Sram x9 Type 2 ar garo kāju.
cik lasu aprakstus, tad problēmām nevajadzētu būt. cita lieta, ka daudzi sūdzās par ātro "nolietošanos" un slikto slēgšanos.
Tikai izsaku savu privāto viedokli
By vitamiins_xc 12.12.2013 17:45:00
Member+ · 2,832 commentslielajam zobratam pamaz spec. izfrēzētas vietas - tikai 3, iepretī sram xx1 7 vietām, kur ķēdei ieķerties. Reāli tas nozīmē, ka ratam jātaisa 1/3 apgrieziens lai ķēde veiksmīgi uzlektu uz zobrata
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By shim65 12.12.2013 17:55:26
Member · 288 commentsMTBR.com lasīju, wolftooth februāri laidīs arā savu 42T cassette cog http://forums.mtbr.com/drivetrain-shift … 12-19.html Izskatās, ka 6 ķēdes uzkāpšanas frēzejumi.
Last edited by shim65 (12.12.2013 17:56:19)
Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu
By Corratec 12.12.2013 19:01:33
Member · 911 comments1 x 8 labāks
By Spriidiitis 12.12.2013 23:42:03
Member · 68 commentsPar iespējamām slēgšanās problēmām es arī esmu lasījis, un tāpēc gribās uzmest acis un paskatīties, kā tad īsti ir dzīvē
Un tikai 3 izfrēzējumi varētu būt mazliet par maz priekš 40T. Kaut gan XT kasetei 36T zobratam ir 4 izfrēzējumi (ja pareizi saskaitīju) un slēdzas ļoti labi.
Varbūt kādam foruma biedram ir General Lee adapteris?
Last edited by Spriidiitis (12.12.2013 23:42:31)
By LOOK 14.12.2013 15:43:23
Member# · 2,702 comments
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By digitex 14.12.2013 17:17:56
Member · 41 commentsnormali sledzas lee adapters
By guncha56 14.12.2013 17:33:12
Member · 220 commentsTur jau tā lieta, ka tikai normāli
By LOOK 14.12.2013 17:55:56
Member# · 2,702 commentsPriekšā jāliek Ogival.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By cenubit 08.01.2014 21:59:34
Member · 613 commentsNesteidzīgā ritmā beidzot iepirku zobratu 36, paprovēju pie vietējiem tirgotājiem sameklēt kādu ķēdes mierinātāju pa pieticīgu cenu, un konstatēju, ka lētākais ko sastapu bija pa 120 EU un tas pats kaut kāds liels likās. Moš padalieties ar kādu URL uz mierinātāju,pa samērīgām naudiņām. Vai pasakiet kā dotā detaļa pareizi saucās angliski.
Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;
By Hydrus 08.01.2014 22:05:31
Member · 109 commentschain guide
By woodz 08.01.2014 22:59:11
Member · 567 commentschainguide ... gandrā vaitad mrp nebij?
You look funny
By weber 09.01.2014 09:23:19
Member · 15 commentsnespeju saprast, kam tads ovals zobrats ir vajadzigs?
By mpb 09.01.2014 09:27:29
Member · 892 commentsnespeju saprast, kam tads ovals zobrats ir vajadzigs?
lai kalnos varētu uzbraukt, taču taisnēs saglabāt lielāku ātrumu.
ideja sekojoša - priekšā Tu uzliec 34t zobratu. ar to vari taisnēs turēt, teiksim 36 km/h (cad. 90) un vari uzbraukt visos kalnos. ar 38t priekšā Tu taisnēs vari turēt 42 km/h (cad 90), taču nevari uzbraukt visos kalnos. uzliec ovālo 38t un turi 42 km/h taisnē un uzbrauc visos kalnos!
Tikai izsaku savu privāto viedokli
By weber 09.01.2014 09:33:27
Member · 15 commentsvins darboja tjipa daleji ka 34t un daleji ka 38t?
By mpb 09.01.2014 09:34:26
Member · 892 commentsvins darboja tjipa daleji ka 34t un daleji ka 38t?
idejiski jā tikai nevis daļēji, bet pilnīgi.
Tikai izsaku savu privāto viedokli
By weber 09.01.2014 09:50:03
Member · 15 commentsapmeram skaidrs, paldies par skaidrojumu
By vitamiins_xc 09.01.2014 09:54:43
Member+ · 2,832 commentsmuļķības, gear factor/attiecība paliek nemainīgs - viena apgrieziena ietvaros konstants zobu skaits priekšā, un kalnos mīsies ar to pašu 38t, nevis vidējo 36t, jo 34t tipa domāts vieglākai dead-spot pārvarēšanai, bet pats pīķis max. slodzes punktā būs krietni lielāks
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By mpb 09.01.2014 10:07:38
Member · 892 commentsmuļķības, gear factor/attiecība paliek nemainīgs - viena apgrieziena ietvaros konstants zobu skaits priekšā, un kalnos mīsies ar to pašu 38t, nevis vidējo 36t, jo 34t tipa domāts vieglākai dead-spot pārvarēšanai, bet pats pīķis max. slodzes punktā būs krietni lielāks
Tu gribi teikt, ka dead-spot nebūs vieglāk pārvarams 38t ovālajam nekā 38t parastajam?
