Pasākums uzņem apgriezienus, tagad 77km vietā varēsim mīt 120km!
Šā gada distances:
- Rīgas ''Grand Prix'' (120 km)
- Tautas distance (43 km)
- Ģimenes distance (10 km).
Sīkāka info portālā TVNet.
By kalnminis 04.04.2011 23:04:16
Member · 1,472 commentsLatvija - maratonu lielvalsts! :DDD
By metalpower 04.04.2011 23:30:53
Member · 1,203 commentscik sapratu tad *tautas* maršruts būs caur pilsētu vairāk?
Last edited by metalpower (05.04.2011 00:48:33)
By Kaspars 05.04.2011 00:29:54
Banned · 2,164 commentsJā. 120Km neizbraucot no Vecrīgas.
Tie kas tankā ir arī startējuši Rīgas Velomaratonā no centra, Mežaparka, Arēnas Rīga, Biķernieku trases, Eizenšteina ielas un zin kur mūs vienmēr aizved.
P.S. Pie zaļā delfīna, vai tiešām Japiņš par agro pieteikšanos prasa vien 6Ls? Laikam jau TELE2 ir dāsni pacentušies
Last edited by Kaspars (05.04.2011 00:36:40)
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By bonys 05.04.2011 08:07:41
Member+ · 721 commentsNolikumā rakstīts, ka GP distancē "Piedalās uzaicinātas komandas (8 + 4 )un dalībnieki ar riteņbraucēju licencēm". Kāds apgaismos mani, kādu licenci vajag un cik tāda maksā, un vai vispār mani pielaidīs startēt ar nešosejas velo (modificēts komforta velo)?
mtbgarkalne.lv
By velolv 05.04.2011 10:05:41
Local.Auth · 64 commentsNepieciešama Latvijas riteņbraukšanas federācijas licence. Par tās iegūšanas iespējām un cenām jāsazinās ar LRF.
By raiter 05.04.2011 12:18:18
Member+ · 3,346 commentskādu licenci vajag un cik tāda maksā, un vai vispār mani pielaidīs startēt ar nešosejas velo (modificēts komforta velo)?
LRF mājaslapā šis tas par licenci.
Par to startu ar modificēt velo viennozīmīgi pateikt nevar. Ritenim ir jāatbilst noteiktām prasībām, un pareizi būtu ka tur startē ar šosejas velo (un nestartē ar mtb, trial vai ērm-riteņiem). Tādēļ par šo, pirms maksā dalību, noteikti pārliecinies.
By bonys 06.04.2011 21:01:39
Member+ · 721 commentsPar licencēm lrf.lv atadu, ka ir iespēja iegādāties "vienas dienas licenci", kuras cena ir 5 Ls.
Normatīvus par velosipēdiem neatradu. (Tikai kaut kāds viens punkts par junioriem).
Tādad Rīgas velomaratons ir pārtapis no pasākuma, kur bija tautas un hobija klases iedalījums pēc distancēm tagad ir iedalījums profesionālajos sportistos un pārējos braucējos. Es jūtos zaudējis, jo tas bija viens no retajiem (varbūt pat vienīgais) pasākumiem, kur parastie mirstīgie varēja pamīties garākus šosejas gabalus!
Būs jāuzstāda jauni mērķi - vajadzēs tautas distanci (43km) nobraukt zem 1h.
Tiekamies startā!
mtbgarkalne.lv
By Uldis17 07.04.2011 08:14:26
Member · 337 commentsA man ir tāds ritenis, bet nav license un arī īsti dukas nomīt 120 km sacīkšu tempā nav, vismaz tagad. Bija baigi piemīlīgi agrāk mīt tos 77 (apm.) km, bet nu paliek 43 km, vai maz jēga braukt, tur jau nekāda sacene neiznāk, tikai tāda piedalīšanās par naudu. Varēja jau sportistiem dot tos 120, tautai tos pašus 80, un bērniem ar omēm 20.
Pedal to the Metal
By cello 07.04.2011 11:24:50
Local.Auth · 4,686 commentsA man ir tāds ritenis, bet nav license un arī īsti dukas nomīt 120 km sacīkšu tempā nav, vismaz tagad. Bija baigi piemīlīgi agrāk mīt tos 77 (apm.) km, bet nu paliek 43 km, vai maz jēga braukt, tur jau nekāda sacene neiznāk, tikai tāda piedalīšanās par naudu. Varēja jau sportistiem dot tos 120, tautai tos pašus 80, un bērniem ar omēm 20.
Labāk sāc gatavoties 120km un to laiku ko te notupi īdot pavadi uz riteņa,pašam pēc tam būs gandarījums.
Last edited by cello (07.04.2011 11:25:08)
By Andersons 07.04.2011 12:05:57
Member+ · 2,639 commentsJa jāizvēlas ko braukt, tikai un vienīgi 120km GP!
