tubeless vs tubes vs tubular
kādēļ kamernieces vai trubiņas mačiem?
Bet ar ko tad lai citu brauc?
Šmerlis
By aspms* 07.12.2012 00:11:27
Member · 2,079 commentsParaadi man kaa uzliksi jaunu tubeless riepu minuutes laikaa uz aploka un dabuusi to piepumpeetu.. Man tieshaam patiik zinaatniskaa fantastika.
Speciāli priekš Vanaga- iluzionists Stens
http://www.youtube.com/watch?v=UaLyQGylfDc
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By A Vanags 07.12.2012 00:26:37
Local.Auth · 2,110 commentsParaadi man kaa uzliksi jaunu tubeless riepu minuutes laikaa uz aploka un dabuusi to piepumpeetu.. Man tieshaam patiik zinaatniskaa fantastika.
Speciāli priekš Vanaga- iluzionists Stens
http://www.youtube.com/watch?v=UaLyQGylfDc
Pilniigi nevietaa - prieksh DEMO video taa riepa jau vismaz vairaakas dienas ir seedeejusi uz aploka..
Bet ok, manis peec varat ar tubelesiem maukt uz nebeedu - tik pashi peecaak nesuudzaties.
Šmerlis
By aspms* 07.12.2012 00:34:21
Member · 2,079 commentsGandrīz tik pat raiti esmu uzmontējis arī svaigas Schwalbes un Bontijus uz Crestiem.
Un galīgi nesaprotu par ko būtu jāsūdzas?
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By IMAGin 07.12.2012 01:09:11
Member · 655 commentsVai nu es ko pamatīgi jaucu, vai tomēr šis topiks ir ŠOSEJAS velo inventāra sadaļā? Tad varbūt tomēr liekam saites un video pareizajā tēmā?
[youtube]r-BvBuMYRxk[/youtube]
By kurjers 07.12.2012 06:46:25
Local.Auth · 1,399 commentsKa reiz šo sezonas sakuma iepirku šosejas tubeless ratus un attela redzamas riepiņas no Cello. Esmu vairāk ka apmierināts. Rati cieti pēc vella. Pa sezonu neesmu sadūries ne reizi. Esmu drusku zaudējis svara,jo riepeles ir smagakas. Bet jūtami ir uzlabojusies rite. Īpasi pa izteikti nelīdzeniem ceļiem.
MTB jau 4 gadus braucu tik ar tubeless ratiem(Fulcrum). Nemazakas vēlmes iet atpakaļuz kamerniecēm. Vietējos mačos lietoju ready riepas, aizrobežu mačos biezās tubeless. Pa siem gadiem (vietējos mačos) esmu sadūries kādas 1-3 reizes. Tā baigi atmiņā tik pagāšgada SEB Cēsīs. Tamdēļ pieļauju vēl kadu piemirstu reizi.
Vanag,-dabūt virsū tubeless riepu un uzpumpēt pa 1 min,...MIERĪGI.
tamdēl ar visām 4 par tubeless.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By Vaskis 07.12.2012 10:29:43
Member · 2,612 commentskādēļ kamernieces vai trubiņas mačiem?
Bet ar ko tad lai citu brauc?
Būs jāatsāk rakstīt domrakstus:) laikam izklausos briesmīgi nesakarīgs?:)
Precizēju: Kuru no veidiem(t.i. kamernieces vai trubiņas) izvēlēties un kādēļ?
Kurjer kādu ratus iepirki?
By kurjers 07.12.2012 11:23:30
Local.Auth · 1,399 commentsUltegru no Planet-X. Ar domu ka paliks Cyclecrosam,...ja kas.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By jt 07.12.2012 13:29:49
Member+ · 1,194 commentskurjer, kāds riepas modelis, kas uzlikts uz ultegras ratiem? interesē', jo pašam ultegras rati
By DZ 07.12.2012 13:55:19
Member · 3,501 commentsNo savas pieredzes varu ieteikt šosejas līmējamās riepas (top modeļi)
1.Continental
2.Vittoria/Michelin
3.HutchinsonAr Swalbēm un Veloflex nav sanācis no sirds izbraukāties
Interesanti ka nav nācies braukt ar Veloflex, jo Hutchinson nav uzražojis nevienu līmējamo riepu, Hutchinson līmējamās riepas ražo Veloflex, dažas Hutchinson var atrast Vittoria, bet vairumā gadījumu pro komandu sponsoru dēļ
Michelin tāpat, visas Michelin līmējamās riepas ir Vittoria ražojums.
