Vienības brauciens 2019 - MTB

Avatar

By Rochopper 02.09.2019 09:38:59

Member · 141 comments

Aija Foto Facebook - ir čupa ar fočenēm.

Last edited by Rochopper (02.09.2019 09:39:17)


Specialized Epic / Giant Propel

Avatar

By Flexaitis 02.09.2019 10:25:36

Member · 49 comments

Paldies par pasākumu. MTB trase, salīdzinot ar pagājušo gadu iziacinošāka, nācās vairāk iesvīst.
Kā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?

P.S. uz takas, neilgi pirms finiša, bija fotogrāfs (vai pat divi). Kāds ir redzējis tās bildes?


Jāmin!

Avatar

By Rīta_Stienis 02.09.2019 10:36:32

Member · 167 comments
Flexaitis wrote

Paldies par pasākumu. MTB trase, salīdzinot ar pagājušo gadu iziacinošāka, nācās vairāk iesvīst.
Kā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?

P.S. uz takas, neilgi pirms finiša, bija fotogrāfs (vai pat divi). Kāds ir redzējis tās bildes?

Pašķir otro lapu atpakaļ!

Avatar

By seerzaants 02.09.2019 10:36:51

Member · 16 comments
Kr1staps wrote

Sveiciens visiem, kas šodien piedalījās un veiksmīgi finišēju, tāpat īpašs sveiciens visiem cūkmeniem, kas meta grāvmalēs un uz takām izlietotos želeju iepakojumus, pats redzēju Nr. 730 no MTB brauciena izmetam iepakojumu grāvī.... žēl, kad Jurim 52 gados neviens nav pateicis, ka tā darīt nav smuki...


Es redzēju arī numuru 698, kas 43 km. garumā pie Gauja krūmos izmet tukšas želejas pakas.

Avatar

By hilss 02.09.2019 11:02:01

Member+ · 788 comments
Flexaitis wrote

Kā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?

Nu cik var rakstīt par bremžu laišanu vaļā nobraucienos? Labāk, lai katrs brauc lejā, kontrolējot situāciju, pēc savām spējām un meistarības pakāpēs , nekā pēc tam sēdēt ar kādu cietušo, un gaidīt ātros kaut kur meža vidū. Galvenais, lai pārgalvība nepārsniedz varēšanu...

Avatar

By Vladis 02.09.2019 11:22:51

Member · 175 comments

Nedaudz apskaidrošu situāciju ar meiteni krustojumā. Abi griezās pa labi, mašīna, visdrīzāk, uzbrauca virsū un pārbrauca pāri priekšējam ratam un dakšai. Kristīni parāva uz leju pret asfaltu kā rezultātā ķivere ir sašķaidīta, traumēts plecs, iespējams, ir smadzeņu satricinājums un citas traumas, kuras nevarēja objektīvi konstatēt uz notikuma brīdi. Pēc GPS kustības ātrums bija 8km/h, praktiski nav nobrāzumi, bet ir zilumi no sitiena pret asfaltu, jo sanāca, ka ar inerci nometa pret zemi, nebija šļūkšanas, kas varētu amortizēt kritienu.
Par organizāciju - policists pieskrēja pie Kristīnes un sāka raut augšā un prasīt vai var nostāvēt kājās!!! Lūdzu, pabrīdiniet savus kaimiņus un draugus, ka to darīt kategoriski ir aizliegts. Nesaprotu, kā ceļu policisti nezina kā būtu jārīkojās šādās situācijas un kā sekot pirmās palīdzības protokolam. Kristīne man pazvanīja un atsūtīja Whatsapp location, biju pēc 3 min klāt. Veicu pirmo vizuālo apsekošanu un kaulu/locītavu pārbaudi, konstatējot, ka ir traumēts (uz to brīdi nevarēja saprast vai lauzts) labais plecs, atbrīvoju elpošanas ceļus un apsēdināju ēna pie koka, nofiksējot roku uz kājām.
Par ātrajiem - ātros negribi izsauca policijas ekipāža, kas stāvēja pretī krustojumam. Taču pa īstam ātrie piebrauca, jo Igo Japiņš personīgi piestāja un palūdza, lai sporta brauciena ātrie apstājās. Kristīni iesēdināja NMP un veica pirmo palīdzību, taču teica, ka tūlīt laidīs ārā. Uz ko es kategoriski teicu, ka nebūs un lai ved uz slimnīcu, taisa visas pārbaudes un fiksē veselības stāvokli, jo tālāk būs ņemšanās ar policiju utt. Paldies NMP vadītājam, kurš izsauca otro karieti, kura savāca Kristīni un aizveda uz Gaiļezeru.
Par policistu un rīcību nestandarta situācijās - tā kā negadījums notika 10:52 (Garmin Incident detection piefiksēts laiks), tad tūlīt bija jāsakās Sporta braucienam. Saku policistam - lūdzu, nolieciet te kādu cilvēku vai mašīnu vai kā citādi apzīmējiet, ka tur ir šķērslis, jo citādi riteņbraucēji uzklups virsū tam mersim. Uz ko policists atmājās un teica, lai nemācu strādāt (tas bija tas pats, kurš rāva augšā Kristīni kājās). Tāpēc atvainojos visiem, ka stāvēju un mēģināju brīdināt par šķērsli priekšā, iespējams, tas būtu jādara citādāk, bet labāku risinājumu tajā situācijā izdomāt nevarēju.

