Riteņbraukšanas entuziasti aicināti pieteikties amatieru licencēm

Avatar

By Papuass 03.02.2015 18:39:58

Member+ · 2,978 comments

LRF publicējis informāciju par licencēm, to skaitā amatieru.

Latvijas Riteņbraukšanas federācija (LRF) uzsākusi sportistu un apkalpojošā personāla licencēšanu jaunajai sezonai. Šogad ikviens riteņbraukšanas entuziasts, kurš startē Latvijas mēroga sacensībās, aicināts iegādāties amatieru licenci, tādējādi saņemot iespēju tikt iekļautam kopējā amatieru rangā, saņemt apdrošināšanu un iegūstot atlaides virknē pašmāju velo veikalu.
 
LRF īpaši vēlas uzrunāt visus amatieru sportistus. Latvijā aktīvi dažādās riteņbraukšanas sacensībās startē pat vairāki tūkstoši amatieri. Lai apkopotu visus entuziastus vienkopus, LRF aicina pieteikties amatieru licencei. Ar šo licenci būs iespējams piedalīties šosejas un MTB sacensību sporta, tautas braucienos, neņemot vēra vecuma kategoriju. Licences cenā ir iekļauta apdrošināšana un vismaz piecu procentu atlaide virknē Latvijas velo veikalu. Tāpat visi amatieru licenču īpašnieki pretendēs uz vietu amatieru rangā, kura izstrādes process vēl turpinās un tiks prezentēts pēc tā izstrādes beigām. Vienīgais ierobežojums šai kategorijai ir tas, ka nebūs iespējams startēt Latvijas elites čempionātos šosejas un MTB riteņbraukšanā.

Pārējām sportistu kategorijām un apkalpojošajam personālam, otro gadu pēc kārtas LRF sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju “Ergo”, piesakoties licencei, piedāvā iegūt arī apdrošināšanu visai sezonai. LRF mājas lapā - sadaļā licences – atrodama iespēja pieteikties apdrošināšanai. Ikvienam ir iespēja izvēlēties kādu no trijiem apdrošināšanas modeļiem – ekonomisko, optimālo un profesionālo.

Šogad papildus atvieglojumi licenču iegūšanā sagaida vairākus vienas ģimenes locekļus (brāļus un/ vai māsas) līdz 18 gadu vecumam. Iegādājoties vienu licenci, pārējās licences ģimenes locekļiem (tikai brāļiem un/vai māsām) būs par brīvu.

http://lrf.lv/jaunumi/1602-amatieru_licence.html
http://lrf.lv/licences/licences-2015.html

Kāds no tā visa kopsavilkums? Ja pareizi saprotu, tad tās nebūs obligātas, lai brauktu SEB, Vivus, utt. 20 EUR nav liela nauda, iekļauta "kaut kāda" apdrošināšana, nedaudz tiek pabalstīta federācija, kuras pienākumos ir rūpēties par mums tik tuvo sporta veidu.

Avatar

By Ansis 03.02.2015 19:52:21

Member++ · 3,685 comments

Ui, nē!
Lai arī daudziem ir sāpīgi to atzīt, amatieru sports, it sevišķi tā zemais gals, ko sauc par tautas sportu, ir īstā sporta kroplais bērns.
Iedomājieties klavierkoncertu. Profesionāli pianisti viens pēc otra nospēlē Mocartu, Bēthovenu, Šopēnu, Čaikovski, Rahmaņinovu. Bet tad uz skatuves uztenterē vesels bars, kas sāk ar vienu vai diviem pirkstiem bakstīt sunīšu polku. Viņiem arī piedāvāsim amatieru pianistu licences?...

