Parasti tās gudrās runas par to, ka ķiverei nav nozīmes, beidzas ar pirmo kārtīgo kritienu, kurā tiek iznīcināta ķivere, vai izsists caurums galvā, ja ķiveres nav bijis.
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By Velomens 13.01.2013 14:11:11
Member+ · 1,681 commentsAustiņām, kuru uzbūve (un skaņa) ir tāda, ka Tu aizej no reālās pasaules - tās gan jau traucē izdzirdēt labu aizmotoru.
Veloceļojumi www.velomens.lv
By KKTK 13.01.2013 17:02:27
Member+ · 2,298 commentsAustiņām, kuru uzbūve (un skaņa) ir tāda, ka Tu aizej no reālās pasaules - tās gan jau traucē izdzirdēt labu aizmotoru.
Nu bet cita veida austiņas nav vērts par ausīs likt... MIDI skaņa :}
Bet ar velo, nekāda mūzika ausīs - klausies kā riepas dilst :]
By six6 13.01.2013 17:59:23
Member+ · 1,287 commentsEs izvairos no braukshanas pa koplietoshanas celjiem. unklausos ko un cik skalji gribu.
By ARZ 13.01.2013 18:20:57
Member · 356 commentsDaudzi raksta par to cik svariigi ir dzirdeet ka aiz muguras tuvojas lielais gabariits...
Adekvaats velosipeedists vienmeer uz publiskaas lietoshanas celiem brauc cik nu iespeejams tuvaak brauktuves labajai malai. Logjiski vai ne?
Tad man rodas jautaajums, ko tad maina fakts, ka dzirdam no muguras lielgabariita tuvoshanos, ja jau taa braucam peec iespeejas tuvaak labajai malai???
diezvai peec dzirdes kaads ir speejiigs noteikt cik daudz vietas furavods ir noleemis atweeleet mineejam...
labāk nodilt nekā sarūsēt
By 321 13.01.2013 18:31:59
Member · 6,351 commentsSkanju nelietoju, bistami dzivibai
By Buks 13.01.2013 18:43:44
Member+ · 696 commentsKad regulāri brauc, tad to jūt, kad ir ziepes, kad jāuzmanās, to gan vairāk jūt ar ausīm, ja labi trenējas, tad var arī ar dibenu sajust
Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.
By Inars 13.01.2013 19:46:54
Member+ · 1,303 commentsDaudzi raksta par to cik svariigi ir dzirdeet ka aiz muguras tuvojas lielais gabariits...
Adekvaats velosipeedists vienmeer uz publiskaas lietoshanas celiem brauc cik nu iespeejams tuvaak brauktuves labajai malai. Logjiski vai ne?
Tad man rodas jautaajums, ko tad maina fakts, ka dzirdam no muguras lielgabariita tuvoshanos, ja jau taa braucam peec iespeejas tuvaak labajai malai???
diezvai peec dzirdes kaads ir speejiigs noteikt cik daudz vietas furavods ir noleemis atweeleet mineejam...
Ir nozīme. Vienkārši jāmūk nost no ceļa. Jeb tu domā, ka tas ir droši, kad 2 lielgabarīti samainās tev blakus. Bieži tas nenotiek, bet notiek.
Tā ir kā Buks raksta, reizēm ar pakaļu jūt, kad jāmūk nost
Es vēl papildināšu, ka ceļi taču nav ideāli, itsevišķi sabrukušas apmales. Nez cik droši ir apbraukt bedres pa kreiso pusi, ja nezini, kas aizmugurē darās.
Last edited by Inars (13.01.2013 19:55:09)
By ARZ 13.01.2013 21:38:51
Member · 356 commentsnu ja bedres jaaabrauc tad protams pagrozam galvu. pirms katra manevra jaanoweertee situaacija.
labāk nodilt nekā sarūsēt
By Ansis 13.01.2013 22:05:06
Member++ · 3,687 commentsnu ja bedres jaaabrauc tad protams pagrozam galvu. pirms katra manevra jaanoweertee situaacija.
Nu jā, daram visu iespējamo, lai iztiktu bez otra svarīgākā maņu orgāna - dzirdes...