Tā kā Kristīnei ir īss atmiņas zudums, tad ļoti ceram uz novērošanas kamerām un aculieciniekiem, kas redzēja sadursmes brīdi. Lūgums ziņot man.
AC,
Vladislavs Podvinskis

Avatar

By Flexaitis 02.09.2019 11:47:30

Member · 49 comments
Rīta_Stienis wrote
Flexaitis wrote

Paldies par pasākumu. MTB trase, salīdzinot ar pagājušo gadu iziacinošāka, nācās vairāk iesvīst.
Kā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?

P.S. uz takas, neilgi pirms finiša, bija fotogrāfs (vai pat divi). Kāds ir redzējis tās bildes?

Pašķir otro lapu atpakaļ!

Nav īstā vieta.


Jāmin!

Avatar

By Papuass 02.09.2019 13:00:35

Member+ · 2,756 comments
Vladis wrote

Nedaudz apskaidrošu...

Aija bija klāt, izrunājāt, cik redzēja?
https://www.facebook.com/aijafoto/

70187227_953383621680941_3435609550558855168_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_eui2=AeGJ_R7X82981Ps1NiC_rBA6F9xc2JKQxifzpOQmCve4Jvlr5qzfiokebDizWzsv1snxkeAfkTNBBbQLevYh6fs3eAyEhlv6ZxOmNOdyh0caew&_nc_oc=AQnA8FSQiGpe3VNsf84HQThKHBPj_gqUofz8roFT7I4_Ok1cOK-NCiC0UcLoWESWeXI&_nc_ht=scontent.frix4-1.fna&oh=36c55c17d398d65e52de791aeb066456&oe=5E0A924D
70115168_953385908347379_8747177841537318912_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_eui2=AeHnw_kx2tNvMaQ2ftpdGaB1CtZnk8hjlaIUQ9Sh46JDTYbezStP24C-CmpBaha9GqcefLnU5CbqzUqeAwDel7PMBK9YqeZnq-GH_uxvD5BxLw&_nc_oc=AQmbScUvQ60F14abxBi2L4mz9UeGOnPf5t72B-ShDXtyGi-msFjj8kjZk8jKYyxhvy4&_nc_ht=scontent.frix4-1.fna&oh=70d825aa5c1342b55605dfde87193e8d&oe=5E018143

Avatar

By raiter 02.09.2019 15:11:02

Member+ · 3,286 comments
hilss wrote
Flexaitis wrote

Kā lai iemāca cilvēkiem laist vaļā bremzes nobraucienos?