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Kaspi4 07.04.2011 20:57:48
Member++ · 2,282 commentsNormāli būtu, ja to licenci uz vietas varētu nopirkt, tad gribētāju krietni vairāk būtu. Un licences nepieciešamība krietni samazina dalībnieku skaitu.
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By cello 07.04.2011 23:10:54
Local.Auth · 4,686 commentsNormāli būtu, ja to licenci uz vietas varētu nopirkt, tad gribētāju krietni vairāk būtu. Un licences nepieciešamība krietni samazina dalībnieku skaitu.
nebūt nav tik viennozīmīgi kā Tu saki...
By Kaspi4 07.04.2011 23:47:53
Member++ · 2,282 commentsVarbūt es nesapratu ideju, tās lielās masas ir uz 43 un 10 km pulcināt?(tad tās distances(vismaz 1 no viņām pa īsu)
"Tele2 Rīgas velomaratonam" izdosies kļūt par vienu no Eiropā vadošajiem velo notikumiem,"
Nu tādi čaiņiki kā es teiksim uz Tartu brauc 135 km pacīnīties ar sevi un citiem tādiem , lai tie stiprie stāv 1-jā koridorā un mauc ar licencēm pēc prīzēm, tāpat pēc 1-mā līkuma viņi zilās tālēs.
Es jau nepretendēju uz vienīgo patiesību, es tikai mēģinu saprast.
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By Atis 08.04.2011 02:00:07
Member+ · 1,591 commentsVarbūt varētu būt tā, ka 80km priekš kārtīgas šosejas ir par maz. Tātad uztaisīja 120km, lai būtu eiropas mērogā. Taisīt vēl vienu gandrīz tādu pašu priekš visas tautas varētu būt apgrūtinoši no organizatoriskā viedokļa. Kaut vai, ja 200 cilvēku dēļ tā izlems nepiedalīties, tāpat domāju, ka izdevīgi ir tik garu otru distanci netaisīt. Nu un ar licencēm, tas ir saprotams. Nu un kas tas ir 120km. Iesēžas peletonā un tie paskrien nemanot.
By nav Imants nav ballīte 08.04.2011 08:34:07
Member · 24 commentsarī 120 tīrai šosejai tads nieks vien ir šķiet ka ļaudis kas cer ka šis kļūs par Eiropas vadošo velonotikumu neko daudz par velosportu nezin
40 km tāds vienības velobrauciens sanāk kas faktiski TAUTAI arī ir vajadzīgs
parasti čīkst TAUTAS pirmais simtnieks kas cīnās par PIRMO vietu starp čaiņikiem (pieļauju ka trennējas katru dienu un ievēro diētas...) bet drosmes startēt kopā ar sportistiem nav jo būt piecsimtajam taks nav prestiži
By raiter 08.04.2011 09:28:31
Member+ · 3,346 commentsA man ir tāds ritenis, bet nav license un arī īsti dukas nomīt 120 km sacīkšu tempā nav, vismaz tagad. Bija baigi piemīlīgi agrāk mīt tos 77 (apm.) km, bet nu paliek 43 km, vai maz jēga braukt, tur jau nekāda sacene neiznāk, tikai tāda piedalīšanās par naudu. Varēja jau sportistiem dot tos 120, tautai tos pašus 80, un bērniem ar omēm 20.
Par tiem tautas garajiem kilometriem un viens sens arguments. Ja tauta (vienkārši mirstīgie darba ļaudis, kas izdzer aliņu tikpat daudz cik citi izdzer sporta dzērienus ) barā brauks tos 80 vai 120 (un kaut vai pa šoseju) tad organizātoriem satiksme būtu jāslēdz nevisu uz 3 stundām, bet uz 8 stundām. Un pēdējie tautinieki finišētu ap 19-20 vakarā, ... apbalvošanas un loterijas neviens tik ilgi negaidītu.
Vnk visi šie paaugstinātas sarežģītības / garuma pasākumi tik lielām masām, ievērojami sarežģī un apgrūtina orgu darbu + iespējams nobiedē tautu no dalības vispār. Ir ļaudis kuriem 30 km brauciens ir izaicinājums...
By Udzha 08.04.2011 10:43:53
Member+ · 192 commentsNu tādi čaiņiki kā es teiksim uz Tartu brauc 135 km pacīnīties ar sevi un citiem tādiem , lai tie stiprie stāv 1-jā koridorā un mauc ar licencēm pēc prīzēm, tāpat pēc 1-mā līkuma viņi zilās tālēs.
Piekrītu par visiem 100!
Motivation to train is much more important than a fancy pair of aero wheels!
By Udzha 08.04.2011 10:56:16
Member+ · 192 comments[ Ja tauta (vienkārši mirstīgie darba ļaudis, kas izdzer aliņu tikpat daudz cik citi izdzer sporta dzērienus ) barā brauks tos 80 vai 120 (un kaut vai pa šoseju) tad organizātoriem satiksme būtu jāslēdz nevisu uz 3 stundām, bet uz 8 stundām.
