Spiediens riepās :)

Avatar

By SEZA 22.04.2014 09:51:11

Member · 118 comments

Sveiki, gan jau ir apspriests, bet vairāk dzirdēts par bezkameru. Mans jautājums būs par kamerniecēm. Aizmugures ratā 2 atmosf. priekšā 1.8 pašam liekas ok. ripo itkā labi, dzīvsvars uz 87-88kg. Kā būs uz sauso SEB gonku!


Seza

Avatar

By Sram 22.04.2014 10:11:31

Member · 1,188 comments

Pumpē 3 abaas un miers wink

Avatar

By KasparsS 22.04.2014 11:33:21

Member+ · 2,280 comments

Sram, vai tad tas nav atkarīgs no nobrauktajiem kilometriem?


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By gaga 22.04.2014 12:00:33

Member+ · 2,160 comments

vai tad spiedienam riepās ir nozīme brīdī kad stum velo? yikes

Avatar

By Eduards 22.04.2014 12:05:53

Member# · 2,686 comments

Diemžēl patiesību šajā tēmā tu neuzzināsi smile spiediens riepās ir xc foruma lielākā joku un ironijas tēma.

Avatar

By Ansis 22.04.2014 13:44:00

Member++ · 3,681 comments
Eduards wrote

spiediens riepās ir xc foruma lielākā joku un ironijas tēma.

Jā, pirms dažiem gadiem viena sieviešu elites braucēja izpelnījās teju Cicerona balvu, jo viņas spēkos bija šo tehniski svarīgo jautājumu par tādu pārvērst.

Avatar

By SEZA 22.04.2014 14:36:14

Member · 118 comments

Nu skaidrs ka jāeksperimentē pašam vien būs smile pat nopietnos forumos bez ironijas nevar smile
to gaga:  neredzu nevienu vietu kur Cēsis - Valmiera būtu jāstumj, ja nu korķis :0 kaut pie stūmējiem sevi neuzskatu, ja ir pieredze padalies smile
Mani māca šaubas par to, ka pagriezienos priekšējam ratam pie 1.8 riepa diezgan "bīdās" uz sānu, ja tā varētu teikt.
Dakša ir mīkstā, bet var regulēt mīkstumu. Cietāk it kā negribētos, jo kā te minēja forumā, labāk iet pa pļavām un mīkstāku zemi!!!


Seza

Avatar

By vitamiins_xc 22.04.2014 15:06:12

Member+ · 2,832 comments

jāstumj bez spiediena, 8gr vieglāk


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By martinsb 22.04.2014 15:10:20

Member+ · 964 comments

bet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25,  svars 82kg. Kāds spiediens??

Avatar

By Brakkis 22.04.2014 15:12:22

Member+ · 958 comments

Vēl jau svarīgi, cik platas riepas. 2.25 varbūt i varētu (man gan liekas mazs), bet šaurākām ieteiktu tēmēt tuvāk 3/2.5.


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By Brakkis 22.04.2014 15:14:27

Member+ · 958 comments
martinsb wrote

bet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25,  svars 82kg. Kāds spiediens??

Es brauktu (bet nebraukšu) ar 2.5priekšā/3aizmugurē. Man svars 107. tā ka tev 2.3/2.6 būtu vidēji cietas pēc manas cietības skalas.
P.s. Ar 2.5/3 es braucu visur. smile

Last edited by Brakkis (22.04.2014 15:15:26)


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By martinsb 22.04.2014 15:27:29

Member+ · 964 comments
Brakkis wrote
martinsb wrote

bet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25,  svars 82kg. Kāds spiediens??

Es brauktu (bet nebraukšu) ar 2.5priekšā/3aizmugurē. Man svars 107. tā ka tev 2.3/2.6 būtu vidēji cietas pēc manas cietības skalas.
P.s. Ar 2.5/3 es braucu visur. smile

tad jau es braucu ar pareizo spiedienu, abās aptuveni 2,5. Ja dubļaināka un mīkstāka trase, tad spiedienu jāpalaiž mazāku ja??

Avatar

By Sram 22.04.2014 15:45:38

Member · 1,188 comments
martinsb wrote

bet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25,  svars 82kg. Kāds spiediens??

Es aizpagajuso gad ar tadam riepam un 72 kg pumpeeju 3.2 atm. Gaaja labi =]

Avatar

By Krauklis 22.04.2014 16:04:59

Member · 37 comments

Tikko pārkapu no RapidRob 2,25 (man patika 2,8-3,0Bar) uz FuriousFred 2,0 (šim izmēram 3,0 ir pa maz, pat vizuali šķiet tā švaki, zem profilts, bails ka nesit cauri), 4,0 ir kā laikā. Tai pašā laikā RR pie 4.0bar ''grabēdams gāja''.
Izmēģināts izgājušajās brīvdienās Tukumā, emsu starā par FF.
dzīv-svars 90kg

Avatar

By Brakkis 22.04.2014 16:34:14

Member+ · 958 comments
martinsb wrote
Brakkis wrote
martinsb wrote

bet ja nopietni, SEB Cēsis- Valmiera tautas klase, Shwalbe FF- 26x2,25,  svars 82kg. Kāds spiediens??

