neesmu vienīgais savā bariņā kurš šogad maksimāli noslaistījies, bet brauc ap 50nieku
tiesa gan mums visiem ir labi skili tehniskās vietās, un ja jums liekas ka tas nav svarīgi, tā nav mana problēma
bet nu neiešu es tak strīdēties, kad sāksiet braukt kaut cik ātri lejā, tad arī sapratīsiet, ka vari būt spēka ziņā 100tais, bet galā iebrauksi 50tais.
un jābrauc ir ļoti arī ar galvu.
es nevienam neskrienu līdz, braucu savā pulsā
starp citu, uz doto brīdi ir 800km kopš marta, vivusā ir pabūts arī 47 vietā.
By Locis 06.08.2019 23:58:24
Member · 98 commentsNu zin,kā,ja cilvēki nezin,kas tāda inerce un skolā nav mācijušies,tad protams var trenēties mūli pārgriezuši un nesaprast,kā var iebraukt 50niekā bez 10 k gadā.
Nav man tas pateicigakais svars velobraukšanai 82-86 kg sezonā,bet visu mūžu īsti nebiju sportojis,ja neskaita trenažieru zāles,kad uznak,bet pēksni sakot braukt,2. sezonā biju jau simtniekā,3. jau 50 niekā trāpits.. nu nekas tas īpašs nav..
2014=235km;2015=2393km;2016=3540;2017=7800km
Scott Scale 915 2018, Giant TCX, Scott Addict 30
Restorānos pasniegtie ēdieni ir kā velo detaļas-jo mazāks svars,jo dārgāk.
By marciksss 07.08.2019 00:31:24
restricted · 22 commentsNu zin,kā,ja cilvēki nezin,kas tāda inerce un skolā nav mācijušies,tad protams var trenēties mūli pārgriezuši un nesaprast,kā var iebraukt 50niekā bez 10 k gadā.
Nav man tas pateicigakais svars velobraukšanai 82-86 kg sezonā,bet visu mūžu īsti nebiju sportojis,ja neskaita trenažieru zāles,kad uznak,bet pēksni sakot braukt,2. sezonā biju jau simtniekā,3. jau 50 niekā trāpits.. nu nekas tas īpašs nav..
Tu kaut ko smagi fantazē par savu 50nieku vai arī sen neesi skatījies savu Vivus varējumu, SEB varbūt arī paskaties.
Dairim kādi argumenti ar flat pedāļiem vizināties? Kādi skilli ir iespējami ar flat pedāļiem? Olas, ja nu vienīgi atsist.
Last edited by marciksss (07.08.2019 00:33:36)
By Strādnieks 07.08.2019 07:36:02
Member · 69 commentsLabrīt!
Neliels video arī no manis ar 2/3 no trases (cik bača izturēja). Starts it kā no 7. koridora, bet pēc sabīdīšanas reāli no 6., finišā 193. https://youtu.be/EXvoknYYhsU.
By ksp 07.08.2019 09:47:52
Member · 499 commentsStarts it kā no 7. koridora, bet pēc sabīdīšanas reāli no 6., finišā 193. https://youtu.be/EXvoknYYhsU.
Labi paārdījies! Man šogad divās pēdējo koridoru LVM gonkās labākais bija 236. vieta.
By serģis 07.08.2019 09:56:35
Member · 417 commentsNu zin,kā,ja cilvēki nezin,kas tāda inerce un skolā nav mācijušies,tad protams var trenēties mūli pārgriezuši un nesaprast,kā var iebraukt 50niekā bez 10 k gadā.
Nav man tas pateicigakais svars velobraukšanai 82-86 kg sezonā,bet visu mūžu īsti nebiju sportojis,ja neskaita trenažieru zāles,kad uznak,bet pēksni sakot braukt,2. sezonā biju jau simtniekā,3. jau 50 niekā trāpits.. nu nekas tas īpašs nav..
Tu kaut ko smagi fantazē par savu 50nieku vai arī sen neesi skatījies savu Vivus varējumu, SEB varbūt arī paskaties.
Dairim kādi argumenti ar flat pedāļiem vizināties? Kādi skilli ir iespējami ar flat pedāļiem? Olas, ja nu vienīgi atsist.
mums tiešām jāliek te savi rezultāti?
flat pedāļiem principā lielākais mīnus ir ka nevari izmantot visus kājas vilcēj muskuļus.
visādi citādi ja ir pini nekādu problēmu
lielākā daļa tāpat tikai stampā, nevis pilnvērtīgi strādā ar visu kāju.
nerunāju tagad par elites galu, bet bmx un dh daudzi brauc ar flatiem
locis toč varētu iemest visus datus no pirmā brauciena ar velo, nav tik tālu jāmeklē, un viss ir stravā vai kur tur.
un ko dod aizbraukt uz lielo kalnu dh trāsēm un cik maz pēc tam var trenēties
By ksp 07.08.2019 10:15:26
Member · 499 commentsDairim kādi argumenti ar flat pedāļiem vizināties? Kādi skilli ir iespējami ar flat pedāļiem? Olas, ja nu vienīgi atsist.