Interesanti, kā nav pieminētas nedz FMB, Dugast, Challenge
Vispār šo topiku uz joku sadaļu, pirms tam gan gribētu zināt cik cilvēki ir braukuši ar līmējamām riepām.
Bezkameru - mazāka rites pretestība, jo nav kamera, kura beržās ar riepu, tam pa virsu lielāks kontaktlaukums - līkumos un bremzējot ātrāk un t.t. Izturība pret sīkiem caurumiem kā bonuss. Beidzot tas nāk šosejā, tam papildus vēl radialās, ar vēl mazāku rites pretestību, mīnuss šobrīd - ļoti grūti montēt, tiešām grūti un nedaudz lielāks svars. Izskatās ka pēc 2-3 gadiem tās dominēs plaša patēriņa segmentā.
Šosejā viena no pamata priekšrocībām ir pārduršanas gadījumā truba paliek uz aploka, un mazāks risks nokrist, īpaši lielā ātrumā līkumā - var apstaties un saņemt palīdzību. Ja bortejamā "izšauj", 100% gar zemi. Nopietnās komandās braucējs ir vissdargākais "aprīkojums", traumas nav pieļaujamas. Vēl rites kvalitāte, "mīksta" riposana - mazāk vibrācijas braucējam - muskuļi svaigāki. Vēl pirms kāda laika trubas bija tiešām vissvieglākais risinājums, šobrīd tā īsti vairs nav. Izskatās ka trubas lēnām iet nost no skatuves un jau aptuveni puse no Pro pelotona brauc ar bortejamām riepām. Iemesls - rites pretestība, kura trubām ir lielāka. Pieaugušie ātrumi pēdējos gados liek meklēt risinājumus, tuvā nākotne izskatās ar Radiālām bezkamerniecēm un disku bremzēm.
ooo, bezkameru riepām labāka rites pretestība, kopš kura laika? Ielejot riepā šķidrumu, pretestība palielinās ievērojami. Kamera beržas pret riepu? Kas vēl tev beržas?
Kura ir tā puse pro peletona kas brauc ar bortējamām riepām? Daži braucēji razģelkā izmanto bortējamās riepas pēdējā gadā. No Pro Continental komandām United healthcare izmanto bortējamās. Varbūt painformē kuras tad vēl ir tās komandas?
Last edited by DZ (07.12.2012 14:19:59)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By kurjers 07.12.2012 14:37:29
Local.Auth · 1,399 commentsVideo redzamās riepiņas.......ka ar biju teicis.
Last edited by kurjers (07.12.2012 14:39:47)
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By Slowmo 07.12.2012 16:06:22
Member+ · 1,166 commentsTe būs viens tests, kur kāreiz mērīts, cik kura riepa labi ripo. http://www.conti-online.com/generator/w … 00s_en.pdf
By DZ 07.12.2012 17:42:34
Member · 3,501 commentsMoška beigsim lasīt sviestu?
http://www.biketechreview.com/tires_old … g_rev9.pdf
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By six13 07.12.2012 19:04:28
Member · 179 commentsDZ!
Es jau iepriekš ieteicu izglītoties, neviss spriedelēt. Es saprotu, ka ir interesanti parunāt par velo tēmu. Bet zināmos gadījumos vajag kaut pamata zināšanas, ja nav, vērts tās iegūt. Un nepazemoies, izsakot rupjības - tas tev godu nedara.
