Riteņbraukšanas entuziasti aicināti pieteikties amatieru licencēm

Avatar

By KasparsS 05.02.2015 18:10:32

Member+ · 2,280 comments
cello wrote

Kārtējais ziemas cepetis :-)

Cello, Tu esi pieaudzis cilvēks un jāsaprot, ka te nav nekāds "cepetis", cilvēki ir neizpratnē un vienkārši diskutē. Tas ir normāli. Nevajag taisīt drāmu.
Par to otro punktu runājot. Esi veicis aptauju? Tad padalies ar rezultātiem.
Par ceturto punktu... ja cilvēki nezin par ko maksā, tad "nepopulārs" lēmums ir vēl maigi teikts. Par atlaidi veloveikalā? Tas, manuprāt, ir smieklīgi. Te varētu veikt aptauju par to, kuram nav atlaides veloveikalos? Vienīgi, ja LRF nepiedāvās 50%+.
P.S. Licences nevis licenzes.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By KasparsS 05.02.2015 18:15:14

Member+ · 2,280 comments
LRF wrote

Nākamajā nedēļā tiks rīkota visu sacensību organizatoru tikšanās, kurās vienosimies par visām niansēm, kas saistās ar amatieru licencēm. Pēc diskusijas plašāk izskaidrosim visus neskaidros jautājumus.

Paldies par sapratni!

To jūs darīsiet tikai pēc tam kad jau tika publicēti noteikumi, mērķis, ieguvumi utt. un aicināti sportisti pieteikties licencēm?
Manuprāt, to vajadzēja darīt nedaudz agrāk smile


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By DZ 05.02.2015 18:24:15

Member · 3,501 comments

Piekrītu, ka licences jāpadara obligātas, lai piedalītos sacensībās sporta klasē un atdalītu sportu no tautas. LRF gan ieteiktu licences, protams, izsniegt fiziski, bet ar iespēju dalībniekam pirms starta samaksāt par licenci un uz to brīdi iegūt to virtuāli, ar atļauju startēt sacensībās. Cilvēki aizmirsīs laicīgi tās uztaisīt, un kad nedēļu pirms pirmajām sacensībām viss bars uzmetīsies LRFam ar pieteikumiem, tad fiziski tos nebūs iespēja apstrādāt.

Es gan ieteiktu strikti nodalīt četras kategorijas:
1. UCI reģistrēto komandu braucēji
2. braucēji ar sporta licencēm
3. braucēji ar masters licencēm, veterāni
4. tautas klase, bez licencēm

Veidot ranku pēc iepriekšminētajiem kritērijiem un nodalīt rezultātu protokolus federācijas sacensībās pēc šiem kritērijiem.
Jo pasaulē ir prakse dalīt startus kategorijās cat5,cat4, cat3, u.t.t., bet mums UCI komandu braucēji brauc kopā ar meitenēm, 12 gadus veciem bērniem un in general cilvēkiem, kuri strādā vismaz 40h nedēļā un stundu pēc smagas darbadienas jau stāv uz starta līnijas kopā ar profesionāliem sportistiem.
Tautas klases braucēji bez licencēm drīkstētu piedalīties LRF sacensībās, ja tām atsevišķi nodalīta tautas klases grupa(vienās sacensībās ir vismaz divi starti, vai arī tautai atsevišķs starta/rezultātu protokols), vai ārpus LRF kalendāra.
Braucēji ar licencēm(jebkādām) drīkstētu braukt tikai un uzsveru - TIKAI LRF kalendāra sacensībās. Ja sacensībās ir divas starta grupas(sports, tauta), tad loģiski, drīkstētu startēt tikai tautā.

Tādējādi, piemēram, xsports, filters - tikai licences, ja grib braucējus bez licencēm, atsevišķs starts/rezultātu protokols.
Lielie maratoni(rīga, vienība, jūrmala, u.c.) braucieni paliek kā palikuši - tauta, sports, bet strikti nodalam braucējus ar licenci tikai sportā un tautā drīkst braukt tikai bez licencēm.
Pārējās sacensības, ja nav kalendārā, tikai braucēji bez licencēm.

Pašlaik ir tā, ka braucēji, kas LČ pretendē uz augstām vietām, tautā atbrauc un ar vienu kāju visu novinnē - tajā skaitā arī es. Un tāpēc tautā starts tikai braucējiem bez licencēm. Pašlaik tautas startos mēdz startēt pat UCI reģistrēto komandu braucēji.