Man tas atgādina traktoristus, kuri neievēro, ka, strādājot bīstamus darbus, traktora durvīm jābūt atvērtām. Krievijā tādi ielūst ledū un noslīkst kabīnē simtiem.
By Ginbox 13.01.2013 22:41:46
Member+ · 256 commentsIr trīs ļoti būtiskas lietas, kuru pieņemšana daļā mūsu LV velobraucēju rada gandrīz vai alerģisku reakciju:
- Krustojumu NEšķērsošana pie sarkanās gaismas;
- Aizsargķiveres lietošana;
- Nekādas austiņas vai mūzika āra velotreniņa laikā.
Krustojumu šķērsot pie sarkanās gaismas ir aizliegts un tā tas ir ierakstīts arī likumā!
Latvijā bez aizsargķiveres braukt nav aizliegts, taču citās Eiropas valstīs tas IR aizliegts ar likumu! (un ne jau velti)
Par austiņām un mūziku ir jāsaprot, ka velotreniņa laikā to darīt vienkārši NEDRĪKST - nekādas austiņas un nekāda mūzika, lai kur brauktu, pa ielu, šoseju, mežu... Dzirde ir kā velobraucēja atpakaļskata spogulis, velobraucējam ir jāredz/jādzird, kas notiek visapkārt - tas var būt gan smagais no aizmugures, gan kvadra vai krosinieks no kādas sānu takas mežā, sīkie no kādas sētas vai krūmiem vai galu galā kāds agresīvs suns, kas paslēpies nogaidījis piemērotu laiku savam uzklupienam... tā var turpināt vēl.. un tagad katrs padomājiet, par cik ilgu laiku nobīdīsies velobraucēja reakcija katrā no šīm negaidītajām epizodēm, gadījumā, kad austiņu/mūzikas dēļ velobraucējs nebūs sadzirdējis tuvojošos draudus?! Sekas katrā no gadījumiem katrs var iztēloties pats!
Nu nav taču jābūt neiedomājami apķērīgam, lai to saprastu!?!
Kas attiecas uz braucējiem, kas austiņas lieto paši un vēl ar lepnumu to reklamē - TAS IR ĻOTI SLIKTS PIEMĒRS!!!
(pievērsiet uzmanību, ka es nesaku, ka tie ir slikti braucēji)
Last edited by Ginbox (13.01.2013 22:44:32)
By Corratec 14.01.2013 02:30:10
Member · 911 commentsPilnīgi piekrītu Ginbox !
By ARZ 14.01.2013 08:52:08
Member · 356 commentsJaa beidzot argumenteets ieraksts!
gruuti atrast pretargumentus !!!
labāk nodilt nekā sarūsēt
By KasparsS 14.01.2013 08:52:55
Member+ · 2,280 commentsDaudzi raksta par to cik svariigi ir dzirdeet ka aiz muguras tuvojas lielais gabariits...
Adekvaats velosipeedists vienmeer uz publiskaas lietoshanas celiem brauc cik nu iespeejams tuvaak brauktuves labajai malai. Logjiski vai ne?
Tad man rodas jautaajums, ko tad maina fakts, ka dzirdam no muguras lielgabariita tuvoshanos, ja jau taa braucam peec iespeejas tuvaak labajai malai???
diezvai peec dzirdes kaads ir speejiigs noteikt cik daudz vietas furavods ir noleemis atweeleet mineejam...
Pilnīgi piekrītu!
... Ja pie stūres būs "galinātājs", tad neglābs ne vislabākā dzirde un redze.
Vienkārši jāmūk nost no ceļa. Jeb tu domā, ka tas ir droši, kad 2 lielgabarīti samainās tev blakus. Bieži tas nenotiek, bet notiek
Nekur nav jāmūk. Neviens tevi netrieks nost. Ja nu vienīgi pie stūres būs "galinātājs", tad beigas pienāks arī uz 3 joslu šosejas katrā virzienā.