Katrs kā grib, tā atpūšas. Es braucu abējādi, gonkās ar klipšiem, pārējā laikā pārsvarā ar platformām. XC sacensībās praktiski nav argumentu par labu platformām, izņemot Talsu Vivusā es pats ļoti iespējams ar plakanajiem būtu 50niekā tautā iebraucis, nevis dažas vietas aiz tā - daudz laika zaudēju uz nevarēšanu ieklipsēties mālainajos dubļos. Man visapkārt ar to mocījās, ar plakanajiem būtu gājis viņiem garām. Tomēr tur tie dubļi bija tādi specifiski.
Par skilliem runājot - tieši platformas uzlabo MTB skillus. Hopi un Bunnyhopi ir noderīgi jebkuram MTB braucējam, un tos pareizi ir mācīties ar plakanajiem. Vēl piemēram, nobraucienos/pampakos papēžiem ir jābūt lejā ar jebkuriem pedāļiem, bet tieši plakanie to iemāca, jo citādi vienkārši nokratīs kāju. Slidenās trasēs ir labāk ar platformām, jo var ātrāk piemest kāju zemei, ar klipšiem tas ir kādas milisekundes ilgāk, lielāka kritiena iespēja. Arī lēkājamajās trasēs es jūtos labāk ar platformām. Nu un tad vēl ir takas ārzemēs, kur es par lielu naudu nelīstu ar klipšiem iekšā - dzīvot gribas.
Un vispār, neuzkasies platformu braucējiem Vai Tu ar klipšiem uzbrauktu vietās, kur šis čalis uzbrauc ar plakanajiem? https://youtu.be/rYRZVuWfF90?t=47
By ksp 07.08.2019 10:21:50
Member · 499 commentsflat pedāļiem principā lielākais mīnus ir ka nevari izmantot visus kājas vilcēj muskuļus.
Pēc pētījumiem tie muskuļi reāli izmantojami zemās kadencēs un lielās slodzēs. Normāli tinot uz 90-100 RPM pa šoseju/granteni šos var izmantot labi ja tikai, lai kājas svaru kompensētu.
By Levis 07.08.2019 10:27:43
Member · 1 commentsTrasē pie Dubkalnu karjers (ap 15 km) tautas klasē man viens izpalīdzīgs čalis pameta pumpi - lūdzu piesakies, lai varu atdot!
Biju ZZK formā.
Tes biju es. Uzzvani +37129109199
By raiter 07.08.2019 10:34:41
Member+ · 3,346 commentsKas ir GREGERIS? Tīri ieinteresēja Jūsu apspriede iekš Ikšķiles topika ;-)
Gregars ir (parasti svas komandas) braucēji, kuri palīdz komandas līderim (vai sprinterim) trasē - veido aizvēju grupā, lai līderis netērētu enerģiju. Pieved līdrim pudeles ar dzeramo, padod ēdamo, pasargā no citiu braucēju/konkurentu darbībām (mu lai nenogirež ceļu, neuzskrien virsū līderim). utt.
Gregari strādā uz komandu, iztērē savus spēkus, dēļ līdera un komandas mērķiem.
Parasti tas ir šosejas braucenos, kur ļoti svarīgs ir komandas darbs.
Bet sastopams arī MTB, īpaši piemēram LVM maratonos, kur ir gari braucieni pa salīdzinoši līdzeniem un ātriem posmiem, kur braucēji brauc grupās. XCO vai tehniskās trasēs tas nebūtu iespējams, jo tur aizvējam vairs nav tik liela nozīme, svarīgāka jau ir individuālās prasmes un spējas.
Konkrētajā topikā tas parādījās sakarā ar dāmu konkurenci. Nezinu kā šogad, bet iepriekš dāmām kuras gāja uz pjedestālu, komandas biedrī vīri palīdzēja.
Dažreiz palīdz arī citi gregari-džentlmeņi, kuri dod dāmām aizvēju vai palīdz piebraukt pie grupas vai palīdz saķert dāmai priekšā esošo konkurenti.
By vasis8 07.08.2019 10:58:51
Member · 5,770 commentsKas ir GREGERIS? Tīri ieinteresēja Jūsu apspriede iekš Ikšķiles topika ;-)
Gregars ir (parasti svas komandas) braucēji, kuri palīdz komandas līderim (vai sprinterim) trasē - veido aizvēju grupā, lai līderis netērētu enerģiju. Pieved līdrim pudeles ar dzeramo, padod ēdamo, pasargā no citiu braucēju/konkurentu darbībām (mu lai nenogirež ceļu, neuzskrien virsū līderim). utt.
