1x10 sistēma

Avatar

By mpb 12.12.2013 17:36:00

Member · 892 comments
Spriidiitis wrote

Sram x9 Type 2 ar garo kāju.

cik lasu aprakstus, tad problēmām nevajadzētu būt. cita lieta, ka daudzi sūdzās par ātro "nolietošanos" un slikto slēgšanos.


Tikai izsaku savu privāto viedokli

Avatar

By vitamiins_xc 12.12.2013 17:45:00

Member+ · 2,832 comments

lielajam zobratam pamaz spec. izfrēzētas vietas - tikai 3, iepretī sram xx1 7 vietām, kur ķēdei ieķerties. Reāli tas nozīmē, ka ratam jātaisa 1/3 apgrieziens lai ķēde veiksmīgi uzlektu uz zobrata


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By shim65 12.12.2013 17:55:26

Member · 288 comments

MTBR.com lasīju, wolftooth februāri laidīs arā savu 42T cassette cog smile http://forums.mtbr.com/drivetrain-shift … 12-19.html Izskatās, ka 6 ķēdes uzkāpšanas frēzejumi.

Last edited by shim65 (12.12.2013 17:56:19)


Still riding #26er/#Front Derailleur/#Alu

Avatar

By Corratec 12.12.2013 19:01:33

Member · 911 comments

1 x 8 labāks big_smile

Avatar

By Spriidiitis 12.12.2013 23:42:03

Member · 68 comments

Par iespējamām slēgšanās problēmām es arī esmu lasījis, un tāpēc gribās uzmest acis un paskatīties, kā tad īsti ir dzīvē smile
Un tikai 3 izfrēzējumi varētu būt mazliet par maz priekš 40T. Kaut gan XT kasetei 36T zobratam ir 4 izfrēzējumi (ja pareizi saskaitīju) un slēdzas ļoti labi.
Varbūt kādam foruma biedram ir General Lee adapteris?

Last edited by Spriidiitis (12.12.2013 23:42:31)

Avatar

By LOOK 14.12.2013 15:43:23

Member# · 2,702 comments

558630_10151722056320754_954772601_n.jpg


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By digitex 14.12.2013 17:17:56

Member · 41 comments

normali sledzas lee adapters

Avatar

By guncha56 14.12.2013 17:33:12

Member · 220 comments

Tur jau tā lieta, ka tikai normāli smile

Avatar

By LOOK 14.12.2013 17:55:56

Member# · 2,702 comments

Priekšā jāliek Ogival.
ogiv_xx1_34t.jpg


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By cenubit 08.01.2014 21:59:34

Member · 613 comments

Nesteidzīgā ritmā beidzot iepirku zobratu 36, paprovēju pie vietējiem tirgotājiem sameklēt kādu ķēdes mierinātāju pa pieticīgu cenu, un konstatēju, ka lētākais ko sastapu bija pa 120 EU un tas pats kaut kāds liels likās. Moš padalieties ar kādu URL uz mierinātāju,pa samērīgām naudiņām. Vai pasakiet kā dotā detaļa pareizi saucās angliski.


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By Hydrus 08.01.2014 22:05:31

Member · 109 comments

chain guide

Avatar

By woodz 08.01.2014 22:59:11

Member · 567 comments

chainguide ... gandrā vaitad mrp nebij?


You look funny

Avatar

By weber 09.01.2014 09:23:19

Member · 15 comments

nespeju saprast, kam tads ovals zobrats ir vajadzigs?

Avatar

By mpb 09.01.2014 09:27:29

Member · 892 comments
weber wrote

nespeju saprast, kam tads ovals zobrats ir vajadzigs?

lai kalnos varētu uzbraukt, taču taisnēs saglabāt lielāku ātrumu.
ideja sekojoša - priekšā Tu uzliec 34t zobratu. ar to vari taisnēs turēt, teiksim 36 km/h (cad. 90) un vari uzbraukt visos kalnos. ar 38t priekšā Tu taisnēs vari turēt 42 km/h (cad 90), taču nevari uzbraukt visos kalnos. uzliec ovālo 38t un turi 42 km/h taisnē un uzbrauc visos kalnos!


Tikai izsaku savu privāto viedokli

Avatar

By weber 09.01.2014 09:33:27

Member · 15 comments

vins darboja tjipa daleji ka 34t un daleji ka 38t?

Avatar

By mpb 09.01.2014 09:34:26

Member · 892 comments
weber wrote

vins darboja tjipa daleji ka 34t un daleji ka 38t?

idejiski jā wink tikai nevis daļēji, bet pilnīgi.


Tikai izsaku savu privāto viedokli

Avatar

By weber 09.01.2014 09:50:03

Member · 15 comments

apmeram skaidrs, paldies par skaidrojumu

Avatar

By vitamiins_xc 09.01.2014 09:54:43

Member+ · 2,832 comments

muļķības, gear factor/attiecība paliek nemainīgs - viena apgrieziena ietvaros konstants zobu skaits priekšā, un kalnos mīsies ar to pašu 38t, nevis vidējo 36t, jo 34t tipa domāts vieglākai dead-spot pārvarēšanai, bet pats pīķis max. slodzes punktā būs krietni lielāks


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By mpb 09.01.2014 10:07:38

Member · 892 comments
vitamiins_xc wrote

muļķības, gear factor/attiecība paliek nemainīgs - viena apgrieziena ietvaros konstants zobu skaits priekšā, un kalnos mīsies ar to pašu 38t, nevis vidējo 36t, jo 34t tipa domāts vieglākai dead-spot pārvarēšanai, bet pats pīķis max. slodzes punktā būs krietni lielāks

Tu gribi teikt, ka dead-spot nebūs vieglāk pārvarams 38t ovālajam nekā 38t parastajam?