Avatar

By parazutis 03.02.2015 20:09:10

Member+ · 757 comments

He he, inflācija 100% bērnu licenzēm

Avatar

By toms79 03.02.2015 21:48:44

Member · 465 comments
Andersons wrote

Paldies tam tur augšā bet tas mani neskar jo kā līdz šim iegādāšos Masters licenci lai varētu startēt kopā ar sev līdzīgiem.8
Vienīgais ko es redzu, varbūt beidzot būs labi sakārtots amatieru sports. Jāatzīst ka arī lai gan amatieris vien esu bet tomēr man izdevīgāk startēt Masters.

Nu bet vaitad ar ar tām jaunajām amatieru licenzēm nevarēs braukt senioru čempīti tu domā? Rakstā teikts, ka nevarēs tikai elitē... šo derētu precizēt jo vispār sanāk ka komplekts amatieru licenzei ir lētāks nekā senioru lic. + polise atsevišķi ne? Derētu precizēt detaļas...


Avatar

By Slowmo 03.02.2015 22:06:27

Member+ · 1,166 comments

Mani vairāk interesē, ko sevī ietvers amatieru rangs.

Avatar

By Papuass 03.02.2015 22:36:41

Member+ · 2,978 comments

Amatieru rangam iepriekš klīda projekts, kur punkti bija atkarīgi no dalībnieku skaita. Tur SEBs sanāca vērtīgākās sacensības. Punktus tajā variantā varēja nopelnīt pirmie 20-30 finišējušie.

http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=37590

Avatar

By Slowmo 04.02.2015 01:17:42

Member+ · 1,166 comments

Kāds labums no sapelnītajiem punktiem?

Avatar

By KasparsS 04.02.2015 07:08:07

Member+ · 2,280 comments

Varbūt tos varēs pārdot šeit forumā?


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By edgarsbaltins 04.02.2015 08:47:19

Member · 310 comments

es gan uz to nepretendēju , bet ja neņemšu šo licenci, tad startēju pie elites bez prblēmām, pat ja man tad tāda(elites) licence jānopērk, vai šī amatieru licence izslēdz iespēju startēt arī elitē, piemēram, Latvijas čempionātā, un kāds ir mērķis attiecībā uz tiem kuri paliks nelicencēti vispār( nākotnē domāju)

Avatar

By novērotājs 04.02.2015 12:02:16

Member+ · 1,908 comments

Federācija drusku nonāk pretrunās ar sevi - te saka, ka apdrošināšana ietilpst licences cenā, bet pie licences pieteikuma obligāti jāpievieno apdrošināšanas polises kopija (jau gatava). Nu nesamazinās taču licences izmaksu, ja apdrošināšana būs paņemta dārgāka (lai iekļautos minētajā licences summā)!

Turklāt interesanti palasīt LRF padomes lēmumus par licencēm - http://lrf.lv/images/Janvara_LRF_Padome_versija_.pdf
Tur var uzzināt šo to tādu, kas licenču noteikumos nav minēts. Piemēram, ka junioru licenču īpašnieki nedrīkstēs braukt tautas sacensībās, jauniešiem un zēniem noteiks sacensību skaita ierobežojumu (ļoti aizraujoši it īpaši jaunākajai zēnu - D grupai, kam federācija parasti rīko pusotru sacensību gadā big_smile ), ka vienas dienas licenču cena būšot 100% no gada licences cenas attiecīgajai grupai, bet "World Tour, elites, junioru un jauniešu grupu sportisti vienas dienas licenci saņemt nevar".
Interesanti, kas ir primārs - padomes lēmums vai licenču noteikumi, un kāpēc padomes lēmumi netiek pilnībā atreferēti šajos noteikumos (ne visi taču izstudēs padomes sēdes protokolu)?

Last edited by novērotājs (04.02.2015 12:02:56)

Avatar

By Eduards 04.02.2015 12:29:41

Member# · 2,686 comments
edgarsbaltins wrote

es gan uz to nepretendēju , bet ja neņemšu šo licenci, tad startēju pie elites bez prblēmām, pat ja man tad tāda(elites) licence jānopērk, vai šī amatieru licence izslēdz iespēju startēt arī elitē, piemēram, Latvijas čempionātā, un kāds ir mērķis attiecībā uz tiem kuri paliks nelicencēti vispār( nākotnē domāju)

Nav problēmu. Ja gribi startēt LČ pie Elites, tad Tev jāņem Elites licence un miers. Attiecīgi nevarēsi braukt tautā. Tas arī loģiski. Ja esi elite, tautā tev nav ko darīt, bet ja īsta tauta, tev LČ elites grupā nav ko darīt.

