretestība tev būs nemainīga, tikai avatara ātrums pret kalnu būs atbilstošs vatiem.

Pag, tad sanāk, ka lai kalnā tiktu līdzi, būs jāgriež nemaņā kadence lai augtu vati?
Vai sākotnējie iestatījumi jāliek kasetei pret vidu, lai nākto pret kalnu varētu slēgties uz leju - ātrums aug bet kadence paliek nemainīga? Kaut gan šis variants atkrīt, jo ātrumu ņem no rata sensora, bet pret kasetes vidu es 40 km/h nemaz nevaru dabūt.

Avatar

By Tantrix 05.10.2017 09:44:25

Member · 527 comments

Zwiftā viss tiek balstīts uz watiem. Tavs pulss un kadence interesē tikai Tevi pašu , tas ātrumu neietekmē. Vienus un tos pašus watus tu vari dabūt spolējot ar mazu pretestību vai laužot ar lielu spēku , bet zemu kadenci.  Nepaskatījos , bet ja Tax Booster ir sarakstā, ko Zwifta atbalsta , tad Zwifts pats izrēķina watus no tā , cik ātri griežas tava trenažiera rats pie uzstādītās  pretestības llīmeņa.


rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com

Avatar

By kandrejevs 05.10.2017 10:16:05

Member+ · 765 comments

nē, pilnīgi neko nesaprati.

tavs trenažieris visu laiku stāv vienā režīmā, tajā kurš būs norādīts zwiftā viņu izvēloties, lai zwifts var sarēķināt aptuveno jaudu no iepriekš iestatītas jaudas līknes. pretestību tu regulēsi ar ātrumiem- jo ātrāk minies (rata griešanās ātrums nevis kadence) jo lielāki vati. pret kalnu tev nekas nav jāmaina, tev ir stulbais trenažieris līdz ar to no plaknes pret kalnu vienīgā atšķirība būs animācijā ko redzēsi zwiftā, dzīvē pilnīgi nekas nemainīsies un nekas nav jāslēdz vai jāmaina.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By duuzis 05.10.2017 11:05:49

Member · 461 comments
kandrejevs wrote

nē, pilnīgi neko nesaprati.

tavs trenažieris visu laiku stāv vienā režīmā, tajā kurš būs norādīts zwiftā viņu izvēloties, lai zwifts var sarēķināt aptuveno jaudu no iepriekš iestatītas jaudas līknes. pretestību tu regulēsi ar ātrumiem- jo ātrāk minies (rata griešanās ātrums nevis kadence) jo lielāki vati.


Nu tā arī sapratu. Jo ātrāk griežas rats, jo lielāki vati un lai pret kalnu tiktu pārējiem līdzi, man jāpalielina rata griešanās ātrums. Kā to darīt vai ar kadenci, vai pārslēdzoties pa ātrumiem, tas paliek manā ziņā.

Pamēģināšu, kaut kādu izmēģinājuma braucienu jau viņi piedāvā.

Last edited by duuzis (05.10.2017 11:08:52)

Avatar

By kandrejevs 05.10.2017 11:11:48

Member+ · 765 comments

nu nē, tā nedarbajos jauda big_smile

nekas tev nav jāpalielina un jāmaina, kā tu brauc pa plakni ar 200 watiem, tā pilnīgi neko nemainot tu brauksi pret kalnu ar 200 watiem. vienīgā atšķirība būs avatara ātrumā. tāpat pārējie mistiski nesaks pret kalnu griest kilowatu, visticamāk saglabās to pašu jaudu, kāda bija uz plaknes tikai kustēsies uz priekšu lēnāk. šajā vienādojumā jauda paliek nemainīga, bet mainās ātrums, bet tu nez kapēc mēģini dabūt nemainīgu ātrumu...


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By duuzis 05.10.2017 11:44:04

Member · 461 comments

Jā, es domāju gadījumu ar nemainīgu ātrumu nevis jaudu. Bet ja brauc nemainīgā jaudā, tad jā, protams, ka nekas nemainās izņemot avatara virtuālo ātrumu.

Paldies, sapratu kā tas pasākums darbojas. Kādu vakaru pamēģināšu kaimiņus patrobelēt.

Avatar

By Papuass 05.10.2017 13:06:41

Member+ · 2,978 comments

Ja vēlies pamēģināt bezmaksas variantā, tad katru mēnesi tiek piešķirti 25 km, taču reāli brauciens beidzas tad kad izej no Zwift.

