hawaii express

Avatar

By SEA 14.01.2014 17:13:56

Member · 1,711 comments

Aicinām mūsu draugus, tas ir Tevi, nākt un dot savu artavu ar ziedojumu Bērnu slimnīcas hematoonkoloģijas nodaļas remontam.
Un paldies jau tiem, kuri jau ir atnākuši un ziedojuši. smile

1511183_499006410215701_594709079_n.jpg

https://www.facebook.com/photo.php?fbid … eam_ref=10


ℝℂ/ᴾᴿᴱᴹᴵᵁᴹ²

Avatar

By SEA 14.02.2014 11:09:21

Member · 1,711 comments

Sezona tuvojas. Mums vēl ir plašā klāstā pieejami 2013. gada Scott velosipēdi par labāku cenu vēl februārī!

IenācHE@Biķernieku11 smile


ℝℂ/ᴾᴿᴱᴹᴵᵁᴹ²

Avatar

By runcis_zabakos 14.02.2014 15:03:04

Member · 417 comments

Variet pateikt, kas ir vēl palicis?

Avatar

By SEA 16.02.2014 19:43:05

Member · 1,711 comments

Pilnu noliktavas klástu nekopéshu.
Konkréták, ja IenácHE@Bikernieku11 wink


ℝℂ/ᴾᴿᴱᴹᴵᵁᴹ²

Avatar

By ginca23 20.02.2014 13:58:05

Member+ · 3,154 comments

Paldies HE par uzsēdes regulēšanu. Šeit visu var raksturot ar vienu vārdu-profesionaliťāte.

P.S Ir daži kantori, kuriem jāņem piemērs no HE par pakalpojumu, ko ppiedāvājies klientiem!

Last edited by ginca23 (20.02.2014 13:58:57)


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By martinsb 20.02.2014 17:12:33

Member+ · 964 comments
ginca23 wrote

Paldies HE par uzsēdes regulēšanu. Šeit visu var raksturot ar vienu vārdu-profesionaliťāte.

P.S Ir daži kantori, kuriem jāņem piemērs no HE par pakalpojumu, ko ppiedāvājies klientiem!

kāds cipars viņiem??

Avatar

By ginca23 20.02.2014 18:17:44

Member+ · 3,154 comments

36€


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By ArnisRG 21.02.2014 10:07:56

Member · 73 comments

Nezinu, ko lieto HE, bet, piemēram, CompetitiveCyclist kalkulators priekš XC rēķina garus iznesumus.
Savukārt rāmja lielumam no auguma ir apmēram tikpat daudz sakara, cik kurpju izmēram no auguma.

Avatar

By KKTK 21.02.2014 10:08:04

Member+ · 2,298 comments

Čalim varbūt labi mugura lokās un atzīsti - aerodinamika būs labāka big_smile

Avatar

By IAeroI 21.02.2014 10:50:06

Member · 427 comments

Un ķermeņa proporcijas neviens neņem vera? Neņemos apgalvot jo maz ko sajedzu, bet katrām pie viena un ta pašā auguma - ķermēnis var atšķirties (kaju/roku/rumpja (nez ka pareizi smile ) garums). Un cik zinu tad pie uzsedes regulešanas tas viss tiek ņemts vera, vai tad nevar sanakt ka tadejadi vienam pie 179cm deres M un otram pie tiem pašiem 179cm - L?

Avatar

By KasparsS 21.02.2014 10:53:41

Member+ · 2,280 comments
IAeroI wrote

Un ķermeņa proporcijas neviens neņem vera? Neņemos apgalvot jo maz ko sajedzu, bet katrām pie viena un ta pašā auguma - ķermēnis var atšķirties (kaju/roku/rumpja (nez ka pareizi smile ) garums). Un cik zinu tad pie uzsedes regulešanas tas viss tiek ņemts vera, vai tad nevar sanakt ka tadejadi vienam pie 179cm deres M un otram pie tiem pašiem 179cm - L?