Kādēļ mums ir jāizgudro divritenis no jauna. Tartu maratons ir ideāla vieta kur pasmelties pieredzi. Tur vīri šāda mēroga gonku organizē jau daudzu gadu garumā...
Ir noteikt laiks uz kuru tiek slēgta distance. Tas ir lielākās tautu masas un lielie peletoni kamēr finišēs. pēc tam kad distancē paliek mazās grupiņas, kuriem vajag 8h šīs distances veikšanai, tiek arī satiksme atvērta un mazajām grupiņām kuras finišē vairākas stundas pēc peletona ir jāievēro satiksmes noteikumi.
Es no tartu gonkas parasti, kad braucu mājās (veselas 2x pat tas sanāk ) tad vēl neviens vien velobraucējs ar riteni un nr ripina lēnām gar šosejas malu finiša virzienā. Un tas ir daudzas stundas aiz manis. Un es galīgi nepretendēju uz sporta meistara titulu.
Motivation to train is much more important than a fancy pair of aero wheels!
By Delfins 08.04.2011 11:34:36
Member+ · 3,575 commentsZinot mūsu satiksmi, kultūru un ceļus... Pa pleskaveni vēl ko tādu var izdarīt (orgam uzņemties risku/atbildību)
By Kaspi4 08.04.2011 19:49:39
Member++ · 2,282 commentsUdzha ir uztvēris manu domu, starptautiska tikai sportistiem sacīkste vai sportistiem un entuziastiem? Kamēr organizātori nenodefinēs precīzi šos faktus, mēs vienkāršā tauta cepsimies.
Par ko tad ir cīņa par UCI punktiem vai liela mēroga amatieru pasākumu kā Tartu.
ja kā Tartu un mēs gribam redzēt kaimiņu entuziastus(100-200) pie mums, licences nevajag prasīt kā obligātas
P.S. raiter, tici man pie mums tāda tauta nav kā Igaunijā, brauks tikai tie, kas iet pa pirmajiem 5 koridoriem tautā + sports(pēc SEB mērauklas), Vienības brauciena garā distance spilgts piemērs.4h20 min sliktakais laiks, Rīgā būs līdzīgi 120 km.
Jūrmalas maratons tādā ziņa pareizāku ceļu amatieriem rāda.
P.S Negribi, nebrauc nedarbojas kopš brīža, kad tur ir iesaistīta Rīgas Dome
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By slinkevich 09.04.2011 00:51:22
Member · 917 commentsarī 120 tīrai šosejai tads nieks vien ir šķiet ka ļaudis kas cer ka šis kļūs par Eiropas vadošo velonotikumu neko daudz par velosportu nezin
40 km tāds vienības velobrauciens sanāk kas faktiski TAUTAI arī ir vajadzīgs
parasti čīkst TAUTAS pirmais simtnieks kas cīnās par PIRMO vietu starp čaiņikiem (pieļauju ka trennējas katru dienu un ievēro diētas...) bet drosmes startēt kopā ar sportistiem nav jo būt piecsimtajam taks nav prestižiP.S. īstam TAUTAS klases velobraucējam ir jāspēj izdzert tik daudz alus cik sver viņa divritenis.
ak jā un sis ir tīri mans OBJEKTĪVAIS viedoklis un visiem viņam ir jāpiekrīt!
nu bet piekrītu! tā arī tiek darīts Rīgas velomaratonos, 75km bija baigi labi, somā vairāki ali un pitstopos pozitivnjiks, bet 40Km , tur jau tik dazi pitstopi sanāks bet sākam no beigām,braucam nenormāli kulturālu,un kas pats foršākais ātri( tā pašiem liekas ,jo startējam no beigām ) pitstopos mūs akal apdzen un tad mēs akal esam ātri YES TAUTASKLASE xe xe xe
@velodarbnica
By MrMzelcs 15.04.2011 18:12:18
Member · 6 commentsTrašu kartes jau kaut kur ir zināmas?
By MZGD 11.05.2011 22:36:18
Member · 322 commentskas tas par iepazīšanos braucienu rīt? tur ar velo brauks kāds, vai tik žurnālisti ar autobusu varēs braukt?
Last edited by MZGD (11.05.2011 22:36:29)
By metalpower 11.05.2011 23:04:28
Member · 1,203 commentstrases shēmas šeit: http://velo.lv/?bsID=2&sGrID=-1&isGR=0& … acSDID=454
tautai trase līdzena kā dēlis neviena mazākā kāpumiņa (moš uz dienvidu tilta uzdzīs augšā)
By Delfins 11.05.2011 23:22:11
Member+ · 3,575 commentsJāņem guļstūre un var vālēt.
By Andersons 11.05.2011 23:55:08
Member+ · 2,639 commentsDelfins, guļstūres iekš RR ir aizliegtas.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By ieris 04.04.2011 21:41:14
Member · 315 comments