Erenpreiss
2012.gada 12.aprīlī, 13:00 Vērmanes dārzā, Rīgā, notiks prezentācija – pasākums medijiem, kurā pirmoreiz tiks prezentēti jaunie, Ērenpreiss saražotie velosipēdi.
Greta 315
Tom 295
Gustav 415
Paula 475
Vizuāli, protams, smuki.
Izrādās Gandrs, jau tirgo.
http://www.gandrs.lv/pilsetas-velosiped … renpreiss/
By makaroni 12.04.2012 12:05:21
Member · 921 commentsArī paspēju paskatīties, ļoti glīti - labs sākums. Žēl, ka daudziem būs par ekskluzīvu, patiktu redzēt ielās daudzus Ērenpreisus. Cerams, ka nākotnē būs arī kāds līdzīgā stilā ieturēts "tautas" modelis.
Būtu daudz jaukāk, nekā patreiz izplatītie, ar plastmasām apkarinātie, aplīmētie un aprakstītie lielveikalu MTB. Domāju nekas neiespējams - mazāk ādas un "brendu" komponenšu, kopējai kvalitātei nebūtu nemaz jācieš.
Last edited by makaroni (12.04.2012 12:06:47)
By Papuass 12.04.2012 12:12:20
Member+ · 2,979 commentsNedomāju, ka viņu ražošanas apjoms spētu izturēt "tautas" pieprasījuma līmeni.
Vai būtu jāsaprot, ka rāmjus paši būvē?
By 321 12.04.2012 12:20:12
Member · 6,351 commentsKā tas ir ekskluzīvi? Normāls auto par normālu cenu + vēl valstij samaksā pvn. Liela daļa daļu gan nav ražotas lv, to ar varbūt var sākt
By gaga 12.04.2012 12:25:00
Member+ · 2,160 commentsIr jau gan ekskluzīvs - parastu, jaunu velo ar cieto dakšu, gēla padibeni un dubļu bleķiem var dabūt par kādiem 125..150Ls? Ērenpreisam lētākajā variantā sanāk 2x vairāk samaksāt
By Papuass 12.04.2012 12:27:35
Member+ · 2,979 commentsVarbūt "lētos" velo var ražot, atjaunojot kādu citu zīmolu, piemēram, Latvello, Ozolnieks, Leitners?
By 321 12.04.2012 12:30:04
Member · 6,351 commentsTads sedeklis vien maksā 50 ls NEW
By gaga 12.04.2012 13:20:22
Member+ · 2,160 commentspar sēdekli šaubu nav, ka tā arī varētu maksāt, tādēļ jau arī ir ekskluzīvs velo
By Grafomāns 12.04.2012 13:28:37
Member · 186 commentsNudien glīti velo, būs kaut kas no viņiem jāpaņem.
Qu'ils mangent de la brioche
By maruchans 12.04.2012 16:29:49
Member · 19 commentsManuprāt, velosipēdu vienīgais akcents tik ručkas un sēdeklis vien ir!
Līdz galam kaut kas nav, bet ceru ka tas tikai sākums!
Patreiz velosipēds.....izskatās pēc ķīniešu ražojuma.
By fusio 12.04.2012 18:51:49
Member · 784 commentsVisu cienju iesaistiitajiem maarketinga cilveekiem! Domaaju, ka shiem velo ir savs pirceejs.
By Vaskis 12.04.2012 19:18:07
Member · 2,612 commentsDzīvē nav redzēts. Pēc bildēm spriežot, Ērenpreiss Stiliņš ieturēts, ko bez atsevišķām smukām (visdrīzāk arī padārgām) detaļām būtu grūti izdarīt.
Skaidrs par dizainu un brendu jāpiemaksā. Salīdzinot ar merša veļukiem šis vēl ir ļoti izdevīgs darījums:D
Galu galā vietējais produkts- super!
By kalnminis 12.04.2012 20:23:39
Member · 1,472 commentsPriekš visiem tiem hipsteriem ar Aifouniem es ieteiktu ražot vēl ekskluzīvākus un vēl dārgākus.
By tuklo veloteam 12.04.2012 20:38:43
Member · 173 commentsviņi jau neslēpj ka tie ir ķīniešu rāmji... brends tik vietējais un par to arī cena kā saka simtslatu ritenis pa trīs simtiem
By tuklo veloteam 12.04.2012 20:41:23
Member · 173 commentstikko izlasiju TOM specifikāciju gribu atvainoties tas nav simts latu ričuks bet piecdesmit
By Baltais 12.04.2012 20:50:22
Local.Auth · 5,425 commentsja nav nekā laba, ko patikt, varbūt var neteikt neko, vai iziet ārā izbraukt kādu aplīti?
p.s. eju ārā
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By QQ 12.04.2012 22:08:16
Member · 844 commentsCienījamie kungi un dāmas!
