Rīt posms numur divi. Iespējams, bez nokrišņiem.
By adix 21.05.2013 14:13:38
Member+ · 1,214 commentsRīt posms numur divi. Iespējams, bez nokrišņiem.
Un bez manis ar foto kameru
Es rīt ar velo
By parazutis 21.05.2013 14:28:46
Member+ · 757 commentsVai būs 30 km/h grupiņa?
By averza 21.05.2013 16:04:13
Member++ · 5,039 commentsBūs!
By Andersons 21.05.2013 20:08:17
Member+ · 2,639 commentsŠoreiz šo treniņgonku nebraukšu viena cita pasākuma dēļ. Lai jums Biķerniekos labi ripo!
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By KasparsS 21.05.2013 20:31:58
Member+ · 2,280 commentsŠoreiz šo treniņgonku nebraukšu viena cita pasākuma dēļ. Lai jums Biķerniekos labi ripo!
FilterITT
Es gan izlaidīšu visus pasākumus
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By Andersons 21.05.2013 20:46:49
Member+ · 2,639 commentsKo tad tā, kas notika?
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By KasparsS 21.05.2013 21:08:40
Member+ · 2,280 commentsPiedzīvoju avāriju Rīgas ielās (garš stāsts), daudz traumu, galvu ieskaitot. Bet ceru no nākamās nedēļas varēs sākt griezt.
Tā gadās, Čaiņiki satraumējas ik pa laikam, bet drīz vien atveseļojas
Last edited by KasparsS (21.05.2013 21:11:40)
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By Andersons 21.05.2013 21:29:34
Member+ · 2,639 commentsKam negadās, pagājšgad es arī satraumējos, lauzu atslēgas kaulu un tomēr esu atpakaļ ierindā.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By kašķis 25.05.2013 06:37:07
Member · 1,210 commentsĪsti nav skaidrs par vecuma grupām. Pēc nolikuma
VJ 2001-1996 dzimušie;
V 1997-1974 dzimušie;
Sanāk ka 96. un 97. gads trāpa abās vecuma grupās? Spriežot pēc rezultātiem 95. gads ir VJ gupa?
By at0m 29.05.2013 15:57:12
Member · 19 commentsŠodien Veloapļi notiek vai nē? Cik skatos pēc vipsport.lv, tad tur nav, bet šīs tēmas pirmajā postā ir 29. maijs minēts.
By Vaskis 29.05.2013 16:01:06
Member · 2,612 commentsMājas lapa, protams, ir orģināls:)
Izlaboju, info!
Last edited by Vaskis (29.05.2013 16:05:14)
By vitamiins_xc 29.05.2013 16:01:27
Member+ · 2,832 commentsXsports šovakar !!
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By at0m 29.05.2013 16:02:44
Member · 19 commentsSkaidrs, paldies!
By mandersons 05.06.2013 21:09:13
Member · 21 commentspaldies Artūram par 30km/h grupiņu!
sorry, ja kādam traucēja mana lēkāšana iekšā-ārā no grupas - braucu kko līdzīgu intervāliem.
Kad lielākā līderu grupa mūs apdzina par apli tieši kalna galā, masveida gandrīz-kritiens par laimi beidzās bez sekām. Apbrīnojamā veidā visiem izdevās savākties.
Last edited by mandersons (05.06.2013 21:09:33)
By averza 05.06.2013 21:35:51
Member++ · 5,039 commentsLūdzu, lūdzu, bet teikšu, ka vadošā grupa brauc pa optimālajām trajektorijām un naturāli izspiež lēnākos tā, ka bezmaz jābrauc pa zāli (un tā notiek ne pirmo reizi tieši kalniņu posmā). Tā darīt nav smuki un cik tad jūs ietaupāt? Patiesībā man nebija ne jausmas, ka aizmugurē bija gandrīz-kritiens, tātad turpmāk pirmos 2.5 apļus braukšu lēnāk, lai 30km/h grupiņai līderi paiet garām taisnajā posmā.
Cik saprotu, ir ļauži, kuri nosēdēt 30km/h var tikai vienu vai pāris apļus, pēc tam paliek par grūtu. Ieteikumi no manas puses:
1) Ja ir iespēja, uzlikt velo gludākas riepas.
2) Sapumpēt riepās vairāk atmosfēru - kaut ko tuvu maksimālajam pieļaujamam spiedienam, kas norādīts uz riepas.
3) Paņemt pudelīti ar dzērienu un nedaudz "ieraut" kādā mierīgā posmā katrā aplī.
