Carrera TDF iesācējam

Avatar

By kaem 07.08.2012 23:01:37

Member · 4 comments

Kādu laiku jau domāju par pāriešanu no MTB uz šosejas velosipēdu. Latvijā, protams, veikalos paskatoties uz cenām nezinu vai smieties vai mest mieru šai domai, bet nu pašlaik atrodos UK, un te uzgāju nejauši vienu interesantu piedāvājumu (ja tā var teikt, kolēģim darbā tāds ir). Kā jau nosaukumā minēts - Carrera TDF. Pašlaik gan vairāk vēl domāju vai vispār man vajag iegādāties citu velo, bet katrā ziņā labi būtu uzklausīt viedokļus vai ir viņš tā vērts vispār. Cenai ar visu atvešanu uz Latviju vajadzētu būt zem Ls 300.

Avatar

By a51 07.08.2012 23:30:20

Member · 186 comments

Atbrauc atpakal uz Latviju, aizbrauc līdz Tukumam, atrodi veikalu Velo Divi, tur būs septinkārtējais SEB MTB tautas klases uzvarētājs Jānis Ozols (veikala īpašnieks) paprasi kas viņam labs no šoseiniekiem. Nedaudz dārgāk gan būs, bet dabūsi rēalu šosejas ričuku.
P.S. šim brīnumam par ko tu raksti nav nemazākā sakara ar TDF (ja ar to ražotajs domāja tour de france) un vispar tas ir pilnīgs mēsls.

Avatar

By kaem 08.08.2012 10:07:39

Member · 4 comments

Jautājums kas ir "nedaudz dārgāk", man nav nemazākās vēlēšanās maksāt 500 un vairāk Ls par jaunu velo. Par to vai ir sakars vai nav ar Tour De France man ir ne silts, ne auksts, vienīgā atbilde ko es gribēju uzzināt ir vai galīgam iesācējam sakarā ar šosejas velosipēdiem šis būtu slikts variants? Un varētu jau mazliet labāk paskaidrot kādēļ man viņš būtu pilnīgs mēsls, jo no Tavas atbildes es pilnīgi neko neuzzināju, tikai Tavu personīgo viedokli. Redzi, cik nu es parakņājos pa internetu, atradu tikai pozitīvas atsauksmes velosipēdam kā "entry level" braucamajam, bet nu es vēlējos varbūt kādu zinošāku cilvēku, kas var pateikt vai viņš nesāks sadalīties pēc pirmajiem pāris km paskatoties uz komponentēm.

Avatar

By mpb 08.08.2012 10:10:29

Member · 892 comments

manurpāt daudz labāks "entry level" būs kāds vecās skolas šosejnieks ar labu aprīkojumu. Ik pa laikam LV tiek ievesti labi šosejnieki ar labu aprīkojumu. Viens paziņa nopirka Koga Myata šosejnieku, 80to gadu beigas, ar Shimano 600 grupu par 175 Ls. Velo svars bija ap 9.5 kg. Manuprāt tāds aparāts būs daudz patīkamāks un izmaksās mazāk.


Tikai izsaku savu privāto viedokli

Avatar

By kurjers 08.08.2012 11:57:15

Local.Auth · 1,399 comments

kaem- tu uzdevi jautājumu, tev atbildeja. Nepērc sūdu. Nopērc lietotu, bet feinu. Salidzinajums - labak 10gadigs audi, nevis jauns žigulis.


[url=]www.avekurjers.lv[/url]

Avatar

By Ansis 08.08.2012 16:47:40

Member++ · 3,685 comments

Ir mums šeit, kas atbild kļova -
ģaģa Seņa, ģaģa Ļova...

