hidrauliskie šifteri

Avatar

By NarchiX 11.05.2011 11:07:13

Member+ · 423 comments

Tas tā mazliet par ko pasapņot: ACROS HYDRAULIC TRACK CIRCUIT "A-GE"

Linkā apakšā ir arī video, jāgaida tik kad cena nokritīs 3x smile)


Scale 29er carbon edition - 7.9kg
Hawaii Express Team
facebook.com/Cainiki

Avatar

By KKTK 11.05.2011 11:17:45

Member+ · 2,298 comments

Ar biezajiem cimdiem būs grūti uzspiest uz maliņas. Un sacensību režīmā uz kraktekļa arī varētu būt problemātiski. Lai tas vāciec iznāk no laboratorijas wink

Avatar

By Liskijs 11.05.2011 11:25:24

Member · 332 comments

Kamer vell tās cenas nokritīsies paies laiciņš smile

Avatar

By Fanija 11.05.2011 11:56:12

restricted · 106 comments

pie slēgšanās varētu pierast, sistēma ir diezgan viegla, bet no otras puses XTR ar nelielu tūningu ir pat vieglāks un manuprāt uzticamāks. Bet tā jau diezgan interesants veidojums - nešaubos, ka slēdzas diezgan perfekti.

Avatar

By metalpower 11.05.2011 12:05:43

Member · 1,203 comments

kā ir salīdzinājumā ar elektroniskajiem šifteriem?

Avatar

By LOOK 11.05.2011 12:13:41

Member# · 2,702 comments

šeit nedaudz labāk redzama pati slēgšanās:
http://www.youtube.com/watch?v=1i3IOGrp … ded#at=186

pamazām jau viss virzās uz hidrolīnijām.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By LOOK 11.05.2011 12:15:05

Member# · 2,702 comments
metalpower wrote

kā ir salīdzinājumā ar elektroniskajiem šifteriem?

elektroniskajiem vajadzīga baterija, un tas ir baigais šķērslis.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By metalpower 11.05.2011 12:31:47

Member · 1,203 comments

baterija skaidrs, bet svara ziņā nesanāk +/- tas pats?

Avatar

By kalnminis 11.05.2011 12:50:00

Member · 1,472 comments

nomainot tikai detaļu ar attiecīgo indeksu, iespējams pāriet, teiksim, no 9sp uz 10sp, vai uz 8sp un nav jāpērk otrs pārslēdzējs, tas taka nedaudz mazina nežēlīgās izmaksas
bet es joprojām jūtos pārliecinoši ar savām 5 g.v. mehāniskajām deorēm smile

Last edited by kalnminis (11.05.2011 12:52:33)

Avatar

By LOOK 11.05.2011 14:01:30

Member# · 2,702 comments
metalpower wrote

baterija skaidrs, bet svara ziņā nesanāk +/- tas pats?

Slēdža svars sanāk +/- tas pats, tikai baterija nāk +. (un viņas galīgi nav vieglas)


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By NarchiX 11.05.2011 14:09:57

Member+ · 423 comments
Fanija wrote

pie slēgšanās varētu pierast, sistēma ir diezgan viegla, bet no otras puses XTR ar nelielu tūningu ir pat vieglāks un manuprāt uzticamāks. Bet tā jau diezgan interesants veidojums - nešaubos, ka slēdzas diezgan perfekti.

Kas tas par XTR tuuningu? Padalies lūdzu smile


Scale 29er carbon edition - 7.9kg
Hawaii Express Team
facebook.com/Cainiki

Avatar

By Kaspars 11.05.2011 22:13:14

Banned · 2,164 comments
metalpower wrote

baterija skaidrs, bet svara ziņā nesanāk +/- tas pats?

Shimano Di2 ir ļoti smaga grupa, apmēram 300g smagāka par Sram Red vai Campa Super Record. Elektronika vai hidraulika pavisam noteikti uz mana velosipēda nebūs labu laiku. Starpcitu, Shimano arī sen atpakaļ bija hidrauliskā grupa un ir redzēti vēl sīkie ražotāji ar hidrauliskajām grupām. Bet tas ir apsolūts fufelis ko parādīt izstādēs, uz darba zirga neviens neko tādu neliek.

Last edited by Kaspars (11.05.2011 22:36:45)


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By ktn 11.05.2011 22:43:30

Member+ · 1,642 comments
LOOK wrote

šeit nedaudz labāk redzama pati slēgšanās:
http://www.youtube.com/watch?v=1i3IOGrp … ded#at=186

pamazām jau viss virzās uz hidrolīnijām.

Superīgi grilla instrumenti, nezināju, ka tam noder zobrati un spieķi big_smile


Coffee & Racing. Adventures, too.