Nevienu tagad nemudinu braukt ar austiņām. Malači, tie kas var izturēt stundām klausīties tikai asfalta skaņu. Protams, kaut kādā mērā ir lielāks risks. Bet ja es, piemēram, katru dienu braucu, pieņemsim, 50 km - ~+/-2h. Bez mūzikas varētu vienkārši sajukt prātā. Ja nedēļā braukt 50... 100 km, tad, protams, var iztikt bez mūzikas. Droši vien tie arī ir tie, kuri šeit ļoti PRET austiņām.
Last edited by KasparsS (14.01.2013 09:00:19)
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By KKTK 14.01.2013 09:12:44
Member+ · 2,298 commentsTu, KasparsS pirms gada arī snikera papīrīti nevarēji aizvest līdz miskastei, tagad cik novēroju esi nedaudz pieaudzis. Gan arī izgausi no šitām muļķībām...
By KasparsS 14.01.2013 09:51:34
Member+ · 2,280 commentsTu, KasparsS pirms gada arī snikera papīrīti nevarēji aizvest līdz miskastei, tagad cik novēroju esi nedaudz pieaudzis. Gan arī izgausi no šitām muļķībām...
Nesapratu to sākuma daļu par snikera papīrīti un miskasti. Vari konkrētāk?
Gan jau izaugšu
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By KumachanIkemen 14.01.2013 09:56:51
Member · 279 commentsVisizplatītākie iemesli kāpēc cilvēki tiek problēmās uz ceļa ir sekojoša divu veidu domāšana:
- Tas nav nekas nedrošs. Tie, kas izdomāja noteikumus un rekomendācijas ir paranoiķi.
- Ja es sekoju noteikumiem, tad ar to pietiek - esmu drošs.
Par pirmo veidu nav pat jēgas komentēt.
Par otro - īstenība ir tāda, ka tikai sekot noteikumiem ir par maz - drošībai ir jābūt proaktīvai. Ir pašam jāskatās pa malām, pašam jāizvairās no situācijām, kuras pat potenciāli var būt bīstamas un pašam sekot savai un citu (šis ir svarīgi!) uzvedībai.
Esmu jau to rakstījis vairākas reizes, bet atkārtošu atkal - ritenis ir tāds transports, ka ir pilnīgi vienalga kā vainas dēļ tu tiec sadursmē, ļoti nepatīkami būs jebkurā gadījumā, jo pasīvā aizsardzība praktiski nepastāv.
Neatceros ciparus, bet pirms laika Japānā tika publicēti pētījuma rezultāti, kur kā viens no pamata faktoriem ceļu satiksmes drošībā ir "drivers attitude and general education". Piezīmei - Japānā ceļu satiksmes negadījumu kopējais skaits ar katru gadu ir mazāks, bet to vidū satiksmes negadījumu skaits ar riteņu dalību pieaug mūsdienu velobūma un riteņbraucēju izglītības trūkuma par CSN dēļ.
By vitamiins_xc 14.01.2013 10:08:25
Member+ · 2,832 commentsRunājam par treniņiem. Ši frukti tak uz pusi zin visu ceļu noslogotību, platumu, katru bedri un akmentiņu...
Ja es sekoju noteikumiem, tad ar to pietiek - esmu drošs
Tā vajadzētu būt, bet kā zināms 99.9% auto pārkāp ātrumu. Sāksim ar to.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By KasparsS 14.01.2013 10:14:55
Member+ · 2,280 commentsKumachanIkemen, priekš kam tādas galejības?! To, ja es braucu ar austiņām, vai kāds cits bez ķiveres, vai kāds cits bez vestes, tas nenozīmē, ka viņi visi ir paranoiķi vai vēl nezin kas un domā, ka noteikumi ir domāti muļķiem. Tā nav. Pats esi tik tīrs un nekad, nekad nepārkāp nevienu noteikumu?!
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By KumachanIkemen 14.01.2013 17:10:53
Member · 279 commentsKumachanIkemen, priekš kam tādas galejības?! To, ja es braucu ar austiņām, vai kāds cits bez ķiveres, vai kāds cits bez vestes, tas nenozīmē, ka viņi visi ir paranoiķi vai vēl nezin kas un domā, ka noteikumi ir domāti muļķiem. Tā nav. Pats esi tik tīrs un nekad, nekad nepārkāp nevienu noteikumu?!