Gregari strādā uz komandu, iztērē savus spēkus, dēļ līdera un komandas mērķiem.
Parasti tas ir šosejas braucenos, kur ļoti svarīgs ir komandas darbs.
Bet sastopams arī MTB, īpaši piemēram LVM maratonos, kur ir gari braucieni pa salīdzinoši līdzeniem un ātriem posmiem, kur braucēji brauc grupās. XCO vai tehniskās trasēs tas nebūtu iespējams, jo tur aizvējam vairs nav tik liela nozīme, svarīgāka jau ir individuālās prasmes un spējas.
Konkrētajā topikā tas parādījās sakarā ar dāmu konkurenci. Nezinu kā šogad, bet iepriekš dāmām kuras gāja uz pjedestālu, komandas biedrī vīri palīdzēja.
Dažreiz palīdz arī citi gregari-džentlmeņi, kuri dod dāmām aizvēju vai palīdz piebraukt pie grupas vai palīdz saķert dāmai priekšā esošo konkurenti.
Vārdu "Gregari" mēs tač varam latviskot piemēram uz VILCĒJS, AIZSTĀVIS, LOKOMOTĪVE, PAKALPIŅŠ
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By serģis 07.08.2019 12:17:46
Member · 417 commentsflat pedāļiem principā lielākais mīnus ir ka nevari izmantot visus kājas vilcēj muskuļus.
Pēc pētījumiem tie muskuļi reāli izmantojami zemās kadencēs un lielās slodzēs. Normāli tinot uz 90-100 RPM pa šoseju/granteni šos var izmantot labi ja tikai, lai kājas svaru kompensētu.
nu jā, kārtīgā sienas uphilā pieņemsim, dubļos īpaši, jo ar spiešanu tikai vien sanāk izspolēt, ar vilkšanu var vienmērīgi smuki izbraukt, vai uz pamatīga bruģa, kur vajag spēku.
timetrial es izmantoju ļoti daudz tieši vilcējmuskuļus
bet nu fīču jau tu zini,te citi nezin, bet vēlas būt gudrāki
es ticu, ka 90% no šejienes nemaz nesaprata, ko tu mēģināji izstāstīt par platformu pedāļiem
Last edited by serģis (07.08.2019 12:20:07)
By hencisk 07.08.2019 12:19:27
Member · 133 commentsVai Tu ar klipšiem uzbrauktu vietās, kur šis čalis uzbrauc ar plakanajiem? https://youtu.be/rYRZVuWfF90?t=47
Wov, šis bija labs!
By Ģirts_MTB 07.08.2019 12:55:22
Member · 319 commentsSlidenās trasēs ir labāk ar platformām, jo var ātrāk piemest kāju zemei, ar klipšiem tas ir kādas milisekundes ilgāk, lielāka kritiena iespēja.
Sorry, nespēju nesmieties!
By ksp 07.08.2019 13:58:02
Member · 499 commentsWov, šis bija labs!
Šito čali pameklē pa Jūtūbi, video ir bombas.
By ksp 07.08.2019 14:04:37
Member · 499 commentsSorry, nespēju nesmieties!
Yep, es arī smējos, kad Talsu LVMā braucu ar platformām un uz instinktiem izglābos, ar pilnu cuku saslīdot slēpošanas trases līkumā, ar klipšiem gan jau būtu gar zemi. Savukārt, XCO gonkā ar klipšiem mazliet izslīdēju līkumā takā pēc akmensdārza un pārsitu celi pret šifteri, jo izrāvu kāju no klipša pa sliktu trajektoriju Tajā brīdī atcerējos Talsu gadījumu, ar platformu būtu sanācis veiklāk un ātrāk.
Last edited by ksp (07.08.2019 14:14:50)
By raiter 07.08.2019 14:34:06
Member+ · 3,346 comments(...) XCO gonkā ar klipšiem mazliet izslīdēju līkumā takā pēc akmensdārza un pārsitu celi pret šifteri, jo izrāvu kāju no klipša pa sliktu trajektoriju (...) .
XCO LČ trases apskatē KS sporta kluba juniors akmensdārzā arī izklipsējās, un nobrauca akmensdārzu sēdēdams ar olām uz rāmja Ar Platformu pedāļiem šis laikam notiek ātrāk un biežāk...
