SEB MTB maratons, 4. posms, Kuldīga

Avatar

By Kalpax 14.07.2008 00:29:48

Member+ · 373 comments

Nu, nestāstiet tos briesmu stāstus, tautas priekšgala lielā grupa pa asfaltu brauca apbrīnojami mierīgi, nekādu briesmu nebija. Un grantenē turpināja braukt tāpat. Protams, ka kādam jau kkur misējās...1000 cilv. tomēr ir liela masa.


Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.

Avatar

By EdgarsJ 14.07.2008 01:51:50

Member · 129 comments

Nu tad beidzot arī kādas bildes: http://picasaweb.google.com/edgars.jaud … ldiga_2008

Es neesmu burvis, es tikai mācos. Visus safočēt vienkārši nav reāli. Tā jau nomocījos mēģinot visus paziņas izķert, sportu pēc iespējas safočēt un vēl pabļaustīties atbalstot. Starp citu, stāvēšana trases malā un klusēšana tas ir jaunas sporta veids. Ku līdzjūtēju tauta riktīgu kaifu ķer, ja var klusībā palūrēt uz velobraucējiem! Labi, ka daži tomēr spēj saņemties un kautkā atbalstīt sportistus. Bet maz jau tādu sakarīgu tautiešu...

Avatar

By r_s 14.07.2008 08:55:41

Member+ · 1,534 comments
Avatar

By Velomens 14.07.2008 09:09:59

Member+ · 1,681 comments

Pirmie 6km (?) pa asfaltu bija gan ļoti bīstami. Nu nevaru to nervu slodzi izturēt,ka visi strīķējas un ir uz kritiena robežas,tāpēc ar paņēmu un vilku visiem pa priekšu - tur gan bija nosacīta drošības sajūta.


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By r_s 14.07.2008 09:35:44

Member+ · 1,534 comments

nu ir bīstami tādām masām kopā braukt, bet nevajag tev līst bara vidū. gan uzspēsi izmīties. es parasti sākumā laižu daudzus garām, un braucu uzmanīgāk! finišēt pāris minūtes vēlāk ir labāks variants nekā gūt traumu vai tehnisku ķibeli...

Avatar

By atputnieks 14.07.2008 10:27:38

Member · 55 comments

Pilnībā piekrītu tiem, kuri uzskata, ka paši vien tie kritēji visbiežāk ir vainīgi. Pats startēju no beigu gala un vēl nevienā posmā man nav bijusi kāda patiešām bīstama epiodze. Startā neskrienu, ja vēlos kādam tikt garām (parasti nākas apdzīt kādus 300us) to palūdzu (palaiž vienmēr) un pārkārtojoties vienmēr paskatos atpakaļ! Un nekādu problēmu! Protams, masu braucieni vienmēr ir bijuši un būs bīstami, it īpaši pa asfaltu (tāpēc izvairos no šosejas gonkām). Tomēr tā ir cena, kas jāmaksā par "jaunu dalībnieku rekordu".
  Runājot par Kuldīgas trasi. Jā, interesanta tā nebija, bet toties deva iespēju gandrīz pilnībā izslēgt starta vietas nozīmi. Pašam izdevās izlikties pa visiem 99% un rezultātā + 100 punkti nekā abās iepriekšējās gonkās. Citādi Kandavā kadās 3 vietās nācās pailgi stāvēt sastrēgumus un tad uz kkādu pieklaīgāku vietu cerēt ir diezgan nereāli. Trasēm ir jābūt dažādām! Paldies organizatoriem!

Avatar

By Alusvēders 14.07.2008 10:30:06

Member · 13 comments

Kāda motivācija ir tiem braucējiem, kuri brauc  pusstundu un vairāk aiz līderiem mēģinot riskanti apdzīt priekšā braucošos? Sorry, bet jūs nekad vairs nebūsiet pirmie (es nerunāju par junioriem). Vajadzēja bērnībā trenēties - Jūsu laiks ir pagājis. Ir riebīgi noskatīties uz kretīniem manā vecumā (virs 30), kuri bubinot lamuvārdus, pārviebtiem ģīmjiem brauc kantējot citus. Ja Tev ir spēks un prasme tad apdzen, ja nav, tad sēdi astē un nebubini!