Par sevi vismaz varu teikt to, ka daru visu iespējamo, lai noteikumus nepārkāptu un nekad neredzu problēmas pagaidīt 30 sekundes tur, kur daudzi pārējie uz riteņiem skrien uz sarkano gaismu, piemēram. Uz veikalu pēc piena gan dažreiz braucu bez ķiveres, jā, šeit garām...
By DzintarsP 14.01.2013 21:17:21
Member · 1,550 commentsKasparS... nespēt 2 stundas nobraukt bez austiņam ausīs... varbūt laiks pārdomāt savu sporta veida izvēli
Protams cita lieta - visu dienu braukt pa Daugavas kreisā krasta šoseju (Ķekava-Daugmale-Ķegums-Jaunjelgava utt) tur satiksmes praktiski nav, minūtes laika varbūt 1 mašīnu sastapt izdodās, tad gan no garlaicības vat vai nomirt, bet pēc paša pieredzes, tad arī austiņas neglābs.
Visā visumā esmu pret austiņām, jo var nobraukt arī 2 diennaktis un labi iztikt bez tām. bet par ķiveri - bet ķiveres nav šī topika mērķauditorija
By KasparsS 14.01.2013 22:01:23
Member+ · 2,280 commentsDzintarsP, tad sanāk ir garlaicīgās šosejas, kur ir pieļaujamas austiņas, un ir negarlaicīgās šosejas kur nedrīkst klausīties. Tu varētu būt iniciators jaunas Latvijas kartes izveidē, kur ir bīstami klausīties kur nav Tas tā, jokam
Varu nobraukt arī 10 stundas neklausoties.(pats zini kur es biju braucis un cik dienas) Bet dažreiz 20 minūtes nevaru izturēt, ir lomka
Un nevajag uzreiz runāt par sporta veida maiņu
Vispār kāpēc pēdējos postos brūk tikai uz manis virsū, nevienam neko sliktu neesmu pateici
Jāskatās uz problēmu vispārīgi, nevis jāanalizē mana pieeja/attieksme (nobody is perfect ), pie tam es ļoti atbalstu tos, kuri ir pieradusi vispār nelietot izbraucienos austiņas!
Vispār te ir 50/50, puse ir pret, pusei nav iebildumu pret austiņām
Last edited by KasparsS (14.01.2013 22:01:48)
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By keineliebe 14.01.2013 22:08:48
Member+ · 179 commentsPALDIES VISIEM par plašajām playlistēm, šķiet, ka tāda bija topika tēma :):0
Hydra Epic III,V
By ARZ 15.01.2013 08:58:54
Member · 356 commentspeedeejaa laikaa man labi minaas pie MUSE, HOT CHIP un shad tad kaadu aatraaku mush-up izlasi uztaisu
labāk nodilt nekā sarūsēt
By cuu508 15.01.2013 16:56:13
Member+ · 461 commentsKatrs ir padalījies ar savu viedokli par drošību, un tālāk to atkārtot vēlreiz un uzstājīgāk nav nepieciešams. Katrs rīkojas, kā pašam šķiet pareizāk, un katrs izbauda savas rīcības sekas :-)
Iekš soundcloud.com var atrast un pa reizei ielādēt foršus DJ setus / miksus dažādām gaumēm. Piemēram, šis electro: early morning 2013 set @ PiensFestZiema
By GG 21.01.2013 01:58:37
Member · 99 commentsNe tik uz šosejas bīstami !
Nesen mājās vienatnē, bezrūpīgi griežot rulli, gandrīz uz traumām bij jābrauc, kad DĒĻ MŪZIKAS AUSĪS nesdzirdēts, negaidīti atgriezies mājinieks no azmugures roku uz pleca uzliek . Vēlāk taisnojās ka 5x man esot saukts.
Kuriozu sadaļai !
Gravity, it’s a bitch - learn to live with it
By Papuass 21.01.2013 11:15:33
Member+ · 2,978 commentsSaki, lai nākamreiz nostājas priekšā un vicinās ar rokām
By QQ 13.01.2013 14:01:41
Member · 844 comments