Riepu kavalitāti pirmkārt nosaka tās karkass, kas ir šķiedru pinums, kurš satur to visu kopā. Tam ir vairāki slāņi un dažāda to orientācija, bieži arī materiāli. Rites pretestību kāreiz nosaka šī konstrukcija, un visslielākā berze un siltums rodās kāreiz tur. Otra vieta ir kamera un riepa, jo braucot riepa visu laiku deformējas, gan sāniski, gan gareniski un tas notiek mijiedarbībā ar kameru.
Līmējamo riepu problēma kāreiz ir daļa, kas ir kamera, tikai tā ir integrēta konstrukcijā, nosauksim to tā. Problēmu ar berzi tas nesamazina.
Papildus arguments bezkameru riepām ir siltums, kurs izdalās no aploka bremzējot. Mūsdienās karbona aploki, bremzējot lielā ātrumā ļoti uzkarst, vairāk kā alumiīnija, jo siltuma novadīšanas spēja ir zemāka. Tas noved pie atlīmēšanas. Tāpēc atseviškos posmos lieto bortējamās riepas.
Vēl, kontinentālas komandas brauc ar to, ko dod sponsori, kuri pamata dod to, ko vajag pārdot plašam patēriņam. Tehnoloģijās investē tikai Pro Tour komandas un pat ne visas. Sēž 6 mēnesus aerodinamiskajās trubās, eksperimente ar ramju formu, materiāliem, apģērbu, riepām tai skaitā un t.t.
Ja vajag info, meklē - viss ir pieiejams, vai gandrīz viss. Un ja piemini testus, pirms tam paskaties to datumus.
Veiksmi!
Last edited by six13 (07.12.2012 19:09:05)
By six13 07.12.2012 19:45:59
Member · 179 commentsPar Pro komandām, ja kādam interesē.
FDJ jau gadiem brauc ar Hutchinson tubeless.
RadioShak-Nissan Continental prototips uz Bontrager.
Omega Pharma - Quick Step un Saxo bank Specialaized prototips uz Zipiem
Lieto līmējamās protams, atkarīgs no trases/uzdevuma, bieži vieniem braucējiem vienas, citiem otras.
SKY eksperimentē, konkrētu datu nav - noslēpums.
Priekā!
By A Vanags 07.12.2012 22:05:52
Local.Auth · 2,110 commentsLai nav tukša "iršana"
Šmerlis
By parazutis 07.12.2012 22:48:21
Member+ · 757 commentsVienmēr uzjautrina šitās svaru vērotāju bildes, ja svariem ir poga TARA. Kā lai labticīgais vērotājs zin, cik gramus rāda svari noņemot riepu. Varbūt 0 bet varbūt arī -10
By six13 07.12.2012 22:56:00
Member · 179 commentsA Vanag, kā tām ar izturību?
Vaskis.
Tev neviens nepateiks konkrēti ko pirkt. Ja gribi būt universāls, lieto kamernieces. Schwalbe, Continental un Vittoria tev nodrošinās visu, ko vajag. Ļoti liela nozīme ratiem, perc aerodinamiskos ap 40 vai 50 mm profilu, pēc iespējas labākos, ko vari atļauties.
Ja gribi max. risinājumu perc līmējamās, gribi ieskatu nākotnē perc tubeless, Corima tikko izlaida karbona tubeless ratus.
Pacenties izmēģināt to un to, gan Latvijā tas ir grūti.
Veiksmi!
By A Vanags 07.12.2012 23:01:36
Local.Auth · 2,110 commentsparazutis ir sazveerestiibu teoriju fans.
six13, ja jau pasaules chemjiem der, tad jau buus gana labas.
Šmerlis
By six13 07.12.2012 23:22:34
Member · 179 commentsA Vanags,
Trekā?
By ritenbraucejs 08.12.2012 00:34:37
Member+ · 819 commentsA Vanag, kā tām ar izturību?
Vaskis.
Tev neviens nepateiks konkrēti ko pirkt. Ja gribi būt universāls, lieto kamernieces. Schwalbe, Continental un Vittoria tev nodrošinās visu, ko vajag. Ļoti liela nozīme ratiem, perc aerodinamiskos ap 40 vai 50 mm profilu, pēc iespējas labākos, ko vari atļauties.
