tubeless vs tubes vs tubular
Cik noprotu tauta brauc ar kamerniecēm, par kurām, tad vairāk vai mazāk man būtu skaidrs.
Tādēļ rodas jautājumi?
Tubeless lielākais bonuss ir pašsalīmēšanās?
Vai šosejā vissslabākais tiešām ir līmējamās trubiņas?
Ko dara, kad bezkamerniece saplīst un neaizlīmējas?
Ko dara kad nolaiž līmējamā?
Līmejamām speciāli aploki, tāpat kā bezkamerniecēm?
Pa lielam tas viss ir dārgi un pinķerīgi?
Internetā jau viskk raksta, palasīju...
http://www.bikeforums.net/archive/index … 76274.html
Last edited by Vaskis (06.12.2012 13:31:01)
By Muhameds 05.12.2012 14:44:12
Member · 113 commentsTubeless lielākais bonus ir, ka var braukt ar krietni zemāku spiedienu riepās. Nedaudz arī atšķiras rites pretestība.
Jā šosejā jau pārsvarā brauc ar tubular riepām.
Tad ievieto kameru un min tālāk.
Noplēš esošo un uzmontē jaunu.. un saudzīgi min tālāk
Jā.
Dārgi/lēti tas ir filozofisks jautājums. Ja biku piešaujas, tad nekā dikti piņķerīga tur nav.
Last edited by Muhameds (05.12.2012 14:45:29)
By vitamiins_xc 05.12.2012 15:02:25
Member+ · 2,832 commentsJā šosejā jau pārsvarā brauc ar tubular riepām
XC čempī arī
Last edited by vitamiins_xc (05.12.2012 15:03:09)
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By A Vanags 05.12.2012 15:58:22
Local.Auth · 2,110 commentsAr bezkamernieci, kad ir taads caurums, ka kjeepa nepaliidz, viss, esi briivs. Riepa ir pilna ar to kjeepu, kameru iekshaa iisti neieliksi (nu ljoti gruuti tas ir), un kompresors tak ar nav pa rokai. Kamerniece riepa tikuntaa ir vieglaaka nekaa bezkameru pasaakums, un paardurshanas gadijumaa maksimums minuute un vari atkal turpinaat celju.
Shosejaa liimeejamaas riepas izmanto tieshi deelj viegluma. 200g liimeejamaa riepa ir paaraaka par jebkuru borteejamo kamernieci.
Un jaa, MTB arii ir liimeejamaas "trubinjas". Manaa skatijumaa tieshaam superiiga manta. (kameer nepaardur)
Šmerlis
By vitamiins_xc 05.12.2012 16:47:56
Member+ · 2,832 commentsAr bezkamernieci, kad ir taads caurums, ka kjeepa nepaliidz, viss, esi briivs
tie gadījumi droši vien uz pirkstiem saskaitāmi, ja uz cirvja uzbrauc. Laba TL riepa reti kad tā plīsīs.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By DZ 05.12.2012 17:05:35
Member · 3,501 commentsShosejaa liimeejamaas riepas izmanto tieshi deelj viegluma. 200g liimeejamaa riepa ir paaraaka par jebkuru borteejamo kamernieci.
Un jaa, MTB arii ir liimeejamaas "trubinjas". Manaa skatijumaa tieshaam superiiga manta. (kameer nepaardur)
Varētu pastāstīt ļoti daudz par līmējamām riepām...vieglums ir nosacīts, tur ir 10001 cits faktors.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By A Vanags 05.12.2012 17:07:13
Local.Auth · 2,110 commentsShosejaa liimeejamaas riepas izmanto tieshi deelj viegluma. 200g liimeejamaa riepa ir paaraaka par jebkuru borteejamo kamernieci.
Un jaa, MTB arii ir liimeejamaas "trubinjas". Manaa skatijumaa tieshaam superiiga manta. (kameer nepaardur)Varētu pastāstīt ļoti daudz par līmējamām riepām...vieglums ir nosacīts, tur ir 10001 cits faktors.
Tad luudzu, peec kaartas, 10 001 punktu uzraksti!