Tikai izsaku savu privāto viedokli
By vitamiins_xc 09.01.2014 10:21:23
Member+ · 2,832 commentsovālajam 38t ir labi ja 4 zobi. visi pārējie <= 36t, kas nozīmē vai nu jāgriež pilns aplis ar nenormāliem apgriezieniem vai pīka punktā ar 1kW katru reizi spiest.
tak palasi normālus review - ovālajam lielākoties nekādas jēgas, ja vien tas nav arī uz visiem treniņu ričukiem un attiecīgi trenēta ciska ilgus gadus.
Fiziku neapmānīsi, var tikai uztrenēt efektīvāku pedalēšanas tehniku (vienmēr strādāt ar abām kājām)
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By mpb 09.01.2014 10:31:43
Member · 892 commentsovālajam 38t ir labi ja 4 zobi. visi pārējie <= 36t, kas nozīmē vai nu jāgriež pilns aplis ar nenormāliem apgriezieniem vai pīka punktā ar 1kW katru reizi spiest.
tak palasi normālus review - ovālajam lielākoties nekādas jēgas, ja vien tas nav arī uz visiem treniņu ričukiem un attiecīgi trenēta ciska ilgus gadus.
Fiziku neapmānīsi, var tikai uztrenēt efektīvāku pedalēšanas tehniku (vienmēr strādāt ar abām kājām)
tad iemesls, kāpēc tie šobrīd masveidā tiek ražoti, īpaši 1x10 versijā, ir vienkārši pelnīšana uz cilvēku nezināšanas rēķina?
jebkurā gadījumā vēlos pamēģināt ovālo brīnumu.
Tikai izsaku savu privāto viedokli
By Laimigais 09.01.2014 10:47:12
Local.Shop · 3,167 commentsVitamīn, visu cieņu, bet nevaru Tev piekrist.
Ar ovālo zobratu kaujas apstākļos esmu nobraucis apm. 6 gonkas + Hānju.
Kā jau iepriekš kaut kur te rakstīju, līdzenumā atšķirība nav izjūtama, taču stāvā kapumā jauda (Nm) ir labi jūtama.
Protams, tās ir tikai izjūtas, jo ar Nm-metru neesmu mērījis.
Last edited by Laimigais (09.01.2014 10:47:42)
Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi
26 ... 689 ... 689
By Vaskis 09.01.2014 10:51:58
Member · 2,612 commentsTātad, ja nevaru saprast vai prātīgi pāriet uz 36, tad teorētiski uzliekot ovālo 36, pāreju izjutīšu mazāk sāpīgi. ovālais 36x11-36. izklausās interesanti, pēdējais laiks nokomplektēt, tūlīt tač pavasaris:)
Laimīgais, raksti jauda jūtama stāvos, tas ir kājās vai sēdus???
Last edited by Vaskis (09.01.2014 10:52:49)
By vitamiins_xc 09.01.2014 11:05:11
Member+ · 2,832 commentsEs taču uzrakstīju, atkarīgs no ciskas - ja ciska resna un spēcīga (arī trenējās ar ovālo gadiem), ovālais būs vietā.
Ir taču leģendārā muskuļu bilde - trenē visus muskuļus un nevajadzēs čakarēties. tas ko izdara ovālais - likvidē E/F/D muskuļu darbu. Apļa "darbs A" ir the-same, bet kā zināms A = jauda * laiks. Attiecīgi, ja esi svaru zālē cilājis tikai stieni vertikāli, tas nostrādās.
Last edited by vitamiins_xc (09.01.2014 11:13:40)
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By cenubit 09.01.2014 11:21:08
Member · 613 commentsNez kā tādam ovālajam zobratam notiek ķēdes mierināšana?
Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;
By mpb 09.01.2014 11:23:35
Member · 892 commentsNez kā tādam ovālajam zobratam notiek ķēdes mierināšana?
kas ir jāmierina xx1 tipa zobratam?
Tikai izsaku savu privāto viedokli
By Eduards 09.01.2014 11:40:18
Member# · 2,686 commentsStarp citu, tā bilde par muskuļiem, lai arī pilns internets, nav vairs pareiza. Muskuļi nedarbojas katrs pa vienam, veicot savu gabaliņu darba savā leņkī, bet gan kā viss komplekss. Piemēram, E ir noslogots praktiski visā aplī, un necik nepiedalās pie pedāļa vilkšanas augšup, jo pedālis netiek griezts ar tiem muskuļiem, kas saliec celi.
By mpb 12.12.2013 17:36:00
Member · 892 comments