Nu cik var rakstīt par bremžu laišanu vaļā nobraucienos? Labāk, lai katrs brauc lejā, kontrolējot situāciju, pēc savām spējām un meistarības pakāpēs , nekā pēc tam sēdēt ar kādu cietušo, un gaidīt ātros kaut kur meža vidū. Galvenais, lai pārgalvība nepārsniedz varēšanu...

Piekrītu. Uz garā grants nobrauciena man Garmins rāda 55kmh, knapi turējos pa tiem akmeņiem uz ceļa. Bet bija censoņi kas laida bremzes vaļā, un gāja man garām svilpdami... un līkumā tad ar sabloķētu pakaļējo rato un kāju pa zemi, mēģināja savākties lai neiebrauktu grāvi... Tobiš - no kalna lejā bez bremzēm (un bez prāta) braukt jau visi baigie meistari...  smile


Avatar

By Rochopper 02.09.2019 15:26:28

Member · 141 comments

Ja veic trases apskates un zin kas sagaida, tad ir savadak - var iet uz maksimumu, pirms tam uzblaujot aizmugurejam lai ietur distanci. Visam jabut pardomatam un sapratigam. Vienkarsi tapat maukt leja ir isak sakot "nepratigi".
Nurmuizu grava izdevas attistit pie 60 km/h, tikai tadel ka biju veicis trases apskati, zinaju kura cela dala ir cieta un stabila, kas seko aiz likuma, un pirms nobrauciena sakuma parliecinajos, ka aizmugurejais ir pietiekama distance aiz manis.


Specialized Epic / Giant Propel

Avatar

By adix 02.09.2019 15:39:05

Member+ · 1,179 comments
Rochopper wrote

Ja veic trases apskates un zin kas sagaida, tad ir savadak - var iet uz maksimumu, pirms tam uzblaujot aizmugurejam lai ietur distanci. Visam jabut pardomatam un sapratigam. Vienkarsi tapat maukt leja ir isak sakot "nepratigi".
Nurmuizu grava izdevas attistit pie 60 km/h, tikai tadel ka biju veicis trases apskati, zinaju kura cela dala ir cieta un stabila, kas seko aiz likuma, un pirms nobrauciena sakuma parliecinajos, ka aizmugurejais ir pietiekama distance aiz manis.

Trases apskate ne vienmēr garantē izdošanos.
Biju izbraucis trasi 2x. Nobraucienā pēc Ratniekiem biju izdomājis, ka tās lejasdaļā esošo bedri risā apbraukšu gar kreiso malu pa sūnu, kur bija jau iebraukta taka.
Nobrtaucienā jau laikus ieņēmu kreiso pusi. Un cik liels bija mans pārsteigums, ka bedre aizdarīta ar zariem un vēl novilkta lenta pa pusi ceļa, tā ka nācās bremzēt. lai pārvbāktos uz labo pusi. Tajā brīdī nobraucienā biju viens un ar savu manevru nevienam ceļu nenogriezu. Bet ja būt gājuši lejā barā un pa abām pusēs un visi pārliecībā, ka bedre ir apbraucama pa abām pusēm, būtu, maigi sakot, interesanti.

Avatar

By Rochopper 02.09.2019 16:02:33

Member · 141 comments
adix wrote
Rochopper wrote

Ja veic trases apskates un zin kas sagaida, tad ir savadak - var iet uz maksimumu, pirms tam uzblaujot aizmugurejam lai ietur distanci. Visam jabut pardomatam un sapratigam. Vienkarsi tapat maukt leja ir isak sakot "nepratigi".
Nurmuizu grava izdevas attistit pie 60 km/h, tikai tadel ka biju veicis trases apskati, zinaju kura cela dala ir cieta un stabila, kas seko aiz likuma, un pirms nobrauciena sakuma parliecinajos, ka aizmugurejais ir pietiekama distance aiz manis.