Avatar

By prx25 04.02.2015 15:52:56

Member · 200 comments

Varbūt kāds var sakarīgi izskaidrot, kāpēc man tāda amatieru licence būtu jāpērk un ko es no tās iegūstu (zaudēju esot bez tās)? šobrīd nekādu ieguvumu no tās nespēju saskatīt.

Avatar

By Tantrix 04.02.2015 16:17:05

Member · 527 comments
prx25 wrote

Varbūt kāds var sakarīgi izskaidrot, kāpēc man tāda amatieru licence būtu jāpērk un ko es no tās iegūstu (zaudēju esot bez tās)? šobrīd nekādu ieguvumu no tās nespēju saskatīt.

man jau arī liekas, ka tās licences vajadzīgas tikai pašai federācijai, lai varētu iekāst kaut kādu papildu piķi no biezajiem MAMILiem ( MAMIL - middle-aged man in lycra  )  amatieriem smile


rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com

Avatar

By LRF 04.02.2015 16:52:15

Member+ · 218 comments

Labdien! Šīs ir oficiālis Latvijas Riteņbraukšanas federācijas profils xc.lv forumā:

Paldies par uzsākto diskusiju par amatieru licencēm!

Amatieru licenču mērķis ir:
1. Sistematizēt un veicināt amatieru riteņbraukšanas sporta attīstību Latvijā.
2. Izveidot amatieru ranga tabulu, kurā būtu iekļauti licencētie amatieru sportisti, kas startē Latvijas sacensībās.
3. Veicināt kopējo licencēto sportistu skaitu.

Amatieru licences ieguvumi:
1. Iespēja tikt iekļautam Latvijas amatieru rangā, sacenšoties ar saviem draugiem, darba kolēģiem un citiem aktīvās atpūtas piekritējiem.
2. Iespēja kļūt par licencētu riteņbraucēju, saņemot oficiālu dokumentu.
3. Iespēja startēt Latvijas vadošo MTB un šosejas sporta braucienos.
4. Atlaides virknē Latvijas velo veikalu. (Par to paziņosim pēc visu velo veikalu apzināšanas)
5. Automātiski ar licenci iespēja saņemt apdrošināšanu (Ergo ekonomisko modeli)

Amatieru licences ierobežojumi:
Aizliegums startēt Latvijas čempionātos riteņbraukšanā elites grupā.

Avatar

By martinsb 04.02.2015 17:05:26

Member+ · 964 comments

šis jau nebija pacelts pagājušo gad? ja jā, tad kur var to rangu apskatīt?
atradu info- pag gad bija tikai projekts...

Last edited by martinsb (04.02.2015 17:07:29)

Avatar

By martinse 04.02.2015 17:44:49

Member · 149 comments

Labdien!

3. Iespēja startēt Latvijas vadošo MTB un šosejas sporta braucienos.

Šo vajadzētu precizēt. Vai tas nozīmē, ka ir paredzētas amatieru sacensības, kurās bez licences nevarēs startēt?


"Treniņš" raksta ar vienu "n"!

Avatar

By kurjers 04.02.2015 17:45:36

Local.Auth · 1,399 comments

Neatradu nevienu punktu,..ko es nevarētu dabūt/piedalīties/sacensties neesot man kabatā licenzei.Entos gadus braucu ar licenzi,..pagajuso gad bez,..nekadas starpibas.Kā licenzets sportists,..latvijas čempis sava senioru grupa aizgaju uz federaciju,..vot,..taisos braukt uz Eiropas čempi senioriem,..iedodiet formu,...aaaizdodiet,...Da Tu ko vēl gribēsi,...A pēc tam skaties forumos ,..jaunieši tirgo Latv izlases formas,..izdotās. Būtu jau labak atklati teikuši,..mums trūkst naudas un ieviešam vel vienu apmaksatu pakalpojumu,...kuru varbūt,..centisimies nodrosināt.