Avatar

By Atis 14.07.2008 10:37:17

Member+ · 1,591 comments

Pirmo reizi tik nopietni esmu lidojis uz asfalta. Sporta klases 2.1 kilometrā. Gadījos tam lielajam baram pa vidu. Sajūta bija tāda, ka priekšā nevis bremzē, bet kāds vienkārši nomet pa mēmejiem un visi aizmugurē braucošie spiesti ieskriet stāvošā pūlī. Ar savām spēcīgajām un asajām disku bremzēm zibenīgi reaģēju un izdevās krietni samazināt lielo ātrumu, tažu bremzēšanas ceļa beigu daļā pārkritu pāri stūrei un pašļūcu pa asfaltu.
Tā mēs tur 3 cilvēki palikām guļot. Viens bija smagāk cietis. Bija kāds zobs izsists, gan jau ka vēl kāda trauma. Skats ne visai iedvesmojošs. Palīdzēju vēl kāju izvilkt no velosipēda, novākt šo to no braucamās daļas. Tad jau ātrie bija klāt.... Novēlu puisim ātri un veikšmīgi atveseļoties. Lai turas!! Divatā turpinājām sacansības.
Pēc šī kaut kā negribas vairs braukt tādos lielos baros startā. Tas tik tiešām ir daudz bīstamāk, kā braukt Riekstukalnā krosu.

Avatar

By Kaspi4 14.07.2008 11:14:49

Member++ · 2,282 comments
r_s wrote

http://velo.bf.rtu.lv

r_S malacis sakarigas un patikamas galerijas


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By Kalpax 14.07.2008 11:14:57

Member+ · 373 comments

Lasot komentus izkristalizējusies nedaudz pārsteidzoša atziņa- rādās, ka Kuldīgā tieši sporta klasei bijusi asiņaina gonka....it kā paradokss.


Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.

Avatar

By raiter 14.07.2008 12:25:03

Member+ · 3,344 comments

Trase tiešām sanāca skrienamais gabals, ar lielu tempu un vidējo ātrumu. Reljefs kautkāds jau bija, taču tik lēzens un neinteresants.
Tautas klases otrajā paletonā nekādu zvalu uz šosejas nebija, lai arī pagrūstījās un riepas parīvēja viens pret otru, bet malači, visi turējās. Kā tika uz grants, tad gans sākās. Ipaši jau mežā aiz Padures krita viens pēc otra (es arī neveiksmīgi noslīdēju, aizķēru un nogāzu vienu  pusaudžu meiču. Labi ka viņa necieta.)
Otrajā dzirdīšanas punktā šķiet meitenes bija pārsteigtas nesagatavotas, jo nespēja saliet krūzēs dzeramos...:(

Pozitīvākais - Kuldīdznieku attieksme:) Pat meža vidū līdzjutēji uzmundrināja un atbalstīja, un pilsētnieki bija saprotoši. Paldies Kuldīgai !!!