Trases apskate ne vienmēr garantē izdošanos.
Biju izbraucis trasi 2x. Nobraucienā pēc Ratniekiem biju izdomājis, ka tās lejasdaļā esošo bedri risā apbraukšu gar kreiso malu pa sūnu, kur bija jau iebraukta taka.
Nobrtaucienā jau laikus ieņēmu kreiso pusi. Un cik liels bija mans pārsteigums, ka bedre aizdarīta ar zariem un vēl novilkta lenta pa pusi ceļa, tā ka nācās bremzēt. lai pārvbāktos uz labo pusi. Tajā brīdī nobraucienā biju viens un ar savu manevru nevienam ceļu nenogriezu. Bet ja būt gājuši lejā barā un pa abām pusēs un visi pārliecībā, ka bedre ir apbraucama pa abām pusēm, būtu, maigi sakot, interesanti.

Piekritu, vienkarsi sagatavosanas lauj mazliet vairak atlaist tas bremzes.


Specialized Epic / Giant Propel

Avatar

By a-69 02.09.2019 16:30:20

Member · 338 comments

Viss pa smuko, tik valsts himna nez kamdēļ šogad izpalika ...

Avatar

By palietotājs 02.09.2019 18:31:38

Member · 14 comments

Svētdien pēc sacensībām, Siguldā atradu bērnu ķiveri. Ja pazaudēji, labprāt atdošu.
26 trīs 89 27 septiņi.

Avatar

By Eduards 02.09.2019 20:32:02

Member# · 2,561 comments

https://youtu.be/0cuDIM7F2FA

Mans brauciens ar 74. vietu finišā. Starts savā tempā, uz tādu maksimumu tieši tik, lai nesaskābtu. Televīzijas ielā saķērām nākamo grupiņu, pēc tam jau brauca liela grupa. Iespējams, ka no aizmugures pienāca klāt vēl un vēl braucēji.

Gāzes kalnā kas bija stiprāki, tie pazuda, bet kas uzsprintoja tikai sākumu, tie tika savākti, un vēlāk iespaidīgi atpalika. Savukārt  Gaujas takas sākumā pēc iepriekšējā gada pieredzes domāju, ka pie trepēm būs 30-60 sekunžu gaidīšana, tāpēc nemaz Lāsmai garām negāju un atlaidu pulsu uz 150, atjaunojos. Vienīgi- korķis pie trepēm nebija vispār! Fail aprēķinos, papildus cilpa un pļava trasei nāca labumā, visus izretoja. Otra kļūdiņa- īsi pirms gāzes vada šķērsošanas atceļā vajadzēja pārcelties līdz puisim zaļajā formā. Neizdarīju, un mūs pieķēra grupa no kuras aizbēgu nobraucienā un taciņā. 

Visur citur- visus, kurus kādā brīdī laižu garām vēlāk savācu atpakaļ. Labākais piemērs- garais grants kāpums pretvējā.

Avatar

By mjaunozolins 02.09.2019 22:18:57

Member · 13 comments
Avatar

By Kr1staps 02.09.2019 22:36:00

Member · 39 comments

Paldies fotogrāfiem par bildēm! smile


TREK Emonda 5 SL 2020
TREK Fuel EX 9.7 2019
TREK Pro Caliber 9.7 2018

Avatar

By esska 03.09.2019 08:41:03

Member · 32 comments
seerzaants wrote
Kr1staps wrote

Sveiciens visiem, kas šodien piedalījās un veiksmīgi finišēju, tāpat īpašs sveiciens visiem cūkmeniem, kas meta grāvmalēs un uz takām izlietotos želeju iepakojumus, pats redzēju Nr. 730 no MTB brauciena izmetam iepakojumu grāvī.... žēl, kad Jurim 52 gados neviens nav pateicis, ka tā darīt nav smuki...