[url=]www.avekurjers.lv[/url]

Avatar

By cuu508 04.02.2015 18:17:53

Member+ · 461 comments
kurjers wrote

Neatradu nevienu punktu,..ko es nevarētu dabūt/piedalīties/sacensties neesot man kabatā licenzei.

Nu bet lasi taču uzmanīgāk!

1. Iespēja tikt iekļautam Latvijas amatieru rangā, sacenšoties ar saviem draugiem, darba kolēģiem un citiem aktīvās atpūtas piekritējiem.

Bez licences Tev nebūs iespēja tikt iekļautam Latvijas amatieru rangā

2. Iespēja kļūt par licencētu riteņbraucēju, saņemot oficiālu dokumentu.

Bez licences Tev nebūs iespēja kļūt par licencētu riteņbraucēju un saņemt oficiālu dokumentu

3. Iespēja startēt Latvijas vadošo MTB un šosejas sporta braucienos.

Bez licences Tev nebūs iespēja startēt Latvijas vadošo MTB un šosejas sporta braucienos

4. Atlaides virknē Latvijas velo veikalu. (Par to paziņosim pēc visu velo veikalu apzināšanas)

Bez licences Tev nebūs atlaides virknē Latvijas velo veikalos.

5. Automātiski ar licenci iespēja saņemt apdrošināšanu (Ergo ekonomisko modeli)

Bez licences Tev nebūs iespēja automātiski saņemt apdrošināšanu.


Bet, ja nopietnāk. Ja mēs iztēlojamies, ka braucēju kritiskā masa nopērk licenci un sāk uzrādīties amatieru rangā, tad pēc ranga var samērīties arī braucēji, kas brauc dažādos seriālos.
Nav piesolīts, bet ļoti vilinoši būtu, ja rangu ņemtu vērā, dalot starta koridorus. Bet tas katru sacensību organizatoru, nevis LRF, ziņā.

Avatar

By toms79 04.02.2015 19:12:15

Member · 465 comments
LRF wrote

Aizliegums startēt Latvijas čempionātos riteņbraukšanā elites grupā.

Pastāstiet lūdzu kāda atšķirība starp amatieru un senioru licencēm?


Avatar

By team hozols99 04.02.2015 19:52:29

Member · 126 comments
novērotājs wrote

Federācija drusku nonāk pretrunās ar sevi - te saka, ka apdrošināšana ietilpst licences cenā, bet pie licences pieteikuma obligāti jāpievieno apdrošināšanas polises kopija (jau gatava). Nu nesamazinās taču licences izmaksu, ja apdrošināšana būs paņemta dārgāka (lai iekļautos minētajā licences summā)!

Turklāt interesanti palasīt LRF padomes lēmumus par licencēm - http://lrf.lv/images/Janvara_LRF_Padome_versija_.pdf
Tur var uzzināt šo to tādu, kas licenču noteikumos nav minēts. Piemēram, ka junioru licenču īpašnieki nedrīkstēs braukt tautas sacensībās, jauniešiem un zēniem noteiks sacensību skaita ierobežojumu (ļoti aizraujoši it īpaši jaunākajai zēnu - D grupai, kam federācija parasti rīko pusotru sacensību gadā big_smile ), ka vienas dienas licenču cena būšot 100% no gada licences cenas attiecīgajai grupai, bet "World Tour, elites, junioru un jauniešu grupu sportisti vienas dienas licenci saņemt nevar".
Interesanti, kas ir primārs - padomes lēmums vai licenču noteikumi, un kāpēc padomes lēmumi netiek pilnībā atreferēti šajos noteikumos (ne visi taču izstudēs padomes sēdes protokolu)?