Avatar

By adix 14.07.2008 12:46:01

Member+ · 1,214 comments

Sveiki visiem!
īpašs sveiciens te tiem pāris gudriniekiem, kuri domā, ka kritiens ir paša kritēja vaina, problēma braukšanas kultūras tehnikas un sazin kā vēl trūkums!
Jau kādas sezonas 4-5 šais visos pasākumos piedalos un esmu divas reizes kritis, abas reizes ne savas vainas pēc. Pirmā reize bija Rīgas velomaratonā, kad vienā no priekšējā gala paškām viens sīkais padsmitnieks uz līdzenas vietas grupā nospieda bremzes un visi sakrita viņam virsū, man bija tā laime kā pirmajam viņam uzgulties virsū smile Otrā reize bija vakar, kad pie pirmā dzeršanas punkta viena padsmitniece meitene izdomāja no kreisās puses,ka viņai laikam baigi slāpst un nolika savu riteni man šķērsām priekšā, brīdī,kad visi brauca garām tam punktam samērā lielā atrumā un lielākā daļa nedomāja ņemt haļavno drinku .
Arī man rezultāts ir sāpīgs gan materiāli, gan trūkstošās ādas ziņā.
Atjēdzies, gonku turpināju un nofinišēju.
Bija interesanti arī pabraukt ar cilvēkiem, kuri brauc ap 700 vietu.....
"Patīkams" pārsteigums bija, kad vines bija izlasījis kā pareizi apdzīt, bet nebija iedzīļinājeis lasītajā un tā vietā, lai paziņotu pārējiem, ka grib apdzīt pa labo pusi, nelabā balsī kliedza :"atbrīvot labo!!!" un nesās caur brikšņiem garām,kaut kreisajā pusē visa mala bija brīva big_smile
Ko tad īsti gribēju pateikt:) varbūt kāds man tomēr paskaidros, varbūt arī man jāmeklē vaina sevī par kritieniem!
Negribas  te nevienu apvainot utt, noteikti ir problēmas veidojot trasi gan juridiskas gan sazin vēl kādas....... bet nu asvaltu sākumi ar lieliem ātrumiem dažādu, vairāk kā 1000 braucēju baram.... nav prāts.
Paldies Kandavas organizatoram, tā bija trase, kas patika ( tai skaitā tiešām pirmā īstā piedzīvotā trases skatīšanās) kad tiešām redzēju trasi:D ne 100% pulsu pulkstenī vai baltās Ņivas pēcpusi:D
Ak jā, tiekamies Cēsīs! wink

Avatar

By adix 14.07.2008 12:53:38

Member+ · 1,214 comments

smile piemirsu, ka man tā doma ar neliekas pareiza, par to padsmitnieku laišanu ātrāk.....
ir tādi,kas aizlido un viss kārtībā, bet viena liela daļa jāapdzen visas trases garmā.....
Un tad kopvērtējums arī tiek viņiem likts vienā katlā.....
Necīnsos par pirmajām vietām,lai man tas ļoti sāpētu, bet ja mani palaistu 10 min pirms visiem 'mazākā barā ar puikām,kas labi stiepj.....kopvērtējumā noteikti ar būtu cita vieta:D
Noteikti atradadīsies, kas mani te sāks audzināt dzīvot, bet ja ir sakarīgi argumenti, noteikti ieklausītos;)

Avatar

By pauls 14.07.2008 13:01:44

Local.Auth · 300 comments
adix wrote

........ Pirmā reize bija Rīgas velomaratonā, kad vienā no priekšējā gala paškām viens sīkais padsmitnieks uz līdzenas vietas grupā nospieda bremzes un visi sakrita viņam virsū, man bija tā laime kā pirmajam viņam uzgulties virsū smile  ....

.... vai tas gadījumā nenotika ~300m aiz Carnikavas pagrieziena?


... ja tā, ceru neesi tas ambālis-baikeris, kas iebraucot no sāniem, sagāza visu marsiešu 8 cilvēku komandiņu, kura tajā brīdī lielā ātrumā gāja otrivā garām kādam baikerim

... un tikai nevajag teikt, ka viņi nemāk braukt

Last edited by pauls (14.07.2008 13:08:15)


train low, train high - not too hard, not too easy !

Avatar

By Guncha 14.07.2008 13:05:57

Member+ · 132 comments

Silts ieteikums maratona dalībniekam ar numuru 160:

Vai nu apgūsti un turpmāk ievēro elementāru uzvedības kultūru startā vai arī vācies atpakaļ uz tautas klases beigu galu !