4) Censties braukt tieši aizmugurē man un turēt pēc iespējas mazāku attālumu starp priekšā braucošā un savu ratu - vismaz taisnajos gabalos. Kāpēc aizmugurē tieši man? Tāpēc, ka braucu vienmērīgi, bez straujiem paātrinājumiem, virziena maiņām. Vienīgais, ceļos kājās kalniņu posmā (tad jāatstāj nedaudz vairāk vietas). Ja arī sanāks pastrīķēties ar ratiem, tā nav traģēdija un kritienam tādēļ nevajadzētu sekot. Vēl var braukt nevis tieši aizmugurē, bet nedaudz no malas (labāk kreisajā pusē, jo tur neatrodas aizmugurējais pārslēdzējs, kasete), un tas ļauj braukt tā, ka rati nedaudz "pārklājas". Vēl, ja ir iespēja, var braukt pa vidu aiz diviem braucējiem, kas brauc blakus - iznāk labāks aizvējš.
5) Iesildīties pirms starta, paripināties vismaz 10 minūtes.
Ja kādam vēl kāds ieteikums vai oponējums - lūdzu, studijā!
By martinsb 05.06.2013 21:48:22
Member+ · 964 commentsTad kad notiek veloapļi, citiem trase ciet??? šod aizminu līdz vārtiem, izlasiju plakātiņu un kapāju uz Garkalni, jo plānā bija noripināt kādus 40km...
By Vaskis 05.06.2013 21:50:00
Member · 2,612 comments5)
b. ripinamies, izsataipamies, ripinamies atsevišķi īsi sprinti, lai uzrauj pulsu un atverās "šūniņas"...
By cuu508 05.06.2013 22:13:16
Member+ · 461 comments5)
b. ripinamies, izsataipamies, ripinamies atsevišķi īsi sprinti, lai uzrauj pulsu un atverās "šūniņas"...
Šādi varētu raksturot arī pašus apļus šodien :-)
By Subarich 05.06.2013 23:46:35
Member · 208 commentsNu liels mega + no manis dzekiem ar MTB kuri lielu trases daļu vilka mūsu grupu. Cik nu varēju centos arī pastrādāt priekš grupas un nelaist projām mucējus. ) Meitenei ar MTB finišā respekt uvažuha. )) Arī satikāmies ar līderiem kalniņā, man tajā mirklī gandrīz panika iestājās.
Sporta biedrība FitnessArt
By kašķis 06.06.2013 11:01:58
Member · 1,210 commentsLūdzu, lūdzu, bet teikšu, ka vadošā grupa brauc pa optimālajām trajektorijām un naturāli izspiež lēnākos tā, ka bezmaz jābrauc pa zāli (un tā notiek ne pirmo reizi tieši kalniņu posmā). Tā darīt nav smuki un cik tad jūs ietaupāt? Patiesībā man nebija ne jausmas, ka aizmugurē bija gandrīz-kritiens, tātad turpmāk pirmos 2.5 apļus braukšu lēnāk, lai 30km/h grupiņai līderi paiet garām taisnajā posmā.
Cik saprotu, ir ļauži, kuri nosēdēt 30km/h var tikai vienu vai pāris apļus, pēc tam paliek par grūtu. Ieteikumi no manas puses:
1) Ja ir iespēja, uzlikt velo gludākas riepas.
2) Sapumpēt riepās vairāk atmosfēru - kaut ko tuvu maksimālajam pieļaujamam spiedienam, kas norādīts uz riepas.
3) Paņemt pudelīti ar dzērienu un nedaudz "ieraut" kādā mierīgā posmā katrā aplī.
4) Censties braukt tieši aizmugurē man un turēt pēc iespējas mazāku attālumu starp priekšā braucošā un savu ratu - vismaz taisnajos gabalos. Kāpēc aizmugurē tieši man? Tāpēc, ka braucu vienmērīgi, bez straujiem paātrinājumiem, virziena maiņām. Vienīgais, ceļos kājās kalniņu posmā (tad jāatstāj nedaudz vairāk vietas). Ja arī sanāks pastrīķēties ar ratiem, tā nav traģēdija un kritienam tādēļ nevajadzētu sekot. Vēl var braukt nevis tieši aizmugurē, bet nedaudz no malas (labāk kreisajā pusē, jo tur neatrodas aizmugurējais pārslēdzējs, kasete), un tas ļauj braukt tā, ka rati nedaudz "pārklājas". Vēl, ja ir iespēja, var braukt pa vidu aiz diviem braucējiem, kas brauc blakus - iznāk labāks aizvējš.
5) Iesildīties pirms starta, paripināties vismaz 10 minūtes.Ja kādam vēl kāds ieteikums vai oponējums - lūdzu, studijā!
Puisis uz motorollera braucot garām atpalicēju grupām varētu megafonā nobļauties – turamies pa labi, jo sūdi kalniņā gandrīz varēja notikt tāpēc ka 30nieku grupa tobrīd aizņēma vairāk kā pusi trases.
Arī taisnajos posmos vilcējam (līdz ar to ari visai grupai) vajadzētu turēties vairāk pa labi, jo viena grupa apdzina 30niekus pa labo pusi.