Tikai izsaku savu privāto viedokli

Avatar

By vitamiins_xc 09.01.2014 10:21:23

Member+ · 2,832 comments

ovālajam 38t ir labi ja 4 zobi. visi pārējie <= 36t, kas nozīmē vai nu jāgriež pilns aplis ar nenormāliem apgriezieniem vai pīka punktā ar 1kW katru reizi spiest.
tak palasi normālus review - ovālajam lielākoties nekādas jēgas, ja vien tas nav arī uz visiem treniņu ričukiem un attiecīgi trenēta ciska ilgus gadus.

Fiziku neapmānīsi, var tikai uztrenēt efektīvāku pedalēšanas tehniku (vienmēr strādāt ar abām kājām)


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By mpb 09.01.2014 10:31:43

Member · 892 comments
vitamiins_xc wrote

ovālajam 38t ir labi ja 4 zobi. visi pārējie <= 36t, kas nozīmē vai nu jāgriež pilns aplis ar nenormāliem apgriezieniem vai pīka punktā ar 1kW katru reizi spiest.
tak palasi normālus review - ovālajam lielākoties nekādas jēgas, ja vien tas nav arī uz visiem treniņu ričukiem un attiecīgi trenēta ciska ilgus gadus.
Fiziku neapmānīsi, var tikai uztrenēt efektīvāku pedalēšanas tehniku (vienmēr strādāt ar abām kājām)

tad iemesls, kāpēc tie šobrīd masveidā tiek ražoti, īpaši 1x10 versijā, ir vienkārši pelnīšana uz cilvēku nezināšanas rēķina?
jebkurā gadījumā vēlos pamēģināt ovālo brīnumu.


Tikai izsaku savu privāto viedokli

Avatar

By Laimigais 09.01.2014 10:47:12

Local.Shop · 3,167 comments

Vitamīn, visu cieņu, bet nevaru Tev piekrist.
Ar ovālo zobratu kaujas apstākļos esmu nobraucis apm. 6 gonkas + Hānju.
Kā jau iepriekš kaut kur te rakstīju, līdzenumā atšķirība nav izjūtama, taču stāvā kapumā jauda (Nm) ir labi jūtama.

Protams, tās ir tikai izjūtas, jo ar Nm-metru neesmu mērījis.

Last edited by Laimigais (09.01.2014 10:47:42)


Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi

26 ... 689 ... 689

Avatar

By Vaskis 09.01.2014 10:51:58

Member · 2,612 comments

Tātad, ja nevaru saprast vai prātīgi pāriet uz 36, tad teorētiski uzliekot ovālo 36, pāreju izjutīšu mazāk sāpīgi. ovālais 36x11-36. izklausās interesanti, pēdējais laiks nokomplektēt, tūlīt tač pavasaris:)

Laimīgais, raksti jauda jūtama stāvos, tas ir kājās vai sēdus???

Last edited by Vaskis (09.01.2014 10:52:49)

Avatar

By vitamiins_xc 09.01.2014 11:05:11

Member+ · 2,832 comments

Es taču uzrakstīju, atkarīgs no ciskas - ja ciska resna un spēcīga (arī trenējās ar ovālo gadiem), ovālais būs vietā.

Ir taču leģendārā muskuļu bilde - trenē visus muskuļus un nevajadzēs čakarēties. tas ko izdara ovālais - likvidē E/F/D muskuļu darbu. Apļa "darbs A" ir the-same, bet kā zināms A = jauda * laiks. Attiecīgi, ja esi svaru zālē cilājis tikai stieni vertikāli, tas nostrādās.

GPZZL.gif

Last edited by vitamiins_xc (09.01.2014 11:13:40)


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By cenubit 09.01.2014 11:21:08

Member · 613 comments

Nez kā tādam ovālajam zobratam notiek ķēdes mierināšana?


Vēlos lai šie biedri nekad nekomentē:
kurjers;

Avatar

By mpb 09.01.2014 11:23:35

Member · 892 comments
cenubit wrote

Nez kā tādam ovālajam zobratam notiek ķēdes mierināšana?

kas ir jāmierina xx1 tipa zobratam?


Tikai izsaku savu privāto viedokli

Avatar

By Eduards 09.01.2014 11:40:18

Member# · 2,686 comments

Starp citu, tā bilde par muskuļiem, lai arī pilns internets, nav vairs pareiza. Muskuļi nedarbojas katrs pa vienam, veicot savu gabaliņu darba savā leņkī, bet gan kā viss komplekss. Piemēram, E ir noslogots praktiski visā aplī, un necik nepiedalās pie pedāļa vilkšanas augšup, jo pedālis netiek griezts ar tiem muskuļiem, kas saliec celi.