Inovācijas un tehnoloģijas
Sveiki,
Īsti nevarēju atrast adekvātu topiku pie kā pievienot šo jauno info, mani tas ļoti interesē un ceru, ka vēl kādam ir līdzīgas intereses.
Jaunākie tehnoloģiskie sasniegumi un idejas velobūvē.
Viens no interesantākajiem un inovatīvākajiem risinājumiem iznesumu tirgū kāds ir redzēts...
http://www.bikerumor.com/2009/12/02/wyt … ycle-stem/
Būtu super, ja vēl kāds pievienotu šim topiikam savus "atradumus"
FS 29er
By slinkevich 03.12.2009 19:38:48
Member · 917 commentsman interesants liekas Cannondale Dutchess , visa taa klanju sisteeminja kautkaa ljoti simpatiska liekas , mazins video materialins http://vimeo.com/6255436
@velodarbnica
By Krigers 04.12.2009 10:34:16
Member+ · 465 commentsVēl viens Cannondale izgājiens. Iespējams - dakšu/amortizatoru nākotne, bet tikpat labi - ekstravagants 'pazīmēšanās' veids.
http://www.cannondale.com/simon/index.html
http://www.bikeradar.com/news/article/i … cept-23332
By Delfins 04.12.2009 11:25:14
Member+ · 3,575 commentsnu tas iznesums totāls crap... pat uz šosejas tas uzreiz salūzīs... nereti koncepti ir tikai no mākslinieciska viedokļa.
By onkulis 04.12.2009 12:52:48
Member · 432 commentstam iznesumam vēl tik bantīte sasieta pietrūkst
By KarlisB 04.12.2009 17:21:39
Member+ · 911 commentsnu tas iznesums totāls crap... pat uz šosejas tas uzreiz salūzīs... nereti koncepti ir tikai no mākslinieciska viedokļa.
Kāpēc viņam būtu jālūst?
FS 29er
By Eduards 04.12.2009 18:28:29
Member# · 2,686 commentsKāpēc viņam būtu jālūst?
Jā patiešām? Domā ražotājs gribēs segt zaudējumus, un vēl nedod Dievs, tiesāties uz zaudēt vēl lielākas summas savas vainas dēļ? Tas viss tiek testēts un pārbaudīts.
By Delfins 04.12.2009 19:02:37
Member+ · 3,575 commentstā ir tikai 3d grafika, nekāds prototips. Prototips un koncepts ir divas dažādas lietas.
By KarlisB 04.12.2009 21:50:18
Member+ · 911 commentsnu tas iznesums totāls crap... pat uz šosejas tas uzreiz salūzīs... nereti koncepti ir tikai no mākslinieciska viedokļa.
Nu bet kārtīgs intelektuāls cilvēks taču savu viedokli var pamatot it sevišķi, ja tas ir radikāls....
Ātri galvā piemetot spēku virzienus, lielumus un zinot šo to no mehānikas un materiālu pretestības, man liekas, ka visam ir jābūt kārtībā. Ļoti interesanti uzklausīt skeptisku speciālistu viedokli un pamatojumu
Last edited by KarlisB (04.12.2009 21:51:23)
FS 29er
By Eduards 04.12.2009 22:48:22
Member# · 2,686 commentsOk, autors pats pierakstījis klāt, ka vienā punktā savilcējspēks ir par mazu, tamdēļ vajadzētu tai karbona lentai vēl vienu tinumu, un tad viss būtu kārtībā. Bet nez vai Delfīns to izlasīja
By Delfins 05.12.2009 09:10:53
Member+ · 3,575 commentses ta izlasīju.
tur tacu cietais karbons, ne? joprojam nesaprotu, ka tas nofiksejas.
karbons ir kompozits, ja paradisies maza plausiņa tur pie stures trubes - pietiks ar nelielu speku lai lentu paarrautu.
turklat uzrazot tadu izturigu lentu ir tirais murgs
By KarlisB 09.12.2009 09:22:05
Member+ · 911 comments
Viens ineteresants šosejnieks, apskatot dakšas iznesuma un stūres komplektu,var redzēt ka īpaši piedomāts pie stingrības.... (efektivitātes)
Last edited by KarlisB (09.12.2009 09:22:40)
FS 29er
By Atis 09.12.2009 10:58:55
Member+ · 1,591 commentsAtkal viens ritenis, kuram dubļiniekus nevar pielikt
Bet ja nopietni, tad kautkas neredzēts. Izskatās kā kāds 2050.gada velo. Bet nu tāds reālistisks, ne tikai dizaina priekšmets.
By ritenbraucejs 09.12.2009 11:04:16
Member+ · 819 commentsVar jau būt, ka kāds to papildus stingrību, ja tāda tur ir, spēs novērtēt (Ščerbatihs?).
Bet kāda sūda pēc 20000 mārciņu vērtam šosejas velosipēdam vajadzīgas disku bremzes?????
By Atis 09.12.2009 11:24:37
Member+ · 1,591 commentsJā... nu pēc materiāliem un formām spriežot, šis eksemplārs izgatavošanā (ražošanā) ir maksimāli neefektīvs, dārgs, netehnoloģisks. Līdz ar to tā nedaudz lielākā stingrība tur paliek tālu otrajā plānā aiz nenormāli lielās cenas.