Tāpat tautas braucienu veicināšanai iesaku turpināt tautas startu izveidi līdšinējās sacensībās, līdzīgi, kā pagājušogad starts Dobelē veterāniem pavasara meistarsacīkstēs.

Last edited by DZ (05.02.2015 18:27:04)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By novērotājs 05.02.2015 18:29:45

Member+ · 1,908 comments

Mjā...
Nu ko, konstruktīvs ieteikums (nākošajai reizei) - vispirms sanākt, izdiskutēt, pēc tam izlemt (šobrīd jau lēmumi tā kā pieņemti, bet diskusija vēl tikai gaidāma) un tad publicēt ar paskaidrojumiem tautai par katru lēmumu, kas to skars.
Un vismaz sākumperiodā nozīmēt kompetentu cilvēku, kas vismaz pāris reižu dienā varētu portālos komunicēt ar interesentiem (konsultācijas par šīs komunikācijas realizāciju pie "mazo" sacensību rīkotājiem, piemēram, Tjotja Sonja u.c.).

Avatar

By KasparsS 05.02.2015 18:31:36

Member+ · 2,280 comments
DZ wrote

Es gan ieteiktu strikti nodalīt četras kategorijas:
1. UCI reģistrēto komandu braucēji
2. braucēji ar sporta licencēm
3. braucēji ar masters licencēm, veterāni
4. tautas klase, bez licencēm

Šī ir prātīga doma.
Tikai neder LRF, jo tā nedabūs pietiekami "babkas".


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Bomzis 05.02.2015 18:45:19

Local.Auth · 1,215 comments
LRF wrote

Lūgums nopietnāk iepazīties ar iepriekš rakstīto un noteikumiem:

Amatieru licence iesācējiem - tautas klases braucējiem NEBŪS nepieciešama. Tā būs vajadzīga tikai tad, ja izvēlēsieties LRF kalendārā esošo sacensību sporta distancēs, kā arī tiem tautas braucējiem, kas vēlēsies iekļauties amatieru rangā.

Skarbi ... smile pastieties LRF kalendāru ... iespējams pat Carnikavas piejūras riteņbraucienā vairs nevarēs sporta distanci rullēt big_smile big_smile
Tā ka krājiet tik naudiņas wink

Bet ja nopietni tad liekas, ka LRF iet kautkādās auzās ... Ja jau ir vēlēšanās lai Sporta distancēs brauktu tikai licencēti riteņbraucēji, tad kāpēc vajag kautkādu tur amatieru "puslicenci" izgudrot??? Tak nosakiet vienkārši ka dalībai tādu un tādu sacensību Sporta distancēs nepieciešama parastā normālā Latvijas licence par 30 EUR un viss! Un faktiski nebūtu nekādu tur lielu diskusiju smile


Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/

www.livelo-team.lv

Avatar

By DZ 05.02.2015 18:46:46

Member · 3,501 comments

Nav tik traki.
Ja tautas braucējs par vienu sacensību dal.maksā samaksā 15e, tad licence par tik pat ir pārāk mazs %, lai to uzskatītu par peļņu. Vidusmēra tautas braucējs piedalās vismaz 5os tautas startos gadā, kas jau ir 5x vairāk par vienu licenci. Liksi nopirkt šim braucējam licenci, vari pazaudēt šo braucēju vispār.
Sacensību organizatori, kuri iekļauti kalendārā, var nelielu % no iekasētās dal.maksas pārskaitīt LRFam, pretī saņemot sacensību reklāmu LRF lapā, medijos un uzskaiti rangā, kas liks tiem, kuri cīnās par rankga punktiem piedalīties šajās sacensībās, maksāt dalības maksu, tādējādi nauda tiks apgrozīta un nāks peļņa gan organizatoriem, gan LRFam.
Jāmāk nauda piesaistīt, nevis tikai uzlikt 'nodokļus'.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By kurjers 05.02.2015 19:14:07

Local.Auth · 1,399 comments

Cello,..es ar neesmu pret licenču ieviesanas. bet ja jau es maksaju naudu, tatad es perku pakalpojumu.Saņemot licenci es uznemos kaut kadus pienakumus,..lidzīgus pienakumus ir arī jāuzņemas federacijai.Kas būs/notiks ja turpinasim saņemt tik pat nekvalitativus/as sacikstes ko rīko federacija,.(te gan vairāk par sosejas g),..kas būs ja nespes pildīt uzņemtās saistības...?.noperkot veikala skabu pienu,..es aizeju atpakaļ,.izsaku rūpi,..un saņemu vainu citu,..svaigu,..vai arī naudu atpakaļ. Nebij man lidzi licences,..nepielaida pie gonkas,..pateicu galvenajam  tiesnesim ,ko es tanī brīdi par viņu domaju,..naudas sods un diskabelis novinetā rudens čempī. Vainīgs,..saņēmu sodu. KAS BŪS JA VIŅI NEPILDĪS KO SOLIJUŠI??..
Pa šiem gadiem ir sakrājies,..besīī..