Varbūt tur tavi histēriskie uzbļāvieni "davai visi malā" un bezjēdzīgā zālāja uzaršana labāk iederēsies...

Avatar

By Kaspi4 14.07.2008 13:10:17

Member++ · 2,282 comments
Guncha wrote

Silts ieteikums maratona dalībniekam ar numuru 160:

Vai nu apgūsti un turpmāk ievēro elementāru uzvedības kultūru startā vai arī vācies atpakaļ uz tautas klases beigu galu !

Varbūt tur tavi histēriskie uzbļāvieni "davai visi malā" un bezjēdzīgā zālāja uzaršana labāk iederēsies...

Trek kausaa tas jauneklis taapat izpildaas

Citaats no xc foruma(http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=4445&p=5)

2) Izteikt stingru rājienu dalībniekam Nr. 191 par sporta ētikas pārkāpumu-
Nezinu daudzus, kas cīņas karstumā radušos misēkli nenokomentētu ar kādu īsu, daudzfunkcionālu slāvu vārdu, bet nepārtraukts "koncentrāts" ugunsdzēsēju sirēnas skaļumā (kā minimums no starta līdz pat ieejai mežā) dažiem man zināmiem skatītājiem izraisīja patiesu riebumu! (braucējiem jau āda biku biezāka, bet vienalga diez ko forši nav)

Lai nu kā, bet kopumā pasākums, kā vienmēr ļoti jauks, mājīgs un, pat no malas vērojot, interesants!

Last edited by Kaspi4 (14.07.2008 13:12:05)


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By Eduards 14.07.2008 13:16:54

Member# · 2,686 comments

Trek kausaa tas jauneklis taapat izpildaas

Vācam parakstus, lai Burusports Team izsaka viņam rājienu, pirms vēl kāds organizators jauneklim nav atteicis dalību sacensībās smile

Avatar

By Eduards 14.07.2008 13:22:17

Member# · 2,686 comments

Cik labi, ka neorganizēju pats SEB posmus. Varu tikai izteikt līdzjūtību saviem Tiņa kluba biedriem Ogres posma organizācijas sakarā...

Ja ieliek sākumā asfaltu, visi rīvē riepas un nav labi. Lasot šī posma diskusiju, atklājas ka patiesā problēma sākusies uz grantenes pēc asfalta.

Ja sākam ar granti, tad notiek tā kā Cēsīs, un zavali ir vēl vairāk nekā uz asfalta.

Ja sāktu ar taciņu, tad dalībnieki sajūsminātos par lieliskajām rindām.

Nav mums Latvijā pārāk daudz stāvu kalnu ar asfalta segumu pāris km garumā. Tas jau būtu ideālākais.

Avatar

By Gincux 14.07.2008 13:34:09

Member+ · 20 comments

Ir vnk lietas, par kurām vajadzētu piedomāt nedaudz vairāk, un tomēr šīs taču ir MTB sacensības nevis izbrauciens pa taisniem gabaliņiem!
+ uzskatu, ka, ja palaiž bērnus un jauniešus pa priekšu, tas ir vēl bīstamāk, nekā ja viņi brauktu kopā ar citiem! bērni, piemēram, kuri nebrauc tik ātri,  meža taciņās pat nezin ko darīt, ja pēkšņi cilvēki 1000 bļauj, sīkais paej malā.
Bija ļoti daudz cilvēku ap gadiem 20, kuri uzskatīja par vajadzīgu viņiem ko pateikt! sad
Cerot, uz turpmākām izmaiņām!


And nothing else matters

Avatar

By novērotājs 14.07.2008 13:57:31

Member+ · 1,908 comments

Iespējams, ka intervālu starp jauniešiem un tautu vajadzēja (īpaši šoreiz, ja trase ātra) taisīt lielāku - manuprāt, te nebija ne 10 min.
Bet jauniešu spicais gals nofinišēja vēl labu brīdi pirms Ozola (reālais rezultāts, protams, drusku atpalika).
Starp citu, pat zēnu grupas labākie braucēji, rēķinot visus tautas rezultātus kopā, ir pirmā simtnieka vidū.

