Iesakiet šosejas velo ap 500 ls, daudz maz labu un izturīgu.
lai labi ripo! brauc cik daudz vien vari!
Tieši tā! Ar Fuji jābrauc ļoti daudz un ļoti bieži lai to nobrauktu, un saprastu, ka vajag beidzot ko kārtīgu!
Necepies, normāls ritenis, turklāt par to cenu (cerams ka viņš par to nepārmaksāja) un iesācējam.
By KasparsZ 20.04.2013 17:01:51
Member · 473 commentsJautājums par tēmu - merida 88 šosejnieks - user manual rakstīts, ka visiem merida šosejniekiem svara limits ir 120 KG - jautājums - vai tas ir kopā ar paša velosipēda svaru?
Pie reizes - varbūt jums ir arī zināms, kurš entry level veļuks būtu izturīgāks, svars šobrīd ir 115, vēlos šosejnieku tieši svara nodzīšanai. Budžets - tie paši ~ 500 lati
chủ nghĩa phát xít
By Slowmo 20.04.2013 18:14:44
Member+ · 1,166 commentsLai svaru nodzītu jau nevajag obligāti šosejnieku. To var izdarīt arī ar kādu izturīgāku velo.
By KasparsZ 20.04.2013 19:09:39
Member · 473 commentsMTB negribu, vēl jau ir hibrīdi, ideāli jau būtu cyclocross, bet tiem praktiski nav izvēles un ir dārgi
Kā tad vairums saka - smagākam cilvēkam labāks būs hibrīds? Kā tas Scott Metrix, piemēram?
Last edited by KasparsZ (20.04.2013 23:27:13)
chủ nghĩa phát xít
By Slowmo 21.04.2013 01:04:48
Member+ · 1,166 commentsEs skatītos uz kādu no fitnesa velosipēdiem. Bet nu tik pat labi ērtībai var arī kādu hibrīdu ar amortizatora dakšu.
By cello 21.04.2013 23:17:14
Local.Auth · 4,686 commentsLai svaru nodzītu jau nevajag obligāti šosejnieku. To var izdarīt arī ar kādu izturīgāku velo.
Kāpēc šosejnieks ir neizturīgs???
By Slowmo 21.04.2013 23:46:34
Member+ · 1,166 commentsNav neizturīgs. Bet ir arī izturīgāki velo. Jautājums jau laikam vairāk par to, cik ērti lielam cilvēkam būs uz šosejnieka.
By cello 22.04.2013 17:26:48
Local.Auth · 4,686 commentsNav neizturīgs. Bet ir arī izturīgāki velo. Jautājums jau laikam vairāk par to, cik ērti lielam cilvēkam būs uz šosejnieka.
Lūdzu apgaismo izturīguma rangu?Lai tauta zin izturīgos un neizturīgos velo.
By Slowmo 22.04.2013 19:24:30
Member+ · 1,166 commentsMTB rats ar dubulto aploci, vismaz 36 spieķi = izturīgs
Šosejnieka rats ar 24 vai mazāk spieķiem = ne tik izturīgs
Es jau te necenšos apgalvot, ka šosejnieki ir trausli velosipēdi. Galu galā 115kg nav jau arī nekas pārdabisks. Testus veicis neesmu, lai noskaidrotu, pie kāda svara velosipēds salūdzt, bet kāpēc tad, piemēram, MTB velosipēdu rāmjus izgatavo no resnāka diametra caurulēm kā šosejniekus?
By reserved 22.04.2013 19:29:40
Member · 24 commentsMTB negribu, vēl jau ir hibrīdi, ideāli jau būtu cyclocross, bet tiem praktiski nav izvēles un ir dārgi
Kā tad vairums saka - smagākam cilvēkam labāks būs hibrīds? Kā tas Scott Metrix, piemēram?
Arī šeit vari uzmest aci http://www.veloprofs.lv/shop/velosipedi/hybrid, pats iegadājos Spark 1 no CTM. Esmu apmierināts
By KasparsZ 22.04.2013 20:37:56
Member · 473 commentsPiemēram, šis čalītis http://39stonecyclist.com/am-i-too-heavy-for-a-bike/ brauca esot 150 kg smags ar nedubultajām aplocēm un 32 spieķiem un nebija nekādu problēmu. Prasu dēļ garantijas :whistle: Jo nebūtu forši, ja rāmis rūpnīcas brāķa dēļ salūztu, a garantiju atteiktu :whistle: (jau noskaidroju manuālī, ka limits ir IESKAITOT bagāžu un velosipēda svaru , so 5 kg jānomet...)
cello, atrakstīju atbildi(192cm), laikam jau nav tāda izmēra CC piedāvājumā?
Last edited by KasparsZ (22.04.2013 20:38:55)
chủ nghĩa phát xít
By hmmzis 26.04.2013 15:52:05
Member · 84 commentsAr 115kg nevajdzeetu buut probleemaam uz jebkaada shosejnieka. Tie 115kg neradiis lielaaku slodzi uz to raami kaa 70-80kg sportists finisha sprintaa. Klubaa, kur esmu biedrs, ir daudzi krietni smagaaki brauceeji un brauc ar visaadiem, gan leetiem alumiinija, gan slimi daargiem oglekjla velo un nevienam vel nekas nav saluuzis.
Uz ratiem gan ir veerts paskatiities, vismaz kautkas uz Aksium klases buutu veelams, vai vislabaakais variants ir roku darbs - Ultegra rumbas, 32 vai 36 spiekji, OpenPro aploces un kaut liec vel centneru klaat, izturiigi liidz apnikumam .
By KumachanIkemen 30.04.2013 05:27:28
Member · 279 commentsAr 115kg nevajdzeetu buut probleemaam uz jebkaada shosejnieka.
Hmm... Salūst jau uzreiz nesalūzīs, pa taisnu brauks arī normāli, bet tomēr tā reāli - 115 kg šosejniekam ir ļoti daudz, rāmis un daļas "nogurs" daudz ātrāk, bet par kalnos kāpšanu ar to svaru vispāri diez vai ir vērts domāt. Ar to svaru es tomēr ieteiktu nobraukt kādus dažus simtus īsā laikā, lai to nodzītu, tad būs cita saruna.
By jurisf 30.04.2013 07:35:55
Member · 948 comments, bet kāpēc tad, piemēram, MTB velosipēdu rāmjus izgatavo no resnāka diametra caurulēm kā šosejniekus?
Nu kā, MTB gadījumā tam rāmim ir ievērojamas dinamiskās slodzes - bedres, palēcieni, un tml.
Šosejniekam pie normāliem apstākļiem (ne pa mūsu ceļiem), pamatā tā lielākā slodzes ieskrienoties, braucot pret kalnu.
Ja jau plāns tos 115kg nomest, ta ja nav ko satrukties. Pēc pirmā brauciena jau būs kādi pāris kg nost dēļ ūdens zuduma. Jāsāk tik pa līdzenu šoseju, t.i. uzreiz nemēģināt Turaidas/Siguldas kalnā uzbraukt. Pēc pāris mēnešiem jau varēs arī to mēģināt.
By Vaskis 30.04.2013 10:16:26
Member · 2,612 commentsGalvenais neaizmirst, ka tauki tie dedzināti pie zemas un ilgstošas slodzes!!!
By KumachanIkemen 19.04.2013 13:57:19
Member · 279 comments