www.evelostore.lv

Avatar

By kašķis 07.08.2013 12:55:36

Member · 1,210 comments

Gribēju brīdināt ka tam kas redzams šī kantora interneta veiklā un tam kas ir reāli nopērkams nav nekāda sakara! Ne sortimenta ne cenu ziņā.

Avatar

By Muhameds 07.08.2013 13:20:51

Member · 113 comments

Stasti, kas par bēdu? Esmu tur šo to pircis, un ir bijis ok.

Avatar

By DZ 07.08.2013 13:35:43

Member · 3,499 comments

Es ceru, ka Tu saproti, ka tas ir internetveikals un preces uz vietas nestāv? Un tās dažas kas stāv nav par internetveikala cenām?


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By kašķis 07.08.2013 13:43:41

Member · 1,210 comments

Atradu interneta veikalā preci, PAZVANĪJU lai pārliecinātos ka prece ir veikalā. Saņēmu apstiprinājumu ka nākamajā dienā var braukt pakaļ, bet kad ierados pēc preces, tad saņēmu skaidrojumu ka tas modelis vairs nav dabūjams un jaunais jau maksā ievērojami dārgāk, tāpēc prece nav vispār sagādāta. Vislielākā škrobe bar to ka varēja taču atzvanīt un pateikt ka preces nebūs! :(

Avatar

By Muhameds 07.08.2013 13:54:36

Member · 113 comments

Vai izveidoji pasūtījumu un pie reģistrācijas norādīji attiecīgu kontaktinformāciju?

Avatar

By Devil_Inside 07.08.2013 13:55:38

Member · 436 comments

Tāpēc vajag zvanīt pirms braukšanas un prasīt, lai pārliecinās, ka prece tiešām ir uz vietas (varbūt pat pierezervēt). Tāda situācija ir ar lielāko daļu i-veikalu.

Avatar

By kašķis 07.08.2013 14:01:26

Member · 1,210 comments

Ja kādreiz vēl kaut ko pirkšu šajā veikalā, tad noteikti zvanīšu  vismaz 3x pirms braukšu pakaļ.

Iepriekš esmu mēģinājis pirkt „izveidoji pasūtījumu un pie reģistrācijas norādīji attiecīgu kontaktinformāciju”, bet diemžēl neviens nav atzvanīji, tāpēc zvanīju pats.

Avatar

By kašķis 07.08.2013 14:02:34

Member · 1,210 comments

Piemēram, ar Gandru nekad nav bijušas tādas problēmas, ja kaut ko redzi internetā, tad tas ir arī dabūjams veikalā, bez kādas zvanīšanās.

Avatar

By toms79 07.08.2013 14:14:41

Member · 465 comments

drusku jau taisnība ir, ka no evelostore.lv pērkot nevar sagaidīt to apstiprinājumu nekādu - ne e-pastu, ne zvanu.... bet citādā ziņā gan viss bijis kārtībā, ja ir pasūtījums apstiprināts, tad viss ir bijis norādītajā laikā un vietā.


Avatar

By Yucko 27.05.2014 15:46:03

Member · 12 comments

Sveiki,

vai kādam ir atsauksme pērkot velosipēdu šajā kantorī? Interesē konkrēts modelis, kura cena no vietējiem velotirgotājiem atšķiras par 50 Eiro. Kādas garantijas un ar ko izskaidrojama starpība?

Avatar

By adix 27.05.2014 16:00:31

Member+ · 1,214 comments
Yucko wrote

Sveiki,

vai kādam ir atsauksme pērkot velosipēdu šajā kantorī? Interesē konkrēts modelis, kura cena no vietējiem velotirgotājiem atšķiras par 50 Eiro. Kādas garantijas un ar ko izskaidrojama starpība?

Tikai labākās atsauksmes. Nav nekāds kaktu kantoris, tāpēc par garantijām nevajadzētu satraukties! smile

Avatar

By Lauric 27.05.2014 16:09:18

Member · 704 comments

Ir vairākkārtēja pieredze.Problēmu nav.

Avatar

By vlmxs 27.05.2014 22:02:51

Member · 140 comments

Pirku tur visādus loriņus (ne ricuku) problēmu nebija, bet pa garantiju nevajadzēja versties. Visp bija labs iespaids pa veikalu

Avatar

By sursurs 27.05.2014 22:20:54

Member · 905 comments
toms79 wrote

drusku jau taisnība ir, ka no evelostore.lv pērkot nevar sagaidīt to apstiprinājumu nekādu - ne e-pastu, ne zvanu.... bet citādā ziņā gan viss bijis kārtībā, ja ir pasūtījums apstiprināts, tad viss ir bijis norādītajā laikā un vietā.

Man gan ir tieši pretēja pieredze - viss telefoniski sarunāts, jā rīt būšot. Nākamajā dienā aizkuļos uz to otru rīgas galu - nav vis. Un nekā cita līdzvērtīga arī ne.


velo 4ever

Avatar

By Morena 27.05.2014 23:53:51

Member · 111 comments

Nav bijušas nekādas problēmas, tikai labākās atsauksmes. Veicot pasūtījumu, vispirms e-pastā atnāk apstiprinājums, un, kad pasūtījums sakomplektēts, tad zvana čalis un saka, ka viss forši un var doties pakaļ.   Pie tam ļoti pretimnākoša, pozitīva attieksme.


Dzīvoju kā patīk un patīk kā dzīvoju!