Last edited by novērotājs (14.07.2008 14:00:25)

Avatar

By Guncha 14.07.2008 14:09:14

Member+ · 132 comments

Manuprāt, 1,5 stundu intervāls starp maratona un tautas startiem, kā arī 20-30 min  starp junioriem un tautu varētu būt optimāls -  tad arī tautas līderi (pirmais 50-ieks) un maratona braucēju pēdējais 50-ieks trasē netraucētu viens otram...

Daudzi (-as) vēl joprojām izvēlas nebraukt maratonu, baidoties tikt tautas nonesti vai zemē iemīti...

Avatar

By novērotājs 14.07.2008 14:37:10

Member+ · 1,908 comments

Piekrītu Guncham. Reāli jauniešu galvgals (un pēc tam arī tauta) iet iekšā sporta klases "astē".
Turklāt intervālu būtu vēlams pakoriģēt atkarībā no trases rakstura (ātrāka, lēnāka). Iepriekšējos posmos laikam vairāk jauniešu paspēja pamukt no tautas klases sekotājiem - tādas pārdomas (kā šoreiz) te netika lasītas.

Protams, jauniešu grupā lielas atšķirības ir starp regulāri trenētajiem klubu braucējiem un jebkuru attiecīgā vecuma grupā ietilpstošu iesācēju. Tāpat tas ir arī pieaugušo grupās. Nelaime tikai tā, ka jaunajiem braucējiem nav iespējams izvēlēties braukt sporta klasē - tur ņem tikai no junioru vecuma - un viņi (gribi negribi) tiek atstāti tautā.

Avatar

By pauls 14.07.2008 14:39:29

Local.Auth · 300 comments
Guncha wrote

Manuprāt, 1,5 stundu intervāls starp maratona un tautas startiem, kā arī 20-30 min  starp junioriem un tautu varētu būt optimāls -  tad arī tautas līderi (pirmais 50-ieks) un maratona braucēju pēdējais 50-ieks trasē netraucētu viens otram...

Daudzi (-as) vēl joprojām izvēlas nebraukt maratonu, baidoties tikt tautas nonesti vai zemē iemīti...

... kautko tas droši vien dotu, tomēr tas ir paliatīvs risinājums.
... šeit nav vainīgi ne sportisti, ne organizatori, ne trases reljefs

Droši vien nevienam tas nepatiks, bet uzskatu, ka:

1.Nav pieļaujams vienlaicīgs dažāda vecuma, veselības stāvokļa un braukšanas iemaņu ziņā stipri atšķirīgu sportistu starts kopīgās trasēs.
2.Valstī jāievieš vienota diferencēta licencēšanas sistēma - katrs var saņemt licenci atbilstoši savam vecumam, veselībai un sagatavotības līmenim. Nav pieļaujama 1 dienas licenču izsniegšana bez veselības stāvokļa un zināšanu apliecinošu dokumentu (riteņbraucēja vai autovadītāja tiesības) uzrādīšanas.
3.Visās sacensībās atļauta dalība tikai ar atbilstoša līmeņa licenci. Kā izņēmums varētu būt atsevišķi masu pasākumi , kuros licence nebūtu nepieciešama.
4.Varbūt nepieciešama arī velosipēda tehn.apskate - diskutabli.


train low, train high - not too hard, not too easy !