Šmerlis
By DZ 05.12.2012 17:16:10
Member · 3,501 commentsInformācija maksā naudu, man to neviens bez maksas nav devis
Šosejā trubiņas neizmanto viegluma dēļ. Jā, rats ir vieglāks, vairāk gan aploka dēļ, bet tas ir tikai mazs, mazs faktors par labu trubiņām
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By arwis 05.12.2012 17:21:19
Member · 1,020 commentsShosejaa liimeejamaas riepas izmanto tieshi deelj viegluma. 200g liimeejamaa riepa ir paaraaka par jebkuru borteejamo kamernieci.
Un jaa, MTB arii ir liimeejamaas "trubinjas". Manaa skatijumaa tieshaam superiiga manta. (kameer nepaardur)Varētu pastāstīt ļoti daudz par līmējamām riepām...vieglums ir nosacīts, tur ir 10001 cits faktors.
Davaj gudrīt sper vaļā tu jau te gudri spriedelēt māki,diez ka ar to braukšanu.
By DZ 05.12.2012 17:23:46
Member · 3,501 commentsBy Ansis 05.12.2012 17:27:37
Member++ · 3,687 commentsPadomju laikā mēs pārdurtas trubiņas ar skalpeli apakšā garenvirzienā iegriezām, atplēsām no līmes kameru, uzlīmējām uz durtās kameras vietas ielāpu, un tad sekoja pats sarežģītākais: vajadzēja riepu ar izturīgu diegu ne tikai sašūt tā, lai ne reizi ar adatu neiedurtu kamerā, bet arī tik taisni, lai uzpumpēta tā negrieztos šķībi. Pēc pāris neveiksmīgām šūšanas reizēm tas sāka izdoties pietiekami labi. Tad šuvumam vēl pa virsu līme, un 8 atm turēja kā jauna!
By parazutis 05.12.2012 21:00:03
Member+ · 757 commentsKurā brīdī Kaspars pārvērtās par DZ?
By six13 05.12.2012 22:33:50
Member · 179 commentsPacentīšos apkopot pamatlietas. Sākumā par mērķiem - kādam nolūkam vajag. No tā atkarīga izvēle, jo kā zinām viss ir kompromiss.
Kamernieces - gan XC gan šosejā nepaspriedīsim, vienīgā prieksrocība, sīka cauruma gadījumā viegls un parocīgs remonts. Labi vizināties, pa pilsētu, uz bodi un t.t. Visur dabūnamas un lēti (pamatā).
Bezkameru - mazāka rites pretestība, jo nav kamera, kura beržās ar riepu, tam pa virsu lielāks kontaktlaukums - līkumos un bremzējot ātrāk un t.t. Izturība pret sīkiem caurumiem kā bonuss. Beidzot tas nāk šosejā, tam papildus vēl radialās, ar vēl mazāku rites pretestību, mīnuss šobrīd - ļoti grūti montēt, tiešām grūti un nedaudz lielāks svars. Izskatās ka pēc 2-3 gadiem tās dominēs plaša patēriņa segmentā.
Līmējamās - noteikti sacīkšu atribūts. XC gadījumā vēl lielaks kontaktlaukums, plus, pacik aplokam nav malas, riepa savādāk deformējas, uzlabojot braukšanas īpašības pagriezienos. Aploks krietni vieglāks šī iemesla dēļ, tāpēc krietni mazāka rotejošā massa - svarīgi XC raksturīgai dinamikai (ātruma maiņas).
Šosejā viena no pamata priekšrocībām ir pārduršanas gadījumā truba paliek uz aploka, un mazāks risks nokrist, īpaši lielā ātrumā līkumā - var apstaties un saņemt palīdzību. Ja bortejamā "izšauj", 100% gar zemi. Nopietnās komandās braucējs ir vissdargākais "aprīkojums", traumas nav pieļaujamas. Vēl rites kvalitāte, "mīksta" riposana - mazāk vibrācijas braucējam - muskuļi svaigāki. Vēl pirms kāda laika trubas bija tiešām vissvieglākais risinājums, šobrīd tā īsti vairs nav. Izskatās ka trubas lēnām iet nost no skatuves un jau aptuveni puse no Pro pelotona brauc ar bortejamām riepām. Iemesls - rites pretestība, kura trubām ir lielāka. Pieaugušie ātrumi pēdējos gados liek meklēt risinājumus, tuvā nākotne izskatās ar Radiālām bezkamerniecēm un disku bremzēm.
