Gaiss izplūst no Manitou aizmugures amortizatora
Tāda lieta - Manitou gaisa amortizatoram nāk lēnītēm laukā gaiss gar to vietu, kur ventilis ieskrūvēts amortizatora korpusā. (pārbaudīju ar ziepju burbuļiem). Ieskrūvēju ventīli pēc iespējas ciešāk - tik un tā spiežas laukā gaiss.
Izskrūvēju ventīli - vītne it kā vesela un bez gružiem, bet pamanīju, ka tur tāds gumijas gredzens/blīve ir bojāta.
Laikam šajā gadījumā vienīgais pareizais jautājums ir "kur Rīgā var nopirkt Manitou ventiļus?"?
By aidja 15.04.2008 11:19:22
Member · 45 commentscik man zināms NEKUR..., kad meklēju visi ieteica meklēt virpotāju.
By Skotu amerikānis 15.04.2008 11:24:28
Member+ · 662 commentsPirmais, ko pamēģināju, bija iesmērēt vītni ar pabiezu smēri ar cerību, ka tā kalpos par blīvi, bet nekā...
Vēl iedomājos, ka varētu plānu polietilēna maisiņu ieskrūvēt vītnē, bet bail, ka neizdošanās gadījumā plēves paliekas tikai piedrazos īekšējo vītni pašā amortizatora korpusā.
By trops 15.04.2008 12:41:32
Member · 546 commentsVar mēģināt skrūvju līmi(threadlok),pēc savas pieredzes,ne ar ventīļiem,jāievēro norādītais sacietēšanas laiks.
Last edited by trops (15.04.2008 12:42:05)
Puisis no laukiem
By airavs 15.04.2008 13:00:36
Member · 1,643 commentsvaru aizlienēt skrūvju līmi (CRC)
By Gipo 15.04.2008 13:58:01
Member · 1 commentsVarbūt ir vērts pamēģināt ar santehniķu izolācijas lentu.
By LOOK 15.04.2008 14:59:27
Member# · 2,702 commentsIr jāsalabo oriģinālā blīvēšana, visa veida līmes vītnē ar laiku sāk plaisāt un problēma parādīsies atkal.
p.s. ar labiem epo sveķiem arī var līdzēt.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Reinis 16.04.2008 11:31:38
Member+ · 586 commentsIr jāsalabo oriģinālā blīvēšana, visa veida līmes vītnē ar laiku sāk plaisāt un problēma parādīsies atkal.
p.s. ar labiem epo sveķiem arī var līdzēt.
par EPO sveķiem- LABĀK NE. LOOK kā ar motoru sportu nedaudz kādreiz saistītam cilvēkam varētu patikt
šis anekdotiskais gadījums no 70-gadiem, kad Latvijas PSR plaši pieejami parādijās epoksīda sveķi:
remontatslēdznieku cehs vienā rūpnīcā. Viens šloseris aizgājis pusdienas pārtraukumā, bet uz sava darba galda "par laimi" atstājis
savas personīgās motorlaivas motora cilindru- svaigi izslīpētu, un remontizmēra virzulis arī tur pat.
Pie blakus galda, ar smalku humora izjūtu apveltīti, džeki ķimerējās/esperimentē ar jauniegūtajiem epoksīda sveķiem- apmēram
skaidrs kā notikumi attīstijās tālāk....:) Beidzās viss ar pilībā izdemulētu komplektu- virzulis/cilindrs:)
Sorry par SPAM, vienkārši EPO tāda leģendāra lieta:)
Burusports Ridley Team
By fubar 16.04.2008 13:00:02
Member · 1,811 commentspiedod, ka neatbildēju personiski, tad nu šeit:
skatoties cik ļoti tā blīve ir bojāta, ja ļoti, tad nekā- meklē līdzīgu. var provēt ar vāju hermētiķi ielīmēt blīvi iekšā, cerībā, ka hermētiķis aizpildīs bojājumus gredzenā. pašu vītni un ligzdu neattauko, lai var atskrūvēt vaļā.
ja bojājums mazs, ar balto teflona lenti var tīri veiksmīgi satīt tā, ka gaisu garām nelaiž. plus vēl zilo vītnes fiksatoru uz vītnes, kas kalpos kā papildus blīvējošs elements. cik sapratu, tev vēl arī skrūvējas tā padarīšana vaļā- tad nu to arī atrisināsi.
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By LOOK 16.04.2008 13:05:23
Member# · 2,702 commentsPar tā laika tehnoloģijām nav runa. Patreiz veikalos ir pieejami ļoti plastiski sveķi (piem. Bison), ar tiem rezultāts būtu apmierinošs. Mans ieteikums nav salīmēt neizjaucamu mezglu, bet tieši otrādi, ar sveķiem izveidot platformiņu (tā teikt, lai blīvei ir kur piespiesties).
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Skotu amerikānis 16.04.2008 14:08:54
Member+ · 662 commentsPaldies par daudzajiem padomiem!
Nevaru gan iepriecināt lasītājus ar interesantiem "Makgaivera risinājumiem".
Problēma atrisinājās pati no sevis - rūpīgi un maksimāli cieši ieskrūvēju ventili vēlreiz. Rezultātā laikam bojātā blīve tomēr tika vienmērīgi piespiesta, un gaiss vairs laukā nenāk (varbūt ļoooti lēni).
Last edited by Skotu amerikānis (12.06.2008 21:21:13)
By Skotu amerikānis 15.04.2008 11:12:19
Member+ · 662 comments