Avatar

By Dachuks 14.07.2008 14:44:22

Member · 59 comments

bija, forši, lai arī izšļūcu caur dubļiem - bez sāpīgiem kritieniem un traumām tiku līdz finišam. Kliedza uz mani un ne tikai. Pēc Siguldas brauciena nogulēju slimnīcā nedēļu, bet tā pat likās foši. Nezinu, neredzu iemeslu nevienu vainot - saprotu tikai to - jo vairāk masas - trase ir nepieciešama, lai visi pa to varētu pabraukt un tie, kuri var paskriet ātrāk, viņiem būtu iespēja to izdarīt... Vispār jau krīt daudzi un tas man liekas ir pilnīgi loģiski, man misējas, kādam vēl misējas, strauji sabremzē utt. Bija forši! pirmo reizi izbraucu bez sāpīgiem kritieniem smile

Avatar

By andris 14.07.2008 14:52:15

Member++ · 403 comments
Guncha wrote

Silts ieteikums maratona dalībniekam ar numuru 160:

Vai nu apgūsti un turpmāk ievēro elementāru uzvedības kultūru startā vai arī vācies atpakaļ uz tautas klases beigu galu !

Varbūt tur tavi histēriskie uzbļāvieni "davai visi malā" un bezjēdzīgā zālāja uzaršana labāk iederēsies...

Eduards wrote

Trek kausaa tas jauneklis taapat izpildaas

Vācam parakstus, lai Burusports Team izsaka viņam rājienu, pirms vēl kāds organizators jauneklim nav atteicis dalību sacensībās smile

To puisi, par kuru iet runa - Ernestu Benhenu īsi pirms maratona distances starta redzēju ar dzelteno numuru uz riteņa braucam garām mūsu koridoram. Uz kāda paziņas jautājumu:"ko tad tā?", kas stāvēja man blakus koridorā, un norādīja uz numuru, dzirdēju jaunieti atbildam:"Tā vajag!" Domāju, ka ar 160. numuru Kuldīgā brauca brauca kāds viņa klons, bet drizāk jau klauns. Spēka ziņā Ernests ir spējīgs uz ~ 900 + punktiem kopējā ieskaitē, un nevis uz 728 punktiem, ko Kuldīgā ir ieguvis braucējs ar 160. numuru.

Last edited by andris (14.07.2008 14:55:49)

Avatar

By pauls 14.07.2008 14:52:32

Local.Auth · 300 comments
Dachuks wrote

Mani tikai interesē - kā pārbaudīs manu fizisko sagatavotību un veselību, paul??  info par veselību tiek uzskatīta par confidenciālu, ne? visi veselie pa priekšu un sliemie pa aizmuguri big_smile big_smile

Ģimenes ārsta izziņa vai kopetentas sporta med.institūcijas atzinums par veselības stāvokli un iespēju piedalīties attiecīga līmeņa sacensībās
+ sportista CV, sporta kluba, skolas izziņa - atkarībā no licences (sacensību) līmeņa - tas viss nav nekas jauns, jaunībā pats tam esmu gājis cauri (tad tas gan bieži notika formāli)

Last edited by pauls (14.07.2008 15:00:54)


train low, train high - not too hard, not too easy !

Avatar

By MrSaule 14.07.2008 15:34:40

Member · 27 comments

Pirmkārt! Organizētājiem milzīgs paldies par organizēšanu! Trase bija laba, neko sliktu nevar teikt. Tieši gribējās paskriet. Nobraucu veiksmīgi, tikai notašķījos ar dubļiem un vienreiz kārtīgi iebraucu zaros. Bet kopumā bija labi.
Braucu tautai pa vidu. Bija jau neliela grūstīšanās un saspringums, bet nebija tik traki kā Cēsīs, kad viss bars laidās pa grants kalnu lejā.
Un vēl, manuprāt SEB trasēm nav jābūt grūtām un serežģītām, jo te tomēr brauc liels skaits cilvēku, no kuriem daudzi ir nepieredzējuši braucēji. Ja gribās tehniskus un sarežģītus posmus, var braukt krosā. SEBs tas ir tā - priekš tautas.

Un arī paldies par bildēm, sevi atradu, esmu ļoti apmierināts. wink