Kapeiku mīlētāji var darīt šādi:
1) Viens garš brauciens neierobežotā garumā
2) nobrauc 24 km vienā treniņā, braucot kalnā, lai lēnāk krājas km. Otru braucienu tad brauc cik vēlies.

Pie pirmreizējās reģistrācijas laikam iedeva ilgāku bezmaksas periodu.

Avatar

By DZ 05.10.2017 13:12:43

Member · 3,501 comments

Kapeiku mīlētāji var taisīt jaunus lietotājus katru dienu. Un nopirkt mēnešbiļeti tramvajam.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By duuzis 05.10.2017 13:36:13

Member · 461 comments

Jaunam lietotājam ir septiņu dienu neierobežotas distances bezmaksas versija. Domāju ar to man pietiks lai saprastu vai braukt vēl, vai nest tomēr trenažieri atpakaļ uz pagrabu.  Un 10$ mēnesī jau nu nav neiespējamā summa.

Avatar

By kandrejevs 05.10.2017 13:44:18

Member+ · 765 comments

stulbo trenažieri pilnīgi droši vari nemaz nevilkt laukā big_smile

es teiktu ka iekštelpas ir paciešamas tikai ar smārtu, tīt kājas pa tukšo bez nekādām izmaiņām skatoties kā avatars pamaina ātrumu atkarībā no ceļa slīpuma ekrānā ir tāpat kā skatīties kā žūst krāsa. viss action ir tajā, ka pret kalnu jāmet citā pārslēgumā vai jāceļas kājās un jāsprinto, ja powerclimbs. varbūt vēl workouti būs ciešami, jo tur taimeris. bet vienkārši mīties apkārt ir šausmīgi garlaicīgi.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By Tepats 05.10.2017 14:19:57

Member · 115 comments

Duuzis rakstīja, ka viņam arī esot Garmin ātruma/kadences sensors. Vai tad nav tā, ka, sākot braukt kalniņā, pats attiecīgi ieslēdz smagāku pārnesumu un vari kaut vai lēkt kājās? Attiecīgi arī avatars sāks kustēties ātrāk, jo Zwift jaudas ciparus aprēķina, balstoties uz sensoru datiem. Tikai vajag ANT+ uztvērēju kompim,


"Dod, Dieviņi, kalnā kāpti,
Ne no kalna lejiņāi!"

Avatar

By 4bz 05.10.2017 14:22:32

Member · 100 comments
kandrejevs wrote

stulbo trenažieri pilnīgi droši vari nemaz nevilkt laukā big_smile

Te nu tu gan brauc dziļās auzās.
Uz tā paša dumb trainer Zwift workout mode pa ziemu var pat ļoti labi pielikt. Ir pārbaudīts.
Jauda, protams, nebūs pareiza, bet savu starpību +/- redzēt var.
To pašu jau var darīt arī TrainerRoad vai tml., tomēr Zwiftā kaut kādā ziņā ir interesantāk.

2016/17 nesezonu pavadīju Zwift uz dumb trainer, sezonā starpību starp pagājušo sezonu varēja ievērojami redzēt un just.

Last edited by 4bz (05.10.2017 14:25:07)

Avatar

By duuzis 05.10.2017 14:33:15

Member · 461 comments
Tepats wrote

Duuzis rakstīja, ka viņam arī esot Garmin ātruma/kadences sensors. Vai tad nav tā, ka, sākot braukt kalniņā, pats attiecīgi ieslēdz smagāku pārnesumu un vari kaut vai lēkt kājās? Attiecīgi arī avatars sāks kustēties ātrāk, jo Zwift jaudas ciparus aprēķina, balstoties uz sensoru datiem. Tikai vajag ANT+ uztvērēju kompim,

Man arī liekas, ka tā ir jābūt. Ant+ uztvērējs nāca līdzi 910xt, domāju, ka tam vajadzētu darboties.

Avatar

By kandrejevs 05.10.2017 14:33:21

Member+ · 765 comments

tā nav. braucot kalniņā tev nekas nav jāpārslēdz un nav jāceļas kājās, jo nemainās paša trenažiera pretestība.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By 436 05.10.2017 14:46:58

Member · 822 comments
kandrejevs wrote

tā nav. braucot kalniņā tev nekas nav jāpārslēdz un nav jāceļas kājās, jo nemainās paša trenažiera pretestība.