By averza 06.06.2013 11:18:31
Member++ · 5,039 commentsNolikumā ir rakstīts, ka jāturās pa labi, kopš tiec apdzīts par apli. Ja neviens nelasa nolikumu, paši vainīgi Pats arī pārkāpju šo punktu - pa labo pusi braucu tikai tad, kad tuvojas un apdzen LĪDERU grupa vai kāda LIELA 15+ grupa (ja tas ir ļoti slikti, sakiet un labošos). Un, protams, arī pēdējos divos apļos nav vērts iespringt par labo pusi, jo visi jau ir finišējuši.
By Eduards 06.06.2013 11:26:21
Member# · 2,686 comments4) Censties braukt tieši aizmugurē man un turēt pēc iespējas mazāku attālumu starp priekšā braucošā un savu ratu - vismaz taisnajos gabalos. Kāpēc aizmugurē tieši man? Tāpēc, ka braucu vienmērīgi, bez straujiem paātrinājumiem, virziena maiņām. Vienīgais, ceļos kājās kalniņu posmā (tad jāatstāj nedaudz vairāk vietas). Ja arī sanāks pastrīķēties ar ratiem, tā nav traģēdija un kritienam tādēļ nevajadzētu sekot. Vēl var braukt nevis tieši aizmugurē, bet nedaudz no malas (labāk kreisajā pusē, jo tur neatrodas aizmugurējais pārslēdzējs, kasete), un tas ļauj braukt tā, ka rati nedaudz "pārklājas". )
Jā, man ir iebildumi pasvītrotajam tekstam.
1) Kalniņi nav tik lieli. Varbūt nevajag celties kājās, zinot, ka aiz tevis ir grupa. Tomēr risks palielinās.
2) Pastrīķēšanās ar ratiem iesācējam ļoti bieži beigsies ar kritienu. Ne visi zina, ko tobrīd darīt (Jautājums studijā- ko darīt?)
3) Braucot lielā grupā pārklāšanās ar ratiem tuvā distancē galīgi nav vēlama. Skatīt 2. punktu. Otrs, ka braucot lielā grupā kaut kur pa vidu aizvējš ir tāpat, un nav nemaz tik tuvu jālien kā braucot divatā, trijatā. Ja tomēr tiek braukts sānā, tad to nenosaka kur tev pārslēdzējs, bet gan vēja virziens.
By averza 06.06.2013 11:34:51
Member++ · 5,039 commentsPaldies Eduardam, viņa tekstā taisnības vairāk nekā manējā.
Par 1): Es nevaru necelties kājās 40km no vietas ar savu beņķa, velobikses un dibena kombināciju. Sāpīgi. Ne reizi nav bijis problēmu un es ceļos ļoti lēnām, nevis kā visi parasti raz augšā un velo pavirzās pusmetru atpakaļ.
Par 2): Pašam ir gadījies būt vainīgajam-strīķētājam reizes 10 karjerā - ne ar ko tas nav beidzies. OK, ātrumu starpība bija ļoti neliela. Nezinu, ko vajag darīt, bet es NEDARĪJU NEKO
Par 3): Piekrītu. Nezinu, cik liela dažādos laika brīžos ir 30-nieku grupa un kā brauc aizmugurējie, bet, reizēm pametot skatu atpakaļ, redzu, ka ļauži brauc šķidri, ļoti šķidri. Palūgšu despecam aizmugures skata kameru uz nākamo reizi, analizēsim video
Last edited by averza (06.06.2013 11:37:06)
By Vaskis 06.06.2013 11:41:13
Member · 2,612 commentsPalūgšu despecam aizmugures skata kameru uz nākamo reizi, analizēsim video
Lūk to es saucu par reālu trenēšanos braukt grupā!!!
Teorētiskais, praktiskais un vēl kļūdu analīze! Nekādas ironijas, speciāli nākošreiz centīšos aizbraukt!
By parazutis 06.06.2013 11:50:34
Member+ · 757 commentsMani vakar pārsteidza dalībnieks, kur savus manevrus veicu pa labo pusi. PArasti tur bija neliela sprauga, tad nu arī cienītais to izmantoja. Kaut kā esmu pieradis, ka, ja grib izvirzīties uz priekšu, tad pa kreiso pusi. Iepriekšējā reizē bija lielāka kārtība, šoreiz averzam brīžiem blakus brauca vēl 3 braucēji un veidojās vienkārši pašķidrs bars...
By averza 06.06.2013 11:52:30
Member++ · 5,039 commentsVai kāds no dalībniekiem nav ko pamācošu iefilmējis un varētu padalīties? Arī kalna galā uzņemtajos foto varētu kaut ko ieraudzīt. (jau iepriekš paldies fotogrāfam)
By averza 21.05.2013 13:43:01
Member++ · 5,039 comments