Exactly! Bet Misteram Kokinam par īsu lai to saprast.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs

Avatar

By DZ 21.02.2014 11:23:13

Member · 3,501 comments

Uzsēdes regulēšana bez retul un jaudas mērīšanas ir vējā izmests laiks un nauda IMHO.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By SEA 21.02.2014 11:24:39

Member · 1,711 comments

Viss ir pareizi. Es jau iepriekš rakstīju, ka ražotāju norādītās tabulas ir tikai ieteicamas velosipēda rāmja izmēra noteikšanā. Vērā jāņem katra cilvēka individuālie parametri.
Ir pat radušies savi secinājumi par mūsu tautas parametriem, kuri atšķiras no vidējā rietumeiropas cilvēka. Nesen bija saruna, kad viesojos Hollandē, ar cilvēku, kurš jau ļoti daudzus gadus ir nodarbojies ar šo tēmu. Viņam ir pieredze ar daudzām regulēšanas sistēmām, tajā skaitā ar pašiem pirmajiem, kuri tālajos 80os šo lietu vispār sāka pētīt un ieviest pasaulē (http://www.serottacyclinginstitute.com).


ℝℂ/ᴾᴿᴱᴹᴵᵁᴹ²

Avatar

By Antons 21.02.2014 11:38:39

Member · 27 comments

Man gan pašam nav tās naudiņas, lai noregulētos, tādēļ regulēju pats.
Bet palasot dažu varoņu tekstus, šķiet, ka cilvēki nesaprot par ko runā. Kādam pro sportistam būs vajadzīga pilnā regulācija ar visiem jaudas mērījumiem, tajā pašā laikā kādam citam vajag labi noregulēt ģeometriju, lai vieglāk pastumt velo pret kalnu, pa dubli, tiltiņu.

Avatar

By DZ 21.02.2014 11:50:47

Member · 3,501 comments

Pilnā regulācija pro sportistiem ir ar tuneli, tas, ko es nosaucu ir amatieriem. Tici vai nē, bet 99% cilvēku, kuri izmanto retul ir amatieri.
Uzsēde vienkārši pēc izmēriem kā jau teicu ir nederīga, jo cilvēku fiziskās sagatavotības līmenis, lokanība un muskuļu uzbūve ir dažāda un ja uzliksi divus pilnīgi vienādus cilvēkus uz vienādas uzsēdes, viens jutīsies kā mājās, cits pēc 10Km būs jāved uz slimnīcu ar smagām mugurkaula sāpēm.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Eduards 21.02.2014 13:26:04

Member# · 2,686 comments

Pilnīgi piekrītu Kasparam, ka jāņem vērā fiziskās sagatavotības līmenis. Iespējams, ka tiek piedāvāti regulējumi, kas būtu optimālie pie ideālās sagatavotības.

Regulēšanā ar jaudu ir viens mīnuss. Iespējama situācija, ka amatierim tiek piedāvāta ļoti laba un ideāli piemērotā pozīcija, taču viņš pie tās nav pieradis. Sākotnēji jauda pat krītas, taču vēlāk cilvēks pierod, adaptējas jaunajā pozīcijā un jauda ir optimālā līmenī. Šis ar laiku iegūtais optimālais jaudas līmenis būs augstāks nekā tas, kas tiktu iegūts uzreiz skatoties jaudu regulēšanas gaitā.

Jāskatās ko katram vajag. Vai entuziastam vai amatierim, vai sportistam. Vai cilvēks ir gatavs veltīt laiku un papildus fiziskās sagatavotības treniņus, lai pielāgotos uzsēdei, vai arī rezultātu vajag uzreiz, un lai ērti (bet ne tik ātri cik varētu būt).

Bet pa lielam, labs ko var labi pārdot, vai ne? smile

Avatar

By ginca23 21.02.2014 13:47:07

Member+ · 3,154 comments

Vismaz cilvēki sajutīs vājās vietas, kas jāpilnveido. Un ko var čīkstēt, ja nebrauc pa spici, tad vari braukt ar standartu, jo noregulējot uzsēdi ātrāk nesāksi braukt.


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By vitamiins_xc 21.02.2014 14:00:05

Member+ · 2,832 comments
ginca23 wrote

jo noregulējot uzsēdi ātrāk nesāksi braukt.

muļķības


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By ginca23 21.02.2014 14:08:00

Member+ · 3,154 comments
vitamiins_xc wrote
ginca23 wrote

jo noregulējot uzsēdi ātrāk nesāksi braukt.

muļķības

paņem netrenētu cilvēku, uzliec viņu uz velo ar standarta regulāciju un tad uz braucējam piemērotu regulāciju, kaut kas mainīsies-nekas!!!! Ja netrenēsies ātrāk nebrauksi smile Varbūt galvā mainīsies.