Es redzēju arī numuru 698, kas 43 km. garumā pie Gauja krūmos izmet tukšas želejas pakas.

Jā, kungs ar Nr. 730 brauca man tieši  pa priekšu,  paņēma paciņu, izēda tā saturu un skaisti ar vēzienu aizmeta. Uz aizrādījumu pilnīgi nereaģēja, arī es apdzenot aizrādīju, tikai tad paskatījās, bet vienalga turpināja braukt. Interesantākais tas visam, ka vēl bija tikai sākuma km nobraukti.

Avatar

By Flexaitis 03.09.2019 08:48:14

Member · 49 comments

Paldies par bildēm! smile


Jāmin!

Avatar

By Rochopper 03.09.2019 08:48:21

Member · 141 comments
Eduards wrote

https://youtu.be/0cuDIM7F2FA

Mans brauciens ar 74. vietu finišā. Starts savā tempā, uz tādu maksimumu tieši tik, lai nesaskābtu. Televīzijas ielā saķērām nākamo grupiņu, pēc tam jau brauca liela grupa. Iespējams, ka no aizmugures pienāca klāt vēl un vēl braucēji.

Gāzes kalnā kas bija stiprāki, tie pazuda, bet kas uzsprintoja tikai sākumu, tie tika savākti, un vēlāk iespaidīgi atpalika. Savukārt  Gaujas takas sākumā pēc iepriekšējā gada pieredzes domāju, ka pie trepēm būs 30-60 sekunžu gaidīšana, tāpēc nemaz Lāsmai garām negāju un atlaidu pulsu uz 150, atjaunojos. Vienīgi- korķis pie trepēm nebija vispār! Fail aprēķinos, papildus cilpa un pļava trasei nāca labumā, visus izretoja. Otra kļūdiņa- īsi pirms gāzes vada šķērsošanas atceļā vajadzēja pārcelties līdz puisim zaļajā formā. Neizdarīju, un mūs pieķēra grupa no kuras aizbēgu nobraucienā un taciņā. 

Visur citur- visus, kurus kādā brīdī laižu garām vēlāk savācu atpakaļ. Labākais piemērs- garais grants kāpums pretvējā.

Labs video, lai vēl ilgi pakavētos atmiņās par foršo braucienu!
Paldies Eduardam,


Specialized Epic / Giant Propel

Avatar

By Rochopper 03.09.2019 08:49:25

Member · 141 comments
mjaunozolins wrote

Bilžu paka Nr.2
https://failiem.lv/thumb_show.php?i=tfy55hmd
https://failiem.lv/u/yx967b4u

Bildes teicamas, ehh žēl kadra netiku, kaut abi fotogrāfi dzirdēju noknipsēja ;-(  ;-)


Specialized Epic / Giant Propel

Avatar

By mjaunozolins 03.09.2019 08:58:52

Member · 13 comments
Rochopper wrote
mjaunozolins wrote

Bilžu paka Nr.2
https://failiem.lv/thumb_show.php?i=tfy55hmd
https://failiem.lv/u/yx967b4u

Bildes teicamas, ehh žēl kadra netiku, kaut abi fotogrāfi dzirdēju noknipsēja ;-(  ;-)


Pasaki numuru, vakarā paskatīšos, varbūt kādā bildē izplūdis esi big_smile

Avatar

By Rīta_Stienis 03.09.2019 09:27:24

Member · 167 comments
Avatar

By Rochopper 03.09.2019 09:31:45

Member · 141 comments
mjaunozolins wrote
Rochopper wrote
mjaunozolins wrote

Bilžu paka Nr.2
https://failiem.lv/thumb_show.php?i=tfy55hmd
https://failiem.lv/u/yx967b4u

Bildes teicamas, ehh žēl kadra netiku, kaut abi fotogrāfi dzirdēju noknipsēja ;-(  ;-)


Pasaki numuru, vakarā paskatīšos, varbūt kādā bildē izplūdis esi big_smile

#922
paldies iepriekš ;-)


Specialized Epic / Giant Propel

Avatar

By raiter 03.09.2019 09:50:20

Member+ · 3,286 comments
Eduards wrote

https://youtu.be/0cuDIM7F2FA
Gāzes kalnā kas bija stiprāki, tie pazuda, bet kas uzsprintoja tikai sākumu, tie tika savākti, un vēlāk iespaidīgi atpalika.