Es brauktu (bet nebraukšu) ar 2.5priekšā/3aizmugurē. Man svars 107. tā ka tev 2.3/2.6 būtu vidēji cietas pēc manas cietības skalas.
P.s. Ar 2.5/3 es braucu visur. smile

tad jau es braucu ar pareizo spiedienu, abās aptuveni 2,5. Ja dubļaināka un mīkstāka trase, tad spiedienu jāpalaiž mazāku ja??

Jā.


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By KKTK 22.04.2014 16:42:41

Member+ · 2,298 comments

Cēsis-Valmiera? Šosejā tak pumpē vismaz 6 atmosfēras big_smile

Avatar

By ginca23 22.04.2014 18:29:04

Member+ · 3,154 comments

Ko tur ņemties ar gaisu, uzreiz slāpekli. Pats braucu ar slāpekli, vot tā ir štelle smile

Last edited by ginca23 (22.04.2014 18:30:15)


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By 436 22.04.2014 20:38:21

Member · 822 comments
ginca23 wrote

Ko tur ņemties ar gaisu, uzreiz slāpekli. Pats braucu ar slāpekli, vot tā ir štelle smile

kāds no tā ieguvums ja gaisā ap teju 80% ir slāpeklis?

Avatar

By Trax 22.04.2014 21:01:34

Member · 318 comments

Lai pavisam sajauktu galvu, te ir raksts:

1362462303468-1fonn4gfwaqe1-500-70.jpg

Avatar

By ImantsR 22.04.2014 21:18:00

Member · 163 comments

bliez iekšā maksimālo pieļaujamo plus viena atmosfēra! cietāka riepa ātrāk ripo, nelielo diskomfortu uz saknēm un grants aizstās finišā izcīnītā vieta uz podiuma wink kas neriskē tas nedzer big_smile

Avatar

By keineliebe 22.04.2014 21:33:15

Member+ · 179 comments

šinī linkā aptuveni 1h:1min komentārs par riepu spiedieniem, protams tehniskas trases, bet tomēr http://live.redbull.tv/events/346/uci-m … rg-xco-men


Hydra Epic III,V

Avatar

By antikurjers 22.04.2014 21:54:56

restricted · 550 comments

Priekšā 1.8 pakaļā 2.5. Cietais MTB 29er. Racing Ralph EVO 2.2. Man neprasās cietāku. Priekšā amortizējās smuki. + ātrums uz asfalta ar pieklājiegs. Pārsist nav sanācis. ~77kg


Personīgie uzskati, tāpat kā kauli. Katram savi.

Avatar

By Ansis 22.04.2014 23:16:53

Member++ · 3,681 comments

Par tīra slāpekļa pildīšanu riepās - es savulaik runājos ar vienu ķīmijas institūta zinātnisko pētnieku. Viņa galvenais secinājums bija tāds, ka tīrā slāpekļa reklamētāji noteikti paši nezin, ap ko patiesībā lieta grozās.
Pareizi, ka gaisā ir 78% slāpekļa. Bez tam, skābeklis periodiskajā tabulā ir nākošais elements, septiņu protonu un neitronu vietā ir pa astoņiem. Starp blakus elementiem ideālas gāzes aproksimācija strādā līdz vairāk kā 10 atm, tātad tur nekāda jūtama fizikālo īpašību atšķirība nebūs. Atšķirība ir pavisam citā lietā, proti, skābeklis ir nepieciešamas dzīvajiem radījumiem, t.sk. baktērijām. Un par materiālu un tehnisko izstrādājumu kalpošanas mūža saīsināšanos baktēriju dēļ netiek atklāti runāts; ražotājiem tā ir pārāk riskanta tēma - vienkāršoti sakot, kurš pirmais par to sāks runāt, tā ražojumus vairs nepirks, jo citi ražotāji pateiks, ka viņiem tāda problēma nav:) Pēdējos desmit gados ir parādījusies pietiekami ticama informācija, ka orbitālā stacija Mir uz vecumu visvairāk cieta no baktēriju savairošanās.
Pastāv versija, ka riepā korda diegos dzīvo baktērijas, kas barojas no gumijas naftas radikāļiem. Ja riepu piepilda ar tīru slāpekli, baktērijas noslāpst, un tas paildzina riepas mūžu. Šo pēdējo faktu reklamētāji interpretē, kā viņiem izdevīgāk, piepinot klāt arī labākas rites īpašības.

Avatar

By kalns_rsi 22.04.2014 23:17:17

Member · 521 comments

Priekšā 2,1 (1,8-2,5) aizmugurē 2,3 (1,8-2,8); dzīvsvars 95-96kg; Continetal Race King 2,2x26 Patiesību būs grūti atrast, tas pašam jāpaeksperimentē, bet pēc teorijas mīkstāks segums - mazāks spiediens, cietāks segums lielāks spiediens, tādejādi tiek panākta mazāka pretestība.