[url=]www.avekurjers.lv[/url]

Avatar

By DZ 05.02.2015 19:28:35

Member · 3,501 comments

Intam taisnība. Tā jau riteņbraukšanas aktīvā saime ir maza un visi viens otru sejā pazīst, nepielaist pie starta aizmirstas licences dēļ ir smieklīgi.
Arī vienu no mūsu profesionāļiem, uzvārdā nesaukšu, bet sākas ar Smuk, beidzas ulis negribēja pielaist pie starta LČ aizmirstas licences dēļ. Ar pasi gan tika sveikā, bet man 5 minūtes bija jānoklusās stāvot rindā pēc numura, kā profesionāls braucējs, kuru visa LV braucēju saime jau pēc ēnas pazīst, lūdzas lai pielaiž viņu pie starta.
Tāpat arī gonku organizācija - latvijas čempī uz finišu palaist grupu pa apli nenorobežojot apli, ļaujot braucējiem paņemt apli pa taisno ir smieklīgi. Uz finišu kad zaļš gar acīm diez vai kāds pēta kautkādas zīmes, kas kautkur malā noliktas un braucēji pēc finiša iegūstot augstas vietas LATVIJAS ČEMPIONĀTĀ uzzina, ka dabujuši diskābeli.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By parazutis 05.02.2015 19:33:31

Member+ · 757 comments

Interesanti, ka sacensības taisās ierobežot tiekai jauniešiem/tēm, bet pie zēnu grupas , atkal minēti jaunieši.
beļgijas piemērs jau iepriekš ir ticis minēts, kur ir kalendārās kartes, un visi mači tiek reģistrēti. Ir noteikts skaits nedēļā un gadā. Viens no mīnusiem - nevar piedalīties daudzdienu mačos (bērnu), ja ir atļauti tikai 1-2 mačī nedēļā
Arī Nīderlandē ar šo gadu ir ierobežots maču skaits. Šis ir izmēģinājuma gads, ja braucējs sasniedz noteikto skaitu, tad uz 2 nedēļām tiek liegts piedalīties jebkādos mačos.
Nu un protams šosejas mačos collu ierobežojums piemēram 8gadieniekiem 5.34m

Avatar

By kurjers 05.02.2015 19:50:52

Local.Auth · 1,399 comments

Es par to,..prasa no mums,..lai ar tad ar paši visu ievero pec noteikumiem,...nevis ka lidz sim,..kaut kā un sādi mums izdevīgak. Piemers no sporta ko piekopju ziema-skijorings.
Bij viena federacija-moto sporta federacija,..tas paspārne tad ar bij viena atzare kas rikoja skio gonkas. Ar laiku kritās kvalitate,..attieksme,..Uzņēmīgi čomi noorganizēja alternativo ņemas moto fed-LAMA.Sākums bij grūts,..bet ar pozitīvu attieksmi pret KATRU dalibnieku,..iedziļinoties un risinot katru un katra sapīti,..ar kvalitatīvam,.sagatavotām trasēm ir panakts ka uz "lielas federacijas" gonkam atbrauc 30-40 dalibnieku,..uz LAMU-200 .Veselīga konkurence.
Vēlos lai federacija ar uzņemas pilnu atbildibu par saviem pienakumiem pret mums sportistiem,..licenču ņēmejiem. Lai veicas,..es par sakartotu velo vidi.