Šis divritenis dalīties nesāks, bet, spriežot pēc bildes un apraksta, ir sū*s pēc daudziem svarīgiem punktiem:
1. Neviens puslīdz nopietns ražotājs uz lētā gala ričuka rāmja neraksta vārdiņus "pro", "TDF"...
2. Par ratu aplocēm ir rakstīts "double wall alloy rims", kas ir pilnīgi pašsaprotami, ja ritenis nav pēc piena braucamais. Savukārt par alumīnija (?) rāmja izgatavošanas tehnoloģiju nav rakstīts nekas, pēc kā var spriest, ka tas būs no resnām konstanta biezuma caurulēm, kas ir smagnējs un neatbilst mūsdienu šosejas velo normām.
3. Pedāļu ass galā klanī ir iespiests plastmasas (?) vāciņš; vispār ļoti izskatās, ka tas klanis ir uz kvadrāta ass. Kvadrāta ass monobloki mūsdienās masveida produkcijā ir tikai lētie un smagie.
4. Dakša, kur tā ieiet rāmī, ir tieva, rāmis resns. Mūsdienās arī tas ir uzskatāms par lēto risinājumu, droši vien kaut kāda smagā tērauda vai Cr-Mo dakša.

Tā tas viss rada viennozīmīgu iespaidu. Par bremzēm un pārslēdzējiem konkrēti neizteikšos, bet nav cerību, ka tās bremzes bremzēs patiešām labi, arī lietū, un ka tie lētā gala trošu apvalki drīz neprasīs apkopi (vai labāk - nomaiņu pret labākiem).

P.S. Es skrūvēju šosejas ričukus no Start-Šosse laikiem, no 1986. gada...

Avatar

By kaem 08.08.2012 21:13:47

Member · 4 comments

To arī gribēju nosaidrot. Jautājums laikam drīzāk bija vai vispār ir vērts izmest to naudu par viņu vai labāk pagaidām palikt pie MTB, kamēr iekrājas nauda varbūt kam nopietnākam. Paldies.

Avatar

By Papuass 09.08.2012 12:54:46

Member+ · 2,978 comments

Izrādās, ka ir ražotājs ar tādu pašu nosaukumu (lai arī par to pirmoreiz izdzirdēju šonedēļ) , kurš taisa arī hi-end produkciju: http://www.cyclingtips.com.au/2012/08/c … ts-review/

Halfords Carrera's are not real Carrera's, they are allowed to use the name but only after several court cases and a legal loophole. The bikes Halfords have are cheap tiawanese crap and would come out of the same factories as any other cheap brand. However, the real Carrera's, like Pantani, Gazelli and Chiappuci used are a separate company and are all handmade in Italy. Check out www.carrera-podium.it for the real Carrera bikes.

Par konkrēto modeli gan jāpiekrīt, ka var būt arī labākas izvēles. Kopumā izklausās pēc Maxima "Scout" varianta, tikai šoreiz pat ar copyright (parezi nokopēts smile).

Avatar

By Vaskis 09.08.2012 13:31:11

Member · 2,612 comments

kāds velo tev ir mtb?

Avatar

By kaem 09.08.2012 13:55:24

Member · 4 comments
Vaskis wrote

kāds velo tev ir mtb?

Šāds te, tikai bez visa papildus aprīkojuma ieskaitot ragiem un pudeles turētāju. Un mans ir kādus 2 gadus vecs ar nomainītu aizmugurējo ratu. Mēģināju atrast info par aprīkojumu, bet nesekmīgi. Īstenībā interesē cik tāds varētu būt vērts tagad, pēc 2 gadiem, bet nu tur jau jāzin detaļu saraksts.

Avatar

By hmmzis 10.08.2012 00:57:34

Member · 84 comments

Carrera nav slikts velo razhotaajs. Vinjiem ir saliidzinoshi leeti, bet funkcionaali velo. Ir runaats ar cilveekiem, kas ar TDF un Vanquish braukaa uz darbu ikdienaa un dizhu suudziibu nav. Raamji shiem ir diezgan pasmagi un leetajiem modeljiem ir shur tur nesakariigas komponentes (naf' vajadziigs 52/39 chainsets uz 12kg velo, kas paredzeets iesaaceejam).

Ja vari pacelt naudas zinjaa, tad no Halfords labi ir Boardman velo.

Pamazam UK/IRL saakas shiis sezonas atlaides, jo 2013 modelji saak naakt iekshaa. Ir veerts pachekot arii vieteejos sludinaajumu serverus, diezgan biezhi var soliidus aparaatus pa sakariigaam naudaam dabuut. Paaris meeneshus atpakalj viens A grupas (amatieru gonkas IRL) brauceejs tirgoja savu Madone 4.5 ar 50mm Bontrager karbona ripuljiem pa 750eur.