Avatar

By Kalvis99 22.04.2014 23:25:55

Member · 1,831 comments
Ansis wrote

Par tīra slāpekļa pildīšanu riepās - es savulaik runājos ar vienu ķīmijas institūta zinātnisko pētnieku. Viņa galvenais secinājums bija tāds, ka tīrā slāpekļa reklamētāji noteikti paši nezin, ap ko patiesībā lieta grozās.
Pareizi, ka gaisā ir 78% slāpekļa. Bez tam, skābeklis periodiskajā tabulā ir nākošais elements, septiņu protonu un neitronu vietā ir pa astoņiem. Starp blakus elementiem ideālas gāzes aproksimācija strādā līdz vairāk kā 10 atm, tātad tur nekāda jūtama fizikālo īpašību atšķirība nebūs. Atšķirība ir pavisam citā lietā, proti, skābeklis ir nepieciešamas dzīvajiem radījumiem, t.sk. baktērijām. Un par materiālu un tehnisko izstrādājumu kalpošanas mūža saīsināšanos baktēriju dēļ netiek atklāti runāts; ražotājiem tā ir pārāk riskanta tēma - vienkāršoti sakot, kurš pirmais par to sāks runāt, tā ražojumus vairs nepirks, jo citi ražotāji pateiks, ka viņiem tāda problēma nav:) Pēdējos desmit gados ir parādījusies pietiekami ticama informācija, ka orbitālā stacija Mir uz vecumu visvairāk cieta no baktēriju savairošanās.
Pastāv versija, ka riepā korda diegos dzīvo baktērijas, kas barojas no gumijas naftas radikāļiem. Ja riepu piepilda ar tīru slāpekli, baktērijas noslāpst, un tas paildzina riepas mūžu. Šo pēdējo faktu reklamētāji interpretē, kā viņiem izdevīgāk, piepinot klāt arī labākas rites īpašības.

Kā ķīmiķis domāju, ka N2 noder limašīnām, kur to riepās nedrīkstētu sasalt gaisa mitrums augstumā, vai
riepās,kur ir metāla kordas, lai nebūtu korozija. Par spiediena zudumu N2 vs O2 :
http://www.getnitrogen.org/pdf/graham.pdf
Kad varēju tad braucu ar 2 bar FF 26x2,40


Spārīte->Panther->Rock Machine->Giant->Cannondale F-Si Carbon->Scalpel?

Avatar

By antikurjers 23.04.2014 00:01:29

restricted · 550 comments
kalns_rsi wrote

Priekšā 2,1 (1,8-2,5) aizmugurē 2,3 (1,8-2,8); dzīvsvars 95-96kg; Continetal Race King 2,2x26 Patiesību būs grūti atrast, tas pašam jāpaeksperimentē, bet pēc teorijas mīkstāks segums - mazāks spiediens, cietāks segums lielāks spiediens, tādejādi tiek panākta mazāka pretestība.

Tev nav taisnība!  Un Continental Race King totāls sūds(auto riepas labas bet velo galīgi garām. Smagas neizturīgas). Maini pret Schwalbi/MAX/etc.
Tepat forumā bija karsta apspriede, kur tika apgāzts maldīgais apgalvojums, par spiediena attiecību pret cietumu. Un veicot testus uz sevis, atlika vien piekrist.


Personīgie uzskati, tāpat kā kauli. Katram savi.

Avatar

By kalns_rsi 23.04.2014 00:33:17

Member · 521 comments
antikurjers wrote
kalns_rsi wrote

Priekšā 2,1 (1,8-2,5) aizmugurē 2,3 (1,8-2,8); dzīvsvars 95-96kg; Continetal Race King 2,2x26 Patiesību būs grūti atrast, tas pašam jāpaeksperimentē, bet pēc teorijas mīkstāks segums - mazāks spiediens, cietāks segums lielāks spiediens, tādejādi tiek panākta mazāka pretestība.

Tev nav taisnība!  Un Continental Race King totāls sūds(auto riepas labas bet velo galīgi garām. Smagas neizturīgas). Maini pret Schwalbi/MAX/etc.
Tepat forumā bija karsta apspriede, kur tika apgāzts maldīgais apgalvojums, par spiediena attiecību pret cietumu. Un veicot testus uz sevis, atlika vien piekrist.

Cietam un līdzenam segumama, tā būtu precīzāk un ,protams, visam ir savas galējības un nianses, kā arī ir spiediena apgabals kurā ir paredzēts riepai "strādāt", taču ar mīkstu riepu pa asfaltu nepabrauksi un ar cietu pa smiltīm ne tik.

Es braucu ar contineta Race King, nesūdzos, nevarētu tiekt, ka neizturīgas un drausmīgas, taču nav arī baisās pieredzes ar citām. Neuzskatu arī, ka vidusmēra braucējam ir "liela" starpība starp Race King, vai Schwalbes FF vai RR vai citām MTB riepām, kā arī 50g riepas. Tur daudz lielāka nozīme ir treniņos iegūldītajam darbam.