Avatar

By six6 28.05.2014 10:19:38

Member+ · 1,287 comments
Morena wrote

Nav bijušas nekādas problēmas, tikai labākās atsauksmes. Veicot pasūtījumu, vispirms e-pastā atnāk apstiprinājums, un, kad pasūtījums sakomplektēts, tad zvana čalis un saka, ka viss forši un var doties pakaļ.   Pie tam ļoti pretimnākoša, pozitīva attieksme.

A, jums xt pedāļi ir?

Avatar

By Morena 28.05.2014 10:46:03

Member · 111 comments
six6 wrote

A, jums xt pedāļi ir?

Nekad neesmu izjutusi vajadzību pēc xt. Bet paldies,ka apvaicājies! wink


Dzīvoju kā patīk un patīk kā dzīvoju!

Avatar

By semyhr 29.05.2014 14:13:36

Member · 2 comments

Nopirkt vienkārši un savākt kaut kādus loriņus varbūt arī ir OK un, diemžēl nekas cits neatliek, jo Cannondale piemēram citur nav pieejams. Bet apkalpošanas līmenis vienkārši ir spridzeklis. Maximā sliktā dienā ir labāk, jo tur darbinieki tik ļoti neizrāda, ka klienti viņiem traucē.

Tā kā, ja līdz galam nav skaidrs ko un kādu vajag, tad labāk izvēlēties citu velo bodi - te var pirkt, ja zini konkrēti ko vajag un saņem to ar piegādi un viss.

Avatar

By 436 29.05.2014 20:36:18

Member · 822 comments

gribēju tur nopirkt ķiveri, pasūtīju. nākamās dienas vakarā veikalnieks sāk prasīt par izmēriem (kaut gan precei tādi nebija norādīti), pārjautāju, vai veikalnieks nejauc manis izvēlēto ķiveri ar ko citu. nākamajā rītā džeks atbild: ''kamēr mēs te runājam, ķiveri jau ir nopircis cits''....
vēl pāris sarakstes un tā arī man neizdevās nopirkt to ko vēlos, un sapratu, ka labāk izmantot citu veikalu pakalpojumus!


sajūta bija, kā jau augstāk minēts. likās, ka es viņus baigi traucēju ar savām parpalām

Last edited by 436 (29.05.2014 20:43:26)

Avatar

By six6 29.05.2014 21:43:13

Member+ · 1,287 comments

Kāpēc ir japasūta prece caur netu, ja veikali aiz stūra? Kur plusi? Ietaupīts sanis? Šitais man nav skaidrs.

Avatar

By 436 29.05.2014 21:49:36

Member · 822 comments
six6 wrote

Kāpēc ir japasūta prece caur netu, ja veikali aiz stūra? Kur plusi? Ietaupīts sanis? Šitais man nav skaidrs.

a kapēc gan nepierezervēt? un pēcāk nep**st pārdevējām prātu, bet vienkārši atnakt un savākt preci...

Avatar

By sc 29.05.2014 22:17:10

Member · 98 comments

Kāpēc ir japasūta prece caur netu, ja veikali aiz stūra? Kur plusi? Ietaupīts sanis? Šitais man nav skaidrs.

Par, Tevi, slikti nedomāšu, ja dzīvē govi būsi redzējis. smile

Last edited by sc (29.05.2014 22:21:20)

Avatar

By neputns 29.05.2014 22:19:42

Member · 793 comments

tā prece kas ir katalogā uz vietas mēdz arī nebūt,tāpēc ir jāzvana pirms ko pasūti

Avatar

By averza 29.05.2014 22:26:44

Member++ · 5,039 comments

Ierastā vietējo i-veikalu prakse ir - pasūti un gaidi, kad tev atzvanīs (parasti pāris darba stundu laikā) un pateiks, ka prece ir vai nav, kad būs utt.

Avatar

By six6 29.05.2014 22:29:58

Member+ · 1,287 comments
436 wrote
six6 wrote

Kāpēc ir japasūta prece caur netu, ja veikali aiz stūra? Kur plusi? Ietaupīts sanis? Šitais man nav skaidrs.

a kapēc gan nepierezervēt? un pēcāk nep**st pārdevējām prātu, bet vienkārši atnakt un savākt preci...

a, kāpēc neaiziet uz veikalu, neaptaustīt pieņemsim 7 ķiveres, pielaikot, parunat ar pardevejiem un nokaulēt 10%?

Avatar

By Ivars_ 29.05.2014 23:06:05

Member · 174 comments
six6 wrote
436 wrote
six6 wrote

Kāpēc ir japasūta prece caur netu, ja veikali aiz stūra? Kur plusi? Ietaupīts sanis? Šitais man nav skaidrs.

a kapēc gan nepierezervēt? un pēcāk nep**st pārdevējām prātu, bet vienkārši atnakt un savākt preci...

a, kāpēc neaiziet uz veikalu, neaptaustīt pieņemsim 7 ķiveres, pielaikot, parunat ar pardevejiem un nokaulēt 10%?

Laikam esi meistars uz kaulēšanos. Man pagājušogadu vajadzēja vienu detaļu, nebija laika sūtīt un aizgāju uz veloveikalu kad (pieklājīgi) pajautāju atlaidi saņēmu atbildi, ka esmu bezmazvai pēdējais lohs un ko es iedomājoties, ka šiem bezpeļņas organizācija.

Avatar

By 436 29.05.2014 23:18:46

Member · 822 comments
six6 wrote

a, kāpēc neaiziet uz veikalu, neaptaustīt pieņemsim 7 ķiveres, pielaikot, parunat ar pardevejiem un nokaulēt 10%?

kāpēc man nedarīt tā, kā man ir ērtāk?