By ksp 07.08.2019 14:48:49
Member · 499 commentsXCO LČ trases apskatē KS sporta kluba juniors akmensdārzā arī izklipsējās, un nobrauca akmensdārzu sēdēdams ar olām uz rāmja Ar Platformu pedāļiem šis laikam notiek ātrāk un biežāk...
Nu, Enduro/Downhila WC tagad brauc gandrīz tikai ar klipšiem, bet tur ir specifiski pedāļi ar lielu platformu. Plakanie prasa apdomātāk izbraukt, lai nenokratītos nost - abi papēži lejā, kājas saliektas, dibens zemu un atpakaļ (dropperis palīdz), rokas max brīvas. Ar klipšiem var atļauties mazāk pie tā visa piedomāt, bet tas tieši nozīmē, ka iegūst nepareizas iemaņas.
Pirmo sezonu - jā, man stilbi izskatījās, it kā es "audzētu cīņas suņus" (c) dzīvesbiedre
By jt 07.08.2019 16:00:54
Member+ · 1,195 commentsKaut kā neredz platformu pedāļus pirmajos koridoros, laikam nav pētījumus skatījušies un slidenos apstākļos visu laiku riskē ar aizkavētu izklipsēšanos.
By serģis 07.08.2019 16:08:30
Member · 417 commentsKaut kā neredz platformu pedāļus pirmajos koridoros, laikam nav pētījumus skatījušies un slidenos apstākļos visu laiku riskē ar aizkavētu izklipsēšanos.
jūs riskējat jau vien iebraucot mežā pēc šosejas, kādi tur vēl klipši kā risks.
uzlīst lietus un katrs savā grāvī
izraut kāju vispār ir instinkts, tas notiek automātiski.
cerams ka talsu vivusā būs mitra trase, tad ir tik jautri braukt
By ksp 07.08.2019 16:23:14
Member · 499 commentsKaut kā neredz platformu pedāļus pirmajos koridoros, laikam nav pētījumus skatījušies un slidenos apstākļos visu laiku riskē ar aizkavētu izklipsēšanos.
Eh, vēl viens rakstītājs, ne lasītājs. Patin atpakaļ un pārlasi divreiz, varbūt ar 3. reizi pieleks, kāpēc nav plakano pirmajos koridoros. Kas zina, ja šad tad patrenētos ar platformām, varbūt Tev pašam būtu cerība līdz tiem pirmajiem koridoriem tikt.
By jt 07.08.2019 16:25:22
Member+ · 1,195 commentsKaut kā neredz platformu pedāļus pirmajos koridoros, laikam nav pētījumus skatījušies un slidenos apstākļos visu laiku riskē ar aizkavētu izklipsēšanos.
jūs riskējat jau vien iebraucot mežā pēc šosejas, kādi tur vēl klipši kā risks.
uzlīst lietus un katrs savā grāvī
izraut kāju vispār ir instinkts, tas notiek automātiski.
cerams ka talsu vivusā būs mitra trase, tad ir tik jautri braukt
Talsu Vivus jau tā kā ir pagājis šogad.
By aspms* 07.08.2019 16:25:43
Member · 2,079 commentsGribu pirmo koridoru- iesakiet labākos platformas pedāļus!
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By jt 07.08.2019 16:29:02
Member+ · 1,195 commentsKaut kā neredz platformu pedāļus pirmajos koridoros, laikam nav pētījumus skatījušies un slidenos apstākļos visu laiku riskē ar aizkavētu izklipsēšanos.
Eh, vēl viens rakstītājs, ne lasītājs. Patin atpakaļ un pārlasi divreiz, varbūt ar 3. reizi pieleks, kāpēc nav plakano pirmajos koridoros. Kas zina, ja šad tad patrenētos ar platformām, varbūt Tev pašam būtu cerība līdz tiem pirmajiem koridoriem tikt.
Ja man likās, ka esi tups, tad tagad tiešām skaidrs.
By fastestlapsDOTcom 07.08.2019 16:30:43
Member · 95 commentsAr plakanajiem nevar vilkt uz augšu kājas (stāvās vietas, sprinti), līdz ar to svītra pāri un end of discussion.
By ksp 07.08.2019 16:31:13
Member · 499 commentsGribu pirmo koridoru- iesakiet labākos platformas pedāļus!
Labas tupeles arī vajag, skaties, vai varēsi atļauties
By ksp 07.08.2019 16:33:17
Member · 499 commentsAr plakanajiem nevar vilkt uz augšu kājas (stāvās vietas, sprinti), līdz ar to svītra pāri un end of discussion.
Nu bet kurš tad saka, ka plakanie ir pārāki XC gonkā? Es to nedaru. Tāpēc arī piedāvāju te dažiem pārlasīt, jo ir grūtības ar uztveri.
By serģis 06.08.2019 23:18:03
Member · 417 comments