Bet ko var zināt varbūt kāds no jauninājumiem, kas izmantots šajā velosipēdā tiks novērtāts kā lietderīgs un pietiekoši viegli ieviešams ražošanā, lai to nākotnē izmantotu. Piemēram rāmja apakšējā truba, kura veidota 2 zaros, nav nemaz tik slikts variants. Braucot kājās, tās rāmja daļas palielinātais stingums šķērsvirzienā droši vien, ka dod tikai pozitīvu efektu. Tajā pašā laikā tas ir aerodinamisks. Pārējais gan, man šķiet, ir lieki sarežģīts.
By KarlisB 09.12.2009 12:06:31
Member+ · 911 commentsŠo riteni es uztveru kā konceptu kur iezīmējas nākotnes tendences un lēnām zīmējas virziens veloindustrijai... Līdzīgi kā augstā mode, uz skatuves izskatās pilnīgs extreem un reāli dzīvē nav nekas velkams, bet iezīmējas tendences un elementi tiek pārcelti un ikdienas apģērbiem...
1) Izskatās, ka dzīšanās pēc minimālā svara vairs nav pats būtiskākais, bet būtiski ir padarīt riteni efektīvāku, tādu kas maksimāli izmanto braucēja spēku līdz ar to uzlabo rezultātu...
2) Šķiet, ka disku bremzes ienāks arī šosejā - ieguvumi: Iespēja samazināt ārējo rotācijas masu ratiem, jo nav nepieciešams pastiprināt aploku bremžu vietās. Disku bremzes svara ziņā ir gandrīz tikpat vieglas, tikai efektīvākas un drošākas. Protams disku bemzes ir arī dārgākas un ražotāji var celt apgrozījumu un vairāk nopelnīt....
FS 29er
By Delfins 09.12.2009 13:50:22
Member+ · 3,575 comments1) stingriba saja gadijuma ir tikai sturei/iznesumam - respektivi var lauzties cauri sienam
2) aploki ir parastie karbona, kas augstakmineto neparcik nepadara stingraku, jo rati pirmie "lidos iekšā"
3) daksas biezums neproporcionali mazs iznesumam sturei, kas papildina 2. punktu un 1. punkta nejedzibu
var jau but, stingriba tur perfekti, bet ja paskatas in real life visi brauc "pa vecam" un nevienam nekas neluzt. vienigais ka disku bremzes ir ok, bet tad spiekiem bus parslodze (lielai aploka diametrs + liels atrums)
nakotne visticamak redzesim vienkrasus ramjus "bez trīssturiem"
By Delfins 09.12.2009 14:45:36
Member+ · 3,575 commentsaptuveni.
By IMAGin 09.12.2009 14:55:38
Member · 655 commentsTam pedejam tak nav kur iestutet alus pudeli... fui
By delfers 09.12.2009 15:53:28
Member · 184 commentsPaskatoties uz šosejnieku ar tām diska bremzem pirmais, kas nāca prātā bija cyclocross.
cyclocrosā kādas bremzes izmanto?
By bonys 09.12.2009 16:13:21
Member+ · 721 commentsCyclocross ir parastie v-breiki, tas ritenis ir aptuveni kā visas jaunās mašīnas - nav nekas nereāls, bet izskatās ka no nākotnes. Nemācēšu precīzi nocitēt, bet ir tāds teiciens: "Velosipēds nav jaizdomā no jauna."
mtbgarkalne.lv
By Delfins 09.12.2009 16:22:48
Member+ · 3,575 commentsCyclecross ir regula - tikai V-breiki, nekādu DB.
Velo pārsvarā neizgudro no jauna. Bieži vien cenšas izdomāt - komapktus/saliekamus/aerodinamiskus/etc.
Vel esmu redzējis kaut kur saliekamo sturi, liekas UCI to neatlava izmantot - TT gulstures ručkas pārtapa par ārejam ručkām.
By ritenbraucejs 09.12.2009 18:17:49
Member+ · 819 comments. vienigais ka disku bremzes ir ok, bet tad spiekiem bus parslodze (lielai aploka diametrs + liels atrums)"
Kam šosejniekam disku bremzes?
By Delfins 09.12.2009 19:01:46
Member+ · 3,575 commentsja tās smuki ieintegrē, tad gan jau būtu pa smuko. pirmkārt jau lai tāpēc neskrāpētu aploku. nezinu kā ir karboratiem lietainā laikā.. bet smuki noēd ALU aploku un bremžu klučus. bremzēšana arī "mīkstāka" un precīzāka
By elektrolitr 09.12.2009 19:10:56
Member+ · 606 commentsun cik smukus robus velobraucēju ķermeņos tie diski atstās pie masu kritieniem....
Go!Go!Go! Only five days left!
Sudety MTB Challenge, unknown spectator, somwhere in the middle of prologue
By Bigfish 09.12.2009 19:42:25
Member · 524 commentsun cik smukus robus velobraucēju ķermeņos tie diski atstās pie masu kritieniem....
No tāda viedokļa priekšējie zobrati ir bīstamāki.
By Delfins 09.12.2009 19:55:11
Member+ · 3,575 commentses arī nesapratu šito joku... Tad jau jāmet pie malas klasisko šosejnieku un jāmauc ar "kapsulām" .. tur jau arī pavisam citi ātrumi
By KarlisB 03.12.2009 17:54:41
Member+ · 911 comments