Kopsavilkums - ja brauc XC pirmajā sešiniekā, vai visu laiku trešais, iespējams ka trubas ir risinājums, vai vienkārši patīk. Savadāk teicami rati ar labām bezkamerniecēm viss kas vajadzīgs. Šosejā sarežģītāk, atkarīgs no trases un mērķiem.
Ceru ka atbildēju. Daudz velodienas un Veiksmi visiem!
By A Vanags 05.12.2012 23:32:40
Local.Auth · 2,110 comments"Bezkameru - mazāka rites pretestība, jo nav kamera, kura beržās ar riepu"
"Līmējamās - rites pretestība, kura trubām ir lielāka"
Te nu man izskataas ka ir ljoti liela idejiska nesakritiiba..
Beztam, runaat par mazaaku rites pretestiibu bezkameru riepaam, ir pilniigi nelogjiski. Protektors un riepas gumijas sastaavs nosaka riposhanu. Tas ka riepa uz aploka un pret kameru paarvietojaas par 1mm riposhanu vispaar neietekmee.
Par līmējamām riepām šosejā - tās ir un būs pārākas par jebkuru citu veidu arii turpmaak naakotnee. Un tieshi diska bremzju gadijumaa liimeejamaam riepaam ir vislielaakaa priekshrociiba, jo taas uz aploka turaas daudz labaak nekaa jebkura cita veida riepas.
Ja kaadam ir pretargumenti - luudzu, izklaastiet skaidri savu domu un ar pamatojumu.
Šmerlis
By six13 06.12.2012 00:00:47
Member · 179 commentsZiniet, šeit nav saruna par pārliecību.
Ir neizprotami lasīt kritiku par pasaulē sen zinamām lietām. Varu tikai ieteikt iedziļināties riepu, aploku un to sistēmu konstrukcijās, tehnoloģijās un t.t. Mūsu laikmetā informācijas netrūkst, var izlasīt kas un kā.
Piedodiet, varu ieteikt izglītioties, nevis spriedelēt.
By despecs 06.12.2012 11:54:08
Member · 1,745 commentssavlaik ar prātām mētājās doma par tubeless, bet nu to pārslimoju un vairs nemaz nedomāju atkal to kaiti saķert. kāpēc? viss ir parakstā
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By vitamiins_xc 06.12.2012 12:05:01
Member+ · 2,832 commentsTak tubless ir 10x vienkāršāk par parastu clincher+tube.
Uzliec 1x gadā (1min darbs) un aizmirsti par prokoliem.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By Vaskis 06.12.2012 14:35:29
Member · 2,612 commentsDārgi/lēti tas ir filozofisks jautājums.
Piemērs, Schwalbe Ultremo abās versijās:
ZX evo kamernieces 33EUR+ 6 EUR "orģināla" schwalbes kamera, t.i remonts 5 vai nu 28LVL.
HT trubiņas 55EUR+ līme laikam?, t.i neatkarīgi no mīkstā nopietnības, 39LVL.
Līdz ar to nekādu filozofiju te neredzu, tas ir dārgāk jau pašos pamatos viens mīkstais 5-39= 34LVL, trakākajā gadījumā starpība gan "tikai" 28-39= 11LVL.
Jāatzīst ir piedāvājumā arī stipri lētākas trubiņas ap 20Eur, t.i 15LVL, bet lētākais kamernieces variants 13+3, t.i 16EUR 11LVL, šādā līmenī starpība vairs nav graujoša 4LVL. Bet lētās trubiņas visur piemin kā pēdējos SŪ un labāk pat nesākt.
Cenu salīdzināšanai izmantots: www.bike-components.de
Par līmes nepieciešamo daudzumu un izmaksām nav nekādas sajēgas.