Tai gāzes kalnā  arī citās grupiņās (Vidus daļa) bija tas pats - Tie kas sparīgi  spieda augšā kalnā,  tad kalna galā vai nākamajā kilometrā tāpat tika saķerti.
Vispār novēroju, ka lai kā dzītos un mēģinātu pārcelties no grupas uz grupu sākumā , galu galā trasē visu laiku plus mīnus tie paši 15-20  braucēji sanāca plakus. Jā kāds kaut kur atlūza, tad vēlāk pievilka klāt. Ja kāds kaut kur atrāvās, tad vēlāk tika noķerts.  Visas grupiņu pārcelšanās un bēgšans no sekotājiemun izretošanās , faktiski pārsvītroja  pirmais (un pilnīgi nesaprotamais) sastrēgums pie pirmā tiltiņa, kā arī tad sastrēgums pie trepēm.  Tos, kuri pie trepēm saķeēra un pēc tam aizbrauca,  mums atkal izdevās saķert  Siguldas kalnā.  Secinājums - viudsdaļā spēki visiem ir diezgan līdzīgi, un ja kāds nav pamatīgi sataupījies vai arī vnk baigi spēcīgs, tad otrajā trases daļā kaut ko saķert vai uzlabot rezultātu pa baigi daudz vietām, jau bija diezgan grūti .


Avatar

By Eduards 03.09.2019 14:43:05

Member# · 2,561 comments

Es pateikšu citādi to pašu- nevis vidusdaļā visiem spēki līdzīgi (kas ir taisnība), bet gan visi, kam spēki ir līdzīgi brauc kopā. Garākā kāpumā ar sākuma uzrāvienu vien ir grūti aizbēgt dēļ izturības fizioloģiskajiem pamatiem- ja dziļi iebrauc sarkanajā zonā, tad no tās tikt ārā var tikai kādu brīdi pabraucot zem vidējā sacensību ātruma (ftp jeb izturības, jeb anaerobā sliekšņa). Ierokot dziļi vēlāk parāds ir jāatdod. Labāks risinājums ir ilgstoši, vienmērīgi, bet tikai nedaudz iet virs limita, lai skābekļa parāds neveidojas pārāk liels.
Konkrēti gāzes kalnam droši vien daudzi nezināja, ka pēc stāvā sākuma ļoti ilgi turpināsies 2-3% kāpums, kam vēl sekos pļava (ko savā veidā pēc prasītās slodzes var uztvert par kalna turpinājumu).

Otrkārt, pēc ātrāvieniem grupiņas neapvienotos atpakaļ, ja tās brauktu sastrādājoties kā grupas ar kopīgām interesēm, nevis kā pūlis. Sekotājiem pietiek kaut cik uzturēt tempu un sagaidīt līdz priekšējo grupu velkošais nogurst, un visa grupa paliek lēnāka. Ja sekotāji redz priekšējos, tad braukšana notiek kaut cik organizēti. Ja tālumā priekšā neviens nav redzams, tad temps krītas, un aizmugurējie piebrauc klāt.

Avatar

By mjaunozolins 03.09.2019 21:31:02

Member · 13 comments
Rochopper wrote
mjaunozolins wrote
Rochopper wrote

Bildes teicamas, ehh žēl kadra netiku, kaut abi fotogrāfi dzirdēju noknipsēja ;-(  ;-)


Pasaki numuru, vakarā paskatīšos, varbūt kādā bildē izplūdis esi big_smile

#922
paldies iepriekš ;-)

Sorry, nav.