Ja gribi max. risinājumu perc līmējamās, gribi ieskatu nākotnē perc tubeless, Corima tikko izlaida karbona tubeless ratus.Pacenties izmēģināt to un to, gan Latvijā tas ir grūti.
Veiksmi!
Es gan 50 mm profila ratus nesauktu par universāliem. Īpaši vējainākos apvidos. Augstprofila rati, brāzmains sānu vējš, šauri, lāpīti ceļi un tuvā intervālā braucošas fūres ir īpaši ''patīkama'' kombinācija. Cita lieta, labos laika apstākļos, līdzenā apvidū, pa kvalitatīvu ceļa segumu...
Last edited by ritenbraucejs (08.12.2012 00:56:54)
By A Vanags 08.12.2012 00:53:53
Local.Auth · 2,110 commentsA Vanags,
Trekā?
Trekam ir ziida riepas, kuraam ir vel labaaks svars.
P.S. Kaa pats rakstiiji - ir ko maaciities vel un vel.. Es gan tikai ar to visu ikdienas straadaaju..
Šmerlis
By Vaskis 08.12.2012 02:23:21
Member · 2,612 commentsesmu braucis ar trim šosejas riepām:)
michelin kk dinamic nekāda vaina tik mīkstie uz velna paraušanu vienā laidā,
re-fuse- neiznīcināmas, nekādi sū šīs neņem, tikai ripo nu tā.
ultremo vienkārši superīgas, lieku tikai uz sačiem, taču izskatās, ka dilst ātri.
Izjūtot tik krasu starpību starp riepām, velnišķīga doma iešāvās par līmejamām (moš vēl foršāk).
Bet jā kopumā vietējā velo-sabiedrība pa augstāk minēto tēmu, izklausās tikpat sašķelta kā par oglekli, tērudu, alu, skandiju uttttt
Šobrīd maz ticams vai pārietu, taču priekšējo ratu drošības nolūkos tiešām apdomāšu apaut ar līmejamo.
By six13 08.12.2012 13:01:27
Member · 179 commentsRedzi,
viss ir atkarīgs no tā, ko gribi panakt un cik tu vari investēt. Ja gribi kā profi, treniņiem bortejamie, sacensībām līmējamie (piņemsim), tad tu finišē ar 2 ratu komplektiem.
Braukt tikai ar līmējamam visu laiku avr, ja esi ļoti uzmanīgs, bet viņas dilst ne mazāk kā labas bortejamās un maksā 2 reiz dargāk. Sajūtu ziņa gan Open Corsa, gan Gran Prix 4000 S daudz neatšķiras no līmējamām. Ultremo brauc ļoti labi, bet rite ir cietāka, ar lateksa kamerām nedaudz labāk.
Labi līmējami rati ir stipri lētāki par bortējamiem, par starpību var nopirkt daudz labas "trubas", var būt tev tas ir risinājums. Tikai ņem vērā, ja lietosi lētas nekādu priekšrocību nebūs.
Vēl, ja vari pagaidi, jo gada sākumā naks arā šīs tas jauns, pacik 3 gadu laikā viss mainās krāmēties ar novecijušām lietām nav jēgas, gan Latvijā tas ir izplatīts.
By vitamiins_xc 08.12.2012 13:12:35
Member+ · 2,832 commentsja nebrauc atrāvienos, nav jēgas vispār iespringt par izvēli - ka tik neduras
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By six13 08.12.2012 13:48:50
Member · 179 commentsViamins XC,
pilnīgi piekrītu, pārejais ir gaumes lieta!
By Vaskis 08.12.2012 16:30:55
Member · 2,612 commentsja nebrauc atrāvienos, nav jēgas vispār iespringt par izvēli - ka tik neduras
ITT ir viens nebaidzams atrāviens...
Labi līmējami rati ir stipri lētāki par bortējamiem, par starpību var nopirkt daudz labas "trubas", var būt tev tas ir risinājums. Tikai ņem vērā, ja lietosi lētas nekādu priekšrocību nebūs.
ir kāds piemērs?
By A Vanags 06.12.2012 22:52:02
Local.Auth · 2,110 comments