By Muhameds 06.12.2012 14:52:28
Member · 113 commentsFilozofiski pieejot vai tev būtu liela starpība 5 santīmi vai 39 santīmi.. it kā ir starpība, bet katrs to uztvers filizofoski savādāk, relatīvi savām materiālajām/citām iespējām.
5Ls vai 35 Ls principā tās ir vienas pusdienas, tik dažādos iestādījumos.
By KKTK 06.12.2012 16:18:14
Member+ · 2,298 commentsMan patika arguments par Tubeless: "var braukt ar krietni zemāku spiedienu"... - šosejai
By Muhameds 06.12.2012 16:19:29
Member · 113 commentsups
By Slowmo 06.12.2012 17:55:19
Member+ · 1,166 commentsKas vainas zemākam spiedienam šosejai? Pa grumbuļainu segumu mīkstākas riepas labāk ripos un arī saķere labāka.
By A Vanags 06.12.2012 21:56:42
Local.Auth · 2,110 commentsTak tubless ir 10x vienkāršāk par parastu clincher+tube.
Uzliec 1x gadā (1min darbs) un aizmirsti par prokoliem.
Paraadi man kaa uzliksi jaunu tubeless riepu minuutes laikaa uz aploka un dabuusi to piepumpeetu.. Man tieshaam patiik zinaatniskaa fantastika.
Kas vainas zemākam spiedienam šosejai? Pa grumbuļainu segumu mīkstākas riepas labāk ripos un arī saķere labāka.
Šosejai zemāks spiediens nozīmē nevis 11, bet 9 atmosfēras.
Starpcitu, shosejai liimeejamaas riepas, vieglaakaas kas ir manaa arsenaalaa ir 120g svaraa. Paraadiet luudzu kur jums kamernieces vai bezkamernieces buus vieglaakas??!!!!
DB ir daudz priekshrociibu kaapeec taas shosejaa muusdienaas buutu tieshaam labas. BET ir dazji LJOTI svariigi iemesli kaapeec taa sisteema var paarveersties no priekhrociibas katastrofaa. Piemeeram, brauceejs paardur riepu, tehniskaa nomaina ratu, BET rezerves ratam rotora poziicija pret esosho ratu atshkjiras par 2 mm desmitdaljaam. Viss! Briivs!
Pametiet vel kaadus domu graudus, man tas tieshaam uzlabo garastaavokli.
Šmerlis
By Vaskis 06.12.2012 22:06:37
Member · 2,612 commentsMr. A Vanag, noskaņojums kareivīgs, tad nu precizēšu jautājumu!
Kādēļ man sava šosejas velo jaunajiem maču ratiem izvēlēties kādu konkrētu riepu veidu vai kādēļ tieši nē?
By A Vanags 06.12.2012 22:22:08
Local.Auth · 2,110 commentsVaskis, prieks pajautaaji!
Pa lielam, riepu jaaizveelaas atkariibaa no trases un apstaakljiem un sava liimenja.
Tubeless jebkuraa gadijumaa atkriit - smaga un nekaadu priekshrociibu.
Borteejamaas - te varu ieteikt izveeleeties kaadu no Vittoria modeljiem - paarbaudiita veertiiba, kas ir pasaules liimenja TOP riepu razjotaajs.
Ja no trubinjaam, tad viennoziimiigi Veloflex - tas ir pats labaakais no riepu razjotaajiem.
http://www.veloflex.it/products/tubulars.asp?lang=en
http://www.vittoria.com/product/all-tires/
Šmerlis
By cello 06.12.2012 22:37:02
Local.Auth · 4,686 commentsNo savas pieredzes varu ieteikt šosejas līmējamās riepas (top modeļi)
1.Continental
2.Vittoria/Michelin
3.Hutchinson
Ar Swalbēm un Veloflex nav sanācis no sirds izbraukāties
By Vaskis 06.12.2012 22:38:32
Member · 2,612 commentsSer. labi bezkamernieces tavuprāt nav labas, taču joprojām paliek jautājums!
kādēļ kamernieces vai trubiņas mačiem?
By Vaskis 05.12.2012 14:38:41
Member · 2,612 comments