Intresē kāds tad būs tads limits un vai vispār no tā ir kāda jēga ja šosejas sacensības notiek labi ja 2 reiz mēnesī jo mtb nedomāju ka ņems vērā. Nav Latvija Beļģija kur katru dienu gonkas var atrast.

Avatar

By Leprikonss 04.02.2015 21:35:27

Member · 16 comments

"Cepiens" uz lapam 13-16. big_smile
Federacijas "kases plans"+būs vel saistība ar "sebiem"-I.Japiņa budžeta plāni.Var jau būt ka nebūs:)

Avatar

By KBriedis 04.02.2015 22:51:27

Member · 23 comments

Es arī gribētu saprast starpību starp senioru un amatieru licencēm?!

Avatar

By vicka 05.02.2015 08:20:21

Member · 38 comments

Tā kā pagājušā gada rangu tabulas (sievietēm), tā arī neesmu sagaidījusi un uz e-pastiem LRF pārstāvji neatbild, šogad uz ko tādu neuzķeršos!

Avatar

By adix 05.02.2015 09:25:26

Member+ · 1,214 comments
LRF wrote

Labdien!
Amatieru licenču mērķis ir:
1. Sistematizēt un veicināt amatieru riteņbraukšanas sporta attīstību Latvijā.
2. Izveidot amatieru ranga tabulu, kurā būtu iekļauti licencētie amatieru sportisti, kas startē Latvijas sacensībās.
3. Veicināt kopējo licencēto sportistu skaitu.

Amatieru licences ieguvumi:
1. Iespēja tikt iekļautam Latvijas amatieru rangā, sacenšoties ar saviem draugiem, darba kolēģiem un citiem aktīvās atpūtas piekritējiem.
2. Iespēja kļūt par licencētu riteņbraucēju, saņemot oficiālu dokumentu.
3. Iespēja startēt Latvijas vadošo MTB un šosejas sporta braucienos.
4. Atlaides virknē Latvijas velo veikalu. (Par to paziņosim pēc visu velo veikalu apzināšanas)
5. Automātiski ar licenci iespēja saņemt apdrošināšanu (Ergo ekonomisko modeli)

Amatieru licences ierobežojumi:
Aizliegums startēt Latvijas čempionātos riteņbraukšanā elites grupā.

Neviens no ieguvumiem man kā amatierim neliekas saistošs, lai es iegādātos licenci.
Un nevajag biedēt tautiešus, ka pēkšņi SEB tautā nevarēs braukt bez licences.
Vai tiešām tik nevarīgi cilvēki strādā LRF , ka nespēj izstrādāt sakarīgu licencēšanas konceptu, to pareizi pasniegts?
Cilvēki, kuri ikdienā piedalās dažādās sacensības, neko nesaprot no tās licencēšanas un neredz jēgu to iegādāties un nesaprot, kādu iegādāties Masters vai amatieru un vai iegādāties vispār.
Un kā lai pēc tā vērtē LRF darbu?
Manuprāt licencēm jābūt visiem, kuri grib piedalīties sacensības.
To iegādei jābūt ļoti vienkāršai, tik pat cik pieteikties sacensībām.
Cenai jābūt demokrātiskai.
Un jābūt arī skaidram, kur LRF plāno izlietot no amatieru licencēm iegūto naudu. Piemēram, ja ranga līderi grib braukt uz čempionātu, tad viņš saņem LRF atbalstu utt.
Ja visi braucēji būtu rangā, tad arī būtu jēga no tāda ranga, bet pie nosacījuma, ka to atjaunotu regulāri pēc katrām sacensībām, ne vienreiz decembrī.

Bet tajā visā vislielākā neskaidrība, ja braucu gan tautu/īso , gan garo MTB gan īsās, gan garās šosejas, gan Master LV čempi, kas tad man būtu jāpērk????

