TREK kausa izcīņa 23. aprīlī

Avatar

By Martins_L 25.04.2006 16:04:34

Member++ · 755 comments

Manuprāt, asfaltiņš ir labais. Būtiskākais, ka  tās ir kāpuma beigas un kam spēka vairāk var skaisti un bez pārsteigumiem apdzīt gausākus braucējus.
   Nākošajos posmos vajadzētu kādu 3-4 tehnisku kalnu sēriju, saglabājot arī "atpūtas" gabalus. (arī vienkāršiem cilvēkiem lai prieks).
   Es ierosinātu startā palaist bišku augstāk pa ceļu (kur barjeras veda) un izlaist uz plašāku nobraucienu, bet kopumā trase ļoti interesanta, it sevišķi pierīgai. Viena no labākajām XC trasēm.
   
ps. Varbūt, lai vienkāršotu procesu ir vērts ieviest sacensības nolikumā, ka finišējot grupas uzvarētājam finišs ir arī par apli atpalikušajiem?

Avatar

By Operātors 25.04.2006 16:05:57

Guest

Piekrītu LOOK par asfalta posmu. Aprunājoties ar vairākiem braucējiem, par grūtākajām vietām trasē, gandrīz visi pieminēja šo niecīgo asfalta posmu. smile

Avatar

By anlens 25.04.2006 16:08:30

Local.Auth · 1,172 comments

sezonas sākumā vajadzētu vieglākas trases. Tā kalnu kaskāde trases vidū jau paņem pietiekoši daudz spēka.Taisnītes vajag atstāt, kur atiet apdzīt ,atsēdēt ,lai būtu dažādība ,jo visu laiku kalnā lejā būtu pa traku. vasarā nāks klāt smiltis un karstums , līdz ar to grūtības pakāpe augs. Nobraucieni ok, pietekami interasanti.        To nobeiguma ceremoniju var;etu bikiņ ātrāk , svētdiena ,gribās tač mājās ,ja vēl ceļš divas stundas !

Avatar

By fubar 25.04.2006 16:15:41

Member · 1,811 comments
Operātors wrote

Piekrītu LOOK par asfalta posmu. Aprunājoties ar vairākiem braucējiem, par grūtākajām vietām trasē, gandrīz visi pieminēja šo niecīgo asfalta posmu. smile

mana versija kaapeec tik gruuts likaas shis posms dazhiem (es pats tajaa posmaa atpuutos, katraa aplii nometot vismaz 5-10 no pulsa) : pirms tam paarsvaraa iet kalnaa un pirms taa asfalta veel taads tehnisks uzbrauciens (esi sveicinaats mazais zobrats smile ) taapeec uz asfalta speeki cauri gan.
ja to pashu mazo gabalinju laistu nevis uz asfalta virsuu, bet gar asfaltu pa mezhu, buutu daudz daudz gruutaak.
savaa zinjaa labi ka tur var atguut acu gaismu, kas noder veelaak DH aiz observatorijas, bet man personiiigi ir alergjija pret asfaltu- jo mazaak jo labaak.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By LOOK 25.04.2006 16:33:27

Member# · 2,702 comments
fubar wrote

ja to pashu mazo gabalinju laistu nevis uz asfalta virsuu, bet gar asfaltu pa mezhu, buutu daudz daudz gruutaak.

Lielākajai daļai tur uzbraukt būtu pilnīgi neiespējami.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By anlens 25.04.2006 23:00:12

Local.Auth · 1,172 comments

vēl ienāca prātā , katrai grupai varētu nummurs savā krāsā, lai līdzjutēji vai paši bracēji saprastu kuršs ir kuršs .

Avatar

By MLc 25.04.2006 23:43:34

Member+ · 284 comments

Trase forsha igandriiz viss chiibaa - diemzheel izbaudiiju tikai 1 apli.... nevajag to tizlo nobraucienu pa kritalaam. nevaig tizlo aso smilshu pauguru (tjipa pa tuvu startam - seko pudeles efekts) .... kalnus vajag!

Last edited by MLc (25.04.2006 23:45:28)

Avatar

By bonuss 25.04.2006 23:51:27

Member+ · 148 comments

manupraat tas saknes vajag denaudz mazaak, jo cik ir taadu kas brauc ar FS richukiem. Man braucot ar ar cieto gandriz nieres izlidoja no kratishanas. Reljefs ir OK, bet taa kratishanas...

Avatar

By Kasis 26.04.2006 02:45:40

Member+ · 521 comments

Observatorijas kaapiens ir pat ljoti ok..to nu ne kadaa gadijumaa nevajadzeetu striipot araa...sekojoshais nobrauciens pa sakneem arii ir ok, tachu shkjiet dikti sapiigs neFS baikiem!

Ljoti nepatikams graavis bija izveidojies vienaa vietaa shkjersojot sleposhanas trasu atdaloshaas mezha joslas..sakumaa veel tur bija sabaazti spungulji, tachu beidzamos apljos jau kaads bija paraknjaajis (droshi vien labu gribeedams) taa, ka gandriiz sanaaca zavals...