A kas liedz pārslēgties uz uzbraukt 'kalnā' 'ātrāk'?

Avatar

By Tepats 05.10.2017 14:47:55

Member · 115 comments
kandrejevs wrote

tā nav. braucot kalniņā tev nekas nav jāpārslēdz un nav jāceļas kājās, jo nemainās paša trenažiera pretestība.

Pašam ir Elite Qubo Mag B+ trenažieris, kurš arī neregulē pretestību, tikai nosūta ātruma, kadences un virtuālās jaudas datus. Man šķita, ka klasiskie trenažieri ar ANT+ sensoriem darbojas uz ļoti līdzīga principa.
Tā ātrumu pārslēgšana ir tikai tik daudz cik pašam mākslīgi radīt slodzes palielinājumu, lai attiecīgajā vietā Zwiftā paceltu vatus un ātrāk uzbrauktu tajā virtuālajā kalniņā. Tas nav vajadzīgs treniņu režīmā, bet, piemēram, piedaloties Zwift gonkās, kalnā jātiek pēc iespējas ātrāk un to var izdarīt, palielinot pretestību ar pārnesumiem un līdz ar to arī jaudas ciparus.

Par garlaicību sūdzēties galīgi nevarēja. Uz vasaru biju pārtraucis Zwift abonementu un braucu ar Elite treniņu lietotni - vot tas gan bija garlaicīgi smile

Last edited by Tepats (05.10.2017 14:52:05)


"Dod, Dieviņi, kalnā kāpti,
Ne no kalna lejiņāi!"

Avatar

By kandrejevs 05.10.2017 14:48:34

Member+ · 765 comments
4bz wrote
kandrejevs wrote

stulbo trenažieri pilnīgi droši vari nemaz nevilkt laukā big_smile

Te nu tu gan brauc dziļās auzās.
Uz tā paša dumb trainer Zwift workout mode pa ziemu var pat ļoti labi pielikt. Ir pārbaudīts.
Jauda, protams, nebūs pareiza, bet savu starpību +/- redzēt var.
To pašu jau var darīt arī TrainerRoad vai tml., tomēr Zwiftā kaut kādā ziņā ir interesantāk.

2016/17 nesezonu pavadīju Zwift uz dumb trainer, sezonā starpību starp pagājušo sezonu varēja ievērojami redzēt un just.


tam ko tu saki ar trenažieri nav pilnīgi nekāda sakara. protams ka minoties nesezonā uz jebkā (gudrā, dumjā, bodybaika, ārā sniegā) ar pietiekamu treniņu slodzi būs kaut kāds ieguvums.

es vairāk runāju par to, ka mīšanās uz dumjā ir šausmīgi garlaicīga un neizturama. man bija dumjais trenažieris uz 2016. sezonu. nominos kādus 10-15 treniņus vienkārši garlaicīgi un neizturami big_smile uz 2017. gada sezonu ar smārtu ~3500km savācu 4 mēnešos un turpināju arī vasarā mīt. rezultāts sacensībās protams krietni uzlabojās, no ~300 vietas uz ~120. drīz jau būs tron bike dabūts zwiftā, vēl nepilns mēnesis palicis ko rāpties, ar smārtu tiem pašiem workoutiem ir pavisam cita garša, kad pretestība automātiski mainās.

ir cilvēki kam ar motivāciju būt daudz spēcīgākam nākamajā sezonā pietiek, lai katru nedēļu pavadītu uz trenažiera 10 stundas pus gadu no vietas un ekrānā vērot kā cilvēciņa ātrums mainās atkarībā no apkārtējās vides, bet 99% bez kaut kāda jūtama feedbeka ar to ir par maz. varu garantēt, ka tas trenežieris ļoti ātri atgriezīsies pagrabā.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By Riibeklis 05.10.2017 14:49:55

Member · 536 comments

Rullim nekas nemainās, bet Zwift ātrums samazinās. Un ja gribās uzbraukt ātrāk tad ir jaliek grūtākā robā un jāceļ W.


Жизнь надо прожить так, чтобы тебя мелом не обвели

Avatar

By kandrejevs 05.10.2017 14:52:21

Member+ · 765 comments
Tepats wrote
kandrejevs wrote

tā nav. braucot kalniņā tev nekas nav jāpārslēdz un nav jāceļas kājās, jo nemainās paša trenažiera pretestība.