[url=]www.avekurjers.lv[/url]

Avatar

By ZIB 05.02.2015 20:05:47

Member · 273 comments
Tantrix wrote
prx25 wrote

Varbūt kāds var sakarīgi izskaidrot, kāpēc man tāda amatieru licence būtu jāpērk un ko es no tās iegūstu (zaudēju esot bez tās)? šobrīd nekādu ieguvumu no tās nespēju saskatīt.

man jau arī liekas, ka tās licences vajadzīgas tikai pašai federācijai, lai varētu iekāst kaut kādu papildu piķi no biezajiem MAMILiem ( MAMIL - middle-aged man in lycra  )  amatieriem smile

Labs info par MAMliem big_smile Paldies, zināšu vēl kādu treminu izņemot MILF :DDDD

Avatar

By cello 05.02.2015 20:18:53

Local.Auth · 4,686 comments

Skaisti jau sakarigi priekšlikumi.
Nedaudz par Pro mačiem:
Bez licenzes  nepielaiž pie sacensībām jo visi ievēro noteikumus!
Kā atrisina "aizmirsu licenzi"
1)komandas pārstāvim ir visu komandas dalībnieku licenzes.
2)mūsdienās glāstāmajos tālruńos licenzes fotogrāfijas
3)sportisti ir izklaidīgi(pats tāds esmu bijis)
MTB&CX mači:
Katrs sportists registrējas uzrādot licenzi.Aizmirsi licensi pie starta nepielaiž,jautajumu atrisina tāpat kā šosejas mačos.Vairāk par 1reizi nemēdz turpmāk aizmirst :-)
Tautas licenzes:
Piekrītu būs pamatīgs bardaks pie izsniegšanas un registrācijas masu pasākumos....nevaru iedomāties sistēmu kā to kontrolēs...
Licenzes ljautu izravēt vienu Lat "specialitāti" pamanīties SEB maratonā startēt Trek-Dpa komanda un Vivus maratonā startēt Mūsa motors komandā!
Sporta licenzes:
Vajadzētu būt kluba nosaukuma un komandas nosaukumam nevis kā šobrīd piem. Kuldiga/Msg/NN sporta klubs vai citas kombinācijas ar 3/4organizāciju nosaukumiem.
P.s.Sportists aizmirst velokurpes majas&viesnica vaino sevi.
Aizmirst licensi vaino tiesnešus! :-(
Konkrēti Bełgijā katru sac.organizators maksā konkrētu summu lai vińa organizētās sac.iekłautu federacijas kalendārā mazo sac.organizatori par sho kārtību ir neapmierināti,bet tādi ir noteikumi tur.
Igaunijā piemēram M10 vecuma grupā neesmu pamanījis bezmaksas sac.,bet dalībnieki 30-40 Latvija eksistē bezmaksas sacensības mums 6-12dalībnieki acīmredzot jāievieš dalības maksa :-)
Papildus info tiem kuri nezin - neesmu LRF amatpersona nevienu neaizstāvu pats pērku apkalpes un bērnu licenzi+ klubs maksā LRF biedra naudu.

Avatar

By DZ 05.02.2015 20:35:53

Member · 3,501 comments

'Ievēro noteikumus' strādātu tad, ja LRF un citi sacensību organizaotri arī tos ievērotu līdz pēdējam UCI punktam.
ja transportlīdzekļa vadītājs aizmirst 'tiesības', tad sākumā brīdinājumss, pēcāk neliela 'sāpju nauda', bet neviens tev tagad neliks kāpt laukā no auto un izsaukt evakuatoru. Daudzās iestādēs neuzrādu pasi, jo jau sejā pazīst, bet LRF laikam tomēr grib sajusties ļoti vareni un kalpot šim punktam tik stingri, ka braucējs, kurš uz gonku atbraucis ntos kilometrus, nevis aizgājis uz piemājas iestādi, var doties mājās nestartējis.
Tautas licences nekādā gadījumā nedrīkst ieviest. tautas braucēji jau tā ir naudas maks, no kura sacensību orgi iegūst lielo naudu, ja ierobežos un liks pirkt kautkādas licences, tad daļa no braucējiem vienkārši nebrauks un rezultātā ienākumi tikai samazināsies. te jau domāšana kā dažiem no valdības, nevis likt naudai un cilvēkiem strādāt, bet uzlikt nodokļus un sarežģīt sistēmu, liedzot strādāt gan naudai, gan cilvēkiem. Piemērus vajag? Naudai strādāt liedz nodoklis no dividendēm un akciju pirkšanas/pārdošanas peļņas, kas ieviests pirms pāris gadiem, daudzi privātie aizgāja no akciju tirgus, jo pārdodot akcijas ar peļņu gada beigās ar papīriem tāds murgs, ka paldies un uz redzēšanos.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By cello 05.02.2015 21:20:59

Local.Auth · 4,686 comments

Manuprāt visproduktīvākā diskusija būtu ja amatieri-sportisti būtu klubos,katrs klubs ar saviem priekšlikumiem&argumentiem ierodas LRF rikotā sanāksmē kur klubu parstāvji+Federācija atrod kopsaucēju,izstrādā noteikumus un viss notiek.
Šobrīd katrs individuāli varam izteikt savu viedokli un tas arī viss.
Diemžēl 5draugi vienādās veloformās nav klubs tāpēc mums lielākai dałai vēl garš cełš ejams.