...un finishaa dereetu lielaaks (garaaks) DH..liidz ar to pirms taa arii liekaaks kaapiens;)

Avatar

By fubar 26.04.2006 02:45:50

Member · 1,811 comments

pirmkaart negribu nevienu aizvainot, bet gan censties diskuteet un noraadiit uz pretrunaam vai (manupraat) nepareizu/nepreciizu lietu izpratni.

gaume ir gaume, par to nestriidas.

raljefs ok, bet saknes nevajag. tizlaas kritalas, tizlais smilshu paugurs?
HALO? vai tik juusu aicinaajums nav shoseja? negribu nevienu aizvainot, bet tas (kas bija Riekstukalnaa) nu ir kautkas NEDAUDZ liidziigs XC, iistam XC nevis japinjxc. un ja tam piemerotaaki ir FS, tad vainojiet sevi, par to ka veel braucat ar cietajiem vai arii pacietiet mociibas sakostiem zobiem, ja spartiesha ampluaa tuvaaks.

trasi veido cilveeki, kas zina kaa garsho iistaa manta, un censhas kauko peec iespeejas iistu pasniegt arii jums, lai gan te nav ne lieli akmenji, nedz augsti staavi kalni.

labs reljefs bez sakneem ir shuupoles siguldaa 8) saknes izamortizee pieceljot dibuaa no seedeklja.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By Kasis 26.04.2006 02:48:01

Member+ · 521 comments

...veel gribeetu piebilst par to kratiishanos...domaaju ka nu shii trasee nav taa trakaakaa!!!

Avatar

By fubar 26.04.2006 02:54:01

Member · 1,811 comments

es saprotu ka nav pierasts utt.
bet saknes ar cieto brauc kaajaas staavot un buus ok.
taads graavis ir paarbaudiijums braukshanas prasmei un nekas vairaak. pilniigi normaala prakse ir taadam lekt paari ar bunnyhop, lai gan shito izdeviigaak bija izbraukt (nebija viegli, atziishos) man graavis un tam sekojoshais smilshainais kaapums patika, vairaak taadas tehniskas vietas vajadzeetu.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By SiSe 26.04.2006 03:23:08

Member++ · 775 comments

sākās.. kasīšanās par sīkumiem. (laikam pilnmēness tuvojas smile
trase kā trase, nav ko pīkstēt. neredzu problēmas sakņu izbraukšanā ar HT (tam, kā fubar saka, ir domāta astes gala pacelšana no mīkstā benķa, bet ja nieres par garu, tad vajag nosaitēt tongue )
un ja grāvi nevar izbraukt, tad tam var pārlekt/pārstumties pāri.
mīlīši, ja gribam xc, nevis glancētu vizināšanos pa parku, tad nepīkstam, bet braucam, trenējamies, apgreidojamies ar tehniku utt.

Avatar

By Martins_L 26.04.2006 05:05:44

Member++ · 755 comments

Manuprāt, FS priekšrocības sāk (būtiski) just garākās trasēs, turklāt 1/2 apļa bija gluda kā galds.
"Milzu grāvis" laikam daudziem sagādāja problēmas (manos 2 apļos abas reizes priekšā čaļi krita), bet tā daudziem ir iespēja mācīties no savām kļūdām. Trase ir OK.
  Vai tad Rausim arī priekšā nebija cietā dakša, bet brauca dziedādams (tiešā tekstā). Vai tik dažiem neiznāk stāsts par baletdejotājiem?

Avatar

By anlens 26.04.2006 12:30:43

Local.Auth · 1,172 comments

finišs no kalna tā jancīgi, ja sanāk ar kādu raut finišu , tad ātrumiņš ne pa jokam ,jānes reklāmas stendi tālāk savādāki iekšā gan ...

Avatar

By LOOK 26.04.2006 13:48:00

Member# · 2,702 comments

Manuprāt trase bija tīri demokrātiska, ar labu tehniku un braukt prasmi varēja veiksmīgi veikt kalnaino posmu, bet skrējējiem bija iespēja sevi parādīt taisnītēs pat ar cietajiem braucamiem. Veidojot trasi braucu ar HT, un neko īpaši nelīdzenu neizjutu. Bija nedaudz bažas par pašiem jaunākajiem censoņiem, kā viņiem veiksies posmā pēc observatorijas. Dzīvē viss izrādījās daudz vienkāršāk, 99% mierīgi bez stresa uz bremzītēm pa to kalnu brauca tomēr lejā. Tātad arī šādas vietas var pievarēt diezgan plašas tautas masas. Tās vietas kuras trasē saturēja pietiekami lielu bīstama kritiena varbūtību, tika nolīdzinātas, attīrītas utt. samazinot iespējamo risku. Visi tie grāvīši, bedrītes, pa kādam sprungulim ir atstāti tikai un vienīgi braucēja meistarības pārbaudei, bez tā normāls XC nav iedomājams. Pamazām ir jācenšas celt kopējo Kalnu velosipēdu lietotāju meistarību, lai aizbraucot ārpus LV robežām nesanāk smagi vilties par XC patieso izpratni.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Biker 26.04.2006 13:52:17

Member+ · 954 comments
LOOK wrote

Pamazām ir jācenšas celt kopējo Kalnu velosipēdu lietotāju meistarību, lai aizbraucot ārpus LV robežām nesanāk smagi vilties par XC patieso izpratni.

viedi vārdi. nekur tālu nav jābrauc, lai to saprastu.


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By LOOK 26.04.2006 13:56:51

Member# · 2,702 comments
anlens wrote

finišs no kalna tā jancīgi, ja sanāk ar kādu raut finišu , tad ātrumiņš ne pa jokam ,jānes reklāmas stendi tālāk savādāki iekšā gan ...

Šī vieta tiks rūpīgi izanalizēta un pieņemts optimāls risinājums.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Baltais 12.06.2006 02:29:59

Local.Auth · 5,425 comments

atkal papildinājums bildēm no 1. posma

http://www.trek-team.lv/fotogalerija/TREKcup1part2/

daudzi varees sevi atrast wink


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By Baltais 12.06.2006 14:32:07

Local.Auth · 5,425 comments

aizmirsu piebilst - pēdējās bildes bildēja Helmuts. Ja ir interese par savu portretu lielākā izmērā sazinieties - helmuts@snsnodala.lv

Paldies!


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!