Tas ir apsveicams panākums! Un nevērtējiet par stingru, jo tas taču pats sākums. Apsveicu visus, kas iesaistīti šajā projektā. Un tiem, kas var atļauties, bet vēl šaubās, iesaku izvēlēties tieši Erenpreis šī gada modeļus. Kādreiz tie būs relikvija kā pirmie modeļi no atjaunotās ražošanas.
Esmu nedaudz sekojis šī segmenta attīstībai Eiropā, tāpēc varu teikt, ka nav ne vainas pirmajam cepumam. Cena pilnīgi atbilst komplektējošajām daļām un dizainam.
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By A Vanags 12.04.2012 22:16:16
Local.Auth · 2,110 commentsCepums Tomam par uznjeemiibu!
BTW, Ja kaads pacels Ozolnieku, tad tas nu nebuus nekaads tautas modelis, bet gan iists oldscool aatruma gaazjamais aparaats!
Liela daļa daļu gan nav ražotas lv, to ar varbūt var sākt
Saki, kuras tad daljas no visa velo tiek razjotas Lv??
+ Baltais
Šmerlis
By Kaspars 13.04.2012 12:06:20
Banned · 2,164 commentsIekakāšu arī es savus divus centus.
Ikdienā tusēju forumos, kur cilvēki būvē augšā Pegoretti, English, IF, u.c. tērauda rāmjus ar Campagnolo grupām, klasiskiem ratiem. Lūk tur ir pievienotā vērtība. Taču tas pats Pegoretti rāmis maksā 3-5k$ bez dakšas. Rietumeiropā un aizjūras zemēs ir cilvēki kas sacensībās savu mūžu nebrauks, taču tie svētdienās izbrauc ar 25k$ vērtu tērauda velosipēdu. Un šeit nav runa par to, ka šiem cilvēkiem ir iesmērēts ķīnietis ar kautkādu uberkuhl brendu, šeit ir runa par pievienoto vērtību ko rada cilvēku roku darbs būvējot un krāsojot rāmjus.
http://www.google.lv/search?q=pegoretti … 4gTDy7m7CQ
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By slinkevich 13.04.2012 12:25:30
Member · 917 commentssuper ! malač i!forši ka notiek šitādas lietas, ričuki smuki, gods un cieņa, veiksmi tirgošanā ! bet ... bet baigi cērt acīs reklāmraksti ar tekstu ka ražots Latvijā ... plānots, dizainiņš un salikšana jā, bet vai ražošana? jeb tomēr rāmis un citi komponenti ir ražoti kādā no vietējām metāldarbnīcām vai ādasdarbnīcām? vienīgi ja ķēdes ir Daugavpils, bet diezvai nekāda negatīvisma, vienkārši maldinoši skan
@velodarbnica
By Uldis17 13.04.2012 12:36:35
Member · 337 commentsManuprāt, ka viss ir dikti feini. Kā jau te saka, tas taču tikai sākums, nevar taču prasīt, lai pašā sākumā jau uzrauj rūpnīcu, kur paši ražos rāmjus, zobratus un vēl nezin ko. Ja pasākums ies no rokas, tad pamazām varbūt ražošanu pārnesīs uz LV, kas gan varētu būt bišku dārgāk, bet nu es domāju, ka arī šiem riteņiem LV atradīsies pircēji. Nav jau arī tik mežonīgi dārgi... Un vispār arī tas, ka liek tepat uz vietas arī ir labi, veicina ekonomiku, nodarbinātību. Labāk tā, nekā pilnīgi nekā. Bez tam brends atdzimst - respect!
Pedal to the Metal
By ska 13.04.2012 12:57:14
Member · 403 commentsNu tad Ērenpreiss aiziet tādā pašā ceļā kā citi ražotāji. Bija ar rokām radītas leģendas, ar dvēseli, bet mūsdienās ir lielākoties "Made in Taiwan" konveijera produkti un nav ne vairs īsti leģenda ne dvēsele. Ne par velti ir vēl daudzi riteņu ražotāji, kas joprojām darbojas savā valstī. Nedomāju, ka mums trūktu dažādi metālapstrādes speciālisti, kas spētu ražot rāmjus šeit, jo paskatoties ārzmenju forumos pāri okeānam un te pat blakus lielajā valstī var redzēt daudzus entuziastus, kas ražo savā garažā īstas konfektes ne vienkāršus velo rāmjus. Nedomāju ar, ka mūsu frīkbaiku meistari ir līkrokaini hipsteri, kas spēj sametināt tikai šķības caurules.