Avatar

By DZ 05.02.2015 21:57:19

Member · 3,501 comments
cello wrote

Manuprāt visproduktīvākā diskusija būtu ja amatieri-sportisti būtu klubos,katrs klubs ar saviem priekšlikumiem&argumentiem ierodas LRF rikotā sanāksmē kur klubu parstāvji+Federācija atrod kopsaucēju,izstrādā noteikumus un viss notiek.
Šobrīd katrs individuāli varam izteikt savu viedokli un tas arī viss.
Diemžēl 5draugi vienādās veloformās nav klubs tāpēc mums lielākai dałai vēl garš cełš ejams.

Jā, bet nevajag jaukt amatierus-sportistus ar tautas klasi.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Tamburins 05.02.2015 22:12:19

Member · 273 comments

Es , protams, neesmu jurists un pats neesmu lasijis Sporta likumu, bet tur bija kaut kadas izmainjas sporta federaaciju jomaa, deelj kaa man tuvajos tehniskajos sporta veidos mainijaas kaartiiba. Federacija var sastaaveet tikai no klubiem, un tikai klubi sastaav no individualajiem biedriem, kuri attieciigi maksaaja klubaa biedru naudas, + licenzes kaarto klubs saviem biedriem. Lidz ar to zuda versija, ka es kaa individs vareetu nopirkt licenzi pa taisno no federaacijas. Tapeec, ir neliela aizdoma, ka nemaz taa federaacija oficiaali pa tiesho no cilveekiem nemaz nevar ieviest licenzeeshanu. Mosh kaads zinoshs likumos to zina preciizaak. Bet vismaz motosporta federaacijaa, kaa arii LAF ( Latvijas automobilju federaacija) kaartiiba ir taada.


nogi, krilja... samoje glavnoje-LRF! :D

Avatar

By cello 05.02.2015 22:40:21

Local.Auth · 4,686 comments
DZ wrote
cello wrote

Manuprāt visproduktīvākā diskusija būtu ja amatieri-sportisti būtu klubos,katrs klubs ar saviem priekšlikumiem&argumentiem ierodas LRF rikotā sanāksmē kur klubu parstāvji+Federācija atrod kopsaucēju,izstrādā noteikumus un viss notiek.
Šobrīd katrs individuāli varam izteikt savu viedokli un tas arī viss.
Diemžēl 5draugi vienādās veloformās nav klubs tāpēc mums lielākai dałai vēl garš cełš ejams.

Jā, bet nevajag jaukt amatierus-sportistus ar tautas klasi.

Nejaucu ari Tautas klasei ieteicams būt klubā,bet gan jau ari tam pienāks laiks.

Avatar

By DZ 05.02.2015 23:40:33

Member · 3,501 comments

Jā, mana sieva, un vēl kādi 2-3 tūkstoši cilvēku, kas sacensībās brauc 1-2x gadā noteikti meklēs klubu. Ar ieskrējienu.

Last edited by DZ (05.02.2015 23:41:03)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Ansis 06.02.2015 00:20:10

Member++ · 3,685 comments
cello wrote

Nejaucu ari Tautas klasei ieteicams būt klubā, bet gan jau ari tam pienāks laiks.

Šķērmi skatīties uz pseidoskrējējiem, kas braukā apkārt pa Eiropas pusmaratoniem, maratoniem, visiem skaisti klubu krekliņi, taču vakaros viņi nevis trenējas, vingro vai guļ, bet sēž krodziņos. Tādi ar visu vecuma koeficientu nevienu distanci nevar noskriet pat II sporta klases līmenī. Ja amatpersonas uzskata, ka tādiem arī vajag pierakstu pie kluba un maksas licenci, tad redzams, ka kaut kādu citu interešu dēļ tiek pilnībā upurēti sporta ideāli - trasē ar savu sniegumu vismaz izskaties pēc sportista!
Runājot par tiem, kas trenējas, ko tad lai dara triatlonisti - kādi Latvijā ir visai daudz? Vasaras mēnešos viņiem triatlons ir primārais (jo citādi kāda jēga trenēties peldēšanā un pirkt dārgu peldēšanas hidrotērpu?), un tikai tajās retajās reizēs, kad triatlona sacensību kalendārs atļauj, viņi nobrauc kādu velogonku, vēlams sporta klasē. Izskatās, ka tas tagad iet uz iznīcināšanu. Nepirks licenci vienai vai divām "kreisajām" gonkām sezonā, un iestāšanās veloklubā triatlonistus neinteresē ne tik. Pat ja interesētu, diezin vai veloklubiņa vadītāju apmierinātu attieksme "nobraukšu tikai tad, kad tas būs savienojams ar triatlonu".