Avatar

By KasparsS 05.02.2015 09:31:51

Member+ · 2,280 comments

adix, precīzi! Gribēju rakstīt līdzīgu viedokli.
ja grib braukt sacensībās, atbalstu, ka jāpērk visiem licences.
bet esošais piedāvājums ir nekonstruktīvs.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By Reinis 05.02.2015 09:53:00

Member+ · 586 comments

Vai LRF varētu lūdzu sniegt konkrētu atbildi uz sekojošiem jautājumiem, lai kliedētu šaubas:

- kāda licence nepieciešama SEB sporta klases komandas dalībniekiem, ja visi dalībnieki ir senioru vecuma grupā?

- kāda licence nepieciešama, lai startētu Latvijas čempionātā XCO senioru grupā?

- kuros gadījumos ir nepieciešama Masters un kuros amatieru licence, kāda ir ašķirība.

Last edited by Reinis (05.02.2015 09:54:35)


Burusports Ridley Team

Avatar

By Garinhais 05.02.2015 10:15:45

Member · 59 comments

Interesanti smile, bet pagaidām neredzu jēgu šai licencei.
1. punkts - amatieru rangs? Pastulbi izklausās, pagaidām pietiek ar SEB vai Vivus... kopējo tabulu
2. punkts - Ok, papīrītis noteikti smuks, bet tas arī viss
3. punkts - Vai bez licences nebūs iespēja startēt?
4. punkts - Domāju, ka katram no mums ir jau atlaides velo bodēs
5. punkts - OK, iespējams, ka apdrošināšana ir ok, bet man domāt, ka lielākā daļa braucēju ir jau paši apdrošinājušies.
Man ir personiska pieredze, gan citā federācijā LAF, kur bija gan licence un t.t.. Lai tiktu pie autosportista licences, bija jākļūst par federācijas biedru. OK nauda papildus, bet ir iespēja piedalīties federācijas darbā, pilnsapulces un t.t.. Tātad reāli iespaidot federācijas, sastāvu, darbu...
Iegādājoties (sezonas) licenci (ir jāpārzin sporta kodeks, maziņš eksāmens), iegūstu iespēju piedalīties sacensībās, krāt punktus LRČ kopējā ieskaitē un tikt pie sporta klases, sporta meistara nosaukuma..., vēl iegūstu fīču, ka piedaloties sacensībās, kurām ir federācijas saskaņojums es zinu, ka pakalpojums būs kaut kādā līmenī, pareizie tiesneši, pareizais marķējums, drošības plāns un daudz kas vēl. Ir arī vienreizējās licences, bet tad nav kopvērtējums (rangs), un organizators ir pārliecināts, ka pārzinu sporta kodeksu. Jā, ir aizliegts piedalīties sētas gonkās (nav saskaņotas ar federāciju).
Man nav pilnīgi skaidrs, kā šeit varētu veidoties rangs, kādi ir nosacījumi? Kā varētu salīdzināt SEB ar pārējiem pasākumiem? Man vienīgais sakarīgais risinājums būtu izmantot sportista vidējo ātrumu. Arī autosportā tas tiek izmantots lai veidotu starta sarakstu (ar dažiem izņēmumiem)!Varbūt varētu arī atrisināt starta koridoru problēmu izejot no vid. ātruma? Piemēram: Sportists X un Y startē 1.posmā, X uzvar un Y paliek 1000 vietā. 2.posmā X nestartē bet Y atkal paliek 1000 vietā. Uz 3.posmu abiem ir vienāds punktu skaits un sportistam X jāstartē no tā koridora kur ir Y (ja pareizi esmu sapratis koridoru sistēmu). Tas tak ir galīgi garām! Piedāvāju skatīt vidējos ātrumus, un tad veidot starta koridorus un arī kaut kādus rangus. Jo ir skaidrs, ka X ir spēcīgāka ciska, nekā Y. Cerams sakarīgi uzrakstīju smile


www.4rati.lv
Nu tie 4 riteņi arī mīļi...