A ko tagad? Nopērkot dārgu sēdekli un ručkas uz Taivānas rāmja, man jāiedomājas, ka esmu nopircis Ērenpreisu? Nē, pa īstam nopircis Ērenpreizu joprojam jūstos tikai, nopērkot veco pirmskara mantu, kas ir bijis Latvijas lepnums.
Otrkārt, lai gan oldskūls tagad ir modē, nezinu, vai pareizā pieeja ir mēģināt kopēt retro stilu tikai tāpēc, ka tas saistās ar Ērenpreisu. Neredzu ka, piemēram, Ford ražotu "Model T" autiņus tagad. Manuprāt ir jāiet uz priekšu un jāražo mūsdienīgi, praktiski pilsētas ričuki.
Last edited by ska (13.04.2012 12:58:54)
By Aigi_nr1 13.04.2012 13:02:39
Member · 281 commentsPar to ražošanu.
Principā jau ir ražots Latvijā.
Jo Ērenpreiss, kā prece ir tikai tad, kad tas ir rīpjošs velosipēds, respektīvi, viss ir salikts un gatavs un tas notiek Latvijā.
Tad jau arī Laimas cepumus nevar saukt par Made in Latvia, jo milti iespējams ir leišu, sviests vai margarīns ir poļu, iepakojums ir ķīnas utt. vai arī BMW vai jebkuru citu auto arī tikai tajā valstī saliek, jo bremzes ir itāļu, elektronika ķīnas, parking sensori, starp citu LATVIJAS (Daugavpilī ražoti) utt.
Bet par pašu ričuku, ir smuks un savu lietotāju atradīs, jāskatās arī uz citām valstīm, kur pilsētas velo ir lielākā cieņā kā Latvijā, tad viss būs štokos.
By Papuass 13.04.2012 13:17:20
Member+ · 2,979 commentsRīgas "Dinamo" taču arī vairs nav "tas pats" vecais "Dinamo".
Iesaku neiespringt ne par zīmola vērtības devalvāciju, ne par "uzskrūvētajām" cenām, īpaši, ja paši nemaz neplānojat šo velo iegādāties.
Būtu forši, ja kāds varētu savākt detaļu sarakstu ar visām cenām, lai santīmu mīlētāji varētu pārliecināties, ka cena ir pamatota. Turklāt, šīs minētās ir cenas Gandrā, velosezonas sākumā. Gan jau ir visas iespējas nopirkt bez starpnieka.
Turklāt, klausiet cienījamos foruma biedrus, sezona tak ir sākusies, laiks izbraukt kādu aplīti!
By xde 13.04.2012 13:17:59
Member · 328 commentsDomas dalās. Vieni saskata pozitīvo, citi negatīvo. Abiem laikam taisnība.
Taču noteikti šie velo un jaunais Ērenpreiss ir labāk nekā PILNĪGS NEKAS !!!
Un nevar arī prasīt uzreiz kaut ko fenomenālu (lētu - vienkāršu vai tieši pretēji dārgu - ekskluzīvu), ja iepriekš nekas vēl nav bijis.
Sāka ar restaurēšanu, tagad kopā salikšanu un nākotnē, kas zin, varbūt ar ražošanu.
Galvenais lai džeki neapstājas, arī palasa šos visus komentārus un izsecina kurā virzienā būtu pareizi jāturpina iet iesāktais ceļš.
P.S Katram tak ir izvēle - pirkt tos velo vai nepirkt.
Last edited by xde (13.04.2012 13:28:03)
By Žoržiks 13.04.2012 14:58:29
Member · 147 commentsTieši tā!!!
Mācīsimies vairāk saskatīt pozitīvo, jo kā čaļi pierāda, tad šie prot nevis gudri irst, bet reāli darboties un reanimēt veco labo zīmolu...
Man ir milzīgs prieks, ka Latvijā ir cilvēki, kuri pa lielam tikai ar savu apņēmību ir ko tādu paveikuši, nevis aizbraukuši nez kur vergu darbos.
malači veči!!!
Katrā no mums snauž ģēnijs, un ar katru dienu arvien vairāk un vairāk...
By KKTK 13.04.2012 15:07:47
Member+ · 2,298 commentsEs personīgi iepazinu cilvēku, kas pats metina rāmjus. Nu nevajag tur mega fabriku, viņa visa "fabrika" ietilptu auto garāžas telpās. Vajag tikai nedaudz zināšanas metālos un metināšanā. Rāju izmērus ņem no pārbaudītām vērtībām un tikai strādā. Lūk kur vismaz rāmis varētu saukties ekskluzīvs.
Last edited by KKTK (13.04.2012 15:09:02)
By Vaskis 12.04.2012 11:52:28
Member · 2,612 comments