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By Eduards 21.02.2014 14:15:26

Member# · 2,686 comments

Tad kāda velna pēc tu pats regulēji uzsēdi? Nekas taču nemainīsies! Kaut kur te ir pretruna, jo Tu pats domā, ka mainīsies gan. smile Nu vismaz galvā.

Avatar

By ArnisRG 21.02.2014 14:25:11

Member · 73 comments
ginca23 wrote

Vismaz cilvēki sajutīs vājās vietas, kas jāpilnveido. Un ko var čīkstēt, ja nebrauc pa spici, tad vari braukt ar standartu, jo noregulējot uzsēdi ātrāk nesāksi braukt.

Khem. Kopš kura laika ergonomika neietekmē efektivitāti?

Avatar

By ginca23 21.02.2014 14:42:38

Member+ · 3,154 comments
Eduards wrote

Tad kāda velna pēc tu pats regulēji uzsēdi? Nekas taču nemainīsies! Kaut kur te ir pretruna, jo Tu pats domā, ka mainīsies gan. smile Nu vismaz galvā.

Lai brauktu Tev pa priekšu big_smile Regulēju, jo saliku pats uz dullo jaunu velo un vajadzēja pārbaudīt, ko uz dullo esmu salicis. Izrādijās, ka tikai stutes izvēlē esmu kļūdijies smile


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By ginca23 21.02.2014 14:43:52

Member+ · 3,154 comments
ArnisRG wrote
ginca23 wrote

Vismaz cilvēki sajutīs vājās vietas, kas jāpilnveido. Un ko var čīkstēt, ja nebrauc pa spici, tad vari braukt ar standartu, jo noregulējot uzsēdi ātrāk nesāksi braukt.

Khem. Kopš kura laika ergonomika neietekmē efektivitāti?

Kopš kura laika tā ietekmē, ja cilvēks negriezīs pats pedāļus!


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By Papuass 21.02.2014 14:48:55

Member+ · 2,974 comments

Kas svarīgāks - uzsēde vai power balance aproce? smile

Avatar

By ArnisRG 21.02.2014 15:00:01

Member · 73 comments
ginca23 wrote
ArnisRG wrote
ginca23 wrote

Vismaz cilvēki sajutīs vājās vietas, kas jāpilnveido. Un ko var čīkstēt, ja nebrauc pa spici, tad vari braukt ar standartu, jo noregulējot uzsēdi ātrāk nesāksi braukt.

Khem. Kopš kura laika ergonomika neietekmē efektivitāti?

Kopš kura laika tā ietekmē, ja cilvēks negriezīs pats pedāļus!

Kopš tā laika, kad cilvēks savu muskuļu spēku pārvada uz gala objektu ar biomehāniskas sistēmas palīdzību, nevis ar domu spēku.

Avatar

By JanisRC 21.02.2014 15:02:12

Member · 544 comments

Kolēģim, kas uzskata, ka mainot uzsēdi - nekas nemainās varu ieteikt eksperimentu :
Kāju pozīcija pedālī arī ir uzsēdes sastāvdaļa. Atskrūvē kolotku velokurpē un nobīdi to MAX uz priekšu, ja tā ir aizmudurē vai MAX uz aizmuguri, ja tā Tev ir priekšējā stāvokli.
Jau pirmajos km sajutīsi, ka spēku patēriņš ir ievērojami pieaudzis, lai veiktu šo pašu attālumu pirms izmaiņām.

p.s. Pilnībā piekrītu viedoklim, ka uzsēdes regulējums būtiski ietekmē spēka patēriņu braucot.
Man uzsēdi regulēja Oļegs M. no TREK veikala. Liels, liels paldies viņam par šo servisu !


Avatar

By SEA 26.02.2014 14:30:28

Member · 1,711 comments

Lielākā daļa Scott / Syncros apģērbu un aksesuāru jau ir ieradušies. Drīzumā pieejami arī veikalā! smile


ℝℂ/ᴾᴿᴱᴹᴵᵁᴹ²