Avatar

By edgarsbaltins 06.02.2015 09:05:09

Member · 310 comments

Ansi Tev pilnīgi nepareiza attieksme, es kā pseido tipiskais pārstāvis varu droši apgalvot , ka ja nebūtu manis , nebūtu Tev sacensību kur savu profesionālo attieksmi parādīt. Tāds ir masu sports - atrast iemslu pakustēties , lai vakarā krogā būtu par ko palielīties.

Avatar

By KasparsS 06.02.2015 09:33:54

Member+ · 2,280 comments

Vienkārši pretīgi, ka šajā diskusijā ir cenzūra.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By kalns_rsi 06.02.2015 09:42:09

Member · 521 comments

Par to licenču neesamību vai esamību sacensību vietā - tiklīdz tiek izsniegta kāda licence, tā viņa tiek arī elektroniski piereģistrēta datu bāze. Pēc tam, kad dalībnieks reģistrējas sacensībām iepriekš - organizātors pēc saraksta jau redz ir vai nav licence, ja nav ceļu paniku un brīdina dalībnieku, ja ir ievelk ķeksi ka viss kārtībā un sacensību dienā nav nekādu jautājumu. Savukārt reģistrējoties uz vietas organizators iemet aci sarakstā un paskatās ir vai nav, ja nav lūdz uzrādīt licenci - nav tad domā ko tālāk. Bet fakts kā tāds, ka fiziski licence pati par sevi nav nepieciešams staipīt līdzi utt. Protams efektīvai darbībai  tas nozīmē ka organizatoram jāstaipa līdzi uz katrām sacensībām dators/datori reģistratūrai utt.

Par pašu licenci Amatieriem, tad iespējams tas jau būtu tikai normāli, ka šī sistēma tiek kaut kā sakārtota nosakot, ka braucot laika ieskaitē sacensībās kaut kādai apdrošināšanai vajag būt, bet tad gribētos kad  ir iespējams iegādāties elektroniski gada licenci un vienreizējo licenci un to var izdarīt ērti pie reģistrēšanās vai kaut kā tā. Kā arī gribētos, lai kopējas izmaksas apdrošināšana + licence iekļautos kaut kādās cilvēcīgās saprāta robežās. Kā taupīgs cilvēks, ar zemiem ienākumiem gada laika 15-20 EUR atļautos ziedot šādam mērķim. Savukārt distancē bez laika ieskaites būtu iespējams braukt par brīvu bez kaut kādam licencēm. Tas tāds mans personīgi subjektīvais viedoklis.

Avatar

By cello 06.02.2015 11:35:51

Local.Auth · 4,686 comments
DZ wrote

Jā, mana sieva, un vēl kādi 2-3 tūkstoši cilvēku, kas sacensībās brauc 1-2x gadā noteikti meklēs klubu. Ar ieskrējienu.

Nav jāstartē mačos lai būtu vēlēšanās būt jebkādā sporta klubā,jo kluba darbība neaprobeżojas "startēt mačos"!

Avatar

By uģisjan 06.02.2015 11:59:36

Member · 109 comments

Ūūū, ja gribas gāzt sporta distancē, tad uzreiz jākļūst par licencētu sportistu un gandrīz vai skarbu profesionāli?

Arī sporta distancē ir braucēji, kas uzskatāmi par totāliem amatieriem.
Cilvēkiem varbūt vienkārši patīk braukt garāku distanci, netīk drūzmēšanās pa tautas klases masām vai vēl kādi citi iemesli. Kaut kādi rangi vai piedalīšanās komandās šādiem braucējiem ir pilnīgi pie klaņa!

Es gan tikai par sevi runāju, nez, moš, es vienīgais šitāds nabadziņš. smile

Avatar

By Driv3r 06.02.2015 12:09:08

Member · 31 comments

Cello, reģionos veloklubus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt ar visām no tā izrietošām sekām  sad pielabo, ja kļūdos.

Avatar

By gaga 06.02.2015 12:24:14

Member+ · 2,160 comments

cello, ko dod sporta klubi un kam tādi vispār vajadzīgi? wink