Pašam ir Elite Qubo Mag B+ trenažieris, kurš arī neregulē pretestību, tikai nosūta ātruma, kadences un virtuālās jaudas datus. Man šķita, ka klasiskie trenažieri ar ANT+ sensoriem darbojas uz ļoti līdzīga principa.
Tā ātrumu pārslēgšana ir tikai tik daudz cik pašam mākslīgi radīt slodzes palielinājumu, lai attiecīgajā vietā Zwiftā paceltu vatus un ātrāk uzbrauktu tajā virtuālajā kalniņā. Tas nav vajadzīgs treniņu režīmā, bet, piemēram, piedaloties Zwift gonkās, kalnā jātiek pēc iespējas ātrāk un to var izdarīt, palielinot pretestību ar pārnesumiem un līdz ar to arī jaudas ciparus.

sacensībās parasti brauc uz laktāta sliekšņa, kur vēl tu palielināsi watus pret kalnu? big_smile no tā ka priekšā ir kalns tavs ftp maģiski nepalielinās big_smile


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By Tepats 05.10.2017 15:06:53

Member · 115 comments

Jā, taisnība. Rakstot to frāzi par kalnu, drīzāk iedomājos īsu, sparīgu kāpumu.
Bet būtība ir citā - vai nu trenažieris automātiski palielina pretestību, vai es izdaru to pats ar pārnesumiem - rezultāts taču nemainās, jo jebkurā gadījumā jāpieliek lielākas pūles. Neesmu mēģinājis pretestību un slīpumu regulējošos trenažierus, tikai gribu teikt, ka arī tāds sprastāks trenažieris Zwiftā ir gana labs un negarlaicīgs (vismaz man).

Last edited by Tepats (05.10.2017 15:08:00)


"Dod, Dieviņi, kalnā kāpti,
Ne no kalna lejiņāi!"

Avatar

By 4bz 05.10.2017 15:14:47

Member · 100 comments
kandrejevs wrote

tam ko tu saki ar trenažieri nav pilnīgi nekāda sakara. protams ka minoties nesezonā uz jebkā (gudrā, dumjā, bodybaika, ārā sniegā) ar pietiekamu treniņu slodzi būs kaut kāds ieguvums.

es vairāk runāju par to, ka mīšanās uz dumjā ir šausmīgi garlaicīga un neizturama. man bija dumjais trenažieris uz 2016. sezonu. nominos kādus 10-15 treniņus vienkārši garlaicīgi un neizturami big_smile uz 2017. gada sezonu ar smārtu ~3500km savācu 4 mēnešos un turpināju arī vasarā mīt. rezultāts sacensībās protams krietni uzlabojās, no ~300 vietas uz ~120. drīz jau būs tron bike dabūts zwiftā, vēl nepilns mēnesis palicis ko rāpties, ar smārtu tiem pašiem workoutiem ir pavisam cita garša, kad pretestība automātiski mainās.

ir cilvēki kam ar motivāciju būt daudz spēcīgākam nākamajā sezonā pietiek, lai katru nedēļu pavadītu uz trenažiera 10 stundas pus gadu no vietas un ekrānā vērot kā cilvēciņa ātrums mainās atkarībā no apkārtējās vides, bet 99% bez kaut kāda jūtama feedbeka ar to ir par maz. varu garantēt, ka tas trenežieris ļoti ātri atgriezīsies pagrabā.

Ar ko tad tam ir sakars?
Viss, ko gribēju pateikt es, ka šis teikums un doma:

kandrejevs wrote

stulbo trenažieri pilnīgi droši vari nemaz nevilkt laukā big_smile

ir pilnīgi nepareiza.

Tevis teiktajā problēmu saskatu tikai motivācijas trūkumā. To, ko tu pats esi uzrakstījis, var izdarīt gan uz dumb, gan smart, tieši tā, kā pats to minēji. smile
Nedomāju, ka ar garantēšanu vajag aizrauties. Ja tā bija tev, tas nenozīmē, ka tā ir arī citiem.

edit, piemērs

Tepats wrote

.. tikai gribu teikt, ka arī tāds sprastāks trenažieris Zwiftā ir gana labs un negarlaicīgs (vismaz man).

Last edited